Hop til indhold
Nikita Darling

Gæster siger de sjoveste ting...

Recommended Posts

Guest Kysseglade Molly

Jeg kunne godt bruge et godt grin :lol:

Er der nogle der har nogle sjove historier og fortælle? Der må have sket lidt ude på lagnerne det sidste års tid...? 

Kom kom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kunne godt bruge et godt grin :lol:

Er der nogle der har nogle sjove historier og fortælle? Der må have sket lidt ude på lagnerne det sidste års tid...?

Ja, men jeg tør altså ikke :D. Har du hørt om tjære og fjer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ja, men jeg tør altså ikke :D. Har du hørt om tjære og fjer?

Er der gået Det Vilde Vesten i det ude på hyggestederne? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Jeg fik lige en sms hvor der stod "Heej, det er mig, du ved nok hvem ;);) "  Det var lidt sjovt syntes jeg.

 

Hihi, lidt ligesom at finde en nål i en høstak :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom desværre til at fyre den af lidt for tidligt, da jeg lige havde fået pigen placeret i en rigtig god stilling, hvor vi begge lå på siden og hun med det ene ben strakt og den andet på min skulder, så hendes fisse var blevet rigtig dejlig at køre i, men uden at jeg kunne komme helt op, men så jeg bare ikke kunne modstå trangen til at sprøjte, hvorpå hun sagde: "Jeg syntes nok, det var alt for godt for dig" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

"Er du til fulde fetich" :lol:

Spurgte den sjove mand på SMS, som nok mente fisting, -håber jeg da :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

( tysk) Mach= gøre  maght= vil du gerne have.... nok ikke stavet rigtig. Men disse 2 ord lyder ret ens i mine øre og kendte kun betydningen af mach

anyway jeg lå og hyggede med en Tysk lækkerbidsken og hun kiggede mig i øjnene og spurgte maght du blowjob? Kiggede forundret på hende... nej fandeme nej! Ich mach nicht blowjob... vil kun have blowjob hvorefter hun faldt sammen af grin

nå jeg lærte et nyt Tysk ord den dag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange bliver min humor ikke lige så godt modtaget som andre gange.. Jeg havde en gæst der var lidt bagefter i hovedet som havde en plejer med ind for at aftale pris og hvad der skulle foregå.. 

Gæsten siger så at han har mødt en del piger og snakker om en pige der har arbejdet der hvor jeg arbejder før og som han var meget betaget af.. Han siger så efter noget tid at nu hvor hun ikke er der mere så må han jo nøjes med mig.. Jeg udbryder sarkastisk "nøjes med mig.? Arghmen du kan bare sige hvis jeg ikke er god nok" med overdrevet fagter og påtaget overraskelse og virkelig tryk på sarkasmen.. Helt uden at tænke på at gæsten har et handicap.. Han blev meget ked af det.. Og jeg prøvede at undskylde samtidig med at han undskylde arghmen i det hele taget var det en meget sjov situation imens man stod i den.. Hahaha.. Mig og min store kæft.. 

Jeg elsker også de der gæster der virkelig er påståelige i deres påstande om at de altså aldrig har været og besøge en selvom man ved man har mødt dem masser af gange.. Og at de aldrig køber noget.. 

En af mine første gæster i den her branche sagde jeg inspirerede hans indre hulemand.. Det er hørt et par gange efterfølgende..

Gæster der siger "du godt nok lille da" helt overrasket selvom de fleste har fået oplyst min højde enten af telen eller hjemmesiden..

Mere overraskede bliver de når jeg siger "no shit sherlock.? Jeg er glad for du lige fik løst mysteriet omkring hvorfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart" selvfølgelig sagt med en stor del sarkasme og et glimt i øjet.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en gæst for noget tid siden. En stor gut da jeg jo ikke diskriminere mænds størrelser. Nå men fyren havde problemer med hans rejsning nok fordi han havde for travlt med at ligge og spørge om alt mulig midt i det der skulle have været agten. Nå men jeg kunne jo se at tiden var ved at rende ud så jeg kravlede ned mellems hans ben så han kunne få en omgang svensk som afslut. Det skal siges at hans diller er lille (meget lille) og fred med det men bedst som jeg er igang med svensk siger han...Ja den har engang været 23 cm lang:huh: Her overvejede jeg kraftig at rejse mig og hente mine læsebriller bare for at demonstrere . Meget svær at holde maske i sådan en sitation . Jeg opgav og sagde tak for kampen. 

Der er også de mænd der tror at Sprøjteorgasme sker via tankeoverførsel :D. Desværre frække sådan fungere det ikke.

Elsker et godt grin og må sige dem får man mange af på en vagt. Skønt

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

 

Der er også de mænd der tror at Sprøjteorgasme sker via tankeoverførsel :D. Desværre frække sådan fungere det ikke.

Elsker et godt grin og må sige dem får man mange af på en vagt. Skønt

 

 

 

 

Ja den der når gæsten har bedt om sprøjteorgasmer og så inde i forløbet spørger "må jeg gerne bruge fingrene?".. Hahaha.. Der plejer jeg at sige "øhh.. Hvad vil du ellers bruge.?".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Havde en gæst for noget tid siden. En stor gut da jeg jo ikke diskriminere mænds størrelser. Nå men fyren havde problemer med hans rejsning nok fordi han havde for travlt med at ligge og spørge om alt mulig midt i det der skulle have været agten. Nå men jeg kunne jo se at tiden var ved at rende ud så jeg kravlede ned mellems hans ben så han kunne få en omgang svensk som afslut. Det skal siges at hans diller er lille (meget lille) og fred med det men bedst som jeg er igang med svensk siger han...Ja den har engang været 23 cm lang:huh: Her overvejede jeg kraftig at rejse mig og hente mine læsebriller bare for at demonstrere . Meget svær at holde maske i sådan en sitation . Jeg opgav og sagde tak for kampen. 

Der er også de mænd der tror at Sprøjteorgasme sker via tankeoverførsel :D. Desværre frække sådan fungere det ikke.

Elsker et godt grin og må sige dem får man mange af på en vagt. Skønt

 

 

 

 

Det er altså rigtig at den er skrumpet med tiden!
Hvorfor er der ingen der tror på det?
Vidste bare at du ikke troede på det!

Just kidding... den har jeg aldrig hørt før, men den var godt nok go* ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg elsker også de der gæster der virkelig er påståelige i deres påstande om at de altså aldrig har været og besøge en selvom man ved man har mødt dem masser af gange.. Og at de aldrig køber noget.. 

Jeg har til gengæld en fest med mig selv om de piger der meget påståeligt påstår at jeg er en særlig skøn gæst at have på besøg, at de har vundet i lotteriet på jeg kom ind af døren osv......... og at det bestemt ikke er noget de siger til alle og enhver :D:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 12 timer siden:

Jeg har til gengæld en fest med mig selv om de piger der meget påståeligt påstår at jeg er en særlig skøn gæst at have på besøg, at de har vundet i lotteriet på jeg kom ind af døren osv......... og at det bestemt ikke er noget de siger til alle og enhver :D:D:D:D 

Det er det da heller ikke.? Hvordan kan du dog tro sådan noget om os søde, troværdige og uskyldige piger.? Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om potentielle kunder antager at når man er luder, så er man nødvendigvis stofmisbruger og i besiddelse af et kæledyr. :D

"Mulighed for bytte? Har kvalitets foder til hund og kat."

"Hej :) er du frisk på nogle streger ;) og her på Frederiksberg ? Inden du skal starte dagen ;) jeg har ikke kontanter men skal ikke have sex :)"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden:

Jeg ved ikke, om potentielle kunder antager at når man er luder, så er man nødvendigvis stofmisbruger og i besiddelse af et kæledyr. :D

"Mulighed for bytte? Har kvalitets foder til hund og kat."

"Hej :) er du frisk på nogle streger ;) og her på Frederiksberg ? Inden du skal starte dagen ;) jeg har ikke kontanter men skal ikke have sex :)"

Er du begyndt at tiltrække et nyt "klientel"? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved ikke, om potentielle kunder antager at når man er luder, så er man nødvendigvis stofmisbruger og i besiddelse af et kæledyr. :D

"Mulighed for bytte? Har kvalitets foder til hund og kat."

"Hej :) er du frisk på nogle streger ;) og her på Frederiksberg ? Inden du skal starte dagen ;) jeg har ikke kontanter men skal ikke have sex :)"

Illustrerer vel blot hvad vi godt vidste i forvejen - potentielle kunder hos GP´er, er enten kloge eller knap så kloge...;)

Det er prisen det koster, at spille komedie i det virkelige teater, I.V....:lol:

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 minutter siden:

Illustrerer vel blot hvad vi godt vidste i forvejen - potentielle kunder hos GP ér er enten kloge eller knap så kloge...velkommen til den virkelige verden I.V....;)

Tak!

Hvilken af de to grupper tilhører du? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 27 minutter siden:

Tak!

Hvilken af de to grupper tilhører du? :D 

Selvtak!

Ingen af dem :P

For lige p.t. er jeg jo ikke potentiel kunde som det fremgår - i´m nobodys man...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2/2/2017 at 16:28:

 

Gæster der siger "du godt nok lille da" helt overrasket selvom de fleste har fået oplyst min højde enten af telen eller hjemmesiden..

Mere overraskede bliver de når jeg siger "no shit sherlock.? Jeg er glad for du lige fik løst mysteriet omkring hvorfor min basketball karrierer aldrig rigtig tog fart" selvfølgelig sagt med en stor del sarkasme og et glimt i øjet.. 

Hold nu kæft hvor du sjov :D.

Glemmer ikke første gang jeg havde Kamilla K på besøg.....jeg havde helt overset hendes højde i annoncen. :D

Der stod jeg med mine næsten 2m, men vi glemte hurtigt højde forskellen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

“Hej jeg har stadig huset i Sexvilleleje (navn udeladt) jeg udlåner nu også en fin hytte med bad køkken og brændeovn hvis du nogle gange mangler et fint sted”

Den sjove del er, at jeg absolut ikke har den fjerneste idé om, hvem manden er, eller hvad han taler om... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden:

“Hej jeg har stadig huset i Sexvilleleje (navn udeladt) jeg udlåner nu også en fin hytte med bad køkken og brændeovn hvis du nogle gange mangler et fint sted”

Den sjove del er, at jeg absolut ikke har den fjerneste idé om, hvem manden er, eller hvad han taler om... :huh:

Ham kender jeg. Han er ret god til det med skjulte kameraer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 7 minutter siden:

Ham kender jeg. Han er ret god til det med skjulte kameraer. :D

Tænkte nok det betød en hovedrolle i en film :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

“Hej jeg har stadig huset i Sexvilleleje (navn udeladt) jeg udlåner nu også en fin hytte med bad køkken og brændeovn hvis du nogle gange mangler et fint sted”

Den sjove del er, at jeg absolut ikke har den fjerneste idé om, hvem manden er, eller hvad han taler om... :huh:

Låsby Svendsen version 2.0? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 8 minutter siden:

Låsby Svendsen version 2.0? :ph34r:

Eller måske (måske!) er han simpelthen bare den venligste sjæl, der har kastet sin kærlighed efter letlevende damer, men som så bare fik tastet den forkerte mailadresse :ugeek: Det tror jeg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...