Hop til indhold
Gæst

Konventer til Islam

Recommended Posts

Gæst

Glimrende ide Line, lad os få fyldt noget alkohol på dig :-) Så kunne det være Stjernerne stod på den helt rigtige måde og vi måtte finde et lunt sted og hygge os. Ja det er en bidende kold vind vi har i disse dage :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen,

jeg har et endnu bedre forslag til dig og andre, du bør konverteres til Islam og sprænge dig selv i luften, med lidt held kommer du i den 7. himmel med 72 skønne jomfruer og ingen svigermødre.

 

"No pain no gain", som de siger på udenlandsk :lol:

 

 

Ps. gad vide om det er de samme 72 jomfruer som alle mændene deles om ?

Nogen som har prøvet disse 72 jomfruer, jeg efterlyser en anmeldelse :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja så er det spændende hvorlænge de forbliver Jomfruer i mit selskab høhø

Forudsætter naturligvis de er over 18 ellers rør jeg dem ikke med en Ildtang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så er det spændende hvorlænge de forbliver Jomfruer i mit selskab høhø

Forudsætter naturligvis de er over 18 ellers rør jeg dem ikke med en Ildtang :wink:

 

Det geniale er at de forblive jomfruer selv om du knalder dem igen og igen !

Der er ingen aldersgrænser i himlen, du forbliver evig ung.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ame="Line" post="232446" timestamp="1417559242"]

Glimrende ide Line, lad os få fyldt noget alkohol på dig :-) Så kunne det være Stjernerne stod på den helt rigtige måde og vi måtte finde et lunt sted og hygge os. Ja det er en bidende kold vind vi har i disse dage :-(

Ja det skal sgu være varmt , for jeg fryser min lille r... i laser lige pt, men kun 14 dage endnu så er der 35-40 grader på den mås hihi... Men jeg er klar på en kop juleøl sf... Knus nissepigen Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det geniale er at de forblive jomfruer selv om du knalder dem igen og igen !

Der er ingen aldersgrænser i himlen, du forbliver evig ung.

Muhamed blev gift med en niårig pige, så pædofili er vel acksepteret i de kredse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muhamed blev gift med en niårig pige, så pædofili er vel acksepteret i de kredse.

 

Var hun ikke kun seks og fuldbyrdet, da hun var 10?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Der er ingen aldersgrænser i himlen, du forbliver evig ung.

Nej men det er der på EG :-) Under 18 år så er hun kun et Barn

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det skal sgu være varmt , for jeg fryser min lille r... i laser lige pt, men kun 14 dage endnu så er der 35-40 grader på den mås hihi... Men jeg er klar på en kop juleøl sf... Knus nissepigen Line

Kommer der så en fin Solbrun Mås herind som din Avatar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer der så en fin Solbrun Mås herind som din Avatar?

Nope... Er ikke til det billede halløj, for privat en person og genert hihi... Men du kan jo se den live sf...

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nope... Er ikke til det billede halløj, for privat en person og genert hihi... Men du kan jo se den live sf...

Knus Line

Ja det var selvfølgelig en mulighed… altså se den Live i 35-40 grades varme. Det her pivkolde noget kan jeg godt undvære

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen,

jeg har et endnu bedre forslag til dig og andre, du bør konverteres til Islam og sprænge dig selv i luften, med lidt held kommer du i den 7. himmel med 72 skønne jomfruer og ingen svigermødre.

 

"No pain no gain", som de siger på udenlandsk :lol:

 

 

Ps. gad vide om det er de samme 72 jomfruer som alle mændene deles om ?

Nogen som har prøvet disse 72 jomfruer, jeg efterlyser en anmeldelse :P

Er der nogen der siger at det er kvindelige jomfruer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det var selvfølgelig en mulighed… altså se den Live i 35-40 grades varme. Det her pivkolde noget kan jeg godt undvære

Hihi varmen kan jeg ikke give dig- den udvalgte er jo inviteret , men måsen i farve og anden varme er jeg til... Hihi. God jul på molen smil.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk på 10-15 svigermøder der komme hele tiden og vil snakke.

 

Oh my.... 4 koner eller jo ikke en drøm... Det er et mareridt! :mrgreen:

Stakkels mænd..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh my.... 4 koner eller jo ikke en drøm... Det er et mareridt! :mrgreen:

Stakkels mænd..

 

Især, når man skal behandle alle fire ens - og hvem kan det? - så i virkeligheden er 4 koner slet ikke tilladt ifølge koranen! - og du skal også kun tage flere koner, hvis du kan forsørge dem og af barmhjertighed mod f.eks en enke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også temmelig besværligt, samt uproduktivt at skulle bede 5 gange dagligt, samt at høre på støjen 5 gange dagligt fra minareten, og det værste fasten fra solopgang til solnedgang en hel måned i ramadanen.

 

Jeg er selv ateist og opfatter alle religioners eksklusive sædvaner, der indebærer at øvrigheden er nødt til at underordne sig deres krav til særforanstaltninger, som intimiderende i forhold til civilsamfundet generelt.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

fem gange af fem minutter....Og så har du adgang til 4 misser dagligt...

Du der...hvrodan er det du prioriterer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...