Hop til indhold
Findus

De værst beliggende bordeller du har oplevet?

Recommended Posts

Husker det lille gule hus i Rolfgade i Esbjerg lige overfor Rådhuset, det var ikke særlig diskret år man skulle ud og ind særligt ikke i rådhusets åbningstid.

 

Til gengæld var det nemt, at komme af med bilen, så der ikke ville vække opsigt.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker det lille gule hus i Rolfgade i Esbjerg lige overfor Rådhuset, det var ikke særlig diskret år man skulle ud og ind særligt ikke i rådhusets åbningstid.

Til gengæld var det nemt, at komme af med bilen, så der ikke ville vække opsigt.

Pite

Hmm husker at det var nummer 61

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig lidt.

 

Hvorfor skal bordeller nødvendigvis ligge på afsides og skumle steder med godt skjulte adgangsforhold??

 

Pæne, sobre og renlige steder må ulig alt andet da være at foretrække,

 

Man går vel næppe på bordellet i ens eget umiddelbare nærhed!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været et sted tæt på Viborg, aner ikke den bette flækkes navn.. men der lå indgangen også ud til en hel del villaer og lige da jeg havde parkeret bilen, kom der er en bil kørende med et par unge gutter.. jeg tænkte det nok var de lokale der lige ville lure om det var en ven eller lign. de kunne mobbe. (det har jeg da selv gjort i mit lokalområde :))

 

Men jeg fik heldigvis overbevist mig selv om at de fjolser kender mig jo ikke.. nummerpladen på bilen var fra en by 200km fra min bopæl og jeg formåede da at gå både ind og ud med oprejst pande :)

At pigen så lige havde 50kg mere på bagdelen end hendes profil og var elendig til at knalde, er jo så en helt anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig lidt.

 

Hvorfor skal bordeller nødvendigvis ligge på afsides og skumle steder med godt skjulte adgangsforhold??

 

Pæne, sobre og renlige steder må ulig alt andet da være at foretrække,

 

Man går vel næppe på bordellet i ens eget umiddelbare nærhed!!

 

Det kan såmænd sagtens være pæne, sobre og renlige steder, selv om de ligger diskret :) Det må jo være gang i butikken på de diskrete steder, ellers opholdt pigerne sig vel ikke der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så man kan ikke længere benytte Tantrahusets bagindgang???? :???:

Var der sidst for knap et år siden.

 

Nej, der er sat en bom over

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan huske da sms-planet for en del år siden lå lige ud til det befærdede Lyngbyvej (første adresse på Lyngbyvej, den næste var lidt mere diskret). Det var skideubehageligt, og siger lidt om hvor afhængig man var af stedet dengang. Jeg kan huske jeg nogle gange stod og lurede i mellemgangen og ventede på at bilerne, der kørte forbi med intervaller grundet stoplys, havde kørt forbi. Mutter trippede i baggrunden, fordi hun jo ikke ville have, at nogle ud af vagten kunder stod i vejen for nytilkomne.

 

Nogle synes thaistedet i Bergensgade er meget indiskret. Jeg synes ikke der er noget at skjule ved at gå ind der. Men det er et jo også et sted hvor alt kan ske. Der kommer kvinder, og omvendt kan man som mand få hvad som helst man måtte ønske med den rigtige pige.

Hvad kan man få på Bergensgade? Er det muligt med fuld pakke, og i så fald til hvilken pris? :-)

(også gerne pris på hj og bj)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers er mit råd: ret ryggen, sé lige ud og lad, som om, du har lov til at være der (det har du jo osse) og signalér, at du ved, hvor du skal hen. List ikke af sted, men gå med raske, faste skridt - så er risikoen for at blive lagt mærke til mindst.

Råd som disse hjælper rigtig meget. Jeg har egentlig altid selv haft uskyldige intentioner med massage steder, hvor de kun er massagen jeg selv kommer for. Men grundet omtale i medierne, kan det næsten ikke undgås at det smitter på hvad folk tænker om massage steder (eller også har de selv erfaringer :-D).

 

Min egen pinligste oplevelse har været da jeg ringede til en massage klinik for at bestille en tid. Ved ankomsten, fik jeg mig smidt mig nøgen på briksen på maven, og kort efter hører jeg at der er aktivitet ude i gæsteværelset. Det viste sig, at jeg tilfældigvis havde fået en tid som en mor og hendes små børn havde forudbestilt. Massøren åbner døren op for at fortælle mig det og jeg kigger naturligvis op og ser, at moderen direkte glor på mig og min numse. Øv øv, jeg måtte desværre tage tøjet på og komme igen en time senere. I det mindste havde klinikken en bagudgang jeg kunne benytte mig af for at undgå et pinligt møde moderen og en bekræftelse på, at det ikke kun er mænd der kommer der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besøget et bordel i Egå nogen gange.

Parkerede oppe ved supermarkedet og begyndte at gå derned. Så opdager jeg en kollega gå udenfor og læsse trailer. Vendte om omgående. Og kører hjem. Et opslag i telefonbogen viser at min kollega er nabo til bordellet. UF, burde måske have undersøgt det. Han klagede ofte over trafikken ind ad Grenåvej. Han har endnu ikke kommet med nogen hentydninger, så jeg tror ikke han så noget. Men det blev et nogo sted.

Skjold.

 

Redigeret af TordenSkjold
tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Peter Fabers Gade (ca. 40) på Nørrebro i KBH. var mit første besøg i 1999. Alle vidste den gang, hvad man luskede rundt i gaden og skulle, når man sneg ind i opgangen. Den gang var jeg utrolig flov. Nu om dage er jeg faktisk totalt ligeglad, hvis det er i en anden by end den jeg bor i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Peter Fabers Gade (ca. 40) på Nørrebro i KBH. var mit første besøg i 1997. Alle vidste den gang, hvad man luskede rundt i gaden og skulle, når man sneg ind i opgangen. Den gang var jeg utrolig flov. Nu om dage er jeg faktisk totalt ligeglad, hvis det er i en anden by end den jeg bor i Østjylland.

 

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...