Hop til indhold
Bananas

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende

Recommended Posts

Guest Baltazar

Overvejer er måske også det forkerte ord - det er nok nærmere en indre kamp - Da da jeg faktisk er lidt bange for konsekvenserne, hvis jeg bliver for glad for hende.

Jeg har stor lyst til at kneppe det lille nips - Det bliver lidt mere kompliceret når man ikke skal betale....

 

Tror jeg i nærmeste fremtid laver en booking tæt på lukketid..... så må vi se hvad der sker :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk tråd med skønne historier, som godt kunne trænge til at blive genoptaget. Min egen nylige beretning ville have passet fint ind her: 

 

Mon ikke der findes flere ufortalte historier derude...?

Redigeret af Martindrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde ikke opdaget denne tråd tidligere, men nu hvor den er blevet aktiv har jeg to frække beretninger, som jeg gerne supplerer med.

Den første foregik for henved 12 år siden i Thailand, i Korat (Nakhon Ratchasimma)

På en forretningsrejse ankom jeg til denne flotte by NØ for Bangkok, først på formiddagen - for tidligt til at mit bookede hotelværelse ville være ledigt, så jeg bestemt mig for at opsøge en spa (Thaimassage) den første jeg kom forbi, var en stor og pæn klinik, men da jeg spurgte en smuk thaibabe der, om det var med fullservice, afviste hun mig høfligt og viskede at jeg skulle prøve hos hendes veninde rundt om hjørnet. Hvorfor dog ikke at prøve. 

Et primitivt sted, med en super sød og lækker pige..... talte rigtig godt engelsk. For at gøre en lang historie kort, så bestilte jeg en time med det hele - startede med en skøn massage imens at vi småsnakkede, og da jeg vendt mig på ryggen, blev det meget mere hedt...  og det blev en vild omgang hvor der blev dyrket alle varianter af sex, afløst af perioder hvor vi hvilede arm i arm inden den næste omgang... det trak ud i evigheder følte jer...... og det viste sig at være ganske rigtig da jeg opdagede at der var gået tre timer ! ! !  Jeg spurgte hende hvad jeg betale gøre for dette - og hendes svar var ganske overraskende, du kan invitere mig på middag, så lukker jeg butikken for idag.

Som foreslået gjorde jeg - under middagen fik jeg forklaret at hun havde arbejdet på den spa jeg først henvendte mig til - men hun ville starte sit eget, med hvor hun også tilbød fullservice, dog med ringe succes, da den første uge kun havde budt på en kunde - MIG

Slutningen på den historie blev at vi sammen tjekkede ind på mit hotelværelse, og hun blev min faste sugarbabe de efterfølgende tre år - hun lukkede sin egen klinik, og kom tilbage til den "gamle"  spa, hvor mama ikke ville have fullservice

Når hun skulle drille mig senere, kaldte hun mig sin dyre ven  hun havde lukket sin egen klinik pga mig (jeg tror nu nok jeg havde betalt det tab og meget mere ;)

 

Den anden historie som er fra sidste somme i Danmark, kommer senere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 55 minutter siden:

 

Den anden historie som er fra sidste somme i Danmark, kommer senere

 

Så bliver jeg jo nødt at købe også næste nummer af EG så jeg ikke går glip af den.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, Lige nu:

Så bliver jeg jo nødt at købe også næste nummer af EG så jeg ikke går glip af den.:-)

Du må ikke sladre til de andre om at jeg er ansat i EGs markedsføringsafdeling GGG  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, den 3/9/2016 at 15:13:

Fantastisk tråd med skønne historier, som godt kunne trænge til at blive genoptaget. Min egen nylige beretning ville have passet fint ind her: 

Mon ikke der findes flere ufortalte historier derude...?

Det gør der helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af Legesyg's historie fra Thailand, så husker jeg, at jeg selv var på Koh Samui for nogle år siden. Vi boede lidt uden for byen, men en nat kunne jeg ikke sove pga varmen, så jeg stod op (omkring kl 01:00) og gik mig en tur ind mod byen. Koh Samui er en stille og rolig ø og der sker ikke det store i Chaweng (den største by), så der var fuldstændig mennesketomt på gaden. Jeg havde dog kun gået et par minutter, da en ung lækker pige kommer kørende på en knallert. Jeg når at tænke: "hold kæft, hvor er hun lækker. Hvem der bare var 20 igen og kunne score sådan en pige", da hun vender knallerten og kører tilbage til mig. Hun spørger, hvor jeg skal hen.
Jeg fortæller, at jeg bare ville gå en tur ind til byen, hvorefter hun tilbyder mig at hoppe bagpå (!). Ja tak siger jeg og sætter mig op. Undervejs (hvor jeg jo er nødt til at hold stramt (!) om hendes krop, fortæller hun, at hun havde været sammen med nogle venner og var på vej hjem. Men hun arbejdede på en bar i byen til dagligt, og om jeg havde lyst til at tage med derind?

Som spurgt, så gjort.

Men da barer skal lukke kl 01 om natten i Thailand, så gør de det, at de slukker det meste lys og ruller gitrene halvvejs ned, hvorefter de sidste gæster kan sidde og hygge sig med et par drinks derefter. Det vidste jeg ikke på det tidspunkt, så jeg syntes at det var lidt underligt, at der så lukket ud og at jeg skulle bukke mig for at komme under gitteret. Faktisk havde jeg en del bekymringer om, hvad hun var ved at lokke mig ind i!! Ville jeg blive røvet og slået ihjel, så snart jeg kom derind? Men min frygt blev hurtigt gjort til skamme.

Da vi kom ind og hun havde hilst på et par af hendes kollegaer i halvmørket, tog hun min hånd og førte mig ind i et baglokale, hvor der lå en madras på gulvet. Hun begyndte at kysse mig og trække mig ned på madrassen, hvorefter vi havde skøn sex i en times tid. Herefter kørte hun mig de 2-3 km hjem til hotellet igen.

Jeg havde luret, at det nok var en del af hendes jobbeskrivelse, så da jeg skulle til at gå, spurgte jeg hvor meget jeg skulle betale. Men hun svarede bare, at jeg ikke skulle betale noget, da hun jo havde haft fri og selv havde haft det rart.

Nu er jeg typen, som ikke kan lide at modtage noget gratis - forstået på den måde, at jeg har så meget mere råd til at betale hende, end hun har råd til at sige nej tak. Så jeg spurgte hende, hvor meget hun plejede at tage for det. Omkring 1.500 bat, svarede hun, hvorefter jeg gav hende det samme beløb (3-400 kr).

Behøver jeg at fortælle, at jeg kom forbi hendes bar flere gange resten af ferien. Men først én dag inden jeg skulle hjem, var hun på arbejde. Men da smilede hun straks, da hun så mig og fortalte, at hun havde hørt fra sine kollegaer, at jeg havde været forbi flere gange mens hun havde fri. Så jeg nåede lige at få en tur mere med denne skønne pige :-D

Denne gang tog hun gerne mod pengene - men der skulle hun nok også aflevere en del af dem til bar-ejeren.

Det var starten på min glæde for thai-piger :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 5 minutter siden:

Inspireret af Legesyg's historie fra Thailand, så husker jeg, at jeg selv var på Koh Samui for nogle år siden. Vi boede lidt uden for byen, men en nat kunne jeg ikke sove pga varmen, så jeg stod op (omkring kl 01:00) og gik mig en tur ind mod byen...

 

Skøn historie :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg lovede jer endnu en historie fra Thai-miljøet

Når I har læst denne, vil I forstå at jeg jeg har måtte pynte lidt på denne historie, for ikke at afsløre min identitet, men hovedlinierne er korrekte

I er faktisk de første som får denne historie fra sidste sommer.

I den halvlille landsby som jeg bor I, bor der faktisk en Thai-massage klinik lige vedsiden af mit hus, en Dansk/Thai familie bor der, men jeg snakker ikke meget med dem, der kommer skiftende piger der, og yder massage

og for at være anonym i nabolaget har jeg aldrig aflagt besøg hos pigerne der.

En dag var jeg nede langs sydsiden af Møn med min kajak - og havde en skøn lang tur. Jeg har for vane at slutte af med at smide mig på en llille strand, som man kun kan komme til fra søsiden - lidt længere henne, ligger yderligere 4 små ugenerte strande.

Jeg smider mig på stranden efter at have taget det svedige kajaktøj af.... lidt senere tager jeg mig en skøn svømmetur, splitter fornøjet, opdager at der er en fra nabostranden som er ude at bade, da vi mødes i vandet, opdager jeg at det er en af de unge thaipiger som kommer fra naboen, hun badede topløs.... vi snakkede lidt, men det var tydeligt at hun ikke vidste at jeg var "nabo"

Vi bevægede os langsomt hen imod min hemmelige strand, og det sidste stykke forsøgte hun at svømme med, men hun svømmede ikke så godt, alligevel nåede vi frem til min strand. Da vi gik i land sammen, kommenterede hun min krop som smuk og trænet.... og veludrustet...  og så tilføjede hun at man jo godt kan være helt nøgen på denne ugenerte strand, hvortil hun smed sine våde trusser, hun var selv slank, ung og super lækker, inden længe begyndte vi med at kysse dybt, og sluttede af med hed sex på stranden...

Senere når vi mødes hjemme på vejen, sender vi frække blikke til hinanden, men mere bliver det aldrig til, hun viser den rette diskretion ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at sende denne tråd op til overfladen igen - det fortjener den. 

 

Har godt nok ikke haft så vilde oplevelser med thaiklinikker som de beskrevne, men jeg kan sagtens nikke genkendende til det der med, at man ikke helt ved hvad der kommer til at ske, når man går derind. Hvis jeg havde en tier for alle de gange, jeg uforvarende er kommet vadende ind i et thailandske venindetræf, og virkelig følt sig betragtet og bedømt af sådan cirka 5-6 thailandske kvinder UDOVER massøren, så ville jeg formentlig have penge nok til en FP eller to :-) 

 

Selvfølgelig mestrer de fleste thai-steder/-massører godt "spillet"; med kun massage i starten, efterfulgt af gradvis pirring (og de er gode til det - det er svært at være standhaftig). Men jeg bliver simpelthen aldrig for gammel til at blive forført af thailandske GP på den måde, herunder det næsten kæreste-agtige i, at det kun er HJ de første 1-2 gange nogle steder, før man "for lov" til en FP :-) 

-I forlængelse af det med pirringen (som er noget af det absolut fedeste ved thaimassagen, og en af grundene til at man forsøger sig med nye steder ind imellem) så havde jeg for et par år siden en pudsig og lidt kikset oplevelse: En thailandsk GP, der af en eller anden grund ville bytte om på massage og de mere kødelige fornøjelser, så sexen kom først. Sexen var sådan sen fin nok, men det, at pirringsdelen under massagen helt forsvandt, gjorde oplevelsen utrolig "fersk"  i forhold til hvis det er den rigtige vej rundt, nemlig massage med den langsomme, dejlige opbygning til sex. 

 

En anden god (men måske ikke super-vild) oplevelse: For 6-7 års tid siden var jeg på et et thaimassage-sted, der vil gerne være "pænt", og i hvert ikke have et sex-prædikat hængende på sig eller have naboerne til at vide hvad der virkelig foregik. Dog var sex højst sandsynligt en del af "standardrepetoiret", så det er IKKE en historie om hvor heldig lige netop jeg var. Det er mere en historie om en thai-besøg, der ikke gik som forventet, men alligevel endte med at være en rigtigt dejlig oplevelse. Jeg måtte love at være stille under akten, hvilket var meget, meget svært, fordi hun havde en helt fantastisk teknik med at klemme sammen om pikken. Nærmest som et godt HJ, men med f*ssen!! Vi lå og havde meget stille sex i et kvarters tid, før jeg var nødt til at overgive mig - ikke en den brølende udløsning, som man egentlig gerne ville, men i stilhed, og med fræk øjenkontakt og et lille "sschh" fra pigen. Dejligt!!

 

...og ja; så er de fleste thailandske kvinder er meget fysisk attraktive. De, der ikke er, er som regel så søde og rare, så man alligevel vælger at blive forført, og nyder oplevelsen med "mamasan-typen" alligevel. Rutine i at massere og pirre kan gøre det op for rigtigt meget ungdommelighed i min verden :-) 

-Jeg er ikke selv thailandsk gift, men det gør det bare ekstra dejligt at være sammen med en thailandske kvinde - ud fra "forandrig fryder"-princippet. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I 1993, var der i Vanløse, tæt på stationen en rigtig hypernejs Thailand Sofia kaldte hun sig, jeg besøgte hende flere gange sød lækker og massage og sex var rigtig godt, da jeg efter et besøg sagde at jeg ville komme igen x dag, sagde hun at jeg skull være der inden kl17, for hun skulle holde sin fødselsdag på klinikken med en masse veninder, jeg ankom kl.17, med en buket blomster og en gave, parfume og sagde tillykke vi havde sex og massage, og fandme om jeg ikke blev inviteret til fødselsdags fest, jeg ene mand, med en flok thaihøns, det blev en festlig aften, uden ret meget alkohol, men masser af snak, de piger/kvinder var vitterlig glade for Danmark og danskere, og deres job, de fleste lavede massage med en hj som afslutning, jeg fandt ud af hvor de "intersandte" piger arbejdede, og ja tog sgu et kviklån, og tog på turne i to uger, fik masser for pengene, og jo ind i mellem også besøg hos Sofia, indtil hun tog hjem, en vild tid, en sjov tid, en altid husket tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode historier Tak Specielt den første af Bananen Tak

Min lille historie kom meget på Surin i smallegade hvor man fik en god hård massage og hjælp til nakken.

Jeg var stamkunde !! og blev en dag indviteret til deres 10 år jubilæum, jeg var i køb den dag og købte en fl hvidvin

Og tog der ud !!! Der var prop fyldt med Thaier (piger) i alle størrelser højde, drøjde og alder og 3 danske mænd.

Det var så en fest over et par timer med snak kys og kram og tilbud om ægteskab !! Men ingen massage !! He det

havde jeg ikke prøvet før men hyggeligt !! (des ingen sex historie) Men noget af det bedste Thai køkken jeg har smagt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Der ligger et thai massage sted ude ved starten al Lyngby vej Hans Knudsens plads, der huserede NAM for 5 år siden ca !! havde fået

anbefalet stedet af en ven uden særlige kommentarer !! Bestilte tid og kom ind og bestilte 30 min 700 kr ! Vidste ikke hvad jeg gik ind til ?

Hun så utrolig sød, smuk, ung og dejlig ud !!

Hun startede med at nusse lidt rundt (ikke massage) rørte og kælede alle steder !!  Hun kyssede også vildt !

Fandt pikken og brugte rigtigt lang tid, lagde sig selv i en 69 og blev slikket til hun kom !!!!

Vendte sig om og satte sig på mig helt uden kondom og uden at spørge !! det var som at have en kæreste !! nu gik der nogen tid med

at skifte stillinger og nyde til sidst måtte jeg over give mig og skød mig ud i hendes dejlige hule.

Lå længe og små sludrede og slappede !!

Besøgte hende 5-6 gange med samme skønne resultat, den skønne kvinde !!

Hun tog så på en 3-4 mdr  rejse til Thailand  hvor hun fik opereret sin skønne (i forvejen) fisse mindre !!

Og det neste besøg var som hos en jomfru !!! uu så stram Skøn kvinde skønne timer !!

Solgte butikken (ny ejer andmeldt herinde) og tog hjem !

Spurgte om hun ville anbefale nogle veninder til afløsning " det kunne hun ikke " synd ! Hun er savnet !

Har ikke i nu fundet hendes lige  JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at se at der er kommet gang i denne tråd igen, :-)

Jeg bliver mindet om en dejlig oplevelse jeg stadig tænker tilbage på ind imellem. 

Min (næsten faste) massagepige fra en klinik tæt på mit arbejde, havde fået bank af sin danske kæreste, så meget at naboen havde tilkaldt politiet, og de havde dermed opdaget at hun havde været i Danmark på sit turistvisa i mere end 2 år. Jeg hjalp hende med at "tyde" breve fra myndighederne m.m. Efter et par uger havde hun fået besked på at hun skulle være ude af landet før en bestemt dato.

2 dage før hun skulle rejse, havde jeg en planlagt lang arbejdsdag, og havde booket hotel (bor ikke så tæt på arbejdet), jeg havde været forbi klinikken et par dage før, og havde fortalt hende at jeg havde booket hotel tæt på og sagt at jeg godt ville give en farvelmiddag, hvis hun havde lyst. Det havde hun dog afvist, da hun stadig boede hos "kæresten".

Jeg var så gået i seng på hotellet lige efter arbejde ca. kl. 23, men havde (heldigvis) ikke husket at sætte telefonen på lydløs, for lidt før kl 02 ringede den. Forvirret fik jeg mig taget sammen til at svare og det var så min Thai massøse, som spurgte om hun måtte komme forbi. Jeg sagde selvfølgelig ja, og fik at vide at hun faktisk stod udenfor hotellet. Jeg fik bakset noget tøj på og gik ned i receptionen for at lukke hende ind. Vagten i receptionen spurgte lidt brysk "om hun var gæst på hotellet" og jeg skyndte mig at sige "selvfølgelig, hun er med mig" og hev afsted med hende op på værelset. Hun satte sig tavst på sengen og jeg gik ud på badeværelset for at gå på toilet og hente et glas vand til hende. Da jeg kom tilbage var hun ved at tage tøjet af. Hun smed det hele, tog glasset og satte det på sengebordet og gik uden et ord i gang med at tage mit tøj af. Det tog ikke lang tid for mig at komme ud af kludene :-) 

Hun hev mig ned på sengen og uden at sige et ord tog hun min (nu jernhårde) pik og førte den op i hendes dejlige våde mis. Derefter havde vi den længste seance jeg nogensinde har haft. Hun førte an det meste af tiden, holdt det meget langsomt, og mest med min pik så dybt som det var muligt, roterende langsomt med underlivet. Det var helt fantastisk, men hvis hun kunne mærke jeg var ved at komme, skiftede hun stilling eller stoppede op lidt. Jeg har på fornemmelsen at hun kom 2-3 gange i de halvanden time det varede, men lidt svært at vide, da hun stønnede lidt det meste af tiden, og hun strammede godt om pikken rigtigt meget. Men til sidst, efter min pik havde været som sten 1½ time, så hjalp det ikke at hun stoppede op, jeg fik en mega udløsning, med pikken dybt plantet og fastholdt mellem hendes ben. jeg havde været tæt på så mange gange at jeg var kommet om hun så kun havde kigget på mig. 

Vi lå derefter i hinandens arme, varme og svedige, en halv times tid vil jeg tro, og snakkede lavmælt om Danmark og Thailand og meget andet. Hyggeligt, men med en trist stemning, med tanke på at hun skulle rejse. Så stod hun op og tog tøj på. Jeg tilbød at følge hende ned igen, men hun sagde at hun gerne ville sige farvel nu, og hun gav mig et langt kys og så gik hun, og jeg lå tilbage i en mættet stemning af forløsning, forvirring, lykke og tristhed m.m. på een gang.

Hun er i Thailand nu. Jeg har hende på facebook, men selvom jeg har skrevet til hende nogle gange, så har hun kun svaret et par gange, tror ikke hun har det så nemt der. Hun siger hun vil forsøge at komme til Danmark igen snart, men det tvivler jeg på kan lade sig gøre, da hun vel får noget straf for ikke at have overholdt sit visa sidste gang.

Tænker stadig på hende.

Icemandk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød historie, Iceman :) Dejligt, at du kunne hjælpe hende (selvom det nok mere var pikken, der fik medlidenhed med hende, ha ha :-D)

Og nej; jeg tror heller ikke, at tilværelsen er så let i Thailand :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beretning du burde gifte dig med hende !! kan vist ikke fås bedre ? Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige set denne tråd og vil give mit besyv med omkring uforudsigelige hændelser på thaiklinnikker når man sådan bliver en slags stamkunde.

Historien ligger ca. 5 år tilbage hos en massage klinik i Herlev.  Første gang jeg tjekkede ind på denne klinik havde jeg lidt svært ved at forklare mutter at jeg ville have en pige jeg kunne slikke godt og grundigt da dette er min yndlingsdiciplin, efter indledende massage naturligvis.  Mutter er vel en kvinde på omkring de 55-60 år og buttet.  Vi grinte meget af det og jeg fik endelig forklaret at det var mig der ville slikke en pige og ikke omvendt.   Ind kom Ann en ung pige først i tyverne.  Super sød og super sex havde vi.  Jeg besøgte vel Ann en 5-6 gange med samme koncept og det blev mere og mere vildt.   Og hver gang grinte mutter af mig og sagde på vej ud okay slikke......:-).  Tror  jeg hurtigt fik et ry på klinikken at være rigtig god til det. (bilder jeg mig selv ind :-))

En Fredag aften var jeg mega liderlig og kiggede på klokken.  Ups de lukker om knap en time, men ind i bil og afsted til Ann.  Og ak - Ann var taget til Thailand og mutter kunne se skuffelsen lyse ud af mig.  Hun fik fat på en lidt ældrig kvinde på omkring de 40 år og jeg skal love for at mutter fik fortalt hende at der skulle ydes service og at jeg ville slikke hende.  Og jeg kan love for at jeg fik slikket fisse på denne kvinde.  Hun overfaldt mig nærmest direkte uden at massere først og hendes fisse var overalt på mig og sjaskvåd. Hun sad bla. overskrevs på mig og pressede sit underlive ned i mit ansigt så jeg måtte gispe efter været - herefter svingede jeg hende ned på sengen og slikkede videre og for første gang nogensinde kom jeg uden at røre mini anacondaen - direkte i håndklædet bare ved at slikke hende - så ophidset var jeg.  Tror faktisk hun  blev lidt skuffet over jeg var kommet af at slikke hende da hun havde forventet lidt mere tror jeg.  Hun hentede noget vand og ville massere mig lidt til sidst og jeg kunne ikke undgå at høre hende og mutter fnisede udenfor døren. 

Ind kom hun igen med vand og begynde bare at nusse mig stille og rolig og kærtegne mine kugler og der var ved at komme liv i Anacondaen igen, da døren gik op og ind kom mutter nu kun med håndklæde omkring.  Dette smed hun med det samme og lagde sig ned og spredte benene og nu skulle der slikkes igen.  Sikken en dejlig smuk, velduftende fisse mutter havde selv om hun var op i årene og jeg var tændt på et øjeblik og fik mega jern på igen og jeg skal love for at hun fik den helt store omgang til hun ikke kunne mere. .  Det blev til en times kyssen, nussen, kælen, snakken med dem begge (så godt vi kunne) og ja jeg fik også prøvekørt begge kvinder hvilket var meget specielt.  Mutter red mig mens den anden kvinde igen sad overskrevs over mit hoved.  I alt tog det hele et par timer og langt udover lukketid.  Pris for det hele 1500 kr.  En helt unik oplevelse da de fleste Thai piger er meget blufærdige og ikke vil dele

Mit smit kunne ikke fjernes en hel uge efter - men jeg var mæt.  Nogle måneder senere vente jeg tilbage til Ann.  Den anden pige var væk, mutter smilede frækt og der har ikke siden været noget med hende og mig.   Sikken en på opleveren...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 14 timer siden:

Har lige set denne tråd og vil give mit besyv med omkring uforudsigelige hændelser på thaiklinnikker når man sådan bliver en slags stamkunde.

Historien ligger ca. 5 år tilbage hos en massage klinik i Herlev.

.... Sikken en på opleveren...

 

 

Ja, sikke en på opleveren. Possible only at thai shops.

Din fortælling fremkalder et minde i den samme retning - fra Ole Suhrs gade ...Det skal jeg måske fortælle om nogen dag,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

For ca. 10 år siden i Herlev et sted ! ville jeg prøve Thai BTB og fik en skøn kvinde ca.30 til at indvi mig i mystikken !!

Selve stedet fik ikke så god omtale på Venus, ældre Thai gift herre som også havde et fitnes neden under.

Vi tog tøjet af og hun begyndte med dejlig blid olie hånd massage hvor hun sad på bagen, nu begyndte hun at roterer

med bag og bryster rundt fra nakken til tær og vendte kroppen om så hun masserede nakken med fissen, Det var

extra ordinære frækt (debut ) Hun bedte om at jeg kom om på ryggen og så gentog hun det hele !! med fissen og

brysterne alle steder, hun brugte stort set ingen hænder og pikken stod som aldrig før, det blev mere og mere sprængfarligt !!

Tiden går des. for hurtigt på disse steder også denne så hun sluttede med et meget kort BJ hvor jeg kom med det samme !!

I hyllest til hendes for arbejde. Denne oplevelse vil altid blive den jeg husker bedst !!

Besøgte hende igen men det var slet ikke det samme  !! Hun havde fået min BTB mødom.

Har også oplevet det hos Ratree hvor den første gang langt over gik anden gang

Hilsen JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 20 timer siden:

........  En helt unik oplevelse da de fleste Thai piger er meget blufærdige og ikke vil dele .....

 

Ja, kender godt det med at de ikke vil dele :-)

Jeg kom en overgang et sted i indre by, hvor jeg havde en fast massør hver gang jeg var der. Så snart hun så mig, kom hun farende og tog min hånd og afsted til briksen. Hun var buttet og med en C-skål, ikke så meget min type, kan bedst lide dem helt slanke og med små bryster, men hun var sød og sjov. Efter nogle gange blev det ofte til sex inden massagen, og ofte mere sex end massage, med sjov og pjat, og ingen skelen til uret. Flere gange ville hun lave små videoer når vi havde sex, noget jeg ikke har oplevet noget som helst sted før (eller efter), men meget sjovt :-) (ikke noget med ansigter på).

Men så en dag hvor jeg dukkede op lidt udenfor min normale besøgstid, var hun ikke at se, og der var så en anden pige som hurtigt tog mig med i et at rummene. Hun var mere min type så jeg protesterede ikke. Hun gav så massage en ca. 15 minutters tid, med lidt strejf til sjoveren og den blev hurtigt stiv. Så ville hun have mig om på ryggen og så på med gummi og op og ride. Lækker tøs, dejlig fast og stram, og meget indlevende, med kys og kram.

Men pludselig blev døren revet op og ind kom min faste massøse, og hun var rasende. Hun hev den anden pige af mig og råbte "butterfly man" til mig og de kom op og slås i en rigtig "cat fight", med riv i håret og rullede rundt på gulvet. Mama på stedet kom hurtigt og fik dem skilt ad og ud af rummet. Jeg skyndte mig så at få tøj på og kom op ovenpå på hvor Mama var. Hun undskyldte mange gange og gentog "ikke go, ikke go" mange gange. Og jeg slap helt for at betale, men der var jo heller ikke så meget at betale for :-)

Efter lidt tid var jeg så forbi igen, og lige så snart min faste massør så mig, råbte hun "butterfly man", og bad mig om at gå igen. Så dele, nej det vil de ikke :-) og jeg endte med at måtte finde et andet sted.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så siger de at thaipiger kun har penge i hovedet ;-)

Har selv meget svært at skifte massøse på en og samme klinik. Vil jeg variere mig gør jeg det mellem klinikkerne, ikke mellem pigerne på en klinik.

Rules of the Jungle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemandk skrev, for 9 minutter siden:

Ja, kender godt det med at de ikke vil dele :-)

Jeg kom en overgang et sted i indre by, hvor jeg havde en fast massør hver gang jeg var der. Så snart hun så mig, kom hun farende og tog min hånd og afsted til briksen. Hun var buttet og med en C-skål, ikke så meget min type, kan bedst lide dem helt slanke og med små bryster, men hun var sød og sjov. Efter nogle gange blev det ofte til sex inden massagen, og ofte mere sex end massage, med sjov og pjat, og ingen skelen til uret. Flere gange ville hun lave små videoer når vi havde sex, noget jeg ikke har oplevet noget som helst sted før (eller efter), men meget sjovt :-) (ikke noget med ansigter på).

Men så en dag hvor jeg dukkede op lidt udenfor min normale besøgstid, var hun ikke at se, og der var så en anden pige som hurtigt tog mig med i et at rummene. Hun var mere min type så jeg protesterede ikke. Hun gav så massage en ca. 15 minutters tid, med lidt strejf til sjoveren og den blev hurtigt stiv. Så ville hun have mig om på ryggen og så på med gummi og op og ride. Lækker tøs, dejlig fast og stram, og meget indlevende, med kys og kram.

Men pludselig blev døren revet op og ind kom min faste massøse, og hun var rasende. Hun hev den anden pige af mig og råbte "butterfly man" til mig og de kom op og slås i en rigtig "cat fight", med riv i håret og rullede rundt på gulvet. Mama på stedet kom hurtigt og fik dem skilt ad og ud af rummet. Jeg skyndte mig så at få tøj på og kom op ovenpå på hvor Mama var. Hun undskyldte mange gange og gentog "ikke go, ikke go" mange gange. Og jeg slap helt for at betale, men der var jo heller ikke så meget at betale for :-)

Efter lidt tid var jeg så forbi igen, og lige så snart min faste massør så mig, råbte hun "butterfly man", og bad mig om at gå igen. Så dele, nej det vil de ikke :-) og jeg endte med at måtte finde et andet sted.  

UUUU det er svært at få noget "fremmet" i dag selv om man betaler !! Fin beretning Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min sjoveste oplevelse hos en thai massør var første gang, jeg fik massage m.m. Jeg havde vel fået massage 6-8 gange på forskellige steder, og havde ikke oplevet spørgsmålet om happy ending. Jeg vidste faktisk ikke at det eksisterede....

nå men efter 30-40 minutters massage, blev der spurgt om Lillemanden også skulle have massage, øh ja tak svarede jeg. Man er vel gentleman. Jeg fik en håndtrold og jeg tænkte det er sgu da her jeg skal have massage fremover.

ude i forrummet hev jeg tegnedrengen op, men ak vi havde ikke snakket pris for ekstra, så da hun sagde kr 600, gloede jeg dumt på hende. Og fjols som jeg var/er, havde jeg kun 350-400 i pungen. Jeg blev totalt forfjamsket og det endte med at jeg lagde mit ur som sikkerhed mens jeg hentede penge i en automat.

jeg tør vædde på at de har skreget af grin af mig, og jeg havde totalt røde ører da jeg gik derfra. Jeg endte dog med at blive nærmest stamkunde det men jeg undlod at snakke om første oplevelsen med dem, selvom de formentlig kunne genkende mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...