Hop til indhold
Nille

Ny kæmpe klub i NRW åbner til september

Recommended Posts

Lidt mere info om klubben:

Åbningstilbuddet lyder på 50€ for entreen, incl. mad og adgang til alle faciliteterne.

Klubben åbner fra kl.10-03 dagligt

 

Det er skønt at se fremtrædende tyske politiker inspicerer bordel-byggeriet. Det burde danske politikere lære noget af og de burde tage på studie-tur til klubben.

 

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bordell/wollersheim-zeigt-cdu-politikerin-seinen-neuen-puff-37204472.bild.html

 

De er ved at bygge udendørs "have" med pool og terrasser, men det blev ikke godkendt af myndighederne og må nu rives ned. Noget have vil der nok komme efter de dækker hullet til poolen igen.

De indendørs arealer er stadig foreløbig på skinner.

Inventaret består bla. af en helikopter (måske skal den stå ved indgangen) og en sex-yacht, som man kan knalde i.

 

BX kan godt pakke sammen med sin Lansen28 båd, næ vi skal have en tur i lyst-yacht'en :D

 

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/stadt-groesseres-bordell-verhindert-aid-1.4483043

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

200 Damen, „mit denen man sich aufs Zimmer zurückziehen kann“, arbeiten in Spitzenzeiten hier, 100 Servicekräfte, eine Securityfirma.

 

og vægmalerier som i Pompei

 

2,w=559,c=0.bild.jpg

 

det skal prøves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille sagde den 04 Okt 2014 - 01:48 AM:

nej det er desværre forsinket.

 

Øv. Skal ned i området om 3 uger så kunne ellers have være sjovt at prøve. Heldigvis er der jo andre steder så må se hvad jeg finder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Skal ned i området om 3 uger så kunne ellers have være sjovt at prøve. Heldigvis er der jo andre steder så må se hvad jeg finder på.

 

Jeg kender ikke den nuværende åbningsdato,  du kan køre forbi om 3 uger og se om de har åbnet, jeg skal nok skrive når jeg ved mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben åbner "ENDE 2014" fremgår det af præsentationsvideo på deres hjemmeside. 

De kommer til at have åbent 11.00 - 7.00 alle ugens dage.

Klubben ser spændende ud.

 

http://www.fkk-oceans.de/

 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben åbner "ENDE 2014" fremgår det af præsentationsvideo på deres hjemmeside. 

De kommer til at have åbent 11.00 - 7.00 alle ugens dage.

Klubben ser spændende ud.

 

http://www.fkk-oceans.de/

 

Hvis klubben bliver populær,

tror jeg på sigt jeg ville være hardcore og tage morgenflyvet ned og opholde mig i klubben (læs knalde) til kl. 07 næste morgen og tage morgenflyvet hjem :D

Det kunne være et fast besøg, hver første lørdag i måneden :lol:

 

Hvem er frisk på et månedligt træf  ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror jeg på sigt jeg ville være hardcore og tage morgenflyvet ned og opholde mig i klubben (læs knalde) til kl. 07 næste morgen og tage morgenflyvet hjem :D

 

 

Det er jeg med på at prøve på et tidspunkt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan begynde på at forhandle pakkerejse med SAS.

Det tænkte jeg også lige - en fast tur til Düsseldorf den første lørdag i måneden. Med et fly, stop fuldt af liderlige danskere. Det bliver et event, alle løse fugle i Tyskland vil flokkes om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tænkte jeg også lige - en fast tur til Düsseldorf den første lørdag i måneden. Med et fly, stop fuldt af liderlige danskere. Det bliver et event, alle løse fugle i Tyskland vil flokkes om!

 

Måske kommer Rejses tanker om hele busser med opsamling i Danmark alligevel til at ske. Dog lettere modificeret. 

Rejse jeg tror du ved jeg ikke laver en billig joke for at hænge dig ud. Jeg mener faktisk en flytur med 10 deltagere vil være hen i retning af din drøm :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hvis klubben ligger så tæt på en lufthavn, er der så ikke stor fare for at der også vil være mange turister og dermed også mange sharks???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis klubben ligger så tæt på en lufthavn, er der så ikke stor fare for at der også vil være mange turister og dermed også mange sharks???

 

Jo, det kunne godt gå hen og bliver som Palace i FFM.

 

Men det gør ikke mig noget, jeg kan godt give jer et kursus i at håndtere sharks når vi mødes til det månedlige træf :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det gør ikke mig noget, jeg kan godt give jer et kursus i at håndtere sharks når vi mødes til det månedlige træf :D

Jeg ser frem til sådan et kursus. Golddiggerne kaster sig altid over mig, som fluer om en l...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg føler mig gammel :(

Nilles ide med all day all night fuck har jeg godt nok ikke stamina til. Men det lyder sjovt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oxen, du hænger mig bestemt ikke ud, for det er jo fællesture, des flere des bedre jeg aller helst ser lykkes.

 

Både for hyggens skyld, og for at kunne organisere en billigere logistik i turen for alle, så alle med mindre råd end de få storforbrugere vi har allerede, de også kan få råd til at gå på klub i Tyskland.

 

Men det er jo ikke interessen for frimærker vi har tilfælles, så de der har mindre råd end de mere købestærke har ofte identiske udfordringer tilfælles, men dem der har mange penge kan jo gå solo og betale det det nu en gang koster.

 

Derfor har fællesture i stor skala nok ikke gode chancer for at lykkes, men des flere der prøver des bedre :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben er "blåstemplet" af myndighederne til at åbne,

dog var der nogle bemærkninger fra brandmyndighederne som skal fixes først før de må åbne.

 

De regner med at åbne i næste uge, men jeg forventer at det bliver udskudt nogle uger...

 

Entreen koster 55€, det er allerede fastsat.

 

Det er en lille smule under NRW-klub pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...