Hop til indhold
Nille

Ny kæmpe klub i NRW åbner til september

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Er der blevet slået på dem??? Siden de slår igen????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

​Ja da, Aca og Aca Gold (ligger 15 min fra Oceans) kører med happy Hour.

Man får mere og mere for pengene hos Oceans, nu med fri øl til kl 19.

​ACA har kørt med Happy Hour i de 2 år jeg har kendt klubben. Og man kan også få 4 gratis fadøl.  Så det er ikke noget de har gjort for at slå på Oceans.

Men syntes da det er fedt der kommer lidt konkurrence mellem klubberne. Pt. forbliver ACA dog min fortrukne klub.

Redigeret af Oralis voluptatem
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ACA har kørt med Happy Hour i de 2 år jeg har kendt klubben. Og man kan også få 4 gratis fadøl.  Så det er ikke noget de har gjort for at slå på Oceans.

Men syntes da det er fedt der kommer lidt konkurrence mellem klubberne. Pt. forbliver ACA dog min fortrukne klub.

​Aca har kørt med Happy Hour længe for at trække kunder til, klubben ligger dårligt geografisk i forhold til de andre klubber.

Klubber som GT, LR, PHG kører aldrig med tilbud, Ocean har fundet ud at de ikke kan trække kunder til bare ved at være stor og ny. Der skal også piger til og de kommer også, hvis der kommer flere mænd - "hønen og ægget", men det skal nok komme, de har smidt mange penge i Oceans, så den lukker ikke bare sådan lige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Virkelighedens realiteter har slået på dem!

​Jeg tror de spillede højt spil i starten, nu er de nød til at se realiteterne i øjnene, det er aldrig nem for newcommers, selvom de har investeret mange penge i klubben, det tager tid at opbygge et ry og få de gode piger til at komme og dermed også gæsterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja da, Aca og Aca Gold (ligger 15 min fra Oceans) kører med happy Hour.

Man får mere og mere for pengene hos Oceans, nu med fri øl til kl 19.

​Hvad er forskellen på ACA og ACA Gold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad er forskellen på ACA og ACA Gold?

​Aca er bedre og Aca Gold er skod :P

Aca Gold er en klub som hed Pantera før, men nu har Aca-klæden købt den. Klubben er ikke på højde med Aca, men det kommer nok en dag. For mig virker den alt for discount og pigerne er ikke så lækre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Oceans for et par uger siden. Jeg skulle bare have tiden til at gå inden mit fly hjem tidligt på aftenen. Det mest dramatiske var en politibil, som var lige ved at køre ind i helikopteren. Ved ikke om chaufføren havde andet i tankerne.

Ellers var der et slagtilbud med en grillbøf inkluderet i indgangsprisen, som var 40 EUR inden klokken 14. Jeg var der ved 12 tiden, og fik mig en god morgenmad, inden jeg prøvede de forskellige faciliteter. Som de andre gange jeg har været der, var der meget tomt i det store lokale. Jeg faldt dog i snak med Flori, tror jeg hun hed, og havde efterfølgende en fin halv time med hende. Dog kysser hun ikke, men bortset fra det, var det okay.

Det bedste ved Oceans er dog de iPads de har liggende til fri afbenyttelse, når det bliver alt for kedeligt i det store rum med alt for få mennesker.

Fik spist den meget lækre bøf, inden jeg fik et lift til lufthavnen af en anden kunde. For at komme til Oceans havde jeg taget s-toget til Unterrath, og gået de sidste 2,5 km.

Jeg kommer nok igen, hvis jeg skal have nogle timer til at gå, inden et fly fra Düsseldorf. Apropos fly, har Oceans så fået inspiration til deres sofapuder fra Lufthansa? Grå og gul med næsten samme symbol???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Oceans for et par uger siden. Jeg skulle bare have tiden til at gå inden mit fly hjem tidligt på aftenen. Det mest dramatiske var en politibil, som var lige ved at køre ind i helikopteren. Ved ikke om chaufføren havde andet i tankerne.

Ellers var der et slagtilbud med en grillbøf inkluderet i indgangsprisen, som var 40 EUR inden klokken 14. Jeg var der ved 12 tiden, og fik mig en god morgenmad, inden jeg prøvede de forskellige faciliteter. Som de andre gange jeg har været der, var der meget tomt i det store lokale. Jeg faldt dog i snak med Flori, tror jeg hun hed, og havde efterfølgende en fin halv time med hende. Dog kysser hun ikke, men bortset fra det, var det okay.

Det bedste ved Oceans er dog de iPads de har liggende til fri afbenyttelse, når det bliver alt for kedeligt i det store rum med alt for få mennesker.

Fik spist den meget lækre bøf, inden jeg fik et lift til lufthavnen af en anden kunde. For at komme til Oceans havde jeg taget s-toget til Unterrath, og gået de sidste 2,5 km.

Jeg kommer nok igen, hvis jeg skal have nogle timer til at gå, inden et fly fra Düsseldorf. Apropos fly, har Oceans så fået inspiration til deres sofapuder fra Lufthansa? Grå og gul med næsten samme symbol???

Ej hvor sjovt, jeg kender Flori (Florintina) ! :D En mørkhåret sød ung pige, vi hyggede sammen i 3 dejlige timer sidst :D

Der er mere gang i den fre-lørdag aften til ud på de sene nattetimer.  Faciliteterne er nye og gode, en skam klubben er stor og tom i hverdagene. Det betyder også at pigerne ikke får mange kunder og søger til andre klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...