Hop til indhold

Hvad er en forførende menu for jer.

Featured Replies

Skrevet

Ha den var god :)

Min menu ser sådan ud: 

Forret: 

Fransk

Hovedret: 

Dansk

Efterret: 

Spansk

Det var da det, jeg fik til dessert . . . .  ;)

• Svar 108
  • Visninger 9.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Min ynglingsmenu er ret ligetil og simpel:   Velkomstdrink med jordbær eller meloner (helst med hendes dejlige meloner) kys og kram   Forretter: Kys hele hendes dejlige krop, numse, mave, bryste

• Sidst jeg talte, -havde jeg tre huller, så ikke skændtes drenge

• Kk nu skal du ikke være så sippet din kælling.

Skrevet

Det var da det, jeg fik til dessert . . . .  ;)

Man må vel godt tage to gange?

Skrevet

Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele.......

Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande ;)

Skrevet

Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele.......

Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande ;)

Er du mere til buffet? :D

Skrevet

Man må vel godt tage to gange?

Man SKAL da være mæt . . .  :P

Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . .  ;)

Skrevet

Man SKAL da være mæt . . .  :P

Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . .  ;)

Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig :-)

Skrevet

Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig :smile:

Der skal da altid være plads til lidt mere dessert . .  :P

Der er da ingen der kigger på klokken, når man får noget godt at spise, så man kan da sidde længe ved bordet . . .  ;)

Skrevet

Er du mere til buffet? :D

Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer :D

Skrevet

Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer :D

Ja - Det gælder om at finde de rette leverandører af råvarer og ingredienser - Så kan måltidet kun blive SUPERB . . .  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.