Hop til indhold
Findus

De værst beliggende bordeller du har oplevet?

Recommended Posts

 

Når vi har en aftale om en hyggestund vil de fleste af os gerne ind på adressen - og ud igen - uden at tiltrække alt for stor opmærksomhed, faktisk helst uden at blive set overhovedet :)
 
Der er en del diskret beliggende bordeller/privat diskret adresser rundt om i landet. Fra opgange i boligejendomme hvor naboerne ikke helt er klar over hvad der foregår, til naboløse huse på landet med parkering omme bagved. Men der er også de andre mere indiskrete adresser - der hvor du står ved døren med hjertet i halsen, mens forbipasserende og naboer sender dig nysgerrige, forargede eller nedladende blikke.   
 
Hvad er det mest indiskret beliggenhed, og den mest pinlige episode med tilskuere du har oplevet i forbindelse med et besøg? 

 

Har boet et kort overgang ved Kolding. Kolding Studio47 i Låsbygade med estiske piger. Der er nedrullede gardiner og man skal ikke have et livlig fantasi for at vide hvad der foregår på stedet. Låsbygade i Kolding er i forlængelse af gågaden i Kolding. Der er en smal vej(ensrettet for biler) ind til indgangen. Og selvfølgeligt lige overfor stedet er der Lokal Brugsen samt et bænk hvor de lokale sidder tit og drikker en øl. Meget trafikeret. Kan godt forstår der er happy hour mellem 12-18. Jeg har benyttet mig af happy hour 3 gange hvor der er fransk og dansk 15 min til 500kr. Den ene gang måtte jeg går forbi flere gange, fordi der var et par af de lokale der sad på bænken med en håndbajer. Den sidste gang jeg var der og kom ud igen blev jeg total udstillet. Der sad 2 unge gymnasiepiger på bænket. De kiggede på mig med store øjne...Den sted slår Grønnegade 64 i Århus som jeg også har besøgt flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må altså indrømme, at jeg ikke synes, det er noget særligt stort problem med det dér ind og ud... :-P

 

Selvfølgelig skal man ikke bruge en massageklinik eller besøge en pige, som har domicil lige i éns nabolag eller dér, hvor familien bor - men ellers så har jeg selv den erfaring, at det kommer med tiden, at man vænner sig til ikke at tænke så meget over det.

 

Man gør jo ikke noget ulovligt - og hvis der er et automobilforretningsværksted i nærheden eller lignende, har de da sikkert vænnet sig til at sé gæster komme og gå for længe siden.

 

Selv på SexyClub kan jeg altså ikke helt se problemet. Sidst, jeg var der, huskede jeg lige at kigge ned, da jeg stod deroppe - og jeg syntes altså ikke, at jeg kunne se noget som helst dernede.Og så kan folk vel heller ikke se mig, tænkte jeg. :)

 

Sandsynligheden for at møde nogen, man kender, er ikke særlig stor - i de nogenogtredive år (33 helt præcist), jeg har færdedes på massagejklinikker, kan jeg ikke huske, jeg nogen sinde har mødt nogen, jeg kendte, Og jeg begyndte ellers karrieren i den by i provinsen, hvor jeg selv bor og frekventerer stadig et sted få kilometer uden for af byen i busafstand, selv om de fleste af mine Eventyr foregår i hovedstaden.

 

Ellers er mit råd: ret ryggen, sé lige ud og lad, som om, du har lov til at være der (det har du jo osse) og signalér, at du ved, hvor du skal hen. List ikke af sted, men gå med raske, faste skridt - så er risikoen for at blive lagt mærke til mindst.

 

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er noget sjovt noget, det med de plankeværk. Man skulle jo tro, at det ville blive værdsat, at der er taget hensyn til den enkeltes diskretion - og så kan man alligevel overraskes.

På Nyholms Allé er de nærmeste naboer automekanikere og -forhandlere, og da vi 'flyttede' ind, var der helt åbent omkring huset, og naboerne brugte pladsen foran til parkering. På et tidspunkt ændrede vores udlejer dog dette ved at sætte et plankeværk op, så forområdet blev vores. Det syntes vi jo var ret lækkert, så vores gæster ikke skulle stå til skue. Diskretion og alt det der.

Nu fik jeg så en ret så gnaven mail fornylig (i øvrigt fra en, som længe ikke har været velkommen hos mig mere), hvor jeg blev belært om, at det var et 'rockerplankeværk bygget af nynazister'. Det kan man jo så vælge at le lidt af. I mine øjne har jeg jo blot et plankeværk - hverken mere eller mindre. Jeg er så heller ikke helt klar over, hvad der kvalificerer et plankeværk til at være et 'rockerplankeværk'. :grin:

 

 

Faldt tilfældigvis over dette gamle indlæg og desværre med endnu et manipulerende svar fra dig. Ved ikke om jeg får karantæne på EG for at citere noget fra en privat mail fra mig, altså noget der ikke har med EG at gøre men ellers giver svaret jo ingen mening:

 
Det ligner jo en svinesti med et højt rockerplankeværk, eller måske noget, der er lavet af Danske Nazister, hvad ved jeg. Og indenfor plankeværket ligger et meget grønt tæppe med en mursten i hvert hjørne for tæppet ikke skal ligge og flyde og blæse på tværs, og samtidig er der masser af ukrudt indenfor rockerplankeværket. Fine velkomstforhold du byder dine kunder.
 
Formoder at du og dine kunder er ligeglade med at GB fremtræder som noget, der ligner et hus i en favela (for at blive i det brasilianske), når man ankommer.
 
Jeg kan ikke se, at jeg har skrevet at dit rockerplankeværk er bygget at nynazister, men selvfølgelig, overdrivelse fremmer forståelsen og mindsker troværdigheden. :mrgreen:
Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke, hvis det kan klares inden for et 1-zoners klip.

 

Det er da vist noget du selv har opfundet, Normalt er 2 zoner vist minimum, selv med et rejsekort.  :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget sjovt noget, det med de plankeværk. Man skulle jo tro, at det ville blive værdsat, at der er taget hensyn til den enkeltes diskretion - og så kan man alligevel overraskes.

På Nyholms Allé er de nærmeste naboer automekanikere og -forhandlere, og da vi 'flyttede' ind, var der helt åbent omkring huset, og naboerne brugte pladsen foran til parkering. På et tidspunkt ændrede vores udlejer dog dette ved at sætte et plankeværk op, så forområdet blev vores. Det syntes vi jo var ret lækkert, så vores gæster ikke skulle stå til skue. Diskretion og alt det der.

Nu fik jeg så en ret så gnaven mail fornylig (i øvrigt fra en, som længe ikke har været velkommen hos mig mere), hvor jeg blev belært om, at det var et 'rockerplankeværk bygget af nynazister'. Det kan man jo så vælge at le lidt af. I mine øjne har jeg jo blot et plankeværk - hverken mere eller mindre. Jeg er så heller ikke helt klar over, hvad der kvalificerer et plankeværk til at være et 'rockerplankeværk'. :grin:

So much for discretion. :sad:

Oh well, man kan ikke stille alle tilfreds - og det skal man heldigvis heller ikke. :smile:

Mvh,

/Gina.

 

 

 

Sjovt så forskelligt vi opfatter tingene   :cool: , da jag besøgte Nyholms Allë første gang var der ikke plankeværk, det generede ikke mig da jeg ikke har det store behov for diskretion. Mit transportmiddel falder i øvrigt godt ind i områdets henstillede automobiler der står og afventer service - eller rettere - mit køretøj ligner mere noget enhver mekaniker har opgivet  :)

 2. gang nogle mdr. senere var der sat plankeværk op og jeg opfattede det som endnu et udtryk Gina's store omsorg for sine gæsters diskretion. Jeg noterede mig i øvrigt at den lille intime gårdhave der var opstået indenfor plankeværket var net og ryddelig som en god forsmag på det indre af Gina's boudoir.

 

Desværre er det alt for længe siden jeg har haft lejlighed til et genbesøg.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kan huske da sms-planet for en del år siden lå lige ud til det befærdede Lyngbyvej (første adresse på Lyngbyvej, den næste var lidt mere diskret). Det var skideubehageligt, og siger lidt om hvor afhængig man var af stedet dengang. Jeg kan huske jeg nogle gange stod og lurede i mellemgangen og ventede på at bilerne, der kørte forbi med intervaller grundet stoplys, havde kørt forbi. Mutter trippede i baggrunden, fordi hun jo ikke ville have, at nogle ud af vagten kunder stod i vejen for nytilkomne.

 

 

??    Jeg synes da at lokalerne på Lyngbyvej lige efter Hans Knudsens plads lå ret diskret, og det var forholdsvis let at finde en p-plads i nærheden, og så var Cecilie jo en dejlig pige, altså hende der startede på sms i sommeren 2004. :-P

Jeg havde mødt en tidligere 'Cecilie' på SMS, nok i 2002, som havde valgt forkert, så det blev en trist oplevelse for os begge. 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Faldt tilfældigvis over dette gamle indlæg og desværre med endnu et manipulerende svar fra dig. Ved ikke om jeg får karantæne på EG for at citere noget fra en privat mail fra mig, altså noget der ikke har med EG at gøre men ellers giver svaret jo ingen mening:

 
Det ligner jo en svinesti med et højt rockerplankeværk, eller måske noget, der er lavet af Danske Nazister, hvad ved jeg. Og indenfor plankeværket ligger et meget grønt tæppe med en mursten i hvert hjørne for tæppet ikke skal ligge og flyde og blæse på tværs, og samtidig er der masser af ukrudt indenfor rockerplankeværket. Fine velkomstforhold du byder dine kunder.
 
Formoder at du og dine kunder er ligeglade med at GB fremtræder som noget, der ligner et hus i en favela (for at blive i det brasilianske), når man ankommer.
 
Jeg kan ikke se, at jeg har skrevet at dit rockerplankeværk er bygget at nynazister, men selvfølgelig, overdrivelse fremmer forståelsen og mindsker troværdigheden. :mrgreen:

 

 

OK Gina skriver Nynazister og du skriver Danske Nazister - hvad er forskellen ? Jeg synes virkelig det er at gå i for små sko og jeg forstår udmærket, Gina ikke længere gider have besøg af sådan en sur gammel gnavpot.

 

 

Jeg besøgte selv Gina i Rødovre sidste år og jeg syntes ikke plankeværket kunne have været bygget af hverken Rockere, Nazister eller Nynazister - så ville det nemlig have været meget højere :roll:  

 

Mens jeg sad i køkkenet og fik en hyggelig kop kaffe sammen med Ginas søde telefondame, kunne vi pludselig høre at naboerne skændtes højlydt om et eller andet - måske en bilhandel, men jeg kunne kun lige af og til skifte deres mørke hår og ikke rigtig følge med i hvad det gik ud på, så mon ikke det er meget godt med det hegn  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK Gina skriver Nynazister og du skriver Danske Nazister - hvad er forskellen ? Jeg synes virkelig det er at gå i for små sko og jeg forstår udmærket, Gina ikke længere gider have besøg af sådan en sur gammel gnavpot.

 

 

 

Jamen trist at du ikke kan læse indenad eller også er du bare forudindtaget. Eller endnu værre, du forstår ikke det, jeg har skrevet.

 

Og så er din mening om mig komplet irrelevant. Og jeg har ikke noget problem med at jeg ikke er velkommen hos Gina, faktisk er det jo bl.a. også mit valg ikke spilde tid og penge på hende i Rødovre, så ingen konflikt der, som jeg ser det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen trist at du ikke kan læse indenad eller også er du bare forudindtaget. Eller endnu værre, du forstår ikke det, jeg har skrevet.

 

Og så er din mening om mig komplet irrelevant. Og jeg har ikke noget problem med at jeg ikke er velkommen hos Gina, faktisk er det jo bl.a. også mit valg ikke spilde tid og penge på hende i Rødovre, så ingen konflikt der, som jeg ser det.

 

Hvad er det jeg ikke forstår?

 

Jeg forstår ihvertfald slet ikke, at du skriver at du har valgt ikke at spilde tid på Gina - og så sidder du alligevel og hiver sådan et gammelt indlæg op og bruger tid på at kæde det sammen med en mail fra dig selv - man skulle tro det var gammel nag fra 2. verdenskrig  :roll:

 

Jeg har vist skrevet det til dig før - men jeg synes du skulle se at få et slag fisse, fremfor altid at være sådan en sur gammel gnavpot  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er det jeg ikke forstår?

 

Jeg forstår ihvertfald slet ikke, at du skriver at du har valgt ikke at spilde tid på Gina - og så sidder du alligevel og hiver sådan et gammelt indlæg op og bruger tid på at kæde det sammen med en mail fra dig selv - man skulle tro det var gammel nag fra 2. verdenskrig  :roll:

 

Jeg har vist skrevet det til dig før - men jeg synes du skulle se at få et slag fisse, fremfor altid at være sådan en sur gammel gnavpot  :wink:

 

Du lever nok i din egen verden.

Jeg havde ikke set denne tråd tidligere som allerede skrevet en gang, da jeg sjældent læser hyggesnak. Og selvfølgelig kan kommentarerne være 'gamle' men de er stadig relevante.

Og din mening om mig kan jeg sagtens leve med, de er nok nærmest et udtryk for din egen situation eller måske noget, der er mere alvorlirgt. 

 

 

Og så stopper jeg nu, 501 indlæg må være rigeligt. Det er jo ikke os alle, der har en mening om alt på EG

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jeg noterede mig i øvrigt at den lille intime gårdhave der var opstået indenfor plankeværket var net og ryddelig som en god forsmag på det indre af Gina's boudoir.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

 

Tiderne skifter. Nu kan du nok tage en buket blomstrende tidsler med fra gårdhaven til fru Spunsen/Bundstokken/Ventilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh well, here we go again, smo.

 

Pænt af dig at love buketter med hjem, men jeg har ingen tidsler eller lignende. 

 

Ja, der var ukrudt i en periode, men hvad var det nu, jeg svarede dig på dén? Dén mail har du vel også stadig? Nå ja, det var i forsommerens allerbedste vækstperiode og jeg var i øvrigt indlagt på hospitalet og var ikke i Rødovre i mange uger. Skulle jeg have smidt drop og diverse på ryggen og stavret ud på Nyholms Allé?

 

Men dejligt, at jeg nu måtte skrive mere end jeg egentlig havde lyst til, blot fordi du bliver ved og ved - om noget du endda har fået en forklaring på privat. Og helt ærligt, smo; når nu vi begge er rygende enige om, at du ikke skal besøge mig, hvorfor så have så travlt med, hvad der sker omkring mig? Lad det dog ligge, negativitet ødelægger folk.

 

 

/Gina

 

- som er ret sikker på, at hun ikke har lyst til at besvare et retursvar fra dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh well, here we go again, smo.

Pænt af dig at love buketter med hjem, men jeg har ingen tidsler eller lignende.

Ja, der var ukrudt i en periode, men hvad var det nu, jeg svarede dig på dén? Dén mail har du vel også stadig? Nå ja, det var i forsommerens allerbedste vækstperiode og jeg var i øvrigt indlagt på hospitalet og var ikke i Rødovre i mange uger. Skulle jeg have smidt drop og diverse på ryggen og stavret ud på Nyholms Allé?

Men dejligt, at jeg nu måtte skrive mere end jeg egentlig havde lyst til, blot fordi du bliver ved og ved - om noget du endda har fået en forklaring på privat. Og helt ærligt, smo; når nu vi begge er rygende enige om, at du ikke skal besøge mig, hvorfor så have så travlt med, hvad der sker omkring mig? Lad det dog ligge, negativitet ødelægger folk.

/Gina

- som er ret sikker på, at hun ikke har lyst til at besvare et retursvar fra dig

Bare ignorer ham smo...

De fleste herinde har jo kunnet læse at du har været fraværende som glædes pige, så der er jo en god forklaring på evt. ukrudt i haven.

Hellere deltage lidt i den sjove tråd om købesex oplevelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiderne skifter. Nu kan du nok tage en buket blomstrende tidsler med fra gårdhaven til fru Spunsen/Bundstokken/Ventilen.

 

Rønnebærerne er sure sagde ræven, da han ikke kunne nå dem  :roll:

 

r%C3%A6ven_og_r%C3%B8nneb%C3%A6rrene.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Eroguide er IKKE Hortologisk selskab. 

 

Vi ønsker ikke en længere diskussion af fordelen ved indretning af hhv. barok og rokokohaver og eventuelle invasive plantearter.

 

Kom tilbage i sporet !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide er IKKE Hortologisk selskab. 

 

Vi ønsker ikke en længere diskussion af fordelen ved indretning af hhv. barok og rokokohaver og eventuelle invasive plantearter.

 

Kom tilbage i sporet !

 

DETTE er årets aller, aller bedste moderation. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fanøgade kommer jeg ikke  og det er både pga indgangen og indholdet de 3-4 gange jeg har været der ( da det var mørkt )

 

PG på Finsensvej har jeg været udstillet et par gange i forbindelse med besøg hos toplækre Sandra og jeg har forsøgt at 'gemme' mig bag den 1 dør i indgangspartiet ved at lukke den og derefter ringer på den næste dør ( der er 1 meter i mellem de 2 døre ), men mutter har via overvågningen allerede set det, så da hun åbner døren får jeg et pæn besked om at den dør skal stå åben - hurra for det siger jeg - der kommer jeg så meget sjældent nu.

 

de polske / letiske piger på Åboulevarden er også et sjovt sted, med den meget langsomme port der åbner sig og når man så står i gården er man til fuld beskuelse og få enkelte, når man står i kælderskakten og ringer på under lampen og venter på de åbner. 

 

men det værste jeg ved er at blive lukket ind i en opgang og langsomt bevæge sig op uden en dør bliver åbnet og så ringe dem op igen og få at vide det er helt nede i stuen - HVORFOR ikke åbne døren samtidig ?

 

en ting er sikkert og det er, hvis du er ligeglad med hvad folk tænke når du forlader et sted, så bemærker andre det mindre, hvorimod at hvis du ligner en der kravler langs væggen med skamfyldt samvittighed, så osser du langt væk og så kigger folk - så lad som om du bare har besøgt en ven, så er folk også ligeglade

 

min mest pinlige var at jeg under et besøg selvfølgelig lå nøgen, men at brandvæsnet bankede døren ind pga røgudvikling i en kælder, var ikke lige den fedeste situation  :D :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Sølvgade lå der på et tidspunkt et sted i en kælder. To hvide løvefigurer flankerede trappen ned, og afstanden til nærmeste busstop var i omegnen af 1½ m.

Behøver jeg at tilføje, at stedet var lukket efter nogle måneder?! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Sølvgade lå der på et tidspunkt et sted i en kælder. To hvide løvefigurer flankerede trappen ned, og afstanden til nærmeste busstop var i omegnen af 1½ m.

Behøver jeg at tilføje, at stedet var lukket efter nogle måneder?! :-P

 

Det var da eller tæt på transportmuligheder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
d'Artagnan sagde den 12 Sept 2014 - 12:03 PM:

I Sølvgade lå der på et tidspunkt et sted i en kælder. To hvide løvefigurer flankerede trappen ned, og afstanden til nærmeste busstop var i omegnen af 1½ m.

Behøver jeg at tilføje, at stedet var lukket efter nogle måneder?! :-P

 

det er vist åbnet igen med piger fra øst

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vist åbnet igen med piger fra øst

 

Okay, busstoppestedet blev fjernet for lang tid siden, så det er måske årsagen til at stedet er poppet op igen. MIt eksempel må i hvert fald være mindst 10 år gammelt.

 

På den anden side af gaden blev en slagterbutik iøvrigt konverteret til klinik nogenlunde samtidig. Et meget lidt diskret skilt "Embassy 90" fyldte hele fronten, så der var ingen tvivl om det som foregik. Stedet holdt heller ikke længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fanøgade kommer jeg ikke  og det er både pga indgangen og indholdet de 3-4 gange jeg har været der ( da det var mørkt )

 

Nej, Fan(dens)øgade opgav jeg også straks, da jeg kom nærmere og så omgivelserne.

Det er i hvert fald ikke "diskretion", stedet skal slå sig op på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville egentlig have lagt denne i Jyllandsforum - stedet er såmænd diskret nok, men hvorfor gå over åen efter vand?

 

http://side6.dk/resultatside/?q=krusaapigerne

 

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=s%C3%B8nderborgvej%209%2C%20krus%C3%A5

 

Nabohuset er så også bordel/Thaimassage

 

 

Og sønderjyder plejer da ellers nok at køre over grænsen efter dåser  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Koldingpigerne træder man næsten lige ud på en lille grusvej, der er noget befærdet.

For nogle år siden, da stedet havde en anden ejer, kunne man komme ind og ud gennem haven, hvis det var aftalt.

Men efter ejerskiftet er det ikke muligt.

De kunne nemt lave noget tilsvarende som Tantrahuset har.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Koldingpigerne træder man næsten lige ud på en lille grusvej, der er noget befærdet.

For nogle år siden, da stedet havde en anden ejer, kunne man komme ind og ud gennem haven, hvis det var aftalt.

Men efter ejerskiftet er det ikke muligt.

De kunne nemt lave noget tilsvarende som Tantrahuset har.

 

Desværre har ejeren af grunden bag Tantrahuset, stoppet den mulighed, som ellers var ganske fint.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...