Hop til indhold
Rejsenetværk

Prøver igen - skaldyrsaftener på Søstjernen

Recommended Posts

Hej venner

Jeg har uden held mere end en gang forsøgt at opnå selskab til:

Restaurant Søstjernens berømte Skaldyrsbuffet

Kommende :
http://www.soestjernen.dk/skaldyrsbuffet.html

Pris 695 kr pr kuvert

Problemet er restaurantens beliggenhed i Rågeleje, som vi jo godt kan køre i delebil til, men jo ikke hjem fra igen, hvis alle nyder promiller under middagen.

Det skal så mænd nok lykkes at komme med det offentlige til Rågeleje, men skal vi hjem via Hillerød med Stog koster en taxi fra Rågeleje til Hillerød ca 500 kr.

Udover det ønskelige i andre herfra, jeres hyggelig selskab til skaldyrsbuffet, kunne jeg også godt bruge nogle at dele taxiregningen med fra Rågeleje til Hillerød, for at kunne tage Stoget til København.

Hvis nogle vil med, så kan jeg begge dage fredag den 17/10 og lørdag den 18/10.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg slet ikke lokalkendt i området, men er Havgaarden Badehotel, Vejby. Ikke lige i nærheden? 699,- for en overnatning. Så skal der bare opstøves lidt kørvel..

Er fristet Rejse, det tilståes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok Kingfister, men kan jeg så blive kørt til Hillerød S bane station af en chauffør der ikke har drukket alkohol hele aftenen?

 

Jeg er helt med på at dele udgifter til taxikørsel for at kunne komme hjem igen fra Rågeleje, over Hillerød resten af vejen hjem.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg vil gerne med men ved endnu ikke hvilke dag jeg kan. Men det ved jeg om ikke så længe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun røvlækker! :D

 

 

Jeg troede det var skaldyr og ikke røvlækker.

 

Kan skaldyr være røvlækker??

 

Kan en røvlækker m/k være skaldyr??

 

Joh da  -  god weekend!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

..., men kan jeg så blive kørt til Hillerød S bane station af en chauffør der ikke har drukket alkohol hele aftenen?

k

Nej. Rejse det må du selv finde ud af.

Men vi kommer til arrangementet, det er helt 100

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne med men ved endnu ikke hvilke dag jeg kan. Men det ved jeg om ikke så længe

Nu er du bare vanskelig ven.

Vi jyder elsker jo at spare, så du kan selvfølgelig køre med, bare lige klar over at vi skal indom kbh, og hente vores veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Jeg kører frem og tilbage og drikker max ganske få genstande ;).

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Rigtig godt initiativ, Rejse. Det er mange penge, men sex koster jo mere, og omvendt er det ikke mad til flere tusinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo godt at kroer der ligger ude på landet, er steder hvor mange er nødt til at køre i bil til, og specielt for år tilbage var det meget normalt at køre bil efter at have drukket, blot lidt eller nogle mere end det.

 

Det er forhåbentlig i det store og hele et overstået kapitel i dag, men det er en udfordring at komme til og fra et sted som Restaurant Søstjernen uden at være i egen bil.

 

Derfor vil jeg også gerne være med til at betale delekørsel i minibus eller taxi, det der er nødvendigt for at kunne skifte til offentlig transport et sted hvor man kan komme fra med hyppige afgange.

 

Bogholder - i min verden har man 0 promille i blodet når man kører bil, og det uanset  færdselsloven.

 

Men jo jeg har pragmatisk haft besøg hjemme, hvor føreren lovligt har kørt hjem efter et par glas vin.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kingfister

 

Tager du bare pis på tråden, eller kunne din veninde måske komme på banen også?

 

Det er lidt træls at få en tråd afsporet, der dybest set drejer sig om at få god økonomi i at kunne besøge en restaurant for at benytte et super eksklusivt tilbud til en rigtig god pris.

 

For nogle af os ligger restauranten bare et rigtigt skidt sted, og det er ikke fuldstændig ligegyldigt om der kommer et eneværelse til 699 kr oven i prisen eller ikke.

 

Jeg kunne sagtens betale for en overnatning oveni, men jeg vil helst ikke gøre det, hvis ikke jeg det behøver.

 

Jeg vil heller ikke dele bil med nogle der både fører bil, og drikker alkohol under spisningen, bare for at spare penge.

 

For mig drejer det sig om nøjagtigt det samme, som når jeg rejser til Tyskland, nemlig at kunne komme dertil og hjem for en fornuftig pris, og kan jeg spare en overnatning gør jeg det helst.

 

Min ambition er at kunne få oplevelsen, restaurant og transport for 1200 kr +/-.

 

Men selvfølgelig, hvis I er nogle der har kassen og villige piger til at tage på hotel med, som et tilbud til alle deltagere, hvis det er det du har i tankerne, så fremlæg endelig mulighederne.

 

Denne aften er for alle, også de rige, og fortsætter I hvor vi andre slipper, så er det jer velundt.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse,

Jeg undskylder hvis der virker som om jeg tager pis på dit gode forslag.

Sagen er at jeg ser det som en glimrende anledning til en dejlig weekend, med god mad og godt selskab.. Ren hygge forhåbentlig :)

Du skriver at taxi hjem koster ca 500,- plus tog. Der mente jeg blot at en overnatning til 699,- er et rimeligt alternativ.

Jeg er jo fra Jylland, så det eneste praktiske for mig, er at overnatte. Især da jeg gerne nyder alkoholiske drikke ;)

Mht. Veninde, er det ikke nogen hemmelighed at det er Bly, som er inviteret med. Og jeg mente at hun er dejlig villig, idet hun indvilligede i at overnatte med mig. Det skulle ikke forståes sådan at hun havde indvilliget i at dele sex ud til højre og venstre ;)

Undskyld, at jeg udtrykte mig uklart.

Bottom line:

Det er et rigtig godt initiativ, tak for det.

Jeg glæder mig til en hyggelig aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Kingfister

 

Men det er jo de 500 kr, måske 2 x til og fra Hillerød, jeg helst ikke vil betale selv, men gerne vil dele med 2 eller 3 flere der kunne have samme behov.

 

Nogle der bor på Sjælland og ikke behøver at overnatte hvis de kan undgå det.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...