Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Missen, hvornår er den bedst

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Bukowsy Rivaval( måske er der ikke korrekt stavet) ynder jo en "gennemkneppet fisse".

 

Hvilken tilstand synes du er den mest ophidsende?

 

Mit input.

1 . Lige når jeg registrerer at de reagerer på mig og det jeg gør.

2. Efter legen, efter orgasmen. Ikke efter andres leg, det overlader jeg til fætter BR. Sjovt nok har jeg observeret at en del piger ikke ønsker opmærksomhed omkring missen, efter knalderiet. Nogle fordi de er følsomme - det kender jeg godt - andre sandsynligvis fordi de gerne vil have mig ud af døren, men en del angiver årsagen til at være at de ikke synes de er rene nok.

 

Kom med dine meninger - om emnet, ikke om mig igen, vel!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Min fisse....er bare lækker og ren konstant...vil nogen rode i den...før, under eller efter...be my guest....

(bare de er klar over faren med sprøjteorgasmer!) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter 2 glas god Amarone og en romantisk middag med dybe kig i øjene... Våd og klar sf. Desserten du ved...

Sorry det var vist mændene der skulle svare...

God weekend Århus lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej piger jer glemte jeg helt, og det er vist nok jer den der dims sidder på. Fredags hjerne ;)

Tak for jeres saftige, men også indsigtfulde indspark.

Mere please!!

 

Amarone? den står og ilter på køkkenbordet Line :) Kunne vi lave en delikat coktail med lidt pussyjuice fra Randers og Esbjerg? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm. tilstand :)

 

Tilpas fugtig, resten handler vist mest omkring smag og lækkernes værdi for mig.

 

Men men......taler vi total oplevelse så kunne jeg godt skrive en længere afhandling omkring faktorer der har stor indflydelse, og som betyder mere end selve tilstanden på frk. mis.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter 2 glas god Amarone og en romantisk middag med dybe kig i øjene... Våd og klar sf. Desserten du ved...

Sorry det var vist mændene der skulle svare...

God weekend Århus lover

 

Hi hi...så kort kan det jo også siges.

 

Også god weekend herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmmm. tilstand :)

 

Tilpas fugtig, resten handler vist mest omkring smag og lækkernes værdi for mig.

 

Men men......taler vi total oplevelse så kunne jeg godt skrive en længere afhandling omkring faktorer der har stor indflydelse, og som betyder mere end selve tilstanden på frk. mis.

 

Gør det, skriv om dine total oplevelser. Jeg mener blot at tilstanden på den attråværdige legemsdel, afspejler graden af glæde og nydelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min fisse....er bare lækker og ren konstant...vil nogen rode i den...før, under eller efter...be my guest....

(bare de er klar over faren med sprøjteorgasmer!) ;)

 

Hov, jamen jeg vil da også lige sige, at min pik altid er lækker, ren og nybarberet, hvis nogen vil rode lidt med Joysticket.

(bare de er klar over sprøjte faren ) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min fisse....er bare lækker og ren konstant...vil nogen rode i den...før, under eller efter...be my guest....

(bare de er klar over faren med sprøjteorgasmer!) ;)

 

what she said!!!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bukowsy Rivaval( måske er der ikke korrekt stavet) ynder jo en "gennemkneppet fisse".

 

Hvilken tilstand synes du er den mest ophidsende?

 

Mit input.

1 . Lige når jeg registrerer at de reagerer på mig og det jeg gør.

2. Efter legen, efter orgasmen. Ikke efter andres leg, det overlader jeg til fætter BR. Sjovt nok har jeg observeret at en del piger ikke ønsker opmærksomhed omkring missen, efter knalderiet. Nogle fordi de er følsomme - det kender jeg godt - andre sandsynligvis fordi de gerne vil have mig ud af døren, men en del angiver årsagen til at være at de ikke synes de er rene nok.

 

Kom med dine meninger - om emnet, ikke om mig igen, vel!!!

 

VÅD! Og helst pga. min indsats.

Jeg elsker, når jeg kan mærke de små rystelser igennem hendes krop. når klitten kildres på en tilfredsstillende måde, og hvis lårene begynder at klemme om mit hovede, mens den ophidsende sitren fortsætter, får jeg en uimodståelig lyst at blive et med den skønne.

 

Af og til, og jeg har egentlig ikke forstået hvornår, er der en interessant let syrlig smag, når tungen kommer et stykke indenfor. Af en eller anden grund virker den smag pirrende, måske fordi den ret hurtigt forsvinder, og jo mere jeg søger, jo mere sitren kommer der. :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lækker fisse er i mine øjne en fisse, der reagerer positivt på de ting, jeg gør ved den: Smiler og bliver våd, ledsaget af ejerkvindens bekræftende lyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I følge en oldgammel reklame:

 

Hver gang.

 

Rober Storm Petersen:

Du Perikles, hvornår smager en Tuborg bedst?

 

Perikles: Hver gang :)

 

Det er nok den du tænker på ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ohhhhhhhhhhhhh     Yes Yes.

 

Han hed nu Robert

 

Jep, du får lige betalt kreditten tilbage med renter.

 

t,t,t,t,t

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm skal man vælge en af dine muligheder??

Nå vælger at mene NEJ

Jeg kan bedst lide en Fisse når min Pik er inde i den!!!!! et rent Mesterværk!!! elsker at kigge på den, når Pikken kører ind og ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bukowsy Rivaval( måske er der ikke korrekt stavet) ynder jo en "gennemkneppet fisse".

Hvilken tilstand synes du er den mest ophidsende?

Mit input.

1 . Lige når jeg registrerer at de reagerer på mig og det jeg gør.

2. Efter legen, efter orgasmen. Ikke efter andres leg, det overlader jeg til fætter BR. Sjovt nok har jeg observeret at en del piger ikke ønsker opmærksomhed omkring missen, efter knalderiet. Nogle fordi de er følsomme - det kender jeg godt - andre sandsynligvis fordi de gerne vil have mig ud af døren, men en del angiver årsagen til at være at de ikke synes de er rene nok.

Kom med dine meninger - om emnet, ikke om mig igen, vel!!!

Nogen mænd kan godt li at slikke den ren bagefter .

Så det kan være at de håber på at du gør det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså.. Har jeg fået gpunkts orgasme, så kør på, bliv ved, Whatever you do, dont stop -det bliver blot til flere orgasmer :)

Har jeg fået clitorisorgasme så er det bare om at trække sig tilbage, mission acomplished, Ida skal ha en pause (bliver overfølsom) har vist kommet til at sparke en mand i hovedet, da han blev ved.. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par enkelte gange oplevet, at give en kvinde sprøjteorgasme vha. jernet og har mærket den der varme rislende fornemmelse ned langs pikken - at fissen bliver fugtig  på en anden måde - da er fissen bedst  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En god våd fisse må bestemt være bedst for begge partner..  :-P  en buket om ugen gir fugt i fugen  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god våd fisse må bestemt være bedst for begge partner..  :-P  en buket om ugen gir fugt i fugen  :-P

 

Ja det er da godt med lidt tips og info fra en Lady. Jeg ved så ikke om disse husråd stadig holder :-)

 

Kaffe og kage gir frem og tilbage, mens

Te og kiks gir Nul og Nix.

 

Mine præferencer vedr. smag elsker, at smage sprøjte orgasme fra en Quinde og gerne en Mis der ikke smager af sæbe og parfume men Fruens egne dufte er at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er da godt med lidt tips og info fra en Lady. Jeg ved så ikke om disse husråd stadig holder :smile:

 

Kaffe og kage gir frem og tilbage, mens

Te og kiks gir Nul og Nix.

 

Mine præferencer vedr. smag elsker, at smage sprøjte orgasme fra en Quinde og gerne en Mis der ikke smager af sæbe og parfume men Fruens egne dufte er at foretrække.

 

Jeg er også mest til kage og frem og tilbage. :eek: . og ja du har helt ret med smagen af en rigtig kvinde. :-P 

 

. sprøjte orgasmer er den bedste gave man kan give manden 

Redigeret af Pink Lady

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...