Hop til indhold
Gæst

Konventer til Islam

Recommended Posts

Gæst

Utroskab.. Fylder meget på EG. De kære Mænd kan simpelthen ikke beholde Pikken i Bukserne. Så snart de ser en interessant GP annonce, så farer de afsted. Så langt så godt! Men men men så kommer der de moralske skrubler, der skal huskes at slettes spor, man må ikke komme hjem og lugte af fremmed Fisse, hvordan skaffer man Pengene uden Konen opdager det, hvordan får man det til at passe ind i Kalenderen etc. Ja det er ikke så ligetil at være Mand  :???:

 

Jeg har løsningen på alle Jeres Problemmer!!!!! Konventer til Islam.

 

Islam er en yderst seriøs Religion, der går ind for flere Koneri  :-P Nice! Ja jeg tænkte sådan en 10-15 Koner ville være passende. Et Mindre Harem om du vil. Hvad jeg har Googlet mig til, har Konerne pligt til at tilfredstille deres Mænd. Ikke dårligt .Med 10- 15 Koner som har pligt til at tilfredstille dig, må det da kunne lade sig gøre at være tro. Ja ja måske nogle enkelte svipsere, vi er jo kun Mænd  :oops: Men i det store hele tro mod Konerne. Mine tanker går på filmen "coming to Amerika" med Arsenio Hall… Hvor han sidder i badet og der kommer et ganske nydeligt Pigebarn op af Vandet og siger "Så er den Kongelige Penis ren" GOD START PÅ DAGEN!!!!!!!!!

 

Vi skriver Anno 2014… den Moderne Verden, hvor Kvinderne er kommet på arbejdsmarkedet. Genialt tænker jeg! med sådan 10-15 Koner skulle det vel være muligt at arrangere sig som Løverne. Hunløverne jager og henter byttet og Hanløven ligger mageligt tilbage og troner udover sletten. Ja ved Mænd bliver det nok sofaen. Man skal nok dele Konerne op i 2 grupper, en der arbejder aften og en der arbejder dag. Ja så har man jo mulighed for et skrald Fisse døgnet rundt, det er jo meget praktisk  :-P

 

Islam ligner vist ikke det vi er vant til.Der bliver nok nogle ting man skal sætte sig ind i… hvordan er man Islamisk troende? Ja det kan man nok Google sig til. Man må jo bare gøre det så godt man kan, vi er trods alt kun Mennesker, så perfekt behøver det nok ikke at være. Jeg har hørt den med de slår deres Koner.. men mon dog ikke det er en Røverhistorie?? der er vel ingen der gider gå rundt og slå på 10-15 Koner hver dag, det kan da blive anstrengende nok. Ja jeg er nu også mest til at være varm og kærlig ved dem. Ja der kommer nok nogle bump på vejen med at blive en Islammand, men man må jo bare klø på.

 

Jaaaaaaaaaaa….. hvis det kunne arrangeres på en fornuftig måde, så kunne det egentlig godt være det der "ægteskab" kunne være noget for Havnebumsen!!! Det vil jeg da ikke afvise  :-P

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er jo russisk roulette, hvis det har dækket hele ansigtet til indtil efter giftemålet

 

forestil dig 10-15 stykker M Jelved i huset  :D :D :D :D :D

 

men så kan vi jo snakke forsikringer derefter  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det får mig til at tænke på gamle Jens der boede i et lille husmandssted yderst på heden.

En journalistelev bliver sendt ud for at lave en reportage.

Du har jo ingen elektricitet hvordan klarer du dig uden? Det bruer vi ett her.

Du har heller ikke TV?  Det bruer vi ett her.

Du har heller ingen radio?  Det bruer vi ett her.

Så du bor her helt alene uden kontakt til andre menesker. Nei da, a buer sammen med tre søstre.

Ja, men bliver det ikke lidt kedeligt i længden? Nei da, det er itt mi søstre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Mine tanker går på filmen "coming to Amerika" med Arsenio Hall… Hvor han sidder i badet og der kommer et ganske nydeligt Pigebarn op af Vandet og siger "Så er den Kongelige Penis ren" GOD START PÅ DAGEN!!!!!!!!!

afvise  :-P

 

Det er nu Eddie Murphy der er i bad og får vasket sin penis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Det kan da godt være…. jeg havde focus på badepigen

Har jeg svært ved at tro på. Det sker jo et par minutter inde i filmen, så mon ikke nærmer du allerede var fuld og havde problemer med at se klart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, så vidt jeg husker, så er det maksimalt 4 koner man maksimalt må komme op på, som muslimsk mand. Den muslimske mand må iøvrigt ikke favoritsere én kone frem for en anden, dvs. alle konerne skal have lige meget opmærksomhed, hvilke nok er forklaringen på hvorfor der reelt ikke er så mange muslimske mænd med flere koner.

 

Men en anden ting jeg har tænkt over, det er at islam dikterer(sharia?), at hvis man er rig/har overskud, så er det en pligt at dele ud af sin rigdom/overskud til dem der ikke har(de fattige). Gad vide om dette også gælder for koner? F.eks. hvis man har fire koner, og den fattige nabo'en ingen kone har, skal man så give en af konerne til naboen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan mon det er at have et harem??

 

      .......TJaaa, .....man kan jo spørge de lyserøde, de har jo alle et, .....og bliver oven i købet betalt for det ... ;)  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, så vidt jeg husker, så er det maksimalt 4 koner man maksimalt må komme op på, som muslimsk mand. Den muslimske mand må iøvrigt ikke favoritsere én kone frem for en anden, dvs. alle konerne skal have lige meget opmærksomhed, hvilke nok er forklaringen på hvorfor der reelt ikke er så mange muslimske mænd med flere koner.

 

Men en anden ting jeg har tænkt over, det er at islam dikterer(sharia?), at hvis man er rig/har overskud, så er det en pligt at dele ud af sin rigdom/overskud til dem der ikke har(de fattige). Gad vide om dette også gælder for koner? F.eks. hvis man har fire koner, og den fattige nabo'en ingen kone har, skal man så give en af konerne til naboen?

 

Hvis man har chancen for at dele ud af konerne så kan man hele tiden få lidt frisk blod i stalden. Simpelthen genialt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder meget af at feriere i de muslimske lande. Og det er min opfattelse, at havnebumser i de områder slet ingen koner har. Men ofte har de en ged.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er jo russisk roulette, hvis det har dækket hele ansigtet til indtil efter giftemålet

 

forestil dig 10-15 stykker M Jelved i huset  :D :D :D :D :D

 

men så kan vi jo snakke forsikringer derefter  :D

 

Usikkerheden slipper man for, hvis man forbliver kristen og praktiserer som mormon. Der har kvinderne ikke tildækket ansigt, og antallet af koner er vist ikke begrænset, som Filosoffen antyder gælder for muslimer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til at muslimer må have flere koner, nogle konkubiner og et par elskerinder - er at så behøver de ikke gå på bordel  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Usikkerheden slipper man for, hvis man forbliver kristen og praktiserer som mormon. Der har kvinderne ikke tildækket ansigt, og antallet af koner er vist ikke begrænset, som Filosoffen antyder gælder for muslimer.

Hmm ja det lyder sgu som en fin ordning. Så er der heller så meget nyt man skal sætte sig ind i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også temmelig besværligt, samt uproduktivt at skulle bede 5 gange dagligt, samt at høre på støjen 5 gange dagligt fra minareten, og det værste fasten fra solopgang til solnedgang en hel måned i ramadanen.

 

Jeg er selv ateist og opfatter alle religioners eksklusive sædvaner, der indebærer at øvrigheden er nødt til at underordne sig deres krav til særforanstaltninger, som intimiderende i forhold til civilsamfundet generelt.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre har enhver mønt en bagside -  det vil være slut med, at Havnebumsen nyder en stille pils på molen.

 

Men så slemt blir´ det nok heller ikke, du skal bare omskoles til vandpibe ;)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre har enhver mønt en bagside - det vil være slut med, at Havnebumsen nyder en stille pils på molen.

Men så slemt blir´ det nok heller ikke, du skal bare omskoles til vandpibe ;)

Nåh det skulle jeg nu nok finde en løsning på. Jeg er ikke ubekendt med hemmeligheder og nogle ting kan foregå i smug :-)

Havde man 15 Kvindfolk i hjemmet, blev en stille stund på Molen med en kold nok ganske uundværlig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen kan starte sin nye vane med at søge her ;) 

 

Hvor leder du efter en Vandpibe Cafe?

http://www.vandpibecafe.dk/

 

Måske skal han også lige vænne sig til en lidt anden kønspolitisk tone og syn på kvinder, hvis han skal kunne falde til i de nye omgivelser :rolleyes:

Arabica

- København

http://www.vandpibecafe.dk/k%C3%B8benhavn/arabica

 

Bemærk visse kommentarer til at der er kvindelig betjening:

 

"Ja jeg synes også at den unge dame skal have et kursus i hvad det vil sige at være serviceminded. Desuden burde der være regler om at ansætte en muslimsk søster, i et miljø hvor brødre omgåes ofte. Er det for at tiltrække kunder? Eller for hans egen interesse skyld?? Dette er ikke for at se ned eller domme dig men blot at, vejlede dig In shaa Allah. Må Allah retlede os alle .. Amiin"

---------------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Brothers in arms.

 

Muslim eller bare alt mulig andet gælder det vel om at indrette sig.

 

For snart mange år siden fandt jeg er par visdomsord, som jeg har prøvet efter bedste evne at efterleve,

 

Enhver mand burde have en kvinde at dele livet med og én at elske....

 

helst på to forskellige adresser!

 

hilsen Bricklayer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også temmelig besværligt, samt uproduktivt at skulle bede 5 gange dagligt, samt at høre på støjen 5 gange dagligt fra minareten, og det værste fasten fra solopgang til solnedgang en hel måned i ramadanen.

 

Det er absolut ikke uproduktivt at bede 5 gange om dagen - første gang er vist allerede kl. 5 om morgenen - så er der en hel time til sex og Allah er stor - så ikke noget at sige til at fødselsraten i de muslimske lande er så tårnhøj og 50 % af befolkningen er under 25 år.

 

Fasten under Ramadanen er vist også til at udholde, da det er den måned, der indtages allermest mad og festes igennem fra solnedgang til solopgang  :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Utroskab.. Fylder meget på EG. De kære Mænd kan simpelthen ikke beholde Pikken i Bukserne. Så snart de ser en interessant GP annonce, så farer de afsted. Så langt så godt! Men men men så kommer der de moralske skrubler, der skal huskes at slettes spor, man må ikke komme hjem og lugte af fremmed Fisse, hvordan skaffer man Pengene uden Konen opdager det, hvordan får man det til at passe ind i Kalenderen etc. Ja det er ikke så ligetil at være Mand :???:

Jeg har løsningen på alle Jeres Problemmer!!!!! Konventer til Islam.

Islam er en yderst seriøs Religion, der går ind for flere Koneri :-P Nice! Ja jeg tænkte sådan en 10-15 Koner ville være passende. Et Mindre Harem om du vil. Hvad jeg har Googlet mig til, har Konerne pligt til at tilfredstille deres Mænd. Ikke dårligt .Med 10- 15 Koner som har pligt til at tilfredstille dig, må det da kunne lade sig gøre at være tro. Ja ja måske nogle enkelte svipsere, vi er jo kun Mænd :oops: Men i det store hele tro mod Konerne. Mine tanker går på filmen "coming to Amerika" med Arsenio Hall… Hvor han sidder i badet og der kommer et ganske nydeligt Pigebarn op af Vandet og siger "Så er den Kongelige Penis ren" GOD START PÅ DAGEN!!!!!!!!!

Vi skriver Anno 2014… den Moderne Verden, hvor Kvinderne er kommet på arbejdsmarkedet. Genialt tænker jeg! med sådan 10-15 Koner skulle det vel være muligt at arrangere sig som Løverne. Hunløverne jager og henter byttet og Hanløven ligger mageligt tilbage og troner udover sletten. Ja ved Mænd bliver det nok sofaen. Man skal nok dele Konerne op i 2 grupper, en der arbejder aften og en der arbejder dag. Ja så har man jo mulighed for et skrald Fisse døgnet rundt, det er jo meget praktisk :-P

Islam ligner vist ikke det vi er vant til.Der bliver nok nogle ting man skal sætte sig ind i… hvordan er man Islamisk troende? Ja det kan man nok Google sig til. Man må jo bare gøre det så godt man kan, vi er trods alt kun Mennesker, så perfekt behøver det nok ikke at være. Jeg har hørt den med de slår deres Koner.. men mon dog ikke det er en Røverhistorie?? der er vel ingen der gider gå rundt og slå på 10-15 Koner hver dag, det kan da blive anstrengende nok. Ja jeg er nu også mest til at være varm og kærlig ved dem. Ja der kommer nok nogle bump på vejen med at blive en Islammand, men man må jo bare klø på.

Jaaaaaaaaaaa….. hvis det kunne arrangeres på en fornuftig måde, så kunne det egentlig godt være det der "ægteskab" kunne være noget for Havnebumsen!!! Det vil jeg da ikke afvise :-P[/

Den tror jeg vist lige vi tager en kold på nede ved molen... Smil. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...