Hop til indhold
Nille

Ny kæmpe klub i NRW åbner til september

Recommended Posts

Som et resultat, intet, der er værd at køre lange afstande. Men klubben vil sandsynligvis helt sikkert spille udelukkende af positionen af ​​de udgifter, uden store til at tage som benchmark i form af service i annalerne, men i den nærmeste fremtid afgjort uden min Obulus.

Du skriver lidt underligt her, men vi forstår dig. Der er ikke noget at komme efter i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop kommet tilbage på hotellet fra Oceans og vil give jer derhjemme en frisk opdatering :D

Klubben er 2,5 uger gammelt.

 

Det er en flot klub, alt er nyt og lækkert,

maden er god, dog skal man betale ekstra for den, maden er restaurant-kvalitet, med fuld service fra tjenerne, så ikke noget med tag selv buffet man bestiller fra en menu og får det serveret :D

Priserne er fra 10-25€ alt efter menu. Der er fisk, steak, kylling mv.

Man får et værdikort som de noterer på og bliver afregnet til sidst. (mad og alkohol drikke koster ekstra)

Mister man kortet skal man erstatte det med 100€, så pas på jeres værdikort.

Barpigerne var ret søde og lækre, men det var nok fordi jeg ikke kunne knalde dem at jeg synes dette :P

 

Til det springende punkt nemlig pigerne :D

Der var efter sigende 150 piger i løbet af i dag. Meeeen, jeg vurderet nok ca. 70-80 piger, loungen er stor så, klubben virker meget luftigt, til tider en smule tomt, pigerne var spredt rundt omkring i loungen, der er 22 lækre værelser med forskellige temaer, jeg fik set og prøvet 5 værelser ( nr. 10, 6, 4, 5 og 3) :D

Pigerne kom fra andre klubber og områder, jeg mødte et par bekendte piger fra andre klubber fra blandt andet Samya,

Pigetyperne var ret varieret, noget for en enhver smag både GFE og PSE typer, klubben havde en større andel tyske piger, samt etnisk tyske piger og øst piger.

Pigerne var klar over at klubben er ny og ville give den en chance, på trods af der ikke var super mange gæster var pigerne godt tilfreds og var ved godt mod.

Pigerne kommer gratis ind og får 50% rabat på mad og alkohol. Nogle piger var topløse andre var bundløse, de fleste var iført lingeri.

 

Til at starte med (jeg ankom kl 13) var det lidt sløjt med gæster og piger, men i løbet af dagen/aften kom flere og flere til og antallet toppede ved midnat.

Som sagt loungen er stor og har plads til 300-400 mennesker, jeg vurderer at der var ca. 150-200 mennesker i klubben.

Loungen området er 2-3 gange større end hos Artemis. Klubben er røgfrit hvilken er en kæmpe plus.

 

Jeg er positiv over klubben, den har potentiale til at bliver en superklub, det tager noget tid at trække mænd og piger til, det er hønen og ægget problematikken om igen :D

Men klubben bør passe på at entreen+mad+drikke ikke bliver alt for dyrt, de har planer om at hæve entreen til 85€ efter nytår.

Så bliver det den dyrest FKK klub nogensinde og det vil afholde mange mænd (især lokale mænd) fra at besøge klubben, og det vil resultere i at pigerne bliver væk,

men jeg er sikkert på at de har følehornene ude og mærker efter markedet i området, der er flere konkurrence klubber i NRW.

 

Jeg skriver mere hvis jeg får tid...

Jeg må hellere under dynen for en ny FKK-dag truer :D

Næste klub bliver Samya :D

 

Godnat :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne kom fra andre klubber og områder, jeg mødte et par bekendte piger fra andre klubber fra blandt andet Samya,

Pigetyperne var ret varieret, noget for en enhver smag både GFE og PSE typer, klubben havde en større andel tyske piger, samt etnisk tyske piger og øst piger.

Er det så de flotteste piger fra de andre klubber, der søger hen til Oceans - eller dem der var utilfreds med omsætningen, der hvor de var før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så de flotteste piger fra de andre klubber, der søger hen til Oceans - eller dem der var utilfreds med omsætningen, der hvor de var før?

 

Der er noget for enhver smag, hvis du tænker på modeltyper ja, de er der også dog ikke så flotte som Globe.

 

Piger som tjener godt i andre klubber forlader sjældent deres hjemme klub, men mindre de utilfreds med forholdene eller ledelsen.

 

Nej pigerne kommer til Oceans fordi de er nysgerrig og fordi de vil se giraffen som os.

Pigerne kommer gratis ind og får 50% rabat på mad og alkohol.

 

Personalet og ledelsen er meget venlige og det giver plus blandt pigerne. Det giver pigerne optimale "stressfrie" arbejdsforhold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg må prøve Globe, der er ikke andet for.

 

Jeg vil advare mod at sætte dine forventninger skyhøje for du kunne blive skuffet.

Pigerne på Globe er modellækre og giver god service, men som med alle andre piger spiller kemien også ind, vælger du en pige som du ikke har kemi med så kan hun nok forsøge sit bedste og men så spiller det måske ikke alligevel. Du kan bagefter vælge en anden pige... det løber hurtig op...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige give mit besyv med omkring Oceans efter et besøg sammen med Nille.

 

Klubben er ganske rigtig stor og flot indeni, de har brugt mange eksklusive materialer for at få de til at se pæn ud. Den har dog lidt samme svaghed som FKK Sharks - nemlig at når man sidder i det store rum kan man hele tiden fornemme at det tidligere hen har været en eller anden form for industrihal.

 

Ellers er klubben indrettet som en natklub. En dagklub er Oceans i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt. Faktisk var klubben stort set død fra Lørdag kl. 13-17 - næsten ikke et øje. Det var først oppe omkrig 5-tiden, at der dukkede en pige op, som jeg havde lyst til. 

 

Senere hen dukkede der flere piger og mænd op, men klubben blev aldrig på noget tidspunkt overfyldt. Selv på en lørdag aften føltes det som om at der var lidt for langt mellem gæsterne, men nu er klubbens centrale rum også kæmpe stort, så måske er det derfor.

 

Belysningen i klubben er et af mine større kritikpunkter. I dagtimerne er der alt for mørt indeni klubben - der slippes noget daglys ind fra den ene ende af rummet, men det resulterer i at man ikke kan se noget som helst af pigerne, hvis man sidder i modlys eller sidelys - kun i medlys har man en chance.  Når det er blevet mørkt udenfor bliver man i det mindste ikke blændet af dagslys, men klubben er stadigvæk for mørk til at se pigerne ordentligt. Derudover er det brugt mange af disse moderne LED lys og spots, som også har en tendens til at blænde øjnene. Det kan godt være at den slags lys virker på et diskotek, men på en FKK klub vil jeg sgu gerne kunne se pigerne ordentligt. Men lyset kan vel rettes, hvis der er flere som klager.

 

Pigerne: Der var ret mange tyske piger - så hvis man kan flydende tysk sætter man måske pris på det. Siden jeg fungerer bedre på engelsk end på tysk er det dog ikke noget jeg sætter pris på - faktisk klikker jeg ofte bedre med de Rumænske piger, som ofte kan være bedre til engelsk end de tyske piger. Klubben er for ung til at have fået nogen rigtige top-piger endnu. De fleste af pigerne som kom, har villet videre fra en anden klub - det vil en top-pige som regel ikke. Udvalget at piger mindede mig lidt om Magnum.

 

Oceans har prøvet at tiltrække pigerne ved at sætte pigernes priser til at være 50+50+50+.. for hver efterfølgende halve time. Hvilket skulle være en forbedring i forhold til fx. Livingroom og Goldentime, hvor huspriserne officielt var 50+25+25+...  og Samya, hvor de er 50+25+50+.....  

Men konkurrenter reagerer jo på hinanden og Oceans åbning har nu fået Goldentime og Livingroom til at matche priserne for pigerne til 50+50+50+.... - jeg formoder at de har været bange for at miste de bedste piger.

 

Jeg er dog lidt bange for at de har gjort regning uden vært - dvs. mændene. Ikke langt derfra ligger jo Acapulco, hvor man kan komme ind for 40€ og pigerne koster 40€ pr. halve time - og hvis man ikke har noget imod Rumænske piger synes jeg at pigerne er mindst lige så gode der - faktisk bedre.  Maden på Acapulco er så temmelig sløj, men man skal jo ikke betale ekstra for den. Hvis man vil have god mad kan man tage på Magnum, hvor de første 20€ mad er med in indgangsprisen. Og på Magnum koster 1 time kun 80€. Oceans prissætning er simpelthen ikke konkurrencedygtig i mine øjne.

 

Jeg forudser at især Acapulco kommer til at få kundefremgang på grund af disse prisændringer.

 

 

Oceans har et skabs og værdiskabs-system, som er helt til hest, og som IGEN kan finde ud af første gang. Man starter med at få et armbånd med et nummer - men det nummer har ikke noget at gøre med ens skabsnummer. Man kan bare vælge et hvilken som helst skabsnummer, som er ledigt - man låser det så ved at indtaste en selvvalgt 4-cifret kode efterfulgt af knappen "#" - og sådan låser man det også op igen. Samme system med værdiskabene hvor man kan vælge et helt tredje nummer, og en helt anden kode.  Kombiner det med at klubben gerne vil forsøge at få folk til at købe så meget alkohol som muligt. Så når folk skal hjem skal de altså kunne huske både deres skabsnummer + den 4-cifrede kode dertil, deres værdiskabsnummer + den 4-cifrede koden dertil samt de skal have undgået at smide deres drinks og madkort væk for ikke at betale bøden på 100€ for at have mistet det kort. Det skal nok gå, hvis man er ædru, men det så ud til at volde seriøse problemer for dem, som havde drukket sig fulde - faktisk var det tæt på tumult i omklædningsrummet et par gange på grund af det system. Deres Security personale er dog ganske gode til stille og roligt at tale folk ned på jorden igen - de får åbenbart en del træning.

 

Kode-systemet indbærer en risiko for at man kan få sin kode afluret og dermed sine ting stjålet uden at kunne opdage det - ikke videre smart.

 

I det hele taget er den en del "quirks and oddities" som ikke er løst endnu. 

 

En særhed er, at hvis man ankommer til klubben i taxa, så koster det lige pludseligt 85€ at komme ind i stedet for 55€!!!!! WTF !

Jeg formoder at det er fordi at de vil bestikke taxachaufførerne med 30 € for hver kunde de bringer til klubben. WTF! 

 

Summa sumarum: Klubbens faciliteter er AAA - men der er for mange børnesygdomme og for nye piger til at det er fair at rate klubben endnu. Oceans har potentiale til at blive en rigtig top-klub, men lige p.t. er de ved at fucke up i styringen af den. Der er taget for mange forkerte beslutninger her i startfasen - men når folk indser at de har begået fejl ender de jo som regel med at rette dem, så klubben burde kunne forbedre sig i løbet af de næste par måneder. Hvis ikke ender den med at have meget få mandlige besøgende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frej

 

Du har beskrevet og forklaret nogle forhold i og omkring klubben, som jeg ikke kan tro at den kan holde til at få ry for.

 

Et er et umuligt garderobe system, det udgør blot en eklatant fejlbeslutning, som ikke mindst i klubbens egen interesse bør omgøres, men hvad værre er, det er at det pludseligt koster 85 euro at komme ind i stedet for 55 som annonceret.

 

For eget vedkommende ville de 30 euro betyde mindst, men hvad værre er, så efterlader det indtrykket af en anløben moral der svækker ens tillid til og respekt for ejerskabet.

 

Hvis de vil honorere taxi må det blive for egen regning, ikke for kundens, der end ikke er forhåndsinformeret herom.

 

Jeg synes også at 30 euro til chaufføren for hver kunde er så højt et beløb, at det efterlader indtrykket af en strategi der går ud på at bestikke sig til at få leveret flest mulige kunder hurtigst muligt til klubben.

 

Alt i alt ikke en klub jeg på den baggrund har lyst til at besøge.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, Rejse.

Vi holder os langt væk, indtil de får styr på det.

Når et sted fremstår som et hustler-site, så er det et fuldkommen no-go for mit vedkommende.

Nilles rejseudflugter til Düsseldorf er skudt ud en ubestemt fremtid.

Ærgerligt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke klubben er et hustle-sted, priserne fremgår klart på deres website. (det er noget som de lige har annonceret)

hvis man kommer i taxi, man kan bare stoppe på gaden og spadsere det sidste stykke og spare 30€ :P

 

Der er flere klubber som honorerer taxi-chaufførerne, fx Palace, giver 10-15€ per tur, de vælger bare at tage en højere entre (75€) uanset om man kommer i taxi eller ej.

 

Frej er nok hård i sin kritik fordi kan ikke fandt så mange piger som han kunne lege med :P

 

Jeg fandt 5 piger som jeg legede godt med (undtagen 1 som var lidt optifick) så jeg var tilfreds,

jeg nød alle deres faciliteter, personalet var super søde, alt er nyt og rent, så jeg kommer sikkert tilbage ved senere lejlighed.

 

Klubben forsøger stadig at justere priserne, de laver nye tilbud, fx. søn-tir kommer 2 personer ind til 1 entre, dvs. ½ pris,

lesbiske piger/par kommer gratis ind :P

 

Jeg vedlægger et par billeder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ser jeg at det står der det med taxi, men jeg kiggede i går og så det ikke da:

http://www.fkk-oceans.de/Eintritt

 

Uanset er det ikke en klub jeg er fristet af, så er jeg mere interesseret i hvornår den ny klub i Potsdam åbner.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke skrevet det, teksten er kommet i gennem G-translate fra en tysker.

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstrapris for at ankomme i taxa? Det er da det tåbeligste jeg længe har hørt. I mine øjne er der ingen som helst fornuftig forklaring på det, og hvis jeg ankom i taxa uden at være klar over det, tror jeg at jeg ville vende om i døren, når jeg fandt ud af det.

Hvis de vil bestikke chaufførerne, må de gøre det af egen lomme. Det kan da aldrig blive kundens problem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig med den røde baron og andre. Jeg ville blive møgsur hvis jeg stod i døren og skulle betale 30 euro EKSTRA i forhold til folk der har taget en taxi til nabo adressen og gået 5 meter.

Helt håbløst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvad en saltgrotte er og gør godt for?

Flere billeder af Grand Opening her :

 

http://www.news-on-tour.de/83923/fkk-und-saunaclub-oceans-in-duesseldorf-eroeffnet-2-500-besucher-stuermten-bert-wollersheim-neuste-wohlfuehloase/

 

De har nogle fede værelser sidst i artiklen, det skal prøves :D

 

 

oceans-duesseldorf_opening_ntoi_puff-bor

 

oceans-duesseldorf_opening_ntoi_puff-bor

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden badede jeg i den blå lagune på Island.

Man sagde at når man smurte sig med slammet fra bunden blev man ti år yngre.

Jeg konstaterede at after fire besøg skulle jeg konfirmeres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ligget i den omtalte saltgrotte i par timer, jeg kunne ikke mærke nogen forskel udover jeg blev mere liderlig da jeg kom ud af grotten :D der vimsede jo med piger senere på aften :D

 

Jeg synes det er endnu mere tåbelig at man kan betale 100€ for komme ind i civilt tøj, når man kan slippe med 55 iført badekåbe.

men klubben ligger også op til forretningsfolk og par/venner som kommer i civilt tøj for at se danserne og hygge sig i natklubben uden at købesex er hovedformålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Oceans i weekenden, og kan med glæde sige at garderobesystemet er ændret. Man får et armbånd, uden nummer, og kan så vælge hvilket som helst skab, som låses med armbåndet. Derefter kan dette skab kun låses op med dette armbånd. Jeg testede lige nogle låste skabe, for at være sikker på, at ingen kunne låse andres skabe op.

Mht. værdiskabene, så er der stadig tastatur på lågerne, og jeg prøvede ikke disse skabe,så jeg kender ikke status.

 

Ellers er det som det er skrevet her på siden. Meget stort fællesrum og super faciliteter. Toiletterne minder om 5 stjernede hotellers toiletter.

 

Desværre meget tomt en søndag aften/nat, inden morgenflyet til CPH. Man sover dog glimrende i biografen, da den var tom det meste af aftenen. Konceptet med betaling af mad, er dog lidt utiltalende for mit vedkommende. Jeg kommer ikke for at spise, så ville jeg nok gå på restaurant, eller tage på FKK Park Sauna Residenz nær Köln lufthavn, hvor man også bestiller fra et menukort. Denne mad var inkluderet i entre prisen, da jeg var der for nogle år siden. Maden smagte fortrinligt

 

Systemet på Oceans med værdikortet er helt ude i hampen. 100 EUR, hvis man mister det. Det måtte kunne inkluderes i armbåndet i disse teknologiske tider.

 

Der var en del mænd i fuld påklædning, fortrinsvis mellemøstligt udseende mænd. Så hvis de har noget kulturelt omkring afklædning foran andre mænd eller andre grunde til at de ikke vil være i badekåbe, så har Oceans fundet en niche her, og kan tjene mange penge på det.

 

Jeg tænker bare på hygiejnen, om der kunne være noget der? Næsten nøgne piger og mænd i beskidt udetøj.

 

Alt i alt.

 

Fantastiske faciliteter, men slet ikke hyggeligt. Jeg vil hellere være i en klub med 5 "villige" piger, end en klub som Oceans med mange flere, men slet ikke "villige" piger. Nogle piger lå også og sov i biografen, mens andre havde meget travlt med deres mobiltelefoner, og så ikke ret imødekommende ud.

 

Jeg er og bliver nok Bernds fan, og vil i fremtiden nok tage derned, da jeg altid har de bedste oplevelser med Bernds pigerne, såsom Anna, Liz, Mara, Eva, Maria og Sandra. Bare Marias bryster er hele entreen værd.

 

For maden vil jeg tage Park Sauna Residenz, hvis de stadig har samme koncept.

 

Hvis Oceans havde et boblebad og indendørs pool, ville jeg tage til Oceans for wellnessen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop kommet tilbage på hotellet fra Oceans og vil give jer derhjemme en frisk opdatering :D

Klubben er 2,5 uger gammelt.

 

Det er en flot klub, alt er nyt og lækkert,

maden er god, dog skal man betale ekstra for den, maden er restaurant-kvalitet, med fuld service fra tjenerne, så ikke noget med tag selv buffet man bestiller fra en menu og får det serveret :D

Priserne er fra 10-25€ alt efter menu. Der er fisk, steak, kylling mv.

Man får et værdikort som de noterer på og bliver afregnet til sidst. (mad og alkohol drikke koster ekstra)

Mister man kortet skal man erstatte det med 100€, så pas på jeres værdikort.

Barpigerne var ret søde og lækre, men det var nok fordi jeg ikke kunne knalde dem at jeg synes dette :P

 

Til det springende punkt nemlig pigerne :D

Der var efter sigende 150 piger i løbet af i dag. Meeeen, jeg vurderet nok ca. 70-80 piger, loungen er stor så, klubben virker meget luftigt, til tider en smule tomt, pigerne var spredt rundt omkring i loungen, der er 22 lækre værelser med forskellige temaer, jeg fik set og prøvet 5 værelser ( nr. 10, 6, 4, 5 og 3) :D

Pigerne kom fra andre klubber og områder, jeg mødte et par bekendte piger fra andre klubber fra blandt andet Samya,

Pigetyperne var ret varieret, noget for en enhver smag både GFE og PSE typer, klubben havde en større andel tyske piger, samt etnisk tyske piger og øst piger.

Pigerne var klar over at klubben er ny og ville give den en chance, på trods af der ikke var super mange gæster var pigerne godt tilfreds og var ved godt mod.

Pigerne kommer gratis ind og får 50% rabat på mad og alkohol. Nogle piger var topløse andre var bundløse, de fleste var iført lingeri.

 

Til at starte med (jeg ankom kl 13) var det lidt sløjt med gæster og piger, men i løbet af dagen/aften kom flere og flere til og antallet toppede ved midnat.

Som sagt loungen er stor og har plads til 300-400 mennesker, jeg vurderer at der var ca. 150-200 mennesker i klubben.

Loungen området er 2-3 gange større end hos Artemis. Klubben er røgfrit hvilken er en kæmpe plus.

 

Jeg er positiv over klubben, den har potentiale til at bliver en superklub, det tager noget tid at trække mænd og piger til, det er hønen og ægget problematikken om igen :D

Men klubben bør passe på at entreen+mad+drikke ikke bliver alt for dyrt, de har planer om at hæve entreen til 85€ efter nytår.

Så bliver det den dyrest FKK klub nogensinde og det vil afholde mange mænd (især lokale mænd) fra at besøge klubben, og det vil resultere i at pigerne bliver væk,

men jeg er sikkert på at de har følehornene ude og mærker efter markedet i området, der er flere konkurrence klubber i NRW.

 

Jeg skriver mere hvis jeg får tid...

Jeg må hellere under dynen for en ny FKK-dag truer :D

Næste klub bliver Samya :D

 

Godnat :D

 

Fedt med en røgfri klub

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige give mit besyv med omkring Oceans efter et besøg sammen med Nille.

 

Klubben er ganske rigtig stor og flot indeni, de har brugt mange eksklusive materialer for at få de til at se pæn ud. Den har dog lidt samme svaghed som FKK Sharks - nemlig at når man sidder i det store rum kan man hele tiden fornemme at det tidligere hen har været en eller anden form for industrihal.

 

Ellers er klubben indrettet som en natklub. En dagklub er Oceans i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt. Faktisk var klubben stort set død fra Lørdag kl. 13-17 - næsten ikke et øje. Det var først oppe omkrig 5-tiden, at der dukkede en pige op, som jeg havde lyst til. 

 

Senere hen dukkede der flere piger og mænd op, men klubben blev aldrig på noget tidspunkt overfyldt. Selv på en lørdag aften føltes det som om at der var lidt for langt mellem gæsterne, men nu er klubbens centrale rum også kæmpe stort, så måske er det derfor.

 

Belysningen i klubben er et af mine større kritikpunkter. I dagtimerne er der alt for mørt indeni klubben - der slippes noget daglys ind fra den ene ende af rummet, men det resulterer i at man ikke kan se noget som helst af pigerne, hvis man sidder i modlys eller sidelys - kun i medlys har man en chance.  Når det er blevet mørkt udenfor bliver man i det mindste ikke blændet af dagslys, men klubben er stadigvæk for mørk til at se pigerne ordentligt. Derudover er det brugt mange af disse moderne LED lys og spots, som også har en tendens til at blænde øjnene. Det kan godt være at den slags lys virker på et diskotek, men på en FKK klub vil jeg sgu gerne kunne se pigerne ordentligt. Men lyset kan vel rettes, hvis der er flere som klager.

 

Pigerne: Der var ret mange tyske piger - så hvis man kan flydende tysk sætter man måske pris på det. Siden jeg fungerer bedre på engelsk end på tysk er det dog ikke noget jeg sætter pris på - faktisk klikker jeg ofte bedre med de Rumænske piger, som ofte kan være bedre til engelsk end de tyske piger. Klubben er for ung til at have fået nogen rigtige top-piger endnu. De fleste af pigerne som kom, har villet videre fra en anden klub - det vil en top-pige som regel ikke. Udvalget at piger mindede mig lidt om Magnum.

 

Oceans har prøvet at tiltrække pigerne ved at sætte pigernes priser til at være 50+50+50+.. for hver efterfølgende halve time. Hvilket skulle være en forbedring i forhold til fx. Livingroom og Goldentime, hvor huspriserne officielt var 50+25+25+...  og Samya, hvor de er 50+25+50+.....  

Men konkurrenter reagerer jo på hinanden og Oceans åbning har nu fået Goldentime og Livingroom til at matche priserne for pigerne til 50+50+50+.... - jeg formoder at de har været bange for at miste de bedste piger.

 

Jeg er dog lidt bange for at de har gjort regning uden vært - dvs. mændene. Ikke langt derfra ligger jo Acapulco, hvor man kan komme ind for 40€ og pigerne koster 40€ pr. halve time - og hvis man ikke har noget imod Rumænske piger synes jeg at pigerne er mindst lige så gode der - faktisk bedre.  Maden på Acapulco er så temmelig sløj, men man skal jo ikke betale ekstra for den. Hvis man vil have god mad kan man tage på Magnum, hvor de første 20€ mad er med in indgangsprisen. Og på Magnum koster 1 time kun 80€. Oceans prissætning er simpelthen ikke konkurrencedygtig i mine øjne.

 

Jeg forudser at især Acapulco kommer til at få kundefremgang på grund af disse prisændringer.

 

 

Oceans har et skabs og værdiskabs-system, som er helt til hest, og som IGEN kan finde ud af første gang. Man starter med at få et armbånd med et nummer - men det nummer har ikke noget at gøre med ens skabsnummer. Man kan bare vælge et hvilken som helst skabsnummer, som er ledigt - man låser det så ved at indtaste en selvvalgt 4-cifret kode efterfulgt af knappen "#" - og sådan låser man det også op igen. Samme system med værdiskabene hvor man kan vælge et helt tredje nummer, og en helt anden kode.  Kombiner det med at klubben gerne vil forsøge at få folk til at købe så meget alkohol som muligt. Så når folk skal hjem skal de altså kunne huske både deres skabsnummer + den 4-cifrede kode dertil, deres værdiskabsnummer + den 4-cifrede koden dertil samt de skal have undgået at smide deres drinks og madkort væk for ikke at betale bøden på 100€ for at have mistet det kort. Det skal nok gå, hvis man er ædru, men det så ud til at volde seriøse problemer for dem, som havde drukket sig fulde - faktisk var det tæt på tumult i omklædningsrummet et par gange på grund af det system. Deres Security personale er dog ganske gode til stille og roligt at tale folk ned på jorden igen - de får åbenbart en del træning.

 

Kode-systemet indbærer en risiko for at man kan få sin kode afluret og dermed sine ting stjålet uden at kunne opdage det - ikke videre smart.

 

I det hele taget er den en del "quirks and oddities" som ikke er løst endnu. 

 

En særhed er, at hvis man ankommer til klubben i taxa, så koster det lige pludseligt 85€ at komme ind i stedet for 55€!!!!! WTF !

Jeg formoder at det er fordi at de vil bestikke taxachaufførerne med 30 € for hver kunde de bringer til klubben. WTF! 

 

Summa sumarum: Klubbens faciliteter er AAA - men der er for mange børnesygdomme og for nye piger til at det er fair at rate klubben endnu. Oceans har potentiale til at blive en rigtig top-klub, men lige p.t. er de ved at fucke up i styringen af den. Der er taget for mange forkerte beslutninger her i startfasen - men når folk indser at de har begået fejl ender de jo som regel med at rette dem, så klubben burde kunne forbedre sig i løbet af de næste par måneder. Hvis ikke ender den med at have meget få mandlige besøgende.

 

Fedt skrevet Frej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...