Hop til indhold
Jasmin

Mobile pay....

Recommended Posts

Et taletidskort kan også spores til ejermanden.

 

Teleselskaberne kan se på hvilken lokation bollofonen eller krimifonen bruges ofte, det er jo typisk fra arbejdet eller hjemmet.

Så man har en lokation at gå efter og hvis man bor i hus så er det forholdsvis nem at finde adr.

 

Alt hvad der er digitalt kan mere eller mindre opspores med det rette udstyr og viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde besøg af en pige som skulle køre lidt langt, så hun fik 500 på mobilpay på forhånd.

Måske alle piger skulle gøre det ved booking, så bliver de useriøse da sorteret fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det vil jo så i mit tilfælde sige, at hvis jeg bruger MP eller swipp, så har pigen jo mit telefon nummer.

For jeg har 1 smartphone med tilhørende nummer, som kan findes på krak osv.

Min bollofon til de skumle ting :D er jo med et taletidskort.

Så hvis man ville være 100% anonym og betale med mobil betaling, så skulle man have 2 smartphones.

 

 

Du kan bare bytte simkortet ud og sætte det anden i efter du har lavet transaktionen.

.

Mobilepay er knyttet til et mobil nr. ikke en telefon eller simkort, dvs. jeg kan låne din smartphone til at betale med, og det er mine penge som bliver trukket. Smart ikke :D

 

Når  Mobilepay først er oprettet på en smartphone, er det ligegyldigt hvilket simkort der sidder i, mobilepay-kontoen er knyttet til den smartphone den er installeret på. Min bollofon er ikke en smartphone, men for at kunne modtage mobilepay overførsler på bollenr., har jeg installeret mobilepay på en smartphone. Det virker helt fint, og bollefonen behøver ikke engang at være tændt. Men ja, hvis man både vil have en privat-mobilepay og en bolle-mobilepay så er det nødvendigt med 2 smartphones.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...