Hop til indhold
Nikita Darling

Gæster siger de sjoveste ting...

Recommended Posts

I nogle pigers hånd er kondomer direkte farlige ;)

Enig!

Det lykkedes en ellers venlig kvinde engang, der synes hun skulle have besværet med at montere kondomet, at slippe halvvejs, så skidtet som en dårligt madpakkeelastik fløj med 200 km i timen op og ramte mig i øjet.

Det endte ikke med det store erotiske vandfald den aften. Sådan noget sæddræbende creme svier af h... til (dagens bonus-info)....

Må iøvrigt hellere få besøgt hende Claire - særligt hvis man som jeg tænder på hvad der foregår mellem kvindens ører, kunne Claire lyde som en plan...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig!

Det lykkedes en ellers venlig kvinde engang, der synes hun skulle have besværet med at montere kondomet, at slippe halvvejs, så skidtet som en dårligt madpakkeelastik fløj med 200 km i timen op og ramte mig i øjet.

Det endte ikke med det store erotiske vandfald den aften. Sådan noget sæddræbende creme svier af h... til (dagens bonus-info)....

 

Tak for advarslen.

Også i denne branche gælder det, at fagkundskab er efterspurgt :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må iøvrigt hellere få besøgt hende Claire - særligt hvis man som jeg tænder på hvad der foregår mellem kvindens ører, kunne Claire lyde som en plan...

Hvis dét kan tænde dig, så har du noget at glæde dig til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gæst på syngende fynsk;" Neeeej, en fræk fregne du har der! Lige der på ballen....NEEEEEJ, den er bare SÅ fræk den fregne!!!" Hvorefter han måtte slå på fregnen med pikken et par gange. Det var åbenbart toppen for ham  :-P Imens døde jeg af grin....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner virkelig ikke hvor mange af de kommentarer der er kommet fra mig :shock: .

 

Det sker ret ofte at jeg ikke rigtig har fokus på hvilke ord jeg får sagt - der er noget andet der fanger opmærksomheden  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha. 

Det er sjovt, men eftersom jeg har besøgt både Miss Maise, Nikita og hende Kimono  -  øh Kimora - og faktisk kunne blive forelsket i alle 3, er jeg da vist bange for at nogle af de citater kommer fra mig. Især fordi jeg ikke altid er herre over hvad jeg får sagt :(

 

Hvis jeg har sagt noget dumt, der stødte nogen, undskylder jeg hermed !

 

En ting tror jeg dog jeg ved: Det er vist ikke mig der har sagt at hende Kimono er en stor asiat, der ejer Thailand.....  Jeg synes bare hun er dejlig.

 

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaarh, derfor! Det program er jeg aldrig lige faldet over... ;)

Hvis jeg har sagt noget dumt, der stødte nogen, undskylder jeg hermed !

Jeg husker ikke noget fra mødet med dig, som du ligefrem skulle skylde en undskyldning for, så du kan være helt rolig dér i hvert fald. ;)

Jeg har lige en mere til samlingen!

Mig: "Jeg husker da, at du ved vores første møde brokkede dig lidt over, at du nok ville komme lidt hurtigt."

Ham: "Ja, men på det tidspunkt, var det jo også et pænt stykke tid siden, at jeg havde været sammen med en...en levende kvinde!"

Vi fik os et godt grin over et par nekrofili-jokes og sådan... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Jeg har lige en mere til samlingen!

Mig: "Jeg husker da, at du ved vores første møde brokkede dig lidt over, at du nok ville komme lidt hurtigt."

Ham: "Ja, men på det tidspunkt, var det jo også et pænt stykke tid siden, at jeg havde været sammen med en...en levende kvinde!"

Vi fik os et godt grin over et par nekrofili-jokes og sådan... :D

 

Ah så har jeg brugt det halve af aftenen på at udtænke et vittigt og fiffigt svar - men det kan jeg ikke. 1-0 til dig Nikita :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah så har jeg brugt det halve af aftenen på at udtænke et vittigt og fiffigt svar - men det kan jeg ikke. 1-0 til dig Nikita :)

Det plejer du ellers at være en haj til! :D

Nå, men hvis alt andet slår fejl, kan du vel altid diske op med ét af dine hylende morsomme og lumre digte! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I have one, I have one! :cool:

A man visited me this week...

After the sex-part, he jumped into a guessing-competition about wich country, I come from. I will just informe you, that I'm an european woman, and don't look like a person from Asia at all!

Him: "You are from Thailand!"

Me: "Eehm...no...what!?"

Him: "Indonesia then!"

Me: (Laughing) "NO!?" :D

Him: "I know... USA!"

Me: "What?????" :D (what a jump!)

Him: "You just don't look european?"

Me: "Oh? It's the first time I hear this, but let us agree, that next time you visit me, you win two guesses more!" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en mail i dag, der efterlader mig med flere spørgsmål end svar... Der stod bare:

"Har du sådan en maskine der laver en udpumpning så du kan få sæd ud fra, har set nogle har haft dem. hvis du det hvad koster sådan en i time eller halv time"

Altså hvis vi lige ser bort fra, at det er 8 mdr siden, at jeg stoppede, så er jeg vildt nysgerrig nu... :D Hvad er dét for en maskine? :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en mail i dag, der efterlader mig med flere spørgsmål end svar... Der stod bare:

"Har du sådan en maskine der laver en udpumpning så du kan få sæd ud fra, har set nogle har haft dem. hvis du det hvad koster sådan en i time eller halv time"

Altså hvis vi lige ser bort fra, at det er 8 mdr siden, at jeg stoppede, så er jeg vildt nysgerrig nu... :D Hvad er dét for en maskine? :) 

Det er den nye Dyson støvsuger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en mail i dag, der efterlader mig med flere spørgsmål end svar... Der stod bare:

"Har du sådan en maskine der laver en udpumpning så du kan få sæd ud fra, har set nogle har haft dem. hvis du det hvad koster sådan en i time eller halv time"

Altså hvis vi lige ser bort fra, at det er 8 mdr siden, at jeg stoppede, så er jeg vildt nysgerrig nu... :D Hvad er dét for en maskine? :) 

Sådan en her? til "gangbang" :D

12384_2_xl.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, hvorfor virker det som om, at i slet ikke ved det, men bare gætter??? :D 

det er smart at svare;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvorfor virker det som om, at i slet ikke ved det, men bare gætter??? :D 

Du har vel i virkeligheden allerede en "maskine" der kan få sæd ud, den sidder mellem benene på dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vel i virkeligheden allerede en "maskine" der kan få sæd ud, den sidder mellem benene på dig ;)

Nårh ja... Det kunne jo være, at han seriøst var i tvivl, om jeg nu også havde sådan én :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der findes en lille vibrator plade. Den benyttes på fertilitetsllinikker, når manden ikke kan få rejsning. 

Op på pladen med ormen, tryk på start. I løbet af få minutter kommer sæden. Om det samtidigt er rart ved jeg så ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...