Hop til indhold

Missen, hvornår er den bedst

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke lade være med at mindes den her:

StormP_Tuborg.jpg

Jeg elsker simpelthen den tegning.

Den er så fyldt med små finurligheder, og så minder de glade drenge mig utroligt om de "sprittere" der i høj grad prægede bybilledet i min lille barndoms by. Dem lærte vi børn meget af, og vi måtte gerne for vores forældre :) 

• Svar 51
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• En lækker fisse er i mine øjne en fisse, der reagerer positivt på de ting, jeg gør ved den: Smiler og bliver våd, ledsaget af ejerkvindens bekræftende lyde.

• Må man være uenig med forskerne ?      Oplever en anden/tykkere konsistens end urin - OG en helt andet smag - Nærmest mere salt . . .    OG det er ikke urin skægget dufter/smager af efterfølgend

• Altså.. Har jeg fået gpunkts orgasme, så kør på, bliv ved, Whatever you do, dont stop -det bliver blot til flere orgasmer Har jeg fået clitorisorgasme så er det bare om at trække sig tilbage, missi

Skrevet

Jeg elsker simpelthen den tegning.

Den er så fyldt med små finurligheder, og så minder de glade drenge mig utroligt om de "sprittere" der i høj grad prægede bybilledet i min lille barndoms by. Dem lærte vi børn meget af, og vi måtte gerne for vores forældre :)

Ja og hvis vores forældre manglede nogen til at passe os, så blev det med glæde gjort af "spritterne" og vi var i de bedste hænder, de satte en ære ved at der var nogen, der turde overlade ansvaret til dem.

Og der var sgu altid sodavand til os børn.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.