Hop til indhold
Nille

Ny kæmpe klub i NRW åbner til september

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Klubben er "blåstemplet" af myndighederne til at åbne,

dog var der nogle bemærkninger fra brandmyndighederne som skal fixes først før de må åbne.

 

De regner med at åbne i næste uge, men jeg forventer at det bliver udskudt nogle uger...

 

Entreen koster 55€, det er allerede fastsat.

 

Det er en lille smule under NRW-klub pris.

 

 

Hej Nille

 

Kender du noget til priserne på ½ og hele timer med pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Acapulco koster 40 Euro pr. halve time. 
Jeg vil tro det kommer til at koste omkring 50 Euro pr. halve time i Oceans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt løse rygter om 60-80€ per ½time, men det tror jeg ikke på...

 

60 kunne de måske godt slippe afsted med. 80 tror heller ikke på. Jeg hælder mest til de 50 Euro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det snart længe siden jeg har været på Artemis, men er prisen ikke 60 € for en halv time? Og 120 for en hel? Det kunne Oceans sikkert godt slippe afsted med. De henvender sig vel i høj grad til folk, der kommer over grænsen fra Holland og Belgien.

Hvis de forlanger 80 €, ville det blive den højeste pris i Tyskland - men så tiltrækker de måske også de bedste piger!??! Hvis det bliver kørt lige så stramt som Globe i Zürich, kunne det blive et fint alternativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det snart længe siden jeg har været på Artemis, men er prisen ikke 60 € for en halv time? Og 120 for en hel? Det kunne Oceans sikkert godt slippe afsted med. De henvender sig vel i høj grad til folk, der kommer over grænsen fra Holland og Belgien.

Hvis de forlanger 80 €, ville det blive den højeste pris i Tyskland - men så tiltrækker de måske også de bedste piger!??! Hvis det bliver kørt lige så stramt som Globe i Zürich, kunne det blive et fint alternativ.

 

Jo 60/120 på Artemis.

 

På P-club koster det  80 pr ½ time

og en quickie på 15min koster 50€ det må være den dyreste klubpris i Tyskland. Dvs. timepris på 200 :o

 

Jeg tror ikke Ocean kommer til at ligge på 80, men ligger nok på de 50 til at starte med der skal jo trækkes kunder til i første omgang.

Pigerne får nok rabat eller fri entre til at starte med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En copy-paste fra International Sex Guide:

 

"Many guests and over 400 (guys, press, celebrities, friends) and lots of girls probably not the 200 quoted (YET) but it was the grand opening and very hard to gauge the.
Real atmosphere until another 2/3 weeks once all the DIY finished. The garden still bare with odd palm trees and wobbly paving slabs and loose cables everywhere.

55 euro entry (free yesterday) for men and 1 week free to the girls (source from GT girls) The rooms are very grand and plush (similar or better than Palace).
30 minutes 50 and 60 = 100. Recognized many girls from GT; Acup; LV, DV, Bochum and smaller clubs around NRW. This "could" be the next Artemis / Palace 
in the NRW region in terms of luxury and.

Quality. Only time will tell it doesn't do a Magnum."

 

Så det svarer vel næsten til Artemis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt foreløbig. Jeg forstår ikke han sammenligner Oceans med Palace som er mindre, i øvrigt er jeg på Palace i weekenden :D men jo det lyder til at Oceans kan sammenlignes med den artige misse, dog er Artemis over 9 år gammelt og Oceans er ny , pigerne i Nrw er også mere service minded end på Artemis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo 60/120 på Artemis.

 

På P-club koster det  80 pr ½ time

og en quickie på 15min koster 50€ det må være den dyreste klubpris i Tyskland. Dvs. timepris på 200 :o

 

Jeg tror ikke Ocean kommer til at ligge på 80, men ligger nok på de 50 til at starte med der skal jo trækkes kunder til i første omgang.

Pigerne får nok rabat eller fri entre til at starte med.

Jeg plejer at betale 40€ for en quickie på  P-club.

Er du igen igang med din vendetta mod P-club Nille.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for link, Frej.

 

Virker Samya og World alligevel mere hyggelige? Det sidder jeg lige og overvejer. Men jeg glæder mig til at høre jeres beretning.

 

Det bliver hyggeligt at knalde i deres yacht, det skal jeg prøve :D

 

Klubben er ny og det tager tid for at klubben bliver optimal, med en investering på 20 mio €, skal de nok få klubben tunet ind.

Klubben har allerede skabt meget røre blandt pigerne og gæsterne i de andre konkurrerende klubber som GT og LR...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

En frisk rapport der har været igennem G-translate:

 

 

Åbning FKK Club Oceans

Nogle ting må netop har været igennem, og så jeg satte sig onsdag aften ved åbningen af ​​FKK Oceans i Düsseldorf-Rath. PR-maskine var allerede i fuld gang i flere måneder, med det gamle Berti på forkant, og på en måde havde mig alle nysgerrige. Og selvom jeg har aldrig sat foden i de gamle gader Rethel-sug.

Da denne aften aften tøj var tilladt, og jeg ved ikke, hvad der venter mig, mig i min "business casual" Outfit kastet, som ellers samle støv i skabet år efter år forude. Better safe than sorry, så hurtigere tælles penge spil og ryddet kreditkortet fra tegnebogen, så vi gik ud til pisterne.

Klubben ligger 20 minutters kørsel næsten på min hoveddør i forhold til andre lokaliteter. Skiltet er intet, men kommer fra motorvejen, kan du næppe gå glip af den måde, hvis du blot følge skiltene til Correctional facilitet. Det er allerede tydeligt, med meget kærlighed alt var planlagt til detaljer. Så det har de tunge hitters ikke så langt at lindre Samenstau efter udledning, og måske at få den næste hest i stalden. Begrebet korte afstande udgøres af mere og mere.

Næsten direkte modsatte og ISS Dome, og den parallelle tilfælde, at aftenen var nok den vigtigste årsag til den katastrofale parkering situationen i hele omkredsen. (På den anden side er der sandsynligvis være mindst hver anden dag nogle store begivenhed.) I Oberhausen vejen under alle omstændigheder der med min Kørsel på 20:50 allerede munter park anarki, perfekt suppleret med en Giga-liner, rækker bagud fra en virksomheds lokaler, og så ønsker at gå tilbage til hovedvejen. Når jeg ser det rod, jeg laver direkte tilbage, og find 15 minutter et eller andet sted i en sidegade eller en mini-hul. Endnu en gang er jeg glad jeg er absolut intet ud af statussymboler som biler fedt.

Jeg også mødes indtil 21:15 ur til en lille gåtur, og ved ikke, om den officielle "opening" virkelig kun 21 ur var, eller om der allerede snarere, hvad der var. Uden for døren, har en bemærkelsesværdig slange sikkert gjort op for modtagelse allerede. Ventetiden er omkring 30 minutter, og er også forårsaget af det faktum, at gentagne gange inviterede gæster kanaliseres forbi ventetiden. Alt i festtøj, men jeg vil gerne de fleste af dem ikke opfylder alene i mørket. Der var tilsyneladende masser af henvisninger, mange af de inviterede gæster har mulighed højre kvindelig ledsager.

En lille gruppe af hollandsk, som jeg allerede har set flere gange i Sixsense, passer mig. Ingen idé, hvis har mistet deres nerve, mens de venter, eller har set nok. Et par meter foran mig ser jeg et par DV-regulars. Efter ca. 30 minutter jeg er på serien.

På tærsklen af ​​lobbyen må have stadig været en total byggeplads, denne aften er intet mere at se. Det er ganske muligt, at nogle ufærdige organer blev dækket her og andre steder i klubben i svagt lys sendt, jeg har set ingen.

De to vagtpersonale er venlige og ivrig efter opsamling af åbningen entré på 55 euro er der et bånd, og der du går ind i kampen. Faktisk, en hurtig ting, er der ingen forklaring, stadig ser det hele stadig helt kaotisk og lidt optaget. Dette bør også blive bemærket senere på forskellige steder.

På dette tidspunkt, har en kort club tour, så jeg skubber her en. Masser af billeder der på hjemmesiden, men i modsætning til de fleste klubber gælder her: en masse vidvinkel ikke er i spillet, værelserne er virkelig enorme.

Fra modtagelse du går til venstre i den rummelige omklædningsrum med 300 garderobeskabe, som ville drive GT-operatører tårer i hans øjne. Hvert skab er udstyret med en programmerbar elektronisk kombination lås. I forbindelse med berusede gæster, der vil være interessant. For øjeblikkelig stil til skabene også omfatte en sikkerhedsplan rum, også med elektronisk lås. Hele området bruges kun sporadisk til denne dag. Kort før min afrejse jeg se en enkelt gæst i en badekåbe, måske var det hans eget, resten af ​​de mandlige gæster iført jakkesæt. Brusere, toiletter, etc. Jeg har ikke kigget på mig, men jeg antager, at den lignende rummelige og moderne.

Fra modtagelse og også af Locker fra Go i bar rum. Direkte til højre for indgangen er spiseplads med omkring 20 sæder, meget mere klart oplyst end resten af ​​lokalerne. Menuen Funktioner startere fra 6,50 €, hovedretter fra 15 til 30 euro, desserter omkring 10 euro. Hver omkring fem tilbud at vælge imellem, alle frisk tilberedt i det åbne køkken, levende madlavning kaldes godt på neudeutsch. Og hvad jeg har set, også kiggede virkelig godt. Ellers er der intet at spise.

Det vigtigste rum er enorme, og minder med sine to disco kugler og belysningen er ligesom en stor Disco. I den højre del af en meget lang bar huse i midten af ​​rummet er søjler med pole dancing poler. Den venstre rude er steget en smule, som bevarer et par nicher, bag baren er også en biograf skjult. Overalt er lædersofaer, herunder barstole Jeg ville sætte pris alene på dette område på mindst 150 pladser. Og da min mening er allerede et af de vigtigste stridspunkter: så her summer, og ikke alt ser helt tom, allerede mindst 200 mennesker er nødvendige. Et mærke, der revner mig ingen kendt klub regelmæssigt (bortset fra lørdag aften.) Et lignende problem har også FKK Planet (som også scores med sine udendørs område), og her et stykke bar værelse er igen større. Lydsystemet har for størrelsen af ​​det rum mægtige bump, uden alt for meget boomer. Du kan høre, at her var professionelle, når opsætning af anlægget. Noget har forstyrret mig, at det var dårlig mørke.

Direkte tilbage til baren rum, spa lukker kl. Her bør der være fire saunaer, isgrotte til, massagerum mv Et af saunaer har fuldstændig ruder mod wellness-området, og er mere end nok til to fodboldhold.

Bag spa det er i det ydre område, hvor cavort især rygere. Forbuddet mod rygning indendørs er strengt overholdt. I en større del af gårdhave plader er lagt, resten er fyldt med sand og dekoreret med et par palmer. Det er her, nogle gange en swimmingpool, en båd og en helikopter har været, intet af dette er at se mere. I øjeblikket området synes temmelig ensformigt, og der vil helt sikkert være noget gjort, men nu eh første vinter.

Udenfor er jeg også i snak med to whippersnappers typen isenkræmmer lærling, mate fra Dennis fra Hürth. Mere specifikt, de er meget miteilsam, og tale med mig, hvordan jeg skulle ellers ske. De er "naboer" og stolt, som Bolle på deres sorte armbånd, der identificerer dem som inviterede gæster. Jeg vil afstå fra at gøre en sikkerhedsforanstaltning spørgsmålet om, hvorvidt "kvarter" menes JVA. De har tilsyneladende ikke kun gratis adgang, men også drikkevarer og fri sex, og derfor store planer for aftenen. Mindst sidstnævnte vil jeg gerne kraftigt tvivl om, men lad dem, når deres tro. Men du har mange insider info, at de ønsker at fortælle mig absolut, og helt blæste mig væk fra sokker:
1.) Bertl hører ikke til butikken. En, der ville have troet! Men han har angiveligt hjulpet hver dag på byggepladsen, og malet hver væg selv!
2.) Mændene i baggrunden er angiveligt tyrkere. Jeg overvejer den måde, hvor meget godt chancerne for overlevelse af de to ville være, hvis de ville fortælle en kurder i ansigtet, han var en tyrker.
3.) Efter en ganske interessant og nyt for mig: bygningen er en tidligere drik hall, mellem der også skulle have været et telt handelen hermed.
Ifølge denne interessante udveksling af oplysninger, jeg ønsker dem begge en masse sjov, og gøre min vej tilbage indeni.


For så vidt som den korte beskrivelse af lokaler. Interessant for most're sikker gæster til stede. Lad os starte med kvinderne: den annoncerede 200, var det bestemt ikke i aften, men 80-100 kunne godt komme. Alder standard meget blandet, hovedsagelig første liga, men også nogle unbuchbare. Absolutte optik skud snarere den absolutte undtagelse. De nationaliteter heller ikke helt sandt udsagnet "maksimalt 10 rumænere, bulgarere ingen" sikker, mindst halvdelen er genkendelige sydøsteuropæiske. Ingen eksotiske. Samlet set et tagselvbord af kvinder fra forskellige klubber, mindst en tredjedel, jeg nogensinde har set overalt, både i Aca, DV, Samya, uanset hvor. Svært at sige, hvor kvindelig teknisk går rejsen. Overholde Versprechnungen, er helt sikkert svært. Hvis jeg havde ønsket at, jeg har fundet et passende legekammerat. For eksempel er en af ​​de to poler-Milfs, som jeg havde allerede næsten bookede til åbningen af ​​Club Rayna, jeg ville helt sikkert servicetechnich ikke narre. De fleste kvinder iført lingeri, nogle korte aften kjoler, fra "nudist Ocean" er ikke noget at blive set om natten.

Til dette formål, de mandlige gæster ankommer (og deres kvindelige ledsager, som igen er en betydelig mængde af mennesker også). Antallet varierer meget, og der er en der kommer og går, og så jeg går ud fra, at flertallet var inviteret gæster, som kun har været på udkig korte tider. I spidsbelastningsperioder, måske 300, i afsnit 200. Ved 80% "syden" enhver nationalitet. Hvordan kan nogen komme med et skøn over 2.500 gæster, er ud over mig, jeg tror, ​​det er alt for høj, selv på Fluktutation.

Tilsvarende stemningen. Jeg følte det snarere end "åben dag" del II, men bare mere af målgruppen og "venner af huset". Classic Sauna Club operation fandt ikke sted før. Animerede er ikke mange kvinder kan tage mænd fra de små grupper hele aftenen i montering, som man kender bare klichéen siden og har set på andre klubber ofte nok. Absolut nogle kvinder har tjent, især dem, der ved, hvordan man trækker mænd. På denne dag stadig temmelig parti blev annonceret.

Festhumør er lettet af talrige shows. Et bemærkelsesværdigt eksempel fandt jeg pole dance-nummer mere tid tysk mester. De hatte på det reelle. (
) For et par år siden så jeg nogle virkelig gode dansere i Darling Cabaret i Prag, men det var igen verdener bedre. (Det er fortsat kun at huske, at jeg normalt ret hurtigt miste objektivitet i ansigtet af en lille blond Paris-Hilton-double;-)).

På ilden show udendørs jeg undvære givet gunstige mulighed for endelig at få mig noget at drikke. I baren får jeg tjente selv efter et par minutter i vandet. Noget er lagt ud på mine nøgler, men jeg har intet at betale for det senere. Også her falder tilbage på (angivet med totalt kaos af tomme glas, flasker og andre redskaber bag baren), alle klart hårdtarbejdende og venlige, men er stadig helt overvældet over for Andrangs og endnu ikke veletablerede procedurer. Her er der en masse potentiale for forbedring. Et kort for de alkoholholdige drikkevarer jeg ikke få sine hænder på, men nogle tabeller bestille en Schampusflasche efter den anden. Selv en klar indikation, hvilken vej butikken drives tider.

Omkring 0 ur jeg beslutter, at jeg nok skulle gå nu temmelig godt hjem. Der skal komme komme fra kul til sådanne udflugter. Ved udgangen jeg har Berti endnu rystet hånden, graden stod i vejen tilfældigt rundt. Med tanke, at aldrig vaske mig igen, jeg er på min rejse hjem.

Konklusion: Bestemt aften siger stort set intet om den almindelige drift, men jeg har nydt mig godt. Her var stærk steg op til festen, hvad det vil tilbyde gæster (undtagen i den kulinariske felt). Samlet en stilfuld Party Club, hvor meget vil afhænge af, om han finder sin egen niche. Jeg tror i de næste par uger vil jeg igen gå til tider opleve starten i regelmæssig drift. I hvert fald hvis ikke alt for mange katastrofer rapporter vises. hvordan det ser ud, især efter læk af "åbning bide" på 55 euro, vil du se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en frisk rapport :

 

I dag var jeg på omkring 13,00 ur - 15.30 ur på stedet, rapporten er så helt ny, ikke varmt ...

Parkering lidt små - men sandsynligvis gearet mere til den besøgende, der kommer med taxi. Vi er trods alt i Düsseldorf

Entrance - tres chic, moderne design - nice pigerne havde faktisk noget af en check-in på et hotel, ikke Wicked særlig positivt nice vagtpersonale, forklare alt, selvom man en eller anden måde har hørt før ..... Vi er, trods alt, i Düsseldorf, Entré: 55, - €.

Omklædningsrum, brusere, toiletter - alt ok, kan skabene åbnes og lukkes kun med en bruger-specificeret 4-cifret kode. Vi er endelig i Düsseldorf, finder jeg ok, selvom den lille nøgle, har også deres charme, men generer mig, men de fleste. Vanskeligt for dem, der wegvögeln eller drikke sanserne ...

Så i hallen - og faktisk i den sandeste betydning af ordet. En enkelt, stor hal. 13.00 ur var hallen stadig koldt - er klar, så et monster tager lang tid, indtil den er varm. Så måske få bedre i aften, fordi den del sikkert har varmet op. Mangler også de små nicher / sofaer, hvor du kan rumlümmeln. Hvis en eller anden måde atmosfære Greater Laufhaus med bistand station. Ellers ville jeg ikke kalde denne "restaurant". Mad koster ekstra - Vi er endelig i Düsseldorf - derfor fra Ratingen til hendes Feinschmeckbumser denne verden! Mad jeg har givet til mig, men mindst sodavand er gratis.

Også slående er det begrænsede antal værelser - til 20, men mere sandsynligvis ikke var inde i bygningsreglementet. Vi er trods alt i Düsseldorf

Det udendørs område, derfor ingen oplysninger er ikke færdig endnu, det er muligt, men puljen havde til Wolli sandsynligvis fylde op igen på grund af manglende tilladelse.

Bortset fra mig i ca 15-20 andre tilskuere der - ellers ville jeg ikke kalde det.

Og nu det vigtigste, personale: fra 13.00 ur und 16,00 ur omkring 25-30 DL, hovedsageligt i rom / Bul - Gruppe, også nogle velkendte ansigter, der er her formentlig lukke tider. Masser af snak, mange cigaretter pauser, ikke bedre eller værre, som i mange andre naturist klubber. Ingen handling i hallen, men det betyder ikke også lå nær Temeperaturen. Prismodel: 50 for det normale antal

Mit valg:

Andrea, 36er figur, B-kopper, Rumænien, mellemlangt hår, farvet blond, piercing navle, nice smil (jeg falder altid gonna arbejde), i rummet i det mindste for noget tiggeri nogle våde ZK, fransk nej (ensidet), og derefter Indlæg to ioner, varighed ca 25m, pris: 50 dollars, intet hvad verden taler stadig i to år, men ingen flop,

Efter denne gennemsnitlige antal og en sauna (temperatur ok) Jeg derefter tyet til en usædvanlig foranstaltning og sat på en lille verruchteres væsener, som jeg undgå normalt:

Esther (?), Turk, sort, langt hår, forførende look, styrket C-kopper, røde høje hæle, i rummet betydeligt mere aktive end deres kollega før, spillede heldigvis med en kl. Rod, men netop som jeg var i humør, hun ønskede at komme til en konklusion, siger det fulgte den lille romantiske forsoning i den endelige akkord. Jeg ønskede ikke at genforhandle store nu, lad det skylle ind over mig, er vi endelig i Düsseldorf.

Konklusion: En klub for besøgende og muligvis for lille pralhals, at det er nødvendigt halshugge en flaske champagne nødvendigvis i store offentlige. At være et mødested for mange kulturer tendenser, fordi alt var blandet sammen med mig endnu. Som et resultat, intet, der er værd at køre lange afstande. Men klubben vil sandsynligvis helt sikkert spille udelukkende af positionen af ​​de udgifter, uden store til at tage som benchmark i form af service i annalerne, men i den nærmeste fremtid afgjort uden min Obulus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...