Hop til indhold
Bananas

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende

Recommended Posts

Der var en meget lille thai pige ved fred. hospital på fasanvej !

Erotisk massage 1000 for en time. Massage og sex !

Hun var så smuk og en fantastisk krop og nogle helt fantastiske bryster 100/10 tåre i øjet

Har aldrig set så lille en person, det var lige som glas !

Hun kom olie ud over det hele og kunne ikke massere noget som helst. det var jo helle ikke der for jeg kom !!!

Fik stegen vendt om i 69 lidt i tvang !!!

Nu skulle hun have skulle hun !!!!!

Og nej og ja hun var så stram og lille i fissen jeg kunne ikke komme ind ja ok 2-5 cm

Hun hylede og skreg og jeg faldt, det var synd.

Kom i 69

Besøgte hende igen med samme resultat , men den strammeste jeg har været i ever !

Men nej ikke igen hun var ikke moden til gamet JP

Men historisk i min hukommelse en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 time siden:

Min sjoveste oplevelse ...

... jeg tør vædde på at de har skreget af grin af mig, og jeg havde totalt røde ører da jeg gik derfra. Jeg endte dog med at blive nærmest stamkunde det men jeg undlod at snakke om første oplevelsen med dem, selvom de formentlig kunne genkende mig

Vi er alle børn i begyndelsen. Første gang den her nye fantastiske verden åbnedes for mig, var når Apple i Glostrup, pludselig tog min hånd og førte den op under sin kjole. Midt under massagen. Hun var helt rød i ansigtet og aldeles våd mellem benene. Det endte som det endte og jeg havde kun penge til massagen, troede i min enfold at det som skete mellem os var en guddommelig undtagelse. Det fine er at hun spillede med, forlangte ikke mere penge end jeg havde. Og når jeg kom næste gang spurgte hun forsigtigt hvis jeg kunne give hende lidt mere. Og sådan fortsatte det, indtil jeg betalte hvad jeg burde ha gjort fra begyndelsen.:-)

Uhyre skikkeligt og sødt udviklet af hende. 

Det har i øvrigt sket mange gange siden, at pigen har spurgt hvad jeg vil betale ... først efter akten. Senest for to uger siden her ovre i Sverige, hvor vi endda ikke engang har købte nydelser af den slagsens ;-)

Det er temmelig charmerende med de thaipiger der har evnen at udnytte flydende grænser på den måden. Har aldrig oplevet det andre steder end på thaiklinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 timer siden:

Og så siger de at thaipiger kun har penge i hovedet ;-)

Har selv meget svært at skifte massøse på en og samme klinik. Vil jeg variere mig gør jeg det mellem klinikkerne, ikke mellem pigerne på en klinik.

Rules of the Jungle.

Der har Bananen fat i en pointe.

Thai´erne kan blive utroligt fornærmede, eller sårede, hvis man sådan skifter massøse på samme klinik. Det er ligesom om det ser en som "deres kunde", og det skal der ikkelaves om på. At pigerne så har adskillige herre bekendtskaber, er jo ligesom en helt anden sag. :?

Så for at bevare den gode stemning, kan det være en god ide, at skifte klinik i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det tilladt at komme med en historie fra thaimassage i Thailand - det går tre år tilbage.

Jeg var på forretningsrejse til Bangkok, da jeg havde en større forhandling om fussion, såvel med partner som med regeringen der.

Jeg landede en tirsdag morgen som forhandlingerne med ministeriet skulle foregå onsdag eftermiddag. (det var vigtige forhandlinger så skulle lige have et døgn til at komme mig over jetlag)

Da onsdag formiddagmiddag var afsat til møde på mit hotel med min lokale partner, så havde jeg booket  en STOR suite på Mandarin Oriental Hotel i Bangkok.

Efter at være booket ind på hotellet, valgte jeg at få en dejlig massage på en pæn spa i nabogaden (et sted uden full service), for at kroppen skulle være frisk oven på den lange flyvetur

Jeg fik en dejlig smuk ung massøse til overpris i to timer, og en fantastisk varierende massage med både hård og blød. Halvvejs igennem spurgte hun om jeg var interesseret i B2B massage. WHAT så pænt et sted var det måske ikke ?? men jeg takkede pænt ja, og hun gik ud og vaskede sig en ekstra gang inden at hun kom igen iført kimono. Så tilføjede hun "or you prefered a duo ??" hvortil jeg kun kunne svare eet "why not" (hun tilføjede en pris som efter Thai forhold var vanvittig, men jeg kan jeg ikke tage pengene med i graven....)

Wow det blev en hed oplevelse, storebror blev både masseret, og jeg fik lov til at slikke.... de tilbød mig et handjob, men jeg forsøgte mig med "only real sex", det var et sats, hvortil de svarede "she will get angry", but tonight at your place.

WOW og sådan blev det - de to piger fik givet mig en fantastisk B2B massage, passende pirrende og fræk uden sex - og så aftalte vi at mødes om aftenen på mit værelse.

Heldigvis havde suiten en extra stor saftybox, som blev fyldt med alle værdigenstande fra ur og pung til kamera og IT.

Jeg bestilte et par flasker champagne til værelset, lækkert skulle det jo være (men det er ikke lige noget for Thaipiger, disse var mere til Malabou)

Da pigerne ankom glemte de helt mig, for de var så fascineret af min store suite (den var også rigtig flot) hvorefter de viskede lidt sammen inden de spurgte mig, om jeg var frisk på to unge piger mere for en urimelig billig merpris. Jeg blev nervøs, var det mindreårige, men de forsikrede mig at det var OK. Jeg var hooked, så "why not". 

Pigerne bankede på inden for no time, og det viste sig at de to første skulle vise frem hvilke High class Farang de havde skoret, og derfor var tilbudet såå billigt for de sidste to ynglinge

Det blev en vild aften, med sex på alle måder og alle steder, dog var der ingen af pigerne som var bi, men ellers manglede der bestemt ikke noget. 

Jeg bestilte noget lækkert natmad op på værelset, som pigerne nød på skift, og jeg dårligt fik tid til. ALDRIG har storebror været så standhaftig som den aften og en pige smuttede ned for at købe ekstra kondomer. Det blev sent inden at pigerne gik.

SHIT - jeg havde et møde tidligt næste morgen med min thailandske forretningspartner - så jeg skulle tidligt op og ordne suiten så intet var at afsløre som det par trusser den ene pige havde mistet imellem puderne i den ene sofa.

Heldigvis kunne jeg bestille morgenmad til mit møde, det gav mig lidt bedre tid.

Det viste sig at pigerne havde givet mig noget ungdommelig energi til møderne den dag, så jeg fik mit ønske igennem hos ministeriet. at det hele så ændrede sig da militæret tog magtener en helt anden historie

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den ‎22‎-‎09‎-‎2016 at 00:52:

Der var en meget lille thai pige ved fred. hospital på fasanvej !

Erotisk massage 1000 for en time. Massage og sex !

Hun var så smuk og en fantastisk krop og nogle helt fantastiske bryster 100/10 tåre i øjet

Har aldrig set så lille en person, det var lige som glas !

Hun kom olie ud over det hele og kunne ikke massere noget som helst. det var jo helle ikke der for jeg kom !!!

Fik stegen vendt om i 69 lidt i tvang !!!

Nu skulle hun have skulle hun !!!!!

Og nej og ja hun var så stram og lille i fissen jeg kunne ikke komme ind ja ok 2-5 cm

Hun hylede og skreg og jeg faldt, det var synd.

Kom i 69

Besøgte hende igen med samme resultat , men den strammeste jeg har været i ever !

Men nej ikke igen hun var ikke moden til gamet JP

Men historisk i min hukommelse en god oplevelse

 

Med al respekt er jeg ikke sikker på, at jeg rigtig bryder mig om JP’s beretning. Husker godt de små piger på Nordre Fasanvej og forstår godt, at myndighederne valgte at gå efter lige præcis den klinik – også selv om det den blev knaldet på var noget lidt andet. Men de piger var bare for små (navnlig den ene).

OK, og så en lille beretning fra den anden ende af vægtskalaen – helt bogstavligt. Ikke det helt vilde, men ikke desto mindre typisk thai – på flere måder. Jeg var for et par år siden på besøg hos en af klinikkerne på Hvidovrevej, som på daværende tidspunktet annoncerede med et par rigtig lækre thaitøser. Jeg kommer ind, betaler mamasan for en times B2B, smider kludene og lægger mig godt tilrette på briksen i sikker forvisning om, at en af skønhederne fra nettet snart vil komme ind og gnide sin nøgne krop mod min. Men ind kommer i stedte den vel nok rundeste thaikvinde jeg til dato er stødt på. Bestemt ikke nogen B2B-type. Og helt ung var hun heller ikke. En del havde nok taget deres gode tøj og gået med det samme. Men nu er jeg nysgerrigt anlagt (og bryder mig i øvrigt ikke om såre folk), så efter at have sundet mig lidt, tænkte jeg, ok, sådan en krop har jeg ikke prøvet før…       

Min massøse havde tydeligvis fået strikse instrukser af mamasan, så hun forsøgte efter bedste evne med B2B, men det gik ligesom ikke rigtig. Men til gengæld fik jeg lov til alt muligt andet. Til fælles glæde. Nogle er til bryster, andre er til numser, jeg er til hud, især blød og glat thaihud … og her var masser af den.

Jeg endte med at gå derfra med et smil om munden efter en helt uforudset oplevelse – typisk thai!

 Men hvad mamasan egentlig havde forestillet sig, ved jeg ikke. Min runde veninde havde tydeligvis aldrig prøvet B2B før og havde bestemt heller ikke kroppen til det. Det vidste hun naturligvis godt selv og var derfor også temmelig forlegen ved situationen, i hvert fald til at starte med. Jeg har en mistanke om, at mamasan simpelthen har sendt kokken ind til mig – min veninde duftede dejligt af thaimad. Det var strengt taget ikke helt ok, hverken over for kokken eller over for mig. Men når man først står der med alle de dejlige penge i hånden, er de ikke nemme at give tilbage igen… man finder en løsning. Vist nok også typisk thai.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 10 minutter siden:

 

Med al respekt er jeg ikke sikker på, at jeg rigtig bryder mig om JP’s beretning. Husker godt de små piger på Nordre Fasanvej og forstår godt, at myndighederne valgte at gå efter lige præcis den klinik – også selv om det den blev knaldet på var noget lidt andet. Men de piger var bare for små (navnlig den ene).

OK, og så en lille beretning fra den anden ende af vægtskalaen – helt bogstavligt. Ikke det helt vilde, men ikke desto mindre typisk thai – på flere måder. Jeg var for et par år siden på besøg hos en af klinikkerne på Hvidovrevej, som på daværende tidspunktet annoncerede med et par rigtig lækre thaitøser. Jeg kommer ind, betaler mamasan for en times B2B, smider kludene og lægger mig godt tilrette på briksen i sikker forvisning om, at en af skønhederne fra nettet snart vil komme ind og gnide sin nøgne krop mod min. Men ind kommer i stedte den vel nok rundeste thaikvinde jeg til dato er stødt på. Bestemt ikke nogen B2B-type. Og helt ung var hun heller ikke. En del havde nok taget deres gode tøj og gået med det samme. Men nu er jeg nysgerrigt anlagt (og bryder mig i øvrigt ikke om såre folk), så efter at have sundet mig lidt, tænkte jeg, ok, sådan en krop har jeg ikke prøvet før…       

Min massøse havde tydeligvis fået strikse instrukser af mamasan, så hun forsøgte efter bedste evne med B2B, men det gik ligesom ikke rigtig. Men til gengæld fik jeg lov til alt muligt andet. Til fælles glæde. Nogle er til bryster, andre er til numser, jeg er til hud, især blød og glat thaihud … og her var masser af den.

Jeg endte med at gå derfra med et smil om munden efter en helt uforudset oplevelse – typisk thai!

 Men hvad mamasan egentlig havde forestillet sig, ved jeg ikke. Min runde veninde havde tydeligvis aldrig prøvet B2B før og havde bestemt heller ikke kroppen til det. Det vidste hun naturligvis godt selv og var derfor også temmelig forlegen ved situationen, i hvert fald til at starte med. Jeg har en mistanke om, at mamasan simpelthen har sendt kokken ind til mig – min veninde duftede dejligt af thaimad. Det var strengt taget ikke helt ok, hverken over for kokken eller over for mig. Men når man først står der med alle de dejlige penge i hånden, er de ikke nemme at give tilbage igen… man finder en løsning. Vist nok også typisk thai.    

Ja @virgula Tak for kritik !!!! jeg tror også jeg fik den ""kok"" som bare havde en anden størrelse ! og nok skulle have  lave mad !!

Men var på listen i butikken. Og ikke havde lyst til at udføre chefens opgaver, hun skulle bare være der som træk plaster.og åbnet døren.

Men hvis kunden skal tage højde for div. kokke vil vi få travlt med at betale for et produkt vi aldrig får. Jeg tager ikke fuld pakke, normalt.

Kun massage !! Men her var et tilbud som jeg ikke kunne sige nej til som hun burde ??

Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også indvie jer i hvordan jeg blev stamkunde hos den samme Thai glædespige.

 

I slut-1990'erne lå Lotus Massage på Allégade på Frederiksberg, og beretningerne dengang på Venuslogen kunne ikke helt blive enige om, hvorvidt man kunne få ekstra ydelser eller ej. Så da jeg troppede op første gang, var det i grunden også kun for at få en times gedigen massage for 300 kroner. Så det fik jeg af en sød og slank kvinde, som kaldte sig Jan. Tror nok hun fortalte at hun var ca. 30 år (samme alder som jeg). Massagen var fin og der var ingen antydninger om ekstra ydelser. Vi hyggede og pjattede lidt, jeg betalte og sagde farvel og tak.

 

Så mener jeg at der gik et par uger - så var jeg tilbage igen. Spurgte om Jan var på vagt, det var hun ikke! Øv, men så blev hun åbenbart spottet på vej hen til klinikken, så jeg blev gennet ind på et værelse og bedt vente. Snart kom hun ind og blev også glad for at se mig være kommet igen! Så hun gik i gang med en times god massage, noget som jeg virkelig nød. Og igen var der så vidt jeg husker ingen antydninger om, at vi skulle fortsætte med ekstra aktiviteter bagefter. Altså lige indtil vi var færdige, og hun vaskede massageolien af mig med en varm klud, for da hun havde tørret mig, begyndte hun pludselig at kysse mig lidenskabeligt og heftigt. Det ko lidt bag på mig, men blev jo hurtigt tændt, så der gik ikke lang tid før vi begge nøgne lå og slikkede hinanden og endte med en masse dejlig sex! Jeg husker ikke lige hvordan vi afregnede bagefter, men det blev starten til et længere form for venskab.

 

Jeg begyndte at komme regelmæssigt og hver gang til en times massage efterfulgt at dejlig, blid sex, uden der blev kigget på uret. Under samt bagefter massagen snakkede vi om hendes liv i Danmark - hun drømte om at åbne en butik en dag. Ville gerne have mit telefonnummer, men jeg var ikke single, så det turde jeg ikke. Vores tid sammen, som ofte tog omkring halvanden time takserede hun til 800 kroner. Jeg tror nok at det blev til regelmæssige besøg gennem et halvt år, indtil hun pludselig var væk en dag. Og senere lukkede hele klinikken.

 

Selv i dag tænker jeg på hende og vores samvær, og kan godt ærge mig over, at jeg ikke var single dengang, for så havde vi måske set en del mere til hinanden privat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 9/22/2016 at 00:54:

Det har i øvrigt sket mange gange siden, at pigen har spurgt hvad jeg vil betale ... først efter akten.

Min "faste" spørger aldrig. Første gang hun gav mig en hånd sagde hun hvad det blev ekstra, siden har hun intet nævnt om beløb - uanset hvad behandlingen har indeholdt og hvor længe den har varet - så jeg må hver gang prøve at afveje, hvad jeg synes er rimeligt uden at bløde for meget og uden at fornærme hende. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Virgula skrev, den 10/8/2016 at 19:25:

 

Med al respekt er jeg ikke sikker på, at jeg rigtig bryder mig om JP’s beretning. Husker godt de små piger på Nordre Fasanvej og forstår godt, at myndighederne valgte at gå efter lige præcis den klinik – også selv om det den blev knaldet på var noget lidt andet. Men de piger var bare for små (navnlig den ene).

OK, og så en lille beretning fra den anden ende af vægtskalaen – helt bogstavligt. Ikke det helt vilde, men ikke desto mindre typisk thai – på flere måder. Jeg var for et par år siden på besøg hos en af klinikkerne på Hvidovrevej, som på daværende tidspunktet annoncerede med et par rigtig lækre thaitøser. Jeg kommer ind, betaler mamasan for en times B2B, smider kludene og lægger mig godt tilrette på briksen i sikker forvisning om, at en af skønhederne fra nettet snart vil komme ind og gnide sin nøgne krop mod min. Men ind kommer i stedte den vel nok rundeste thaikvinde jeg til dato er stødt på. Bestemt ikke nogen B2B-type. Og helt ung var hun heller ikke. En del havde nok taget deres gode tøj og gået med det samme. Men nu er jeg nysgerrigt anlagt (og bryder mig i øvrigt ikke om såre folk), så efter at have sundet mig lidt, tænkte jeg, ok, sådan en krop har jeg ikke prøvet før…       

Min massøse havde tydeligvis fået strikse instrukser af mamasan, så hun forsøgte efter bedste evne med B2B, men det gik ligesom ikke rigtig. Men til gengæld fik jeg lov til alt muligt andet. Til fælles glæde. Nogle er til bryster, andre er til numser, jeg er til hud, især blød og glat thaihud … og her var masser af den.

Jeg endte med at gå derfra med et smil om munden efter en helt uforudset oplevelse – typisk thai!

 Men hvad mamasan egentlig havde forestillet sig, ved jeg ikke. Min runde veninde havde tydeligvis aldrig prøvet B2B før og havde bestemt heller ikke kroppen til det. Det vidste hun naturligvis godt selv og var derfor også temmelig forlegen ved situationen, i hvert fald til at starte med. Jeg har en mistanke om, at mamasan simpelthen har sendt kokken ind til mig – min veninde duftede dejligt af thaimad. Det var strengt taget ikke helt ok, hverken over for kokken eller over for mig. Men når man først står der med alle de dejlige penge i hånden, er de ikke nemme at give tilbage igen… man finder en løsning. Vist nok også typisk thai.    

 

Ja det kan godt være jeg er lidt mærkelig - men lige præcis sådan en godt buttet thai får mig til at vågne op ;) 

Jeg KAN bare godt lide voksne og buttede småtykke kvinder. Var hun godt i stand både på røv, lår, mave og bryster, Virgula?

Kan du måske afsløre hvor du fandt hende på Hvidovrevej?  Så kan hun for min skyld være nok så meget kokken :D 

Tak for hjælpen...

 

OG i øvrigt: Det her er jo en fantastisk tråd.

Tak alle sammen for jeres morsomme, rørende og frække historier.

 

Glad.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke tid at bumpe denne tråd?

Havde forleden et ærinde i Kbh og var klar ved 21.30. Tænkte at lidt massagehalløjsa ville være en god afslutning på aftenen og ringede et sted jeg været nogle gange.
"Sorry honey, we're closed" sagde hun beklagende.
Jeg spurgte hvis hun havde spist aftensmad, ellers kunne jeg medbringe lidt pizza og en øl og så kunne vi jo spise sammen, inden jeg tog hjem.
"Good idea", sagde hun.
Jeg fandt en riktig luksuspizza og nogle Singha - man skal ikke undervurdere hjemlandssmagene - og så sad vi der i hendes køkken efter lukketid.
Efter gourmetstunden, kom hun to gange og jeg en gang - i hendes mund.
Når jeg gerne ville betale for desserten rystede hun på hovedet. 
"You paid for the food honey, so the dessert is on me".


Ved altså ikke hvorfor jeg indimellem elsker thaimiljøet? Someone...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

.... Ved altså ikke hvorfor jeg indimellem elsker thaimiljøet? Someone...?

Det helt uforudsigelige og uventede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke så længe siden var jeg på en klinik, hvor pigen arbejdede alene, så vi småhyggede og fjollede lidt rundt, anyway, hun ville lige ud og have sig en lille drink i køkkenet, og opstemt som jeg var fulgte jeg efter hende med en plan om lige og tage hende en tur på køkkenbordet.

Bedst som jeg skulle til at udføre planen, blev der banket på køkkenvinduet af en eller anden herre udenfor.

viste sig hun havde et eller andet hun lige skulle snakke med den herre om, så jeg måtte pænt lige vente 10-15 min ekstra, inden vi kunne begynde på det sjove igen.

Var ret komisk at stå der ved køkkenbordet, og gøre klar til indtræden,, og der så bliver banket på vinduet af en gut, der nok har kunne se hvad vi havde gang i :)

Redigeret af Kuk-kuk
små fejl i stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Er det ikke tid at bumpe denne tråd?

Havde forleden et ærinde i Kbh og var klar ved 21.30. Tænkte at lidt massagehalløjsa ville være en god afslutning på aftenen og ringede et sted jeg været nogle gange.
"Sorry honey, we're closed" sagde hun beklagende.
Jeg spurgte hvis hun havde spist aftensmad, ellers kunne jeg medbringe lidt pizza og en øl og så kunne vi jo spise sammen, inden jeg tog hjem.
"Good idea", sagde hun.
Jeg fandt en riktig luksuspizza og nogle Singha - man skal ikke undervurdere hjemlandssmagene - og så sad vi der i hendes køkken efter lukketid.
Efter gourmetstunden, kom hun to gange og jeg en gang - i hendes mund.
Når jeg gerne ville betale for desserten rystede hun på hovedet. 
"You paid for the food honey, so the dessert is on me".


Ved altså ikke hvorfor jeg indimellem elsker thaimiljøet? Someone...?

Det er meget sjældent man hører, eller oplever, en pige der kommer i egen mund.

Bananen kan noget, vi andre blot kan kigge misundeligt på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det er meget sjældent man hører, eller oplever, en pige der kommer i egen mund.

Bananen kan noget, vi andre blot kan kigge misundeligt på :D

Har du ikke hørt det gamle thailandske ordspråg:

"Bedre komme en gang i egen mund, end 10 gange i skoven"?;-)

Hvis det havde været foran dig hun åbnede kjolen og blottede sin dejlige lille krop.... Hvis det hvade været dit knæ hun kravlede op i når hun hviskede "You want dessert honey"....

Tror du ikke du også havde kunnet støje lidt rundt i grammatikken efterfølgende?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Det er meget sjældent man hører, eller oplever, en pige der kommer i egen mund.

Bananen kan noget, vi andre blot kan kigge misundeligt på :D

Det må så være en meget bøjelig (overmoden?) banan :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For halvandet år siden trængte min ryg til en gang rigtig seriøs massage.
Så jeg bestilte tid et af de steder, hvor der ikke ydes ekstra af nogen art.

Hilste pænt på indehaveren, som så præsenterede mig for hende der skulle massere mig.
Nydelig dame i slut 30´erne. Jeg fik en udmærket oliemassage, og vi tale om løst og fast. Der var god karma.
Jeg blev vendt om på ryggen, godt indpakket i diverse håndklæder, og massagen fortsatte, lige som det skulle gøres.

Jeg lå med lukkede øjne og nød behandlingen, da jeg pludselig fik et kæmpe smækkys på munden.
Det var jo noget af en overraskelse, og den søde pige undskyldte meget, men hun syntes altså at jeg var så sød, at hun ligesom blev nød til at kysse mig.
Ja  ja, man er vel en gentleman så jeg fortalte selvfølgelig at det var helt i orden, for hun var jo også en sød, og dejlig pige :rolleyes: og så fik jeg lige et kys mere......

Vi grinte lidt af det hele, for det var jo ganske uskyldigt.
Men dilleren var nu vækket til live, og det kunne man tydelig se under håndklædet.
Den søde pige var tydeligvis ikke vandt til den slags reaktioner, men hun løftede alligevel op i håndklædet, og studerede dilleren, men vidste tydeligvis ikke hvad hun nu skulle stille op.

Vi jokede lidt igen, og jeg sagde i spøg, at dilleren bare var misundelig, og selvfølgelig også ville have et kys.
Det tænkte hun over i max. 2 sekunder, og dykkede herefter ned og gav den et meget vådt kys.
Tror du den er glad nu, blev der spurgt, og jeg kunne jo bare sige jaaaaa. Meeereeee
Så dykkede hun igen, og begyndte at give et blowjob.
Det var hun ikke rutineret i, men jeg ville da ikke ødelægge den gode stemning, så jeg lukkede bare øjnene og slappede af.
Efter ikke så lang tid var det hele overstået, og hun stod med et smil om munden, og spurgte om jeg var glad nu.
Det var jeg, og så var seancen slut, og jeg fik mit tøj på.

Jeg skulle betale 300 for en times massage, og hun ville overhovedet ikke høre tale om tips for ekstraydelsen. Bare jeg lovede at komme igen.

Det gjorde jeg så, 5-6 gange. Og hver gang efter nøjagtig samme skabelon.
Nu arbejder hun i en anden branche, og tilbyder ikke massage længere. Men jeg taler da med hende ind imellem. ;)

 

 

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 29 minutter siden:

Jeg lå med lukkede øjne og nød behandlingen, da jeg pludselig fik et kæmpe smækkys på munden.
Det var jo noget af en overraskelse, og den søde pige undskyldte meget, men hun syntes altså at jeg var så sød, at hun ligesom blev nød til at kysse mig.
 

Jeg kan se du har det som mig. Hvor jeg jeg end går frem henne, så kommer pigerne frem og kysser mig fordi jeg er så sød. Not...anymore:huh: Men jeg kan jo se på dit profilbillede, du er ualmindeligt sød.

Og man man må jo bare elske det ekstra der nogen gang tilbydes de der steder hvor det ikke tilbydes ekstra af nogen art.:) Det gør det jo til noget særligt og anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg kan se du har det som mig. Hvor jeg jeg end går frem henne, så kommer pigerne frem og kysser mig fordi jeg er så sød. Not...anymore:huh: Men jeg kan jo se på dit profilbillede, du er ualmindeligt sød.

Og man man må jo bare elske det ekstra der nogen gang tilbydes de der steder hvor det ikke tilbydes ekstra af nogen art.:) Det gør det jo til noget særligt og anderledes.

Ja, man kan vel ikke gøre for at man har charme :P

Jeg mener nu selv at jeg har et rimeligt almindeligt udseende. Men det viser sig faktisk (i følge de modne thai´er), at jeg ligner en af de helt store thailandske superstars. Jeg kan nu ikke rigtig selv se det, men når de nu synes, så spiller jeg da gerne med på den :D

Det er faktisk ikke det eneste seriøse sted jeg har leget buksernes leg. Det er sket oftere end man lige skulle tro. Men det må vi hellere gemme til en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Ja, man kan vel ikke gøre for at man har charme :P

Jeg mener nu selv at jeg har et rimeligt almindeligt udseende.

Efter din avatar at dømme vil jeg ikke råde dig til at opsøge en arabisk klinik :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 36 minutter siden:

Efter din avatar at dømme vil jeg ikke råde dig til at opsøge en arabisk klinik :D

Findes de? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Det er faktisk ikke det eneste seriøse sted jeg har leget buksernes leg. Det er sket oftere end man lige skulle tro. Men det må vi hellere gemme til en anden gang.

Vi venter. Hvis jeg falder i søvn så væk mig bare når det er tid:)

Skal indrømme jeg har meget større glæde af dine og andres fortællinger i en tråd som denne, end af anmeldelser.

Måske alderen....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anerkendelse: Mit letsindige tonfald i fortællingen om pizza, Singha Beer og elskov klinger lidt huldt nu, to uger senere.

Jeg savner hende, vil spise mere pizza og nyde mere dessert sammen med hende. Der var altså ikke noget huldt med den aften. Det var smukt.

Shit, jeg har lovet mig selv at det aldrig mere skal ske. "Bananas for fucks sake. Get your shit together." Siger Gud til mig nu.

Ja ja.... det er farligt i junglen. Tro ikke andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gode historier er altid en læsning og genlæsning værd, og heldigvis kommer der altid nye til. Tak for hyggelig læsning.

Min første erkendelse af, at thaiverdenen kan rumme indlevelse og oplevelser, som ikke kan bestilles, ligger vel en 4 år tilbage. Den faste pige som jeg havde fået en rigtig god kemi med tog som sædvanlig smilende imod og fulgte mig ind i rummet. Den kendte rutine var lidt small talk og en aftale om massagen og dens tillæg, hvorefter hun ville forsvinde lidt, mens jeg fik tøjet af og lagt mig til rette. Men den dag blev hun stående tæt. Holdt om mig og spurgte, om hun i dag ikke skulle hjælpe mig med at få tøjet af. Hun var godt igang med at knappe skjorten op. Jeg kunne kun grinende svare, at så måtte jeg jo gøre det samme ved hende.

Da der ikke var mere textil på nogen af os, bad hun mig om at lægge mig på briksen med ryggen op. Hun satte sig oven på mig, lænede sig ned over mig, kyssede mig på øret, og spurgte, om jeg lå godt. Jeg drejede hovedet en anelse for at svare, og derfra var der ikke længere tale om massage, men om dybe kærlige kys og hed sex i alle tænkelige variationer, kun afbrudt af små pauser, hvor varm nærhed og let snak fik øjeblikket til at føles, som en kærestestund. Overraskende og helt vidunderligt.

Hun fortalte, at hun dagen efter ville tage tilbage til Thailand, og jeg har aldrig set hende siden. Men hun sidder i min erindring, som en af de skønne oplevelser i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...