Hop til indhold
Jasmin

Mobile pay....

Recommended Posts

Jeg er en af dem der ikke gør så meget i at snyde told og skat - jeg mangler ikke noget og har ingen dyre vaner så at køre Jasmins indtjeninger ind over mit firma - det rører mig ikke :) 

 

Det jeg til gengæld synes er liiiiiiiidt sjovt... det er jer mænd :) :) 

 

 

Jeg tager Mobile pay.... og det står jer fuldstændig frit for om i vil betale via Mobile pay.... i er også meget meget velkomne til at betale kontant hvis det er det  mest optimale i jeres situation.. 

 

men når jeg nu tydeligt SKRIVER i min annonce/profil ect at jeg tager mobile pay... hvordan kan det så være at omtrent halvdelen af de SMSer  jeg får fra nye gæster  indeholder spørgsmålet 

 

"er det virkelig rigtigt at du tager Mobile Pay????!" (deraf den ændrede formulering i min annonce) 

 

 

Jeg kan seriøst ikke lade være med at grine lidt for det er altså funny.... det står der.... sort på vidt :)  Hvordan skal jeg formulere det så det ikke rejser et tvivlsspørgsmål :) :) 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er en af dem der ikke gør så meget i at snyde told og skat - jeg mangler ikke noget og har ingen dyre vaner så at køre Jasmins indtjeninger ind over mit firma - det rører mig ikke :)

 

Det jeg til gengæld synes er liiiiiiiidt sjovt... det er jer mænd :) :)

 

 

Jeg tager Mobile pay.... og det står jer fuldstændig frit for om i vil betale via Mobile pay.... i er også meget meget velkomne til at betale kontant hvis det er det  mest optimale i jeres situation.. 

 

men når jeg nu tydeligt SKRIVER i min annonce/profil ect at jeg tager mobile pay... hvordan kan det så være at omtrent halvdelen af de SMSer  jeg får fra nye gæster  indeholder spørgsmålet 

 

"er det virkelig rigtigt at du tager Mobile Pay????!" (deraf den ændrede formulering i min annonce) 

 

 

Jeg kan seriøst ikke lade være med at grine lidt for det er altså funny.... det står der.... sort på vidt :)  Hvordan skal jeg formulere det så det ikke rejser et tvivlsspørgsmål :) :)

 

Jamen det er vel fordi folk ikke kan forstå når nogen gør, tænker, taler af et ærligt hjerte.

De ved ikke rigtig hvad de skal sige, men mener de skal sige/skrive noget.

Udsagn synes altid at skulle evalueres og vurderes.

Ligegyldig hvad du skriver vil kunden spørge, idet han automatisk går ud fra du snyder i skal osv.

 

Et godt eksempel er danske kvinders manglende evne til at modtage et kompliment.

 

Jeg siger. Du er  sød og meget smuk.

Dansk pige: Synes du? .....spørgende øjne

Thai pige: Tak, du er sød. ..... kysse, kysse.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver med store bogstaver:

 

Jeg modtager MOBILEPAY - nemt og sikkert.

 

jamen det gør  jeg jo allerede 

 

jeg har det endda med RØD :)   Betaling: altid kontant eller via Mobile Pay (Ja - jeg tager Mobile Pay... selvfølglig) 

 

Lige lidt hjælper det *ggg*  

 

 

 

bananas har måske ret: det ligger åbenbart så dybt at GPer notorisk er uærlige at det er umuligt at forestille sig GPer der ikke er?? 

 

 

Er sådan det hænger sammen ?  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jamen det gør  jeg jo allerede 

 

jeg har det endda med RØD :)   Betaling: altid kontant eller via Mobile Pay (Ja - jeg tager Mobile Pay... selvfølglig) 

 

Lige lidt hjælper det *ggg*  

 

 

 

bananas har måske ret: det ligger åbenbart så dybt at GPer notorisk er uærlige at det er umuligt at forestille sig GPer der ikke er?? 

 

 

Er sådan det hænger sammen ?  

Så man kan få en hel nat på afdrag, hvis man bruger Mobilepay? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så man kan få en hel nat på afdrag, hvis man bruger Mobilepay? :)

 

Jep :)  afdrag der betales i dagene op til aftalen :) 

 

det har jeg gjort en enkelt gang... han betalte pænt 1500 kr 5 gange og 500 på dagen *gg* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen det gør  jeg jo allerede 

 

jeg har det endda med RØD :)   Betaling: altid kontant eller via Mobile Pay (Ja - jeg tager Mobile Pay... selvfølglig) 

 

Lige lidt hjælper det *ggg*  

 

 

 

bananas har måske ret: det ligger åbenbart så dybt at GPer notorisk er uærlige at det er umuligt at forestille sig GPer der ikke er?? 

 

 

Er sådan det hænger sammen ?  

 

I ærlighedens navn: Det har jeg aldrig sagt og ville aldrig finde på at sige. Det må være en eller anden jyde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I ærlighedens navn: Det har jeg aldrig sagt og ville aldrig finde på at sige. Det må være en eller anden jyde?

 

UNDSKYLD - der skulle selvfølgelig have stået ÅE .... pinligt.... sorry  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I ærlighedens navn: Det har jeg aldrig sagt og ville aldrig finde på at sige. Det må være en eller anden jyde?

Heyyyy du der.

Du er sgu ved at være for integreret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver jo at man har styr på "lortet"

Jeg har prøvet at sælge noget over nettet, hvor han så opdagede at han ikke kunne overføre det fulde beløb på dagen, så det måtte gøres i etaper.

Så man betaler inden man ankommer, eller hvordan?

Der er vel større chance for at man har det rette beløb hvis man har hævet pengene.

Men jo, det er da ret smart at kunne betale over telefonen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man bestemmer selv sin maks grænse for træk pr dag på Mobilpay via netbank. Default er 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

 

men når jeg nu tydeligt SKRIVER i min annonce/profil ect at jeg tager mobile pay... hvordan kan det så være at omtrent halvdelen af de SMSer  jeg får fra nye gæster  indeholder spørgsmålet 

 

"er det virkelig rigtigt at du tager Mobile Pay????!" (deraf den ændrede formulering i min annonce) 

 

 

Jeg kan seriøst ikke lade være med at grine lidt for det er altså funny.... det står der.... sort på vidt :)  Hvordan skal jeg formulere det så det ikke rejser et tvivlsspørgsmål :) :)

 

Mon ikke svaret er ganske simpelt? - det er stadigt en ny betalingsform i den her verden, og hvem har lyst til at stå i løftet stemning med røven bar og ikke kunne betale? Så hellere spørge én gang til for at være på den sikre side.

 

Det forsvinder sandsynligvis af sig selv når det er blevet en almindelig måde at klare betalingen på.

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Omkring halvdelen af Jasmin smsér handler om mobil pay. Det lyder usansynligt. 

 

Det lyder mere Sandsynligt at dette indlæg blot er et reklame stunt for en forretning hun slet ikke behøver, for penge har hun jo nok af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bestemmer selv sin maks grænse for træk pr dag på Mobilpay via netbank. Default er 1500

Som nævnt før, der står at man skal ringe til et nummer for at ændre grænserne.

Mon det gælder både den daglige og års grænsen på 50,000 ?

Ved brug af swipp appen, Max 3000 kr om dagen, men vist ikke nogen øvre års grænse.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt, jeg tager også både MobilePay og Swipp, og reklamerer med det. Ikke én eneste SMS, hverken fra nye eller gamle gæster, har omhandlet de to betalingsformer?!

Du ved nok... Brystmål og telefon nummer :P

Men du har jo heller ikke high lightet det med rødt som Jasmin :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

er vi mænd virkelig så dumme..naaa mon dog :) ...hvis damen ikke kan bruge pengene, så kan hun jo give en på husets...

 

det er rigtig god markedsføring ... :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt, jeg tager også både MobilePay og Swipp, og reklamerer med det. Ikke én eneste SMS, hverken fra nye eller gamle gæster, har omhandlet de to betalingsformer?!

Tjaaa for et dejligt, ærgligt og sympatisk menneske så er det meget mærkeligt. (Ros til dig)

Jeg havde engang en dame med samme symptomer. Jeg diagnosticerede hende til Lystløgner. Behandlingen var udskiftning af dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Herhenne i Jylland, -der handler vi stadig med kaffemaskiner, støvsugere og pengesedler ;) ;)

 

Er aldrig blevet spurgt om mobilpay, -men hvor sikkert er det?

 

Mener at have læst man kan få banken til at tilbagetrække beløbet? -Lidt surt hvis gæsten gør det bagefter?

Får de ikke ens info? Adresse, navn osv? Eller er det kun hvis man går i banken?

 

Kram Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Herhenne i Jylland, -der handler vi stadig med kaffemaskiner, støvsugere og pengesedler ;) ;)

Er aldrig blevet spurgt om mobilpay, -men hvor sikkert er det?

Mener at have læst man kan få banken til at tilbagetrække beløbet? -Lidt surt hvis gæsten gør det bagefter?

Får de ikke ens info? Adresse, navn osv? Eller er det kun hvis man går i banken?

Kram Molly

Det er kun et telefonnummer der skal udveksles.

Danske Bank om Fortrydelse:

"6. Fortrydelsesret

Efter forbrugeraftaleloven kan du fortryde denne aftale inden for 14 dage.

Fortrydelsesretten bortfalder, inden fristen udløber, når aftalen efter din udtrykkelige anmodning er blevet opfyldt af begge parter. Det vil ofte være tilfældet f.eks. med betalingsoverførsler. Det betyder, at hvis du først har overført beløb via MobilePay, kan du ikke fortryde dem."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herhenne i Jylland, -der handler vi stadig med kaffemaskiner, støvsugere og pengesedler ;) ;)

Er aldrig blevet spurgt om mobilpay, -men hvor sikkert er det?

Mener at have læst man kan få banken til at tilbagetrække beløbet? -Lidt surt hvis gæsten gør det bagefter?

Får de ikke ens info? Adresse, navn osv? Eller er det kun hvis man går i banken?

Kram Molly

Beløbet kan ikke trækkes tilbage. Kun dit kaldenavn og telefonnummer vises til gæsten. Også hvis du betaler til ham (fx penge tilbage, hvis du ikke har byttepenge i kontanter). Med Swipp, vises dit kontonummer, hvis du betaler. Men hvis der overføres til dig, vises igen kun kaldenavn og telefonnummer.

Jeg har indtil nu kun haft en enkelt gæst, der har benyttet sig af MobilePay. Og som sagt ingen forespørgsler pr SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...