Hop til indhold
Gæst

Thai-bordel, med god samvittighed?

Recommended Posts

Gæst

Et udpluk af artikler fra juni 2014 og frem:

http://ekstrabladet.dk/112/article4953904.ece

http://viborg-folkeblad.dk/viborg/letpaaklaedt-thai-kvinde-gemte-sig-i-et-skab

http://www.tv2oj.dk/artikel/214425:Aarhus--Kvinder-anholdt-paa-bordel

http://m.aarhus.lokalavisen.dk/thailandsk-massage-kvinde-anholdt-/20140704/artikler/707089633/1449

Og her en generel artikel fra marts 2014 om emnet:

http://m.jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/ECE6529261/flere-udlaendinge-saelger-sex-i-aarhus/

Kan man besøge sådanne steder, for at få sexuelle ydelser og stadig have det godt med sig selv?

Sandsynligheden for, at visum/opholds- og/eller arbejdstilladelsen ikke er i orden er jo temmelig stor og man er naiv, hvis man synes man ikke bidrager til ulovligheder, når man besøger disse steder for at opsøge sexuelle ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

Et udpluk af artikler fra juni 2014 og frem:

http://ekstrabladet.dk/112/article4953904.ece

http://viborg-folkeblad.dk/viborg/letpaaklaedt-thai-kvinde-gemte-sig-i-et-skab

http://www.tv2oj.dk/artikel/214425:Aarhus--Kvinder-anholdt-paa-bordel

http://m.aarhus.lokalavisen.dk/thailandsk-massage-kvinde-anholdt-/20140704/artikler/707089633/1449

Og her en generel artikel fra marts 2014 om emnet:

http://m.jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/ECE6529261/flere-udlaendinge-saelger-sex-i-aarhus/

Kan man besøge sådanne steder, for at få sexuelle ydelser og stadig have det godt med sig selv?

Sandsynligheden for, at visum/opholds- og/eller arbejdstilladelsen ikke er i orden er jo temmelig stor og man er naiv, hvis man synes man ikke bidrager til ulovligheder, når man besøger disse steder for at opsøge sexuelle ydelser.

Det var dagens løftede pegefinger..............

Der er som i mange andre af livet forhold, lidt dobbelt moral og dilemmaer, at forholde sig til.

Man må gøre op med sig selv, hvor meget af det man kan leve med.

Nogen kan leve med noget, andre finder forkasteligt. Andre igen kan slet ikke se noget problem.

Min pointe er bare at man ikke kan rede hele verden. Og at en ændring af div. forhold i branchen, ville kræve, at helt vildt mange mennesker skulle ændre adfærd. Og det er ikke realistisk.

Men dybest set er det da forkert at købe sex hos kvinder, der ikke har ordentlige forhold, eller ikke gør tingene af fri vilje og ikke beholder pengene selv.

Og de penge skal de selfølgelig betale skat af ;-)

Sådan ser den ideelle verden ud. Man verden er af lave. Det har den forøvrigt været altid ;-)

Kontant

Redigeret af kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne ikke ligefrem holdes indespærrede, og de ellers virker sunde, glade og tilfredse, yder en god service mv. så har jeg ikke det store problem med det. Døgnåbne klinikker vil jeg dog normalt holde mig fra.

 

Besøgte idag en rigtig sød Thaipige/milf, som efter en dejlig hyggestund, fortalte mig om sine 3 børn, sin danske xman og sin familie i Thailand, som hun understøttede og bl.a. havde betalt sin brors uddannelse til læge.

 

Hun havde arbejdet (altså alm. arbejde) i Danmark i så lang tid, at hun nu kunne få opholdstilladelse.

 

Disse historier skal man altså også tage med og ikke skære alle thaipigerne over en kam.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Jernsvinet. De fleste thaipiger er her af helt fri vilje og ved hvad de går ind til når de går ind af døren på en klinik.

At de så ikke betaler skat af pengene er en anden ting. Men mange af pigerne som kun er her i 3 måneder sender pengene hjem til at forsørge deres familie og børn.

De køber ting her i landet og mad i den periode som de er her. De laver ikke ballade og er yderst sjællent i kontakt med politiet eller andre myndigheder.

Jeg ser det som en slags ulandsbistand når man besøger en thai klinik. Måske pigen ikke får alle pengene selv men der skal jo stadig betales for husleje og lys og varme på klinikken og mange andre ting.

og så længe pigen er glad og ser sund og rask ud når man besøger hende ser jeg ikke det store problem i det.

Problemet er at staten ikke vil/tør røre ved den lovgivning der er nu. Men jeg tror faktisk at der kunne være en god slat penge at tjene for staten på at gøre det mere lovligt at drive en klinik ved at gøre det nemmere for pigerne at betale skat uanset om de er her på besøgsvisum eller ej. Så længe de ikke bosætter sig her og ikke er samfundet til last.

I tyskland kan stort set alle piger uanset hvor i verden de kommer fra betale skat uanset om de er der på besøgsvisum eller ej. Det er nemlig klinikken der skal betale skat for dem alt efter hvor mange piger der er på arbejder.

I Hamborg skal gadepigerne endda købe en billet for at kunne stå på gaden lovligt. Og prisen er den samme uanset om de tjener 10 eller 1000€. For man tænker at det er bedre at få lidt ind i skat end ingenting.

Noget andet er at man jo aldrig høre om de piger som kommer til danmark for at arbejde i 3 måneder og tager hjem igen uden at ha været i kontakt med politiet. Det er et kæmpe plus for de fleste af dem at komme her op og tjene penge i de 3 måneder. De fleste af dem får en væsentlig forbedret livforhold når de kommer hjem igen. De har råd til selv at gå i skole eller sende deres børn i skole og få en uddannelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hvis pigerne ikke ligefrem holdes indespærrede, og de ellers virker sunde, glade og tilfredse, yder en god service mv. så har jeg ikke det store problem med det. Døgnåbne klinikker vil jeg dog normalt holde mig fra.

 

Besøgte idag en rigtig sød Thaipige/milf, som efter en dejlig hyggestund, fortalte mig om sine 3 børn, sin danske xman og sin familie i Thailand, som hun understøttede og bl.a. havde betalt sin brors uddannelse til læge.

 

Hun havde arbejdet (altså alm. arbejde) i Danmark i så lang tid, at hun nu kunne få opholdstilladelse.

 

Disse historier skal man altså også tage med og ikke skære alle thaipigerne over en kam.

 

Er der nogen som skærer alle over en kam her, Jernsvinet? 

 

Det spændende ved denne tråd indtil nu er, at det bliver rimeligt klargjort, at massøserne i langt de fleste tilfælde skal dele de penge de tjener på sex, med ejeren. Udtryk som Mama San, Bordelmutter osv er ilde hørt blandt mange læsere her, så jeg er da glad for at de artikler, som er vedhæftet trådstarten, underbygger mine ofte gentagne påstande :-P

 

Det e r forretning for de mennesker, som starter og driver thai klinikkerne (plus al anden prostitution). Når man som dansker møder thailændere, synes vi at de smiler meget. Jo tak. 

 

Men den thailandske kultur rummer, at befolkningen har et smil til alle situationer. De internationale TV-nyhedskanaler som CNN og BBC kører i disse uger reklamer for den thailandske turistindustri. I den reklame siges det, at thailændere smiler når de er generte. Igen, det er forretning, og thailændere kan være meget meget hårde ved hinanden.

 

Min påstand er, at ingen af de prostituerede som kommer til DK for at arbejde, selv har penge til rejsen fra landsbyen, eller det turistområde hvor de arbejder, til den destination, hvor de har fået tilbudt job. Så de skal betale renter. Prisen for lån ydet af thailændere på det sorte marked, er op til 20% pr måned. Vær sikker på, at hvis thailandske bordelmutre låner penge til prostituerede, så de kan komme til DK, eller 150 andre lande, så er det til skyhøj rente. Samme med husleje, mad indtil de har penge nok til at betale kontant. Og de får formodentlig ikke en krone, før end deres gæld er betalt. Renters rente, op til 20% pr måned, tra la la la.

 

Vi danskere kan (stort set) ikke bedømme, hvor godt de thai prostituerede har det, på de danske bordeller. Tag bare brug af narko som amfetamin. Det er udbredt blandt de prostituerede på turiststeder i Thailand. Jeg har aldrig set noget på EG og tilsvarende fora, om amfetamin og lignende narko, men vær sikker på at det sagtens være tilfældet.

 

Jeg "opdager" i det mindste én gang om ugen folk her hvor jeg er, som er på amfetamin. Hvis man ved hvad man  skal kigge efter, er det meget nemt at opdage. Nogle ser pigerne i øjnene, noget med pupillerne. Men det er mit syn ikke godt nok til at bruge. jeg kigger efter deres bevægelser. Hektiske. Kan ikke stå stille i to minutter. Kører der ud ad, osv.

 

Nogenlunde som beskrevet her over, er situationen for de tusindvis (taler vi om mere end 100.000 eller 200.000 - måske mange flere- spredt over det meste af kloden?), er situationen for de fleste af de eksporterede thai prostituerede. Og det må være op til den enkelte sexkøber, hvad man vil gøre.

 

Thailændere, begge køn, arbejder i andre industrier jorden rundt, hvor de måske bliver behandlet endnu værre end de prostituerede. Tag bare thailandske bygningsarbejdere, landmænd, osv. som arbejder i Israel. Mange af dem lever under meget meget værre forhold, end de fleste af de prostituerede som rejser udenlands. Israel er berygtet for at virksomheder glemmer at betale deres thailandske arbejdere. Ok. Lidt af et sidespring, men så fik i lige den med.

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaiklinikkerne er meget forskellige, der er reelle bordeller uden nævneværdigt fokus på massage, der er massage klinikker hvor der både ydes massage og ekstra ydelser og så er der de rene massage steder, hvor der sjældent eller aldrig kan får ekstraydelser.

 

Langt de fleste piger er herboende, inkl. Sverige, men der er også dem på 3 mdr. besøg. Af de sidst skal der nok være eksempler på at de kommer herop på lånte penge og skal arbejde dem af. Generelt tror jeg at pigerne godt ved hvad der skal foregå når de kommer herop, men de kan selvfølgelig blive fristet/presset til at yde mere i form af sex end de selv havde tænkt sig, netop for at komme af med gælden og for at sende flere penge hjem. For der er også et stort socialt pres for at hjælpe familien derhjemme i Thailand.

 

Rente niveauet for private lån i thai miljøet kan være temmelig horribelt. Der er tale om rene ågerrenter, jeg kender til eksempler på 10% om måneden, og der findes sikkert også eksempler på højere renter. Det andet element er fordelingen mellem mutter og pigen, der skal nok også være eksempler en urimelig fordeling til fordel for mutteren, jeg oplevede tegn på det et sted og holdt op med at besøge stedet.

 

Men når det er sagt, så er det min oplevelse at der rigtigt mange pæne og ordentlige thai kliniker og at der er langt mellem de grelle eksempler på udnyttelse. På den anden side bør man da selv være opmærksom på forholdene og holde sig fra de dårlige steder.

 

Og jeg er helt enige med flere af medbrødrene ovenfor i at pigernes indtægter i Danmark er af stor betydning for dem selv og familierne. Så hvis de er her frivilligt og yder de ydelser de personligt kan forenes med og de i øvrigt får en rimelig andel af det de tjener ind så er det helt fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er der nogen som skærer alle over en kam her, Jernsvinet? 

 

Det spændende ved denne tråd indtil nu er, at det bliver rimeligt klargjort, at massøserne i langt de fleste tilfælde skal dele de penge de tjener på sex, med ejeren. Udtryk som Mama San, Bordelmutter osv er ilde hørt blandt mange læsere her, så jeg er da glad for at de artikler, som er vedhæftet trådstarten, underbygger mine ofte gentagne påstande :-P

 

Det e r forretning for de mennesker, som starter og driver thai klinikkerne (plus al anden prostitution). Når man som dansker møder thailændere, synes vi at de smiler meget. Jo tak. 

 

Men den thailandske kultur rummer, at befolkningen har et smil til alle situationer. De internationale TV-nyhedskanaler som CNN og BBC kører i disse uger reklamer for den thailandske turistindustri. I den reklame siges det, at thailændere smiler når de er generte. Igen, det er forretning, og thailændere kan være meget meget hårde ved hinanden.

 

Min påstand er, at ingen af de prostituerede som kommer til DK for at arbejde, selv har penge til rejsen fra landsbyen, eller det turistområde hvor de arbejder, til den destination, hvor de har fået tilbudt job. Så de skal betale renter. Prisen for lån ydet af thailændere på det sorte marked, er op til 20% pr måned. Vær sikker på, at hvis thailandske bordelmutre låner penge til prostituerede, så de kan komme til DK, eller 150 andre lande, så er det til skyhøj rente. Samme med husleje, mad indtil de har penge nok til at betale kontant. Og de får formodentlig ikke en krone, før end deres gæld er betalt. Renters rente, op til 20% pr måned, tra la la la.

 

Vi danskere kan (stort set) ikke bedømme, hvor godt de thai prostituerede har det, på de danske bordeller. Tag bare brug af narko som amfetamin. Det er udbredt blandt de prostituerede på turiststeder i Thailand. Jeg har aldrig set noget på EG og tilsvarende fora, om amfetamin og lignende narko, men vær sikker på at det sagtens være tilfældet.

 

Jeg "opdager" i det mindste én gang om ugen folk her hvor jeg er, som er på amfetamin. Hvis man ved hvad man  skal kigge efter, er det meget nemt at opdage. Nogle ser pigerne i øjnene, noget med pupillerne. Men det er mit syn ikke godt nok til at bruge. jeg kigger efter deres bevægelser. Hektiske. Kan ikke stå stille i to minutter. Kører der ud ad, osv.

 

Nogenlunde som beskrevet her over, er situationen for de tusindvis (taler vi om mere end 100.000 eller 200.000 - måske mange flere- spredt over det meste af kloden?), er situationen for de fleste af de eksporterede thai prostituerede. Og det må være op til den enkelte sexkøber, hvad man vil gøre.

 

Thailændere, begge køn, arbejder i andre industrier jorden rundt, hvor de måske bliver behandlet endnu værre end de prostituerede. Tag bare thailandske bygningsarbejdere, landmænd, osv. som arbejder i Israel. Mange af dem lever under meget meget værre forhold, end de fleste af de prostituerede som rejser udenlands. Israel er berygtet for at virksomheder glemmer at betale deres thailandske arbejdere. Ok. Lidt af et sidespring, men så fik i lige den med.

 

 

 

Stump, jeg er helt enig med dig i at mange millioner fra Thailand og hele østen fra Pakistan til Philippinerne lever og arbejder under kummerlige forhold i Mellemøsten, især oliestaterne i Golfen. Det gælder både mænd i f.eks. bygningsindustrien, men også kvinder der arbejder som tjeneste piger (housemaids) hos familier i området. Kvinderne har også ofte helt forfærdelige forhold, mangel på frihed til at forlade huset, arbejde døgnet rundt, total mangel på retssikkerhed og sikkert også i nogen tilfælde seksuel udnyttelse. Det er selvfølgelig ikke en grund til at de skal have det forfærdeligt i Danmark, men sådan tror jeg nu heller ikke de ser på det, bortset måske fra et fåtal der kommer i klemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stump, jeg er helt enig med dig i at mange millioner fra Thailand og hele østen fra Pakistan til Philippinerne lever og arbejder under kummerlige forhold i Mellemøsten, især oliestaterne i Golfen. Det gælder både mænd i f.eks. bygningsindustrien, men også kvinder der arbejder som tjeneste piger (housemaids) hos familier i området. Kvinderne har også ofte helt forfærdelige forhold, mangel på frihed til at forlade huset, arbejde døgnet rundt, total mangel på retssikkerhed og sikkert også i nogen tilfælde seksuel udnyttelse. Det er selvfølgelig ikke en grund til at de skal have det forfærdeligt i Danmark, men sådan tror jeg nu heller ikke de ser på det, bortset måske fra et fåtal der kommer i klemme.

 

Den officielle rente hos private pantelånere i Thailand er 8% pr måned, og de lån er vel at mærke sikret ved at lånere afleverer et pant, hvis værdi overstiger lånet.

 

20% pr måned er til pantelånere, som ikke får sikkerhed for deres lån. Altså ud over skruppelløse opkrævere, som er i stand til at, næsten, for at få pengene til deres boss.

 

Intet er gratis for asiatere. Og når det gælder bordelejere ( samme som klinikejere i 98% af tilfældene) tager de deres hjælp betalt. Uanset om det er en fjern kusine, kvinder fra deres egne landsbyer, eller fra en pigebar i Pattaya.

 

Jeg tror at det kun er et absolut fåtal af de prostituerede, som kommer fra Thalland, som selv har betalt deres billet, den første tid i DK, osv. Det ville være i strid med deres livsstil. Man tager en dag ad gangen, lige undtaget at sende penge hjem til familien. Så de låner, og de betaler tilbage.

 

Jeg har læst utroligt mange historier om thailændere i Sverige, som har hevet familie og eks naboer fra landsbyen i Thailand, til Sverige for at plukke bær. Med det resultat, at de og deres familie i landsbyen er blevet ruineret. Takket være deres egen familie, ikke de absolut nærmeste, men onkler, tanter, kusiner, eks naboer osv.

 

Til sidst: jeg vil ikke blive overrasket, hvis de som kommer direkte fra Thailand, bliver trynet med overpris for leje af seng hos bordelmutter/ mama san, og som betaler skyhøje renter for lånte penge. 20% pr måned. Mindst. Husk at renten er 8% pr måned når der er lagt sikkerhed / pant ind.

 

Og glem ikke, at den thailandske kultur er så forskellig fra den danske, af vi danskere har meget svært ved at forstå de udsendte signaler. De er ikke glade, bare fordi de smiler. Husk det nu. :-|  :-|  :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne ikke ligefrem holdes indespærrede, og de ellers virker sunde, glade og tilfredse, yder en god service mv. så har jeg ikke det store problem med det. Døgnåbne klinikker vil jeg dog normalt holde mig fra.

 

Besøgte idag en rigtig sød Thaipige/milf, som efter en dejlig hyggestund, fortalte mig om sine 3 børn, sin danske xman og sin familie i Thailand, som hun understøttede og bl.a. havde betalt sin brors uddannelse til læge.

 

Hun havde arbejdet (altså alm. arbejde) i Danmark i så lang tid, at hun nu kunne få opholdstilladelse.

 

Disse historier skal man altså også tage med og ikke skære alle thaipigerne over en kam.

 

Jamen jeg må også lige komme med et par eksempler fra virkeligheden.

 

Eksempel 1:

Jeg kender en thai pige, som for ca. 3 år siden kom på besøg fra et andet EU land. Hun fik lov at gæsteoptræde et meget kendt sted.

Efter den første måned, havde hun knap 50.000,- til sig selv, efter alt var afregnet. Jeg har set pengene. Hun er forresten stadig i DK :cool:

 

Eksempel 2:

Ejeren af en anden kendt butik, havde 3 mdr. besøg af sin niece.

Niecen er en flot, sød og ganske kvik pige. Meget lavt sat, har hun haft 2 kunder a 1.500,- pr dag.

Hvis hun nu betaler halvdelen til mama san, har hun 45.000,- pr måned. Det er jo ikk´ så ringe enda.

Nu kommer så det sjove; Det viser sig at niecen er ansat i et meget stort firma og faktisk tjener ganske pænt i Thailand.

Men her laver hun altså en årsløn pr måned. Og ja, hun kommer snart på besøg igen.

 

 

Der er vist ingen der skal have ondt af de ovennævnte daarmer.

Når en standard thai måneds løn ligger på et par tusinde kr, så forstår jeg godt der er nogle der prøver lykken her i DK

Men det er da klart der også findes eksempler på nogen der bliver udnyttet. Sådan vil det nok altid være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne komme tilbage, så snart det er muligt at komme ind i landet, så må der være gode penge at tjene, selvom flybilletter skal betales af, og ejeren af stedet skal have sin andel.

Desuden kan man jo bare spørge pigen, Stump.

Jeg besøgte engang en pige, som efter eget udsagn var på stedet for 4 gang.

Jeg spurgte om hun var tilfreds med stedet, og hun kom med et ærligt svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man besøge sådanne steder, for at få sexuelle ydelser og stadig have det godt med sig selv?

Det korte svar er NEJ. Det lange svar er også et klart NEJ.

 

Det er utroligt så mange med dårlig samvittighed herinde, som føler sig presset til at forsvare at de besøger thaipiger og andre udenlandske piger. Det er en ren ynk at læse.

 

"Man kan jo ikke redde hele verden", må være den ultimativt dårligste undskyldning, man kan opdrive.

 

Ja, thai'er kommer fra en anden kultur, hvor thai'er udnytter andre thai'er. Sådan er det derovre, og det er korrekt. Giver det os danskere fripas til at udnytte dem også? Selvfølgelig ikke!

 

Alligevel er thaipiger nogle positive mennesker, som prøver at få det bedste ud af deres skæbne, selv om man samtidig kynisk kan konstatere, at de ikke har et alternativ. Men jeg beundrer deres ukuelige glade sind på overfladen.

 

Selv sexkøbere med minimal IQ ved jo godt, at når prisen er lav - faktisk alt for lav til at kunne fake et rosenrødt billede af hendes situation - jamen så ER hendes situation mildest talt ikke ønskelig for nogen. At bilde sig selv noget andet ind er ren selvbedrag og feberredning af din samvittighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er ikke ment som et svar til ServiceM men generelt til trådens deltagere:

Men er det OK, at man ser stort på at landets love og regler, helt bevidst tilsidesættes, ved ikke at have de fornødne tilladelser, registreringer og afregne med SKAT. "Småting" som bl.a. danske piger må med tage med i ligningen.

Eller handler det i grunden om, at få dyppet snablen, uden at tænke på mange andre end sig selv?

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er ikke ment som et svar til ServiceM men generelt til trådens deltagere:

Men er det OK, at man ser stort på at landets love og regler, helt bevidst tilsidesættes, ved ikke at have de fornødne tilladelser, registreringer og afregne med SKAT. "Småting" som bl.a. danske piger må med tage med i ligningen.

Eller handler det i grunden om, at få dyppet snablen, uden at tænke på mange andre end sig selv?

 

Nu er der så ikke nogen, der skal bilde mig ind, at nogen af de danske piger afregner alle deres indtægter fra glædespigeerhvervet 100% med skat - hende ville jeg ihvertfald gerne besøge og se regnskaberne hos  :wink:

 

For mig handler det heller ikke bare om at få dyppet snablen, da jeg kun bryder mig om at besøge piger, der også er glade for at se mig - og som udover det økonomiske også selv finder en fornøjelse i at tilbyde seksuelle ydelser  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne forsvare hverken for eller imod at besøge thai-steder, da jeg i princippet ikke har kendskab til pålidelig statistik på området. Desuden har jeg kun en enkelt gang besøgt sådan et sted (og det var primært for massagen og ikke for afslutning)

 

Derimod kan jeg forholde mig til, at thai-klinikkerne er lette at identificere (qua deres fast adresse), og at Politiet/SKAT/mv. jævnligt kontrollerer disse steder. Man må derfor formode, at de steder som har eksisteret i længere tid, og derfor er blevet kontrolleret af Politi/SKAT mv. skulle have mere "rent mel i posen", end de steder som hurtigt popper op og forsvinger igen. Anbefalingen bør derfor være, at man skal være ekstra påpasselig med at besøge nyåbnede steder.

 

At Politiet/SKAT netop kan fremvise sager som dem der linkes til i første indlæg, er i mine øjne primært et udtryk for at Politiet rent faktisk foretager en seriøs kontrol med thai-klinikkerne. Man kunne så ønske sig at Politiet var lige så effektive i andre brancher, f.eks. rengøringsbranchen, byggebranchen, landbrug osv., hvor der også er mange der ulovligt arbejder på ferie-visum. Og man kunne også godt ønske sig, at Politiet(og evt. SØK) var lidt mere effektive hos de mange danske selvstændige, og f.eks. foretog kryds-revision af udstedte faktura'er, og derved fik afdækket noget af den sorte omsætning som desværre udgør et væsentligt større samfundsmæssigt problem, end det i sammenligning hertil fåtal af fattige mennesker der kommer til DK og arbejder på gæstevisum.

 

Afslutningsvis vil jeg sige, at man skal passe på med at skyde på kunden og give kunden ansvar for hvorledes en "forretning" drives. Kunden ikke en chance for overhovedet at kunne vurdere om der foregår noget kriminelt i baglokalet eller ej. Og dette forhold gælder iøvrigt også danske velrenommerede firmaer... f.eks. er Føtex flere gange dømt for at sælge kopi-produkter af kendte mærkevare - og disse kopi-produkter er med garanti fremstillet under så umenneskelige forhold, at ferie-visum-arbejdere på thaiklinikker og "officielt vurderede" menneskehandlede kommer til at ligne vand i sammenligning hermed.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nu kommer så det sjove; Det viser sig at niecen er ansat i et meget stort firma og faktisk tjener ganske pænt i Thailand.

Men her laver hun altså en årsløn pr måned. Og ja, hun kommer snart på besøg igen.

 

Diller: her kommer lidt info fra den thailandske virkelighed. Et thailandsk kvinde i et godt job, hvor der tjenes ganske pænt, som du formulerer det, tjener ca 25.000 bath pr måned. Det er ca 800 us dollars. For det kan hun have en rimelig lejet bolig, have egen bil, og så er der penge til at hygge sig i weekenden.

 

Din formulering en gang til: Du skriver at hun faktisk tjener ganske pænt. Hvad betyder det? Bare fordi hun arbejder i et stort firma, betyder det ikke at hun tjener pænt. Og hvordan kan hun rejse til udladent og sælge sex, hvis hun er ansat i et firma, til en ikke så ringe løn? Og du skriver at hun vil gøre det igen.

 

Jeg har haft min gang på thailandske arbejdspladser. Undskyld Diller, men sådan som du beskriver det, sådan foregår thailandske arbejdsmarkedsforld altså ikke.

 

Din historie er for vag, til at nogen med dybt kendskab til thailandske forhold, kan tro på den. Det er en ommer.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det er utroligt så mange med dårlig samvittighed herinde, som føler sig presset til at forsvare at de besøger thaipiger og andre udenlandske piger. Det er en ren ynk at læse.

 

 

ServiceM: Det er jo stort set det samme der gentager sig, hver gang vi diskuterer bordelbesøg bare med en lille smule dybde.

 

Utroligt mange af brugerne her insisterer på, at prostituerede er kanon lykkelige mennesker, som føler, og bekræfter hvis de bliver spurgt, at de er sat på jorden for at vente på danske mænd, som vil komme og ondulere dem mod betaling. Og det mest vanvittige, de fleste af den type brugere her, insisterer på, at deres favorit handjobber eller favorit blowjobber ikke er en prostitueret, at klinikken ikke er et bordel, og at ejeren af klinikken/ bordellet ikke er bordelmutter eller mama san. 

 

Jeg giver dig ret, serviceM, at det er skræmmende,at brugere af EG kan have så meget fortrængning af virkeligheden. men mod EGs romantikere eller ignoranter kæmper alle vi andre forgæves.

 

Og nu vil jeg fise ned og købe et blowjob, leveret af en ægte prostitueret, som arbejder for en mama san, som ejer et bordel. Hverken mere eller mindre. :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv sexkøbere med minimal IQ ved jo godt, at når prisen er lav - faktisk alt for lav til at kunne fake et rosenrødt billede af hendes situation - jamen så ER hendes situation mildest talt ikke ønskelig for nogen. At bilde sig selv noget andet ind er ren selvbedrag og feberredning af din samvittighed.

 

Prisen for thaipigernes ydelser ligger normalt ikke i den lave ende - jo måske for den almindelige massage, men for den intime massage udregnet på timepris er den ofte fuldt på højde med de danske pigers  - og ofte langt højere end de østeuropæiske pigers, fordi der som regel ikke er noget at udsætte på hverken tiden eller servicen, så folk er villige til uden betænkning at betale prisen - OK, man kan godt prie lidt om prisen nogen steder, når man kender dem lidt, men de har deres limit.

 

Desuden er thaistederne som regel også rene, pæne og hyggelige, så man får lyst til at komme igen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når nu Thai-bordellerne ikke reklamerer med de sexuelle ydelser, kunne man så forestille sig, at det er fordi, der foregår noget, der ikke tåler dagens lys?

Og er det så ikke ret klart for alle, at her er tingene ikke i orden?

Danske piger er udrustet med et CPR-nr. og her har SKAT indsigt i rigtig mange forhold. Det samme gælder ikke de udenlandske piger, der ikke er her, med de korrekte tilladelser. Er det ikke voldsomt konkurrenceforvridende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog.

Alene det at man stiller spørgsmålet, eller føler man skal forklare sig (de har været der længe, de bliver nok checket af skat, de smiler.....) bør da få alle alarmklokker til at ringe. Hvis du er i tvivl, bør du ikke længere være i tvivl.

Det samme gælder for afrikanere, østeuropæere og latin amerikanere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Når nu Thai-bordellerne ikke reklamerer med de sexuelle ydelser, kunne man så forestille sig, at det er fordi, der foregår noget, der ikke tåler dagens lys?

Og er det så ikke ret klart for alle, at her er tingene ikke i orden?

Danske piger er udrustet med et CPR-nr. og her har SKAT indsigt i rigtig mange forhold. Det samme gælder ikke de udenlandske piger, der ikke er her, med de korrekte tilladelser. Er det ikke voldsomt konkurrenceforvridende?

 

Det kan handle om beskyttelse af lejemålet, holde skattevæsenet fra livet, og eller omdømme. Kun nogle forslag, hvad ved jeg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan gøre sig mange tanker. Artikler er politisk motiverede, og omvendt er der en rå virkelighed med rå logik. Det eneste jeg synes man kan sætte en finger på - hvis man lever i virkelighedens verden - er som førnævnt ågerrenter. Her kunne man godt gå ind og kræve rene linjer fra mama, som selvfølgelig må og skal tjene fedt på det, omkring renteniveauet, og så sætte en grænse for det, ellers bliver hendes arbejdskraft sendt hjem. Men der er så mange agendaer i det her land, og det er ikke alle der har jordforbindelse. Nogle bevæger sig i utopiens overdrev især på venstrefløjen.

 

Vi kunder er ikke forpligtede af andet end, at vi skal betjene os af piger, der lader til at have det godt. Personligt har jeg ikke mødt en thai, der ikke virkede tilstedeværende og fuld af overskud til at snakke, pjatte og flirte. Ellers tror jeg også hun røg ud af de fine steder jeg besøger. Ja ok, jeg kan måske komme på 2 eksempler ud af alt for mange. Jeg husker en overbebyrdet mor, som var gået fra den thailandske sexindustri til en gammel syg dansk mand. Hun virkede træt af det hele. Og så var min eneste ladyboy (post op) også en sær oplevelse.

Redigeret af Bogh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu Thai-bordellerne ikke reklamerer med de sexuelle ydelser, kunne man så forestille sig, at det er fordi, der foregår noget, der ikke tåler dagens lys?

 

Nu er der så mange af Thai-stederne, der ikke reklamerer overhovedet - eller ihvertfald kun sjældent - men ofte er et lysende skilt i vinduet med "Open" eller "Welcome" ud til vejen, nok til at kunderne strømmer til, fordi de ved at de altid får en god og behagelig service.

 

Nogle tror måske at det kun er unge thaipiger, der kommer herop, men de 2 seneste thaipiger, jeg har besøgt har begge været omkring de 40 år - den sidste ville jeg dog kun have antaget til godt 30, men andre ville måske i dunkel belysning have sagt 22 fordi hun var så pæn og slank - og lidt genert, selvom hun havde 3 herboende børn.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diller: her kommer lidt info fra den thailandske virkelighed. Et thailandsk kvinde i et godt job, hvor der tjenes ganske pænt, som du formulerer det, tjener ca 25.000 bath pr måned. Det er ca 800 us dollars. For det kan hun have en rimelig lejet bolig, have egen bil, og så er der penge til at hygge sig i weekenden.

 

Din formulering en gang til: Du skriver at hun faktisk tjener ganske pænt. Hvad betyder det? Bare fordi hun arbejder i et stort firma, betyder det ikke at hun tjener pænt. Og hvordan kan hun rejse til udladent og sælge sex, hvis hun er ansat i et firma, til en ikke så ringe løn? Og du skriver at hun vil gøre det igen.

 

Jeg har haft min gang på thailandske arbejdspladser. Undskyld Diller, men sådan som du beskriver det, sådan foregår thailandske arbejdsmarkedsforld altså ikke.

 

Din historie er for vag, til at nogen med dybt kendskab til thailandske forhold, kan tro på den. Det er en ommer.

 

Nu må jeg hellere skynde mig at nævne, at jeg for nemhedens skyld har sat kursen til 5 Baht pr kr, inden stumpen falder helt i vildrede.

45.000 / 12 = 3.750 Dkr. -> lidt mere end 18.000 Baht pr måned. Og som jeg har forstået det, får hun ca. 15.000 Baht om måneden.

Så jeg må bryde sammen og tilstå, at hun altså ikke tjener en årsløn pr måned, men faktisk lidt mere.

Undskyld undskyld jeg skal aldrig gøre det mere!!

 

Nu kender jeg så tilfældigvis tanten til den søde dame, og jo den er god nok. Jeg vil afholde mig fra, at nævne hvilket firma hun arbejder for, da det vist ikke lige har nævneværdig relavans. Men det kunne jo tænkes at den søde pige kan få fripas, pga. gode relationer til chefen??

 

Jeg har også, gennem 10 år, haft min gang på thailandske arbejdspladser, og jeg er ganske udemærket klar over hvordan forholdene er.

Men nu mener jeg svagt at erindre, at jeg gav to klokkeklare eksempler fra virkeligheden.

Jeg postulerer jo ikke, at sådan er det over hele linien, langt fra.

 

Lad nu være med at anklage mig for videnskablig uredelighed. For jeg hævder jo ikke, som visse andre går og gør, at kende til den evige sandhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan handle om beskyttelse af lejemålet, holde skattevæsenet fra livet, og eller omdømme. Kun nogle forslag, hvad ved jeg?

 

Ja! Og det faktum at en stor del af pigerne er gift, og måske ikke liige ønsker at familie og venner får viden om hvad de foretager sig.

Det gælder jo egentlig også for de danske piger. Der er vist heller ikke ret mange der står offentlig frem og fortæller de er prostituerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan denne verden fungerer. Men jeg aner at alt ikke er godt alle steder. Lige præcis derfor besøger jeg kun steder hvor jeg ved tingen er i orden. 
 
Mit favoritsted Siamgirls er vistnok døgnåbent. Men det betyder slet ikke at der sker noget skummelt. Her arbejder to voksne, smukke og helt afklarede kvinder for tiden. Amber ejer stedet og er dansk statsborger siden mange år tilbage. Hun betaler skat og har alle papir i orden. Nina, hendes mangårige veninde, er svensk statsborger siden mange år tilbage. Hun betaler skat og har alle papir i orden.  De drikker ikke og bruger heller ikke andre stoffer. To voksne, dejlige og raske kvinder der kan deres kram. 
 
Måske gemmer de en peng imellem for skat, det aner jeg ikke: Men hvilken håndværker i Danmark gør ikke det? 
Jeg kommer der med meget god samvittighed.  Uanset hvad media og stump siger.
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...