Hop til indhold
Findus

De værst beliggende bordeller du har oplevet?

Recommended Posts

Er der andre end mig der glemmer at tænke på exit, og kun tænker indgang?

 

Bestemt ikke.

 

Min største bekymring er at slippe fra stedet. Ind kan man sagtens komme, for entreen kan man afpasse efter trafikken på gaden/i nærområdet, men exit er at vove sig ud i det totalt ukendte. Man aner ikke, om der kommer nogen forbi lige i "affyringgsøjeblikket".

 

Jeg har faktisk oplevet - med en sandsynlighed på ca. 1:1.000.000.000.000 - at løbe fra en thaiklinik lige ud i favnen på en kvindelig kollega. Nu var det godt nok en af de "pænere" af slagsen - altså klinikken - men hun smilede lidt svedent. Jeg har dog aldrig hørt et ord eller en bemærkning fra hende. Der gik dog lidt tid, inden jeg turde se hende direkte i øjnene igen.

 

Det mindst diskrete sted?

Tjah, der er flere på listen. Prisen tager Jenny (dengang) i Ålborggade 8. Jeg havde læst meget om hende, og var ret besat af at møde hende. Problemet var bare selve gaden. Den er utrolig smal, og klinikken ligger lige ud til gaden uden nogen formildende omstændighed. Og jeg havde bekendte i nærheden.

Men liderligheden vandt over storhjernen - endda hele tre gange.

 

Et andet "Lorelei" var Kanya på Hans Knudsens Plads. Stedet - nu Siam Elephant - ligger lige ud til parkeringspladsen samt taxiholdepladsen. Det er alt andet end diskret.

Jeg husker, at jeg i begyndelsen af min "kariere" satte mig på en bænk for at lure. Et par mænd kredsede flere gange mistænkeligt tæt på klinikken, og en enkelt satte sig endda på en anden bænk med en avis. Tisyneladende læsende, men hvorfor kiggede han så med jævne mellemrum over på klinikken? Længe leve tidsbestillingen.

 

I samme åndedrag er man vel nødt til at nævne de mest diskrete?

Det er uden tvivl tidligere Exclusive på Grundtvigsvej samt Bagsværpigerne på Bagsværd Torv. Jeg er her også nødt til at nævne min nuværende sexformidlers rede inde på Østerbro. Den er meget anonym, og ingen fra gaden aner, hvorfor man entrer matriklen.

Dog kan man risikere at møde Meyer med sin kost, men det er så også, hvad det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi så lige blive enige om at i ikke længere klager jer over de ti minutters kørsel der er fra befærdet byzone fordi vi har gjort os umage med diskret beliggenhed. Hæ hæ.

 

Ikke, hvis det kan klares inden for et 1-zoners klip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 gange har jeg været i istedgade, den ene gang var døren låst og der gik godt 1-2 minutter før der blev åbnet - jeg var allerede gået videre da jeg blev presset af forbigående der kunne se langt væk jeg stod og bankede. Anden gang var det en tøs der stod på gaden, hvor jeg gik en ekstra tur rundt om blokken, ikke mindst hende selv men alle andre kunne jo frit konkludere, at det var det jeg var der for.

 

Romantica i marstalsgade er sandsynligvis en af de værste bordeller i landet trods pigerne ser godt ud, men dernede kan man høre alt igennem døre og vinduer, og der lugter af lort - det er en sur kælder lugt der kan komme hurtigt sådan et sted, når de ikke lufter ud og vasker linned på dagsbasis.

 

Vil ikke mene at mine indlæg her kan måle sig med det gule hus i ikast eller villa'en hvor der står en og griner når man kommer ud :mrgreen:, men bare så folket er informeret, den nede i downtown istedgade er man bedre stillet foruden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Romantica har jeg altid holdt mig fra, fordi det ligger meget indiskret.

 

Sexyclub har nogle rigtig dejlige piger, men er ikke vild med deres meget lange adgangsvej og at stå 5 meter over jorden på trappen og vente.

Det er nok det sted, hvor jeg mest har ærget mig over adgangsvejen.

 

og ja, det er mange gange værre, når man skal ud igen!

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Romantica har jeg altid holdt mig fra, fordi det ligger meget indiskret.

 

Sexyclub har nogle rigtig dejlige piger, men er ikke vild med deres meget lange adgangsvej og at stå 5 meter over jorden på trappen og vente.

Det er nok det sted, hvor jeg mest har ærget mig over adgangsvejen.

 

og ja, det er mange gange værre, når man skal ud igen!

 

L

 

Jeg synes nu ikke, at adgangsvejen til SexyClub er helt så dårlig endda.

 

Det er rigtigt, at man står 5 m oppe over jorden, men da jeg begyndte at komme på stedet i efteråret 2012, var der er afskærmning, hvor man kunne træde tilbage, således at man ikke blev set fra vejen. Rigtigt er det også, at afskærmningen efterhånden blev noget brøstfældig og ikke ydede megen beskyttelse for nyfigne blikke.

Jeg har ikke været der siden jul og ved ikke, om der her er sket en forandring.

 

Den lange adgangsvej har været værre. Jeg har ladet mig fortælle, at der i "gamle dage" ikke var noget hegn, så man nærmest skulle vade ind imellem autoværkstedets biler for at nå frem. Det har ikke været videre diskret.

 

Selv har jeg været godt tilfreds med de høje hegn om den smalle sti. Det var nemt at smutte ind, og når man var inde, var der kun en vej: Fremad!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg jo ikke bil eller kørekort selv, så mange af de mere afsidesliggende steder kan være en udfordring at komme hen til og så er jeg jo nødsaget til at bruge en taxa. Ved min "debut" i nyere tid her forleden, skulle jeg ud til et sommerhus kvarter i midten af ingenting, selve stedet var fint afskærmet, men der var kun en taxavognmand der kørte i det område. Så da han kom og samlede mig op igen 30-40 min efter at have sat mig af, har han nok tænkt sit :-)

 

Derudover bor en af mine venner i en lejlighed lige overfor et lille hus hvor to dominaer har "butik" i et lille fint hus. Hele den ene side af boligblokken har perfekt udsyn til hvem der kommer og går og hvornår lampen er tændt. Til en fest hos min ven faldt snakken også på stedet og en gut fandt deres side meget hurtigt, så vi måtte jo lige høre om hvorfor han kendte så meget til stedet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valhalla er no-go. fordi min søster bor 2 huse oppe ad vejen, og min bil har firma logo = ikke til at overse.

 

Ellers har alle steder jeg har besøgt, været ok. Det er jo altid i andre byer (her i Silkeborg, er der ingen interessante steder/piger),

så om det er ud til hovedgaden eller ej, jeg kender jo ingen der alligevel.

Træls at firmaet har indført 2 vejs GPS  :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls at firmaet har indført 2 vejs GPS  :twisted:

 

Ja, det kan være en god ide at indtaste et vejnavn i nærheden, evt. parkere der og gå til stedet  :)

 

Vores GPS husker de sidst anvendte søgninger og laver også en tracking, så det er med at huske at slette alt på den på vej hjemad, så konen ikke ligesom Mia i Frank Hvam kommer til at taste "Find seneste" og kommer til et bordel fremfor - jeg tror det var en hundepension?

 

Alternativt kan man heldigvis bruge sin smartphone  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan være en god ide at indtaste et vejnavn i nærheden, evt. parkere der og gå til stedet  :)

 

Vores GPS husker de sidst anvendte søgninger og laver også en tracking, så det er med at huske at slette alt på den på vej hjemad, så konen ikke ligesom Mia i Frank Hvam kommer til at taste "Find seneste" og kommer til et bordel fremfor - jeg tror det var en hundepension?

 

Alternativt kan man heldigvis bruge sin smartphone  :)

Vores viser desværre position af bilen - Montører har måtte afgive forklaring på at have holdt 15 min på rasteplads for at ordne papirer  :sad: adr stod ikke i ordrebunken

 

Redigeret af lars60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene i Tåstrup og hendes veninde havde for år tilbage deres boudoir på Amager i en mindre gade lige over for ind/udgangen fra Føtex. Hvis man var fra lokalområdet var det lige chancebetonet nok i forhold til at møde en bekendt i forbindelse med ankomst eller afgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene i Tåstrup og hendes veninde havde for år tilbage deres boudoir på Amager i en mindre gade lige over for ind/udgangen fra Føtex. Hvis man var fra lokalområdet var det lige chancebetonet nok i forhold til at møde en bekendt i forbindelse med ankomst eller afgang.

 

Den er helt parallel til et andet sted: Fanøgade på Østerbro.

Oppe blandt de høje husnumre har der i mange år været et sted, som er alt andet end diskret. Lige over for indgangen ligger et vaskeri, hvor folk står uden for i varmt vejr.

Her skal man heller ikke være alt for kendt i lokalområdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja netop Fanøgade på Østerbro skal man holde sig langt langt væk fra. Den er meget indiskret. 

For godt to år siden kom jeg til at løbe ud til min svigerinde der sad netop i vaskeriet overfor sammen med en veninde hun besøgte (veninden skulle vaske nogle tøj den dag). Der var jeg tæt på at besvime :)

Men jeg tror ikke rigtigt veninden vidste hvad der forgik lige overfor vaskeriet da hun boede et stk ned ad Fanøgade.

Skal jeg sige jeg aldrig kom derhen lige siden? :-)

 

 

/Flash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ikke, at adgangsvejen til SexyClub er helt så dårlig endda.

Det er rigtigt, at man står 5 m oppe over jorden, men da jeg begyndte at komme på stedet i efteråret 2012, var der er afskærmning, hvor man kunne træde tilbage, således at man ikke blev set fra vejen. Rigtigt er det også, at afskærmningen efterhånden blev noget brøstfældig og ikke ydede megen beskyttelse for nyfigne blikke.

Jeg har ikke været der siden jul og ved ikke, om der her er sket en forandring.

Den lange adgangsvej har været værre. Jeg har ladet mig fortælle, at der i "gamle dage" ikke var noget hegn, så man nærmest skulle vade ind imellem autoværkstedets biler for at nå frem. Det har ikke været videre diskret.

Selv har jeg været godt tilfreds med de høje hegn om den smalle sti. Det var nemt at smutte ind, og når man var inde, var der kun en vej: Fremad!

Det er noget sjovt noget, det med de plankeværk. Man skulle jo tro, at det ville blive værdsat, at der er taget hensyn til den enkeltes diskretion - og så kan man alligevel overraskes.

På Nyholms Allé er de nærmeste naboer automekanikere og -forhandlere, og da vi 'flyttede' ind, var der helt åbent omkring huset, og naboerne brugte pladsen foran til parkering. På et tidspunkt ændrede vores udlejer dog dette ved at sætte et plankeværk op, så forområdet blev vores. Det syntes vi jo var ret lækkert, så vores gæster ikke skulle stå til skue. Diskretion og alt det der.

Nu fik jeg så en ret så gnaven mail fornylig (i øvrigt fra en, som længe ikke har været velkommen hos mig mere), hvor jeg blev belært om, at det var et 'rockerplankeværk bygget af nynazister'. Det kan man jo så vælge at le lidt af. I mine øjne har jeg jo blot et plankeværk - hverken mere eller mindre. Jeg er så heller ikke helt klar over, hvad der kvalificerer et plankeværk til at være et 'rockerplankeværk'. :-D

So much for discretion. :-(

Oh well, man kan ikke stille alle tilfreds - og det skal man heldigvis heller ikke. :-)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest acer

Fra min tid som debutant husker jeg Silkeborgvej lige overfor Åbyhøj Torv. Ikke den på første sal, men den i gadeplan, hvor man trådte direkte ud på en temmelig befærdet gade.

Stedet var i øvrigt drevet af afdøde "Sandra" fra Kbh. - dejlig varm moden kvinde.

Trist at høre at Sandra er afgået ved døden

 

Æret være Sandra's minde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min egen mest pinlige episode var i forbindelse med det allerførste besøg overhovedet. Det var egentligt ikke fordi bordellet var specielt indiskret - det lå på 1. salen af en beboelsesejendom i centrum af Århus, det var mere fordi jeg intet vidste om hvordan det foregik.

Dengang først i 80'erne kom man typisk ind direkte fra gaden uden tidsbestilling. Systmet var rød lampe "optaget", hvid lampe "ledig". Det vidste jeg intet om, og jeg havde også forestillet mig noget lidt mere som på film med mange piger man kunne vælge mellem. Så uvidende som jeg var, og skide nervøs stod jeg og ringede forgæves på døren, indtil en hjemvendende kvindelig nabo, lidt irriteret, men rimeligt pædagogisk forklarede mig systemet. Jeg luskede af igen, og kredsede i nabolaget, til den hvide lampe viste "all clear" :-)

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er helt parallel til et andet sted: Fanøgade på Østerbro.

Oppe blandt de høje husnumre har der i mange år været et sted, som er alt andet end diskret. Lige over for indgangen ligger et vaskeri, hvor folk står uden for i varmt vejr.

Her skal man heller ikke være alt for kendt i lokalområdet.

 

Vask og strygning på den ene side. Fransk vask og strygning på den anden side. 

B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort set alle bordeller i København og omegn, som tror at den bedste måde at tiltrække kunder er, at udstyre indgangen med blinkende røde lamper, julelys og et masse lysdioder som tegner ordet "Open". Jeg fatter ikke hvad de tænker og er aldrig gået ind sådan et sted.

Mest indiskrete sted jeg HAR været, er Guldborgade i Frederiksberg. Mest fordi mutter er komplet ligeglad med kundernes diskretion. Jeg har vadet frem og tilbage på den gade, for at finde det helt rigtig sekund at ringe på døren, men når døren åbnes og det utraviolette lys vælter ud af gangen, er det ret tydeligt ikke en cykelkælder man er gået ind i. Har også været ud for at pigerne ikke timede gæsternes exit ordenligt, så pludselig så jeg ryggen af en mand i gangen på vej ud. Og mutter brager bare døren op og råber "goodbye" mens jeg går ud på gaden. Slut med det sted.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke direkte indiskret, men jeg synes det kan være ganske svært at overkomme pineligheden ved at gå ind på steder der ligger på baggården. F.eks. Buddinge Thai, eller end værre Pussy Galores. Man kommer fra en stor, tryg og meget trafikeret vej, og er pludseligt meget ensom og udsat. Menneskerne bag de der vinduerne på Finsensvej har nok set alle former for generte mænd.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det er jo ikke direkte indiskret, men jeg synes det kan være ganske svært at overkomme pineligheden ved at gå ind på steder der ligger på baggården. F.eks. Buddinge Thai, eller end værre Pussy Galores. Man kommer fra en stor, tryg og meget trafikeret vej, og er pludseligt meget ensom og udsat. Menneskerne bag de der vinduerne på Finsensvej har nok set alle former for generte mænd.

 

B

Muhaha - det har du helt ret i bananas. Det er tit nemmere at gemme sig "in plain sight" i en folkemængde.

Jeg har selv været en af de generte mænd ved baghuset på Finsensvej. Jeg trøstede mig med at naboerne nok har set det så mange gange at de efterhånden ikke lægger mærke til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på Pussy Galores en sommerdag, hvor alle forhusets familier nød tilværelsen på deres altaner, lige over indgangen til lastens hule. Det gør jeg nok ikke igen, jeg kan ikke vide om der bor en kollega på en af adresserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger også en døveskole i baggården ved Finsensvej (samme bygning faktisk). Så I kan bare lade som om i er hærehæmmede. :)

I øvrigt synes jeg det er en god service at PG lige har en lille mellemgang hvor man ringer på døren, så man netop ikke står in plain sight.

Men uanset hvad foretrækker jeg en mørk aften når der ringes på døre. Sommeren har bare så pokker lyse nætter.

Jeg håber også at steder som PG og Cassiopeia har været i åben dialog med ejendommens beboere og lige forklaret dem, hvad det er for en forretning. Ellers kunne man frygte at beboerne ville chikanere kunderne.

Endnu et indiskret sted er stedet på Åboulevarden. Man skal ringe på for at porten åbner. Meget meget langsomt. Derefter ind gennem porten, hvor man kan møde de første par "hvad laver du her?" beboere. Derefter ind i gården, hvor flere beboere færdes og vinduerne får dig til at stå på en manege. Derefter ned i kælderdøren til højre, som ligger lige ved ejendommen græsplæne, hvor beboerne netop om sommeren sidder ude og sludrer.

Et andet indiskret sted var hos de polske piger på Vestamager (konkret stedangivelse slettet: Deputy). Her skulle man buzzes ind og tage elevatoren op øverst. Åbne døren, hvor man går udenfor på en forhøjet sti, hvor ejendommens lejligheder er. Rig chance for at møde andre beboere, men større når man skulle ud. En af pigerne skulle nemlig følge med dig udenfor og låse op, så du kunne komme tilbage til elevatoren. Og der er noget med pigens beklædning som bare fortæller alt om hvad hun laver. Rimeligt obvious.

Redigeret af Deputy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men uanset hvad foretrækker jeg en mørk aften når der ringes på døre. Sommeren har bare så pokker lyse nætter.

 

Hæhæ, du ser da i det mindste ud til at have et valg.

Jeg er grundet familie nødt til at foretage mine togter i dagtimerne. Kun to gange har det grundet bortrejse kunnet lade sige gøre at smutte om aftenen.

Men egentlig generer det mig ikke (længere), at gå på eventyr i dagslys.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget sjovt noget, det med de plankeværk. Man skulle jo tro, at det ville blive værdsat, at der er taget hensyn til den enkeltes diskretion - og så kan man alligevel overraskes.

På Nyholms Allé er de nærmeste naboer automekanikere og -forhandlere, og da vi 'flyttede' ind, var der helt åbent omkring huset, og naboerne brugte pladsen foran til parkering. På et tidspunkt ændrede vores udlejer dog dette ved at sætte et plankeværk op, så forområdet blev vores. Det syntes vi jo var ret lækkert, så vores gæster ikke skulle stå til skue. Diskretion og alt det der.

Nu fik jeg så en ret så gnaven mail fornylig (i øvrigt fra en, som længe ikke har været velkommen hos mig mere), hvor jeg blev belært om, at det var et 'rockerplankeværk bygget af nynazister'. Det kan man jo så vælge at le lidt af. I mine øjne har jeg jo blot et plankeværk - hverken mere eller mindre. Jeg er så heller ikke helt klar over, hvad der kvalificerer et plankeværk til at være et 'rockerplankeværk'. :-D

So much for discretion. :-(

Oh well, man kan ikke stille alle tilfreds - og det skal man heldigvis heller ikke. :-)

Mvh,

/Gina.

Hvordan kan man være mavesur over et plankeværk? Det er da rart at man kan sige ordentligt hej og farvel uden at skulle føle at man er til skue for alle naboerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...