Hop til indhold
Bananas

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende

Recommended Posts

Sjovt at læse nogle af de historier om de ting man kan ende ud i som stamkunde, men jeg synes også altid det er sjovt at prøve nye steder. Man ved aldrig hvor grænserne går før man er i situationen. Jeg kan huske et sted i Hvidovre hvor indehaveren lagde ud med at være meget tydelig om at det her altså var et grønt sted, hun ville ikke have at folk dukkede op med en forventning om andet end en god massage, ikke noget med at tage tøjet af eller andet. Hun afsluttede så den ganske gode massage med helt ligefrem at spørge om jeg ville have et HJ som afslutning. Der lærte jeg at selv et udtryk som jeg troede jeg var ganske godt bekendt med ("grøn") kan betyde noget helt andet.

Der var også et sted i Gentofte hvor jeg fik klassikeren første gang jeg var der, "young girl, she take good care of you". Det prøver jeg at undgå, jeg foretrækker lidt erfaring, specielt ved første besøg. Jeg har lidt for ofte oplevet at de unge piger ikke rigtig har massage-evnerne men samtidig er tilbageholden på ekstra-delen når de ikke kender dig endnu. Men hun virkede nu sød nok, så fint. Massagen var lidt blød i det, men det kan også noget engang imellem, og samtidig var der både nænsomme strejf henover de ædlere dele og klar interesse over strejf den anden vej. Faktisk så stor interesse at tøjet begyndte at forsvinde helt af sig selv.

Da der så blev vendt rundt, så var jeg klar til den helt store tur, men der var hun pludselig afvisende. Efter lidt hviskende samtale kom det frem at det skam ikke var hende det handlede om, men at at Mama-san ikke ville have fuld pakke tilbudt i etablissementet. Døren kunne heller ikke låses, så hun var simpelthen nervøs for at det blev opdaget. Jeg kunne dog godt mærke på hende at modvilligheden dalede jo vådere hun blev mellem benene og da den sidste barriere ("no condom") blev løst af et hurtigt dyk ned i inderlommen på min jakke, så skulle det altså være. Hun var dog stadig nervøs for Mama-san, så det er første og hidtil eneste gang jeg har oplevet at det skulle være stående doggy, for på den måde kunne hun have to hænder på døren og holde den lukket.

Desværre sidste gang jeg så hende der. Næste gang jeg kom der fik jeg at vide at hun var del-tid når studierne tillod det og så kom Covid-nedlukningen. Og selvom der kom andre piger på stedet, og Mama-san selv også var en habil massør, så blev der aldrig lagt op til FP.

Endelig var der i Frederiksberg et sted der var kendt for ekstra-delen. Det var faktisk en lady-boy der åbnede døren, kiggede på mig, sagde "You don't want me" (fair) og gik ud og hentede de to damer der var på arbejde. Der var både en ældre og en yngre model og som nævnt foretrækker jeg lidt erfaring, så jeg tog den ældre (vi taler slut 30/tidlig 40, så altså...). Men hun var nærmest overdrevet taknemmelig for at jeg havde fravalgt hendes yngre kollega, så det blev den helt store GFE tur, hvor der hverken blev sparet på tid, tungekys eller tunge andre steder.

Desværre lå stedet bare dårligt for mig, så jeg kom aldrig tilbage igen, stedet endte også med at lukke, men det var sådan en oplevelse man huskede. Og jeg skal ærlig indrømme, jeg fik da også tænkt om det nu også var rent skuespil fra hendes side eller om det var ægte.

To-tre år senere fandt jeg et sted i Vanløse jeg aldrig havde prøvet før. Ringede på, ventede pænt, og så stod hun pludselig der i døren. Jeg tænkte "ved du hvad, jeg var én kunde blandt mange, det var for flere år siden, det ville være mærkeligt at nævne noget", så jeg bestilte bare en times massage og lagde mig til rette. Massagen var fin og blød og pirrende men ikke noget specielt. Så stor var min overraskelse da jeg fik vendt mig om og så at hun havde formået at smide klunset uden at jeg havde opdaget noget undervejs. Så satte hun sig overskrævs på mig, strøg håret væk fra mit ansigt, lyste op i et kæmpe smil, sagde "it is you!" og rakte ned og førte mig direkte op i hende uden at jeg nåede at få fremstammet et eneste ord. Så var der ellers dømt GFE igen indtil jeg tømte mig i hende.

På vejen ud fik jeg lovninger om både rabat hvis jeg ville prøve nogle af hendes piger på stedet og små blå hvis der skulle hjælp til. En måned senere lukkede stedet så, og nu er hun flyttet et sted hen der om muligt ligger endnu værre for mig. Spændende at se om hun stadig husker mig hvis vores veje krydses endnu en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donkey Donkey skrev, for 8 timer siden:

Hun afsluttede så den ganske gode massage med helt ligefrem at spørge om jeg ville have et HJ som afslutning. Der lærte jeg at selv et udtryk som jeg troede jeg var ganske godt bekendt med ("grøn") kan betyde noget helt andet.

 

Hvoffor skulle thaier ikk osse kunne være farveblinde? :biggrin:

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, en af de bedste tråde jeg har læst herinde, så jeg er også nød til at komme med mit indlæg.

det ligger lang tid tilbage, og det skete i Thailand. Jeg var på ferie med min kone, og vi skulle have noget massage, begge to. Finder en pæn butik hvor vi går ind, min kone skal have thai massage og jeg bare fod massage, men min massør leder mig ind bag i butikken sammen med min kone, og jeg kommer ind i “båsen” ved siden af hende, så vi kan snakke sammen under massagen. Og så sker det at min massør begynder at fiske efter teskeen, det skulle hun da ikke, og slet ikke når min kone lå bag et gardin, så jeg måtte stoppe hende, uden ord, ved lige at vifte med en seddel, så hun ikke “tabte” på den forretning, ja jeg vil kalde det afpresning, men jeg var endt med en skilsmisse hvis det var blevet opdaget, der manglede min massør måske lige lidt situations fornemmelse:o.

på trods af at konen gerne ville ind til den massør igen, da hun var tilfreds, så kom jeg ikke i den butik mere i den ferie.

Det var IKKE hvad jeg havde ventet da jeg gik ind i den pæne butik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 24 minutter siden:

Det var IKKE hvad jeg havde ventet da jeg gik ind i den pæne butik.

Skulle man nu citerer eller blot thiè, jeg vælger det sidste :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mere end 10 år siden blev jeg kunde i en bestemt thai klinik. Jeg havde prøvet lidt forskellige og fik oftest et håndjob og var fuldt og glad og tilfreds med den ordning. Det fik jeg også her og pigen var dejlig. Der fik jeg hver gang og det var en dejlig hård massage og er dejligt håndjob. Men en dag blev jeg vist ind i et lokale med en dør der kunne lukkes. Jeg spekulerede ikke så meget på det, før hun begynder at afklæde sig og føre mine hænder op på sine bryster og inviterede til at mærke på hende. I’m horny sagde hun. Jeg synes hun var lækker og begyndte at kysse hende. Hun stønnede i mit øre og lagde sig under mig på briksen. Hun tog mig i hånden og førte mig ind i hende. Jeg nåede at spørge til kondom men hun havde ikke et. Her burde jeg være stoppet, men det var for sent. Hun stønnede under mig, og jeg pumpede hende hårdt til jeg ikke kunne mere. Jeg trak mig ud og kom ud over hendes dejlige små bryster.  Det var vidunderligt, men helt surrealistisk. Og jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle tænke. Hun masserede mig færdig , jeg betalte, og vi kyssede farvel.  Jeg fik hendes telefon nummer men brugte det aldrig, da jeg kort efter mødte min daværende hustru. 

Redigeret af Den nervøse

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, den 26.12.2023 at 06:56:

Hvoffor skulle thaier ikk osse kunne være farveblinde? :biggrin:

Det kan de vel også. Men kvinder er væsentligt sjældnere farveblinde end mænd, og det gælder også thai-kvinder....... Så måske din pointe er at hun var født som mand??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Det kan de vel også. Men kvinder er væsentligt sjældnere farveblinde end mænd, og det gælder også thai-kvinder....... Så måske din pointe er at hun var født som mand??

Eller… det var en meget enkel joke. “Grøn” betyder at der ikke bliver tilbudt seksuelle ydelser, så når hun sagde at stedet var grønt men tilbød et handjob, så må forklaringen jo være at hun var farveblind og derfor havde problemer med at vide hvad der var grønt og hvad der ikke var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donkey Donkey skrev, for 8 minutter siden:

Eller… det var en meget enkel joke. “Grøn” betyder at der ikke bliver tilbudt seksuelle ydelser, så når hun sagde at stedet var grønt men tilbød et handjob, så må forklaringen jo være at hun var farveblind og derfor havde problemer med at vide hvad der var grønt og hvad der ikke var.

Det er jeg klar over....  læs det kun som lidt humoristisk pernittengrynethed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...