Hop til indhold
Nikita Darling

Gæster siger de sjoveste ting...

Recommended Posts

Der findes en lille vibrator plade. Den benyttes på fertilitetsllinikker, når manden ikke kan få rejsning. 

Op på pladen med ormen, tryk på start. I løbet af få minutter kommer sæden. Om det samtidigt er rart ved jeg så ikke. 

Link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg vil have dig, ligesom du er! Du er den dejligste kvinde jeg har mødt! Flyt med mig og stop med det her arbejde"

Sagt af en sød gæst der ville have mig helt som jeg er - undtagen mit arbejde ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver kraftig vibrator virker. Selv for rygmarvsskadede. Men det skal altså være en kraftig sag - ikke sådan en svag batteridrevet fætter. Fx i denne kategori:

http://joanb.dk/2013/05/12/orgasme-pa-nul-komma-fem-wand-made-in-denmark/

Men det er jo ikke et "malke-aggregat."

Nååååå så bare plade og vibrator og tænkte på den model mænd bruger. 

sådan en

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååååå så bare plade og vibrator og tænkte på den model mænd bruger. 

sådan en

O.k. - man kan måske alligevel få for meget af det gode ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Link? 

Det har jeg ikke DETH. 

Historien er, nu vi er i hyggesnak: I 80´er hjalp jeg af og til med lidt tekniske ting på en fertilitets klinik. 

Jeg var naturligvis blevet grundigt orienteret om hvad der rent faktisk foregik på klinikken, og som teknisk nysgerrig syntes jeg det var spændende, ... og lidt frækt. Tonen på klinikken var nødvendigvis meget fri, omend respektfuld. Men humor fik mange pinlige situationer til at glide nemmere. Det er sgu ikke spændende at skulle have hjælp til at blive gravid, vel? 

Nå men en sen eftermiddag stod jeg og sømmede en højttalerledning fast til væggen ind mod ornerummet. Det er det rum hvor mændene hamrer æslet, for at levere en klat i bægeret. Jeg havde det ene øje fast klistret på den umådeligt delikate sekretær, som pga dagen ulidelige varme, for engangs skyld var uden tøj under kitlen, i rummet var også en par sygeplejerske af fin race og en putikut doktor. Hun - sekretæren -  var ellers ret tækkelig, ja nærmest kedeligt påklædt - men ikke den dag. Jeg bemærkede derfor ikke rigtigt den ulykkelige mand der stod og kæmpede med døren til ornerummet. Sekretæren sendte mig øjne, nikkede, smile og blinkede, og jeg troede naturligvis der var fangst i farvandet. Pludselig begyndte hun at rejse sig, og havde blikket stift rettet mod noget bag mig. Jeg kiggede ned fra stigen, og så en mand, med højre arm i en slynge, et par filmkassetter i venstre og yderligere bægeret i højre hånd. Han kunne ikke få døren op, den var udstyret med to håndtag, sikkert for at sikre utidig indtræden af andre onanister. Jeg kom øjeblikkeligt i service hjørnet, og sagde: 

Kom nu skal jeg give dig en hånd. 

Dohhhhhh, alle, undtagen manden og jeg, trimlede om af grin, selv den lidt sippede sekretær. 

 

Nå men vibratoren. Som Bebob skriver er det en kraftig sag. Den havde form som en halv cola dåse. Øverst var der en pude af celleskum, og der var en meget kraftig motor i den. Den kørte på 230V, og havde en trinvis regulering. Jeg prøvede den kun med en finger, men det var overbevisende. Den lavede en del larm. 

 

Håber du finder en inden det bliver aktuel for dig. Lige her klarer du dig vel med lidt frække tanker om sidste gang, og hånddressinen ? ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som Bebob skriver er det en kraftig sag. Den havde form som en halv cola dåse. Øverst var der en pude af celleskum, og der var en meget kraftig motor i den. Den kørte på 230V, og havde en trinvis regulering. Jeg prøvede den kun med en finger, men det var overbevisende. Den lavede en del larm.

Blev sådan en vasket med mellemrum? :/
:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at du skal lægge pikkemanden ind under sådan en ;-)

Med mindre han gerne vil have den lavet om til en bæverhale ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Blev sådan en vasket med mellemrum? :/
:D

ER du vild mand, alt blev sprittet af inden brug og efter brug. Selv kvindernes inderlår og nærmere omgivelser fik en tur med spritten. Ham kigikutdoktoren har sgu nok være halvsnaldret under indgrebet.  Og nej, de faldt aldrig for fristelsen til at indføre lidt naturmetode undervejs. Der var i al fald ingen der indgav klager af den art :) 

 

Forøvrigt var der en anden sjov ting. 

Før man kom så langt som inseminering, udtagelse af æg osv, var der mange undersøgelser. 

En af dem var at finde ud af hvordan der rent så ud inde i den stakkels kvinde. Klinikken havde en ultralyds skanner, som også skannede indvendigt. Skannerhovedet lignede grangiveligt en yderst funktionel og veldimensioneret sort pik. Fermtilsperm doktorerne havde aldrig klager over ubehag ved undersøgelsen. 

Nå, ok situationen er ikke særlig sjov, men som før skrevet, så gled det hele nemmere ved brug af humor, også af den lidt mere grovkornede art. 

I øvrigt eksisterer klinikken i bedste velgående  udi Sjælland, og har hjulpet tusindvis af søde ønskebørn til verden. Nogen af jeg læser måske ligefrem med her ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg ikke DETH. 

Historien er, nu vi er i hyggesnak: I 80´er hjalp jeg af og til med lidt tekniske ting på en fertilitets klinik. 

Jeg var naturligvis blevet grundigt orienteret om hvad der rent faktisk foregik på klinikken, og som teknisk nysgerrig syntes jeg det var spændende, ... og lidt frækt. Tonen på klinikken var nødvendigvis meget fri, omend respektfuld. Men humor fik mange pinlige situationer til at glide nemmere. Det er sgu ikke spændende at skulle have hjælp til at blive gravid, vel? 

Nå men en sen eftermiddag stod jeg og sømmede en højttalerledning fast til væggen ind mod ornerummet. Det er det rum hvor mændene hamrer æslet, for at levere en klat i bægeret. Jeg havde det ene øje fast klistret på den umådeligt delikate sekretær, som pga dagen ulidelige varme, for engangs skyld var uden tøj under kitlen, i rummet var også en par sygeplejerske af fin race og en putikut doktor. Hun - sekretæren -  var ellers ret tækkelig, ja nærmest kedeligt påklædt - men ikke den dag. Jeg bemærkede derfor ikke rigtigt den ulykkelige mand der stod og kæmpede med døren til ornerummet. Sekretæren sendte mig øjne, nikkede, smile og blinkede, og jeg troede naturligvis der var fangst i farvandet. Pludselig begyndte hun at rejse sig, og havde blikket stift rettet mod noget bag mig. Jeg kiggede ned fra stigen, og så en mand, med højre arm i en slynge, et par filmkassetter i venstre og yderligere bægeret i højre hånd. Han kunne ikke få døren op, den var udstyret med to håndtag, sikkert for at sikre utidig indtræden af andre onanister. Jeg kom øjeblikkeligt i service hjørnet, og sagde: 

Kom nu skal jeg give dig en hånd. 

Dohhhhhh, alle, undtagen manden og jeg, trimlede om af grin, selv den lidt sippede sekretær. 

 

Nå men vibratoren. Som Bebob skriver er det en kraftig sag. Den havde form som en halv cola dåse. Øverst var der en pude af celleskum, og der var en meget kraftig motor i den. Den kørte på 230V, og havde en trinvis regulering. Jeg prøvede den kun med en finger, men det var overbevisende. Den lavede en del larm. 

 

Håber du finder en inden det bliver aktuel for dig. Lige her klarer du dig vel med lidt frække tanker om sidste gang, og hånddressinen ? ;) 

 

Nææææ igen. Tænker maskiner der bruge 230 volt ikke skal i nærheden af mit skridt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bliver ved Gud træt, helt ind i knoglerne af og til! :D

KundeHej, du skriver fisting er der mulighed for. Så tænker jeg, er det i begge huller?

Mig: Så tænker du forkert.

Kunde: Så synes jeg du skal skrive det, så man ikke bliver forvirret.

Mig: Hvis jeg var til analfisting, så havde jeg skrevet det. Smart, ikke?

Kunde: At du ikke til analfisting med forbeholde.

Mig: Skulle jeg virkelig, skrive alt det, jeg faktisk ikke er til? Så er jeg da sikker på, at ingen nogensinde får læst sig igennem min profil. Tak for dit helt enormt dårlige råd, det lader jeg være med at tage til mig.

Kunde: Okay din luder.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver ved Gud træt, helt ind i knoglerne af og til! :D

KundeHej, du skriver fisting er der mulighed for. Så tænker jeg, er det i begge huller?

Mig: Så tænker du forkert.

Kunde: Så synes jeg du skal skrive det, så man ikke bliver forvirret.

Mig: Hvis jeg var til analfisting, så havde jeg skrevet det. Smart, ikke?

Kunde: At du ikke til analfisting med forbeholde.

Mig: Skulle jeg virkelig, skrive alt det, jeg faktisk ikke er til? Så er jeg da sikker på, at ingen nogensinde får læst sig igennem min profil. Tak for dit helt enormt dårlige råd, det lader jeg være med at tage til mig.

Kunde: Okay din luder.

Hahahaha!! 

Sikke da en charmetrold :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Scor er et mekka, for virkelig mange, virkelig underlige mennesker! Jeg bliver til stadighed overrasket.

Kunde: Så her søger du nærvær og intensitet?... Og ellers tager du penge for at man kan gagge og spytte på dig.....? tror sku jeg tar en tur på dig andetsteds... Lidt sjovt du ikke aner hvornår det er mig der har købt dig.. Vi ses!!!!

Mig: Du kan ikke købe mig, jeg tager h e l e mig med hjem igen, derimod kan du købe tid i selskab med mig. Og spytte på mig, skal du heller ikke forsøge dig med, så er du sikker på at stå i opgangen, med dit tøj liggende omkring dig. 

Men ja, vi ses!

Jeez! :lol:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror at der er noget i luften for tiden. :D 

"Hej jeg vil høre om du vil tjene nogle meget lette penge. Jeg har en søster der snart skal giftes men han er utro. Det vil hun dog ikke tro på. Din opgave hvis du vil tage den. Er at prøve at lokke ham til et møde. Til at begynde med via sms og senere et møde. Du kan sidde og skrive med ham foran fjernsynet meget gerne sende billeder til ham. Skriv til mig hvis det er noget Sä ringer jeg med det samme"

Som om, at der er en svoger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sådan en regel....du skal tage dine sko af indefor min hovededør......når nu gæsten har været rigtig dum.....har brugt al min tålmodighed op, været der meget længre end aftalt og vi er kommet til...nu tror jeg du går.....Når så man åbner hovededøren og smider deres bukser og sko ud i haven.....Vupti....så er beskeden forstået.

Time to go! :D:D:D

Og det er jo ikke nogen skam at gå når man bliver smidt ud! :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Og det er jo ikke nogen skam at gå når man bliver smidt ud! :D:D:D 

Nej, ikke når man flyver ud  igennem vinduet :-D. Men mig skal du nok ikke regne med at se, da jeg hurtigt bliver luftsyg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lurendrejer

Nu er det altså ud af hoveddøren folk flyver...og det er kun hvis de var dumme, tidsrøvere eller på anden vis har opbrugt min tålmodighed....og det kunne du jo aldrig finde på, hvis jeg kender dig ret?

I øvrigt optræder luftsyge kun ved højder over 5 meter over dagligt vande i temp. 20 G med almindeligt tryk. og det er der ikke i Hvidovre kun omkring ved Ejer Bavnehøj hvor der er fortaget en svag form luftsyge for personer der lider af dværgsyge der viser sig ved svimmelhed ved højder over 2 Meter :D:D:D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 timer siden:

kun omkring ved Ejer Bavnehøj hvor der er fortaget en svag form luftsyge for personer der lider af dværgsyge der viser sig ved svimmelhed ved højder over 2 Meter

Det er da det - jeg har aldrig forstået hvorfor, der altid sker trafikuheld på motorvejen ved Ejer Bavnehøj - Lady Cherie, du er genial :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

"Du sutter som en spædekalv" sagde jyden til den meget foragede glædespige.

 

(Heldigvis var det kun en talemåde/metafor)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 13 minutter siden:

"Du sutter som en spædekalv" sagde jyden til den meget foragede glædespige.

 

(Heldigvis var det kun en talemåde/metafor)

Man kan så spekulere på hvordan jyden har fundet ud at hvordan en spædekalv sutter p.. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 56 minutter siden:

Man kan så spekulere på hvordan jyden har fundet ud at hvordan en spædekalv sutter p.. ;)

 

Det gør man, når de skal tillæres til selv at drikke mælk af en spand. Så stikker man først hånden ned i mælken og lader så kalven sutte mælken af fingrene - når den så har fået smag for det fører man hånden ned i mælken, mens man får kalven til at følge med og vedblive med at sutte - og den finder så som regel, evt. efter et par forsøg på at lokke den - hurtigt ud af den selv kan stikke tungen ned i mælken og få noget indenbords :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den 8. mar. 2016 at 16:16:

"Du sutter som en spædekalv" sagde jyden til den meget foragede glædespige.

 

(Heldigvis var det kun en talemåde/metafor)

Det var da en stor ros.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...