Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Missen, hvornår er den bedst

Recommended Posts

Den skal helt klar være glat.

Ellers kan man jo ikke slikke fisse

Haha... Det er sgu da ellers gået strygende for mig på trods af en ikke helt glat mis :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Det er sgu da ellers gået strygende for mig på trods af en ikke helt glat mis :cool:

 

Hmmm. Så vidt jeg husker, så er det kun på "toppen".... og lidt hår i næsten tager en rigtig mand ikke så tungt... han har jo selv rigeligt med hår i næsen i forvejen.... ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmmm. Så vidt jeg husker, så er det kun på "toppen".... og lidt hår i næsten tager en rigtig mand ikke så tungt... han har jo selv rigeligt med hår i næsen i forvejen.... ^_^

Nåe, vender du den vej når du slikker ?  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft nogle sjove oplevelser med een, hvor vi under forspillet nærmest 'kæmper' om, hvem der skal smage hendes små sprøjteorgasmer fra min finger . . .  ;)

 

YDERST delikat, når det sker . . .  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Det er sgu da ellers gået strygende for mig på trods af en ikke helt glat mis :cool:

Vidste du blot hvilke billeder du skaber i vores hoved, når du påstår du er så elastisk bygget, at du kan slikke dig selv.

 

 

Jeg er også mest til kage og frem og tilbage. :eek: . og ja du har helt ret med smagen af en rigtig kvinde. :-P

 

. sprøjte orgasmer er den bedste gave man kan give manden 

Og dog er det dokumenteret her på EG, at det udelukkende består af urin.

 

Første gang min kone fik sprøjteorgasme, havde jeg hende nede på alle fire og jeg tog hende bagfra. Altså på almindelig jysk, hvis i forstår. Lige pludselig så sprøjtede de ud med væske. Lidt ligesom når vandet går på en fødende kvinde. Min kone sprang og råbte. Det er altså ikke tis. Det er altså ikke tis. :) Men trods hendes forsikringer, blev aftenen vis ikke afsluttet med fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser den, og tænker, den må jeg undersøge, og så er det at man opdager om den er bedst :P  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser den, og tænker, den må jeg undersøge, og så er det at man opdager om den er bedst :P  :P

 

Eller som en gammel Storm P. lød analogt: Hvornår smager en Tuborg bedst? Hver gang!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dog er det dokumenteret her på EG, at det udelukkende består af urin.

 

Undskyld, hvis jeg ødelægger din lørdag aften, men jeg mener overhovedet ikke, at dette blev dokumenteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Må man være uenig med forskerne ?  ;)  ;)

 

Oplever en anden/tykkere konsistens end urin - OG en helt andet smag - Nærmest mere salt . . .  :P

 

OG det er ikke urin skægget dufter/smager af efterfølgende . . .  ;)  :P  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man være uenig med forskerne ?  ;)  ;)

 

Oplever en anden/tykkere konsistens end urin - OG en helt andet smag - Nærmest mere salt . . .  :P

 

OG det er ikke urin skægget dufter/smager af efterfølgende . . .  ;)  :P  ;)

Jo det kan du sagtens. For det første gjorde de brug af en meget lille forsøgsgruppe. For det andet er det her næppe den endelige konklusion. For det tredige slås eksperterne nærmest koporlig med hinanden om emnet. For det fjerde har de undladt, at tage de sande eksperter, som er dig og mig med. :)  Det bliver hårdt arbejde, men nogen skal jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det kan du sagtens. For det første gjorde de brug af en meget lille forsøgsgruppe. For det andet er det her næppe den endelige konklusion. For det tredige slås eksperterne nærmest koporlig med hinanden om emnet. For det fjerde har de undladt, at tage de sande eksperter, som er dig og mig med. :)  Det bliver hårdt arbejde, men nogen skal jo.

 

Har nok ikke den store erfaringsgrundlag - Men de gange det er sket, får mig bare til at stille spørgsmålstegn ved forskernes resultat.

 

I '80-erne blev en veninde diagnostiseret som havende inkontinens - HAR ALDRIG oplevet nogen, der, som hende, havde mere styr på bækkenbundsmusklerne - Hun kunne knække den berømte blyant . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det kan du sagtens. For det første gjorde de brug af en meget lille forsøgsgruppe. For det andet er det her næppe den endelige konklusion. For det tredige slås eksperterne nærmest koporlig med hinanden om emnet. For det fjerde har de undladt, at tage de sande eksperter, som er dig og mig med. :)  Det bliver hårdt arbejde, men nogen skal jo.

 

Jamen, det var jo lige præcis dette, jeg mente, da jeg opponerede mod dit indlæg om, at det "var blevet dokumenteret på EG" :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det var jo lige præcis dette, jeg mente, da jeg opponerede mod dit indlæg om, at det "var blevet dokumenteret på EG" :!:

Jeg havde vel ikke fantasi til forestille mig, at der ville være nogen der ligefrem huskede om det var videnskabelig bevist. Som jeg lige erindrede det, var det den konklusion vi i debatten var kommet frem til. Det videnskabelige link jeg sendte dig viste ikke nogen flot videnskabelig arbejde. Men beskrev hvad der var i hvert tilfælle denne forskers overbevisning. Og derfor skrev jeg da også.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 - OG en helt andet smag - Nærmest mere salt . . .  :P

 

Jeg fornemmer nu mere en sødlig smag og mener at væsken må indeholde sukker, da jeg oplever samme allergiske reaktion i munden og især på tungen, som jeg får af sukker og visse søde sager.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Så vidt jeg husker, så er det kun på "toppen"...... ^_^

 

Ak ja, du taler her om "Mindelunden" ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Missen er efter min mening bedst når den er ren og velsmagende, gerne trimmet men ikke nødvendigvis glat.

Mht. hvor stram den bør være ?

En  virkelig stram mis giver os mænd den følelse, at vi er veludrustede, men det kan altså blive alt for stramt (og det er fra en ikke særlig godt udrustet mand !!

En passende stram og naturlig våd mis er det allerbedste , alt for meget glidecreme tager altså lidt af fornøjelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pudsigt en gammel streng jeg startede i november sidste år, pludselig er kommet til live igen  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pudsigt en gammel streng jeg startede i november sidste år, pludselig er kommet til live igen :-P

Emnet er jo ikke mindre relevant nu. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt en gammel streng jeg startede i november sidste år, pludselig er kommet til live igen  :-P

jamen det er sådan en god streng :)

og jeg vil sige at min mis er lækrest lige efter en serie af sprøjteorgasmer... så er der lidt friktion, der er ret så stramt og jeg forsvinder helt ind i følelsen af sex når fyren hamrer pikken i bund..

weeee - lige til at blive mild og glaad af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Emnet er jo ikke mindre relevant nu. :D

Nej det er heldigvis altid relevant-altid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår er den bedst?

Lige dér, hvor man efter en intens omgang kys og kærtegn, fører hånden ned og mærker at fingeren bare glider let og ubesværet ind.

Lige dér, hvor man fører pikken ind første gang, og man mærker varmen omslutte hoved og skaft.

Lige dér, hvor hun kommer imens pikken er i bund og man kan mærke alle sammentrækninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at mindes den her:

StormP_Tuborg.jpg

 

Det var lige præcis den, jeg refererede til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...