Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 4: Hvad fanden er pointen ???

Recommended Posts

igår havde jeg verdens fedeste oplevelse.... seriøst... det føltes virkelig som verdens fedeste oplevelse... 

 

Jeg mødte en mand - en gæst - der på pågældende tidspunkt gjorde noget ingen mand har formået at gøre i mange mange år - han fik mig til at overveje om det kan betale sig at være andet end single resten af livet....  ikke bare pletvis - men virkelig være sammen med en resten af livet

 

mig... mandespiseren... egotripperen  Jasmin.... mig der har planer om at få mine børn selv med donor bare for at slippe for at få en mand med i pakken.....  jeg fik pludselig tanken at der måske alligevel findes en mand der er "nok " til mig...  

 

 

tanken var amazing... fantastisk...  og skræmmende... og fascinerende.....   og her var den mand der fik mig til at tænke det...  wow

 

 

 

her er kommer nu historien bag spørgsmålet  "Hvad fanden er pointen???"

 

 

halv times aftale... udmærket sex - ikke noget specielt.... smadder sød fyr - ikke noget særligt for øjet som sådan - alm pæn og jævnaldrende med mig.....

 

 

men så åbnede han munden 

 

 

på de 2 timer vi snakkede efterfølgende forsvandt min verden fuldstændig - og når den ikke forsvandt var det en rutschebanetur jeg aldrig i mit liv har oplevet magen til og jeg mener virkelig aldrig... 

 

 

ikke alene var manden lynende intelligent på et niveau hvor jeg slet slet ikke følte jeg kunne være med.... hans analytiske evner var enestående... og hans mentale og psykologiske værktøjer var/er  ekstremt avancerede... virkelig....

 

han strakte mine kommunikative og kognitive evner til bristepunktet i løbet af de 2 timer... så meget at jeg faktisk fik hovedpine og havde svært ved at holde fokus... 

 

 

det er første gang i mit voksne liv en mand har formået det - og jeg var solgt... det er jo det niveau jeg leder efter i en mand...  Jasmin var helt solgt.... 

 

 

da vi aftalte vores date over sms havde han lagt op til vores 30 min sex-aftale med en kommentar omkring hans liv der virkelig havde fanget min opmærksomhed.... lige da jeg læste den tænkte jeg... what the fuck??  jeg var sygeligt nysgerrig....

 

så da vi småsnakkede efter 30 min og 2 runder på lagnet spurgte jeg selvfølgelig ind til det og så begyndte han en fortælling der var..... dybt fascinerende... 

 

virkelig fascinerende.... 120% topfascinerende i samfulde 2 timer.... og efterlod mig med et indtryk af at kun overfladen var skrabet let.... 

 

 

detaljeniveuaet på den fortælling var ekstrem... helt igennem....  jeg var chokeret, fascineret, opslugt....  og han blotlagde en person og lod mig spørge ind og ind og ind.... han gav et indtryk af "jeg kan rumme alt og skal nok sige fra hvis du rent faktisk går for langt"..... 

 

men uanset hvad jeg spurgte til svarede han promte og kontant og u-indpakket og svarene var eftertænksomme... han kiggede ned og ned og ned.... som er tegnet på at det man siger kommer fra det man føler.... han tillod sig selv at føle mens han snakkede... et værktøj der er meget stærkt rent psykologisk.... og kun når han beskrev steder og glade/gode ting så han op....  

 

 

jeg lå på sengen og han havde sat sig på stolen skråt fra mig, så jeg kunne ikke se alle hans øjenbevægelser nøjagtigt....... en stemme i baghovedet fortalte mig at han kiggede for meget til venstre... men jeg afskrev det med at jeg lå for skråt til at se rigtig og måtte tage fejl.... jeg stolede mere på mine ører end på mine øjne.... 

 

jeg lod mig rive med... hver sekund i hvert minut i begge timer

 

efterhånden blev han mere og mere afslappet..... han begyndte at referere til hændelser der var meget præsente og mindre følelsesladede og handlede om familie og venner.... og da han - lige som jeg selv ofte gør - konsekvent omtalte sig selv i 3 person når han fortalte - så kom hans fornavn pludselig i en sætning ... og jeg smilede og så det som et godt tegn.... et tegn på tillid

 

lidt efter skete det samme og efternavnet dukket op

 

arbejdspladsen var givet på forhånd for han var dukket op i arbejdstøj... 

 

 

 

 

da han gik var jeg rigtig ærgelig og trist... jeg ville virkelig ikke have han skulle gå....inden for bare 2 timer var den fyr der var gået ind af min dør helt almindelig, cute og .... almindelig....  blevet til noget af det mest sexede jeg havde set i hele mit liv....  

 

og han havde prikket til samtlige mine "jeg har lyst til at være ham der får ham til at slappe af og elske sig selv" punkter så jeg var allerede helt væk....  ganske smart egentlig... det er jo det man skal gøre når man skal få en pige som mig til at lade sig rive med...   hans arsenal af psykologiske værktøjer var nærmest komplet og hans instinktive respons på mine reaktioner var intet mindre end dead on.... 

 

så jeg tillod mig selv at føle.... og tro.... og glæde mig!! :) 

 

 

men jeg er jo GPer til fingerspidserne så jeg ræsonnerede at det var en af de oplevelser der er noget helt særligt som aldrig kommer igen som man bare skal være glad for.... - og det var så mit udgangspunkt!!!

 

men kort tid efter tikkede der en sms ind....  

 

 

YES !!!! - det var ham.... jubiii...... et par store komplimenter og tak for snakken :)      jeg skrev tilbage med et retur-kompliment og selv tak... og en bagdør åben for at han gerne måtte invitere mig ud :) - jeg var for langt inde i fascinationen til at jeg tænkte særlig klart.... 

 

den bagdør gik han ind af lige med det samme....  og inviterede :) :)  

 

jeg var jubelhappy.... smser frem og tilbage hele aftenen.....  

 

 

 

meeeeeeeeeeeeeeen - nu er ting der er for gode til at være sande det jo heller ikke....  det ved vi jo alle sammen!!!

 

 

og jeg er trods alt ikke dummere eller mere fanget i fascinationen end at da jeg havde fået lidt søvn, så ved jeg godt at det er en god ide at finde ud af hvem det er jeg skal på date med inden!!!..... og det gjorde jeg også denne gang - og facebook og google og youtube gav mig indholdet fra hele gårsdagens tidslinie med historiens hovedperson.... 

 

så jeg skal ikke på date.... for jeg tvivler på at billederne af datteren, tatoveringen, hans forlovede, frieriet, bopælen og familien kan bortforklares... 

 

 

 

Og lige nu er jeg faktisk bare absurd ked af det - for jeg sidder lidt med den det følelse .... WHAT THE FUCK IS THE POINT??????  

 

kombineret med "HVORDAN KUNNE JEG VÆRE SÅ BLÅØJET???" - hvordan kunne jeg overse min mavefornemmelse og tro på at der fandtes en mand der rent faktisk er det jeg drømmer om???  Jeg er vist ikke så kvik som andre folk fortæller mig at jeg er :(

 

 

jeg kan reelt ikke mønstre at være vred på ham... for hvad skulle det gøre godt for..... men jeg er meget ked af at mit fairytale håb, om at der findes en mand - der vel at mærke matcher hans alter ego -  endnu engang er bristet... 

 

 

"hvad er pointen" med at konstruere og fortælle en så absurd avanceret historie om sig selv.... gøre historiens tidslinie årelang... spække den med så mange detaljer at det forekommer umuligt at den ikke passer... og ikke mindst - placere sig selv i et fagligt embede der for det første ikke passer men for det andet er omgæret af så mange ekstremer og så mange umulige situationer hver dag at man gør sig selv til noget man aldrig har været i nærheden af nogensinde at være

 

det værste var - detaljerne omkring det hele passer more or less... jeg ved nok om det han fortalte om til at jeg ikke gennemskuede at det ikke var ham selv han talte om

 

 

jeg kender rigtig mange gode psykologiske forklaringer på hvorfor man kan have behov for at konstruere et alter ego - og især et så absurd fascinerende et som det jeg så igår.... men jeg er meget meget ked af at han brugte mig som prøvekluden....

 

 

jeg har selvfølgelig ikke noget på spil for det var aldrig meningen at jeg skulle have noget at gøre med mine gæster bagefter..... men jeg føler seriøst at han har gjort mig ondt..... naturligvis ikke fysisk... men nok til at jeg er blevet rigtig ked af det.. for jeg så ikke igennem manipulationen... og jeg ønskede at tro på ham... og jeg var glad for at tro på ham... og jeg hader at han bristede min bobbel.... 

 

 

GFE og hyggesnak/pillowtalk ect er ikke altid lykken.... hvis jeg smed mine gæster ud når vi var færdige åbnede jeg ikke op for situationer som den her.... så åbnede jeg ikke selv døren for en sådan ekspert-manipulator

 

man siger jo højt at flyve dybt at falde.... og i betragtning af at jeg følte at jeg var fløjet helt op til solen igår... så kan i jo selv regne ud hvor jeg føler jeg er lige nu... 

 

 

jeg forstår jo godt hele situationen på det rationelle plan og jeg kender alle de faktorer der gør at et menneske iscenesætter og bekræfter sig selv på den facon... men hvor ville jeg ønske at han havde valgt at manipulere med en anden i processen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vend den om- se det positive i, at du bliver sådan en god menneske kender også i faget her, så du ikke falder pladask for en psykopat eller nartisist... I længden var det dig der trak det bedste lykke ben..

Der er desværre mange af dem og jeg drages også af deres " små " firlurligheder... Men ved også , at når det er for godt til at være sandt ja.....

Lige pludselig vender man sig om ,og der er den, man ikke troede var noget for en og vupti , så kom der andre ting end man normalt finder tiltrækkende, og slog benene væk.. Open mind and hart and you see and feel Real love all over...

Tak for at dele dine tanker igen..,

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av av Jasmin, op på hesten i igen, man møder af og til folk som er dybt manipulerende, dygtigere og mere intelligent end en selv,

man bliver betaget og fascineret af dem. Men alle har en bagside (lig i lasten),

øv det skulle gå ud over dig...

 

"what doesn't kill you makes you stronger" :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en historie.. Du har min dybeste medfølelse.

Folk der lyver meget bliver rigtig gode til det.

Du er nok desværre nok hverken det første eller sidste offer for hans manipulationer.

Håber du hurtig får vingerne tilbage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, det er faktisk et ret interessant emner, du bringer op her. Jeg er selv ret ny på dette købe område og har tit haft nogle tilsvarende tanker om hvordan man skal agere som købende gæst.

Som køber og især ny på området oplevede jeg miljøet som lidt koldt og pigerne lød aldrig ærlige når jeg har spurgt indtil alder og selve akten med stønne og komplimenter kan også føles lidt kunstige. Jeg siger ikke at hun er uærlig men der mangler lidt intimitet og tillid.

Samtidig føler jeg mig som kunde usikker på hvordan hun oplever mig og hvor hendes grænser ligger. F.eks. når hun spørger om mit navn skal jeg så være ærlig. Og 2 af pigerne har også spurgt indtil om jeg er single. Hertil svarede jeg ja selvom det er løgn. Jeg havde dårlig samvittighed over det men ønskede ikke at ødelægge stemningen hvis hun syntes jeg var et utro fjols selvom hun ikke kender min baggrund...

Altså prøver bare på at sige at jeg er selv i tvivl om hvor grænsen for dette spil går. Men naturligvis skal han ikke invitere dig ud på falske forudsætninger. Han har måske været i gamet længe og tænder på skuespillet :-(

Du skal ikke betvivle din intelligens. At du mærkede noget kemi kan sagtens skyldes hans væremåde, små detaljer, stemmen hans manglende styrke og dit moderinstinkt og meget mere og ikke kun hans løgne. Vi er alle mennesker og tror som udgangspunkt det bedste om alle og godt for det.

Hellere være det og holde muligheder åbne og samtidig have sund fornuft som dig end at lukke muligheders døre for altid. Så bliv endelig ved med at være den du er og op på hesten igen ;-)

Ps. Kender en som er blevet mor ved donor og er super glad for det så der er heller ikke noget galt i at gøre det inden man synes det er for sent at opleve noget så dejligt. En far kan alligevel være forsvundet inden så længe så den rette mand vil jo være den som accepterer dig som den du et og med evt barn du har med dig :-)

Redigeret af Nysgerrig_M38

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner J

 

Det er godt, at du har hovedet med dig:)

 

Jeg respekter dit holdning til "ingen mand", MEEEEEEN jeg tænker, at der blandt alle verdens mænd nok er en (eller rigtig mange) dejlig mand, som er dejlig på den fede måde. Det er som når folk (som ser ok ud) på dating dk beklager sig over, at de ikke kan finde en mand eller kvinde, efter at have være aktiv på dating dk i mange år. Det er her jeg så tænker, at måske skulle de se indad først!

 

I relation til din historie, så er jeg helt på linie med dig, men jeg vil ikke bruge mange minutter på at søge en forklaring på hans adfærd. Det kan være 1.000 forklaringer, og mande har jo allerede vist sig at være en "tynd kop the". Jeg vil derfor blot opfordre dig, til at søge efter en dejlig mand .... de findes i stort mål:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst dit indlæg 2 gange,

og min konklusion er den mand er "farlig", godt du ikke dater ham...

 

Hvordan kan han være så gennemført i sin dobbelt rolle/liv uden at have psykopatisk træk ?

Er han karakterskuespiller ? Hvis han kan manipulere dig, manipulerer han nok også sine nærmeste ?

Manipulation er et meget stærkt og farligt våben... vi gør det mere eller mindre alle sammen, men aldrig så gennemført som det du fortæller om Jasmin.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som køber og især ny på området oplevede jeg miljøet som lidt koldt og pigerne lød aldrig ærlige når jeg har spurgt indtil alder og selve akten med stønne og komplimenter kan også føles lidt kunstige. Jeg siger ikke at hun er uærlig men der mangler lidt intimitet og tillid.

Samtidig føler jeg mig som kunde usikker på hvordan hun oplever mig og hvor hendes grænser ligger. F.eks. når hun spørger om mit navn skal jeg så være ærlig. Og 2 af pigerne har også spurgt indtil om jeg er single. Hertil svarede jeg ja selvom det er løgn. Jeg havde dårlig samvittighed over det men ønskede ikke at ødelægge stemningen hvis hun syntes jeg var et utro fjols selvom hun ikke kender min baggrund...

 

 

Hvorfor lyver du ? Kan du ikke stå ved dine gerninger ? Du er ikke helt afklaret med hvad du laver kan jeg høre :P

Tror du ikke pigerne kan gennemskue at du er gift selv om du siger at du er single ? Tager du din ring af inden et pigebesøg og tager den på igen når du kommer hjem....

 

Jeg tror pigerne sætter pris på ærlighed end på en løgn. Tro mig pigerne har hørt alle versioner før... 

 

Så mit råd er at være ærlig, kan du se sig selv i spejlet når du kommer hjem ? ellers bliver det løgn på løgn hver gang...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

igår havde jeg verdens fedeste oplevelse.... seriøst... det føltes virkelig som verdens fedeste oplevelse... 

 

Jeg mødte en mand - en gæst - der på pågældende tidspunkt gjorde noget ingen mand har formået at gøre i mange mange år - han fik mig til at overveje om det kan betale sig at være andet end single resten af livet....

 

Tak for at indvie os andre i oplevelsen, selv om vi ikke får detaljerne med :wink:

Du gør det rigtige ved straks at få sat ord på dine følelser - nu bliver det lettere at lægge oplevelsen bag dig uden at få "varige mén"... :idea::)

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvis han virkelig var så lynende intelligent, hvorfor opgav han så sit rigtige navn, så du lige kunne slå ham op på internettet? 
 
Han minder mig om Stein Bagger. Han narrede hele verden, men der var lige den hage ved det, at det ikke kunne undgå at blive opdaget før eller senere, og han havde ikke nogen exit-strategi. Han blev bare ved til den bitre ende. 
 
Der er noget sygeligt over deres narrestreger. De er patologiske løgnere. Men jeg synes alligevel du skal konfrontere ham med det, du har opdaget om ham. Spørg ham hvorfor han løg. Det kunne da være interessant at høre hvordan han selv ser på det. 
 
Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mødte også en fra lagenet af for nogle år siden, blev hovedkuls forelsket i ham, at jeg meldte mig "syg" fra arbejdet når jeg skulle på vagt, fordi jeg fik dårlig samvittighed... Jeg datede ham i et godt stykke tid, hans baggrundshistorie troede jeg på, han var gået fra kæresten af og boede hjemme hos hans forældre, så når vi var sammen var det hos mig, vi var ude og rejse sammen og han mødte mine veninder.... -En dag ringede en pige og sagde hun havde set sms'erne og de var gift og havde et barn sammen og om jeg ikke ville lade ham være, fint med mig var svaret... Følte mig virkelig dum og blåøjet.... Men er stadig glad for at jeg kan blive teenageforelsket, det blir bare aldrig i en gæst igen.... Er rigtig glad for flere af mine gæster, tillader bare ikke mig selv at gå ned af den sti igen... Nogle siger at det er phykooatiske træk der gør de lyver, -jeg tror i bund og grund bare at det kun er gratis fjams de er ude efter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst dit indlæg 2 gange,

og min konklusion er den mand er "farlig", godt du ikke dater ham...

 

Hvordan kan han være så gennemført i sin dobbelt rolle/liv uden at have psykopatisk træk ?

Er han karakterskuespiller ? Hvis han kan manipulere dig, manipulerer han nok også sine nærmeste ?

Manipulation er et meget stærkt og farligt våben... vi gør det mere eller mindre alle sammen, men aldrig så gennemført som det du fortæller om Jasmin.

 

Farlig tror jeg ikke - det er han ikke... men ja - der var klassiske psykopatiske træk i hans alter ego...   

 

et fuldstændig gennemrationaliseret fravær af anger der tilmed var forklaret

og en gennemført ufleksibel tilgang til omgivelserne rationaliseret som pragmatisme og en logisk udvikling af hans liv og oplevelser igenne livet

 

hans facebook har en snert af sociopatens behov for overkompensation.

 

den er præget af familie - mest den nære... men "overdrevet" på en måde... som om det skal bekræftes at han indgår i et forhold på "den rigtige" måde... som om han ikke selv tror på det. 

 

Ingen tvivl om at hans udkårne vil se det som en dedikeret far - men noget er... off...  nogle af hans billeder er uendeligt æstetisk smukke og har gjort det at være sammen til et glansbillede over evig forelskelse snarere end.... "jeg elsker min kæreste"/"jeg elsker mit barn"

 

et alm sociopatisk træk - overkompensation 

 

 

Han er ikke skuespiller - men manipulationen var trænet, gennemprøvet, forfinet til perfektion..... det var først da vi kom ud over historien og tæt på nutiden at fejlene dukkede op.... bitte bitte små ting....  herunder fornavnet, efternavnet 

 

de ting han (endnu) ikke har brugt tid på at forfine.... detaljer nok til at jeg opdagede at det hele var en historie da jeg slog ham op i morges

 

 

Jeg fornemmede på ingen måde psykopatens ekstroverte reaktionsmøster - tvært om... og der var en enorm høj grad af konsekvenstænkning, så der er på ingen måde tale om en psykopat... 

 

Men hans evne og vilje til manipulation er det mest ekstreme jeg i mit liv har oplevet - især fordi han tog det til næste niveau.... han inviterede!!  Hvis han bare havde lukket døren kunne det have været hans eget personlige outlet... en fantasi... og ingen ville have vidst andet

 

men han tog det skridtet videre... og det afslørede ham så

 

Jeg ville ikke turde indlade mig med en der instinktivt kan læse fremmede og bruge dem på den måde han kunne...  men han er ikke hverken sociopat eller psykopat..... så han er ikke farlig i ekstrovert henseende 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg synes det er rigtig synd for dig Søde, men desværre havde jeg lidt set den komme, hvorfor jeg forsøgte at pirre din mistænksomhed lidt ved at fortælle dig om konen der genopstod fra de døde og stak mig et sæveøje. 

 

Desværre så er psykopater ligesom kamæleoner, de er det du gerne vil ha de skal være og tro mig, mænd vil gøre og sige enormt meget hvis der bare er et nanogram chance for at få et gratis slag fisse. 

 

 

Op på hesten igen Søde, den helt rigtige er derude 

 

Knus Pia

 

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har intet at sige om selve manden du har mødt, og jeg forstår godt dit "What the fuck..."?
På den anden side er det alt fler mennesker idag der træder ind i flere personligheder der tjener dem bedst i forskellige situationer. Nuvel, sådan har det jo altid været, men internettet har boostet både mulighederne og behovet.
 
Jeg synes sådan set ikke det er særligt psykopatiskt generelt, selv om det kan være det i nogle fald selvfølgelig. Mere et "barn af vores tid".
Jeg tror også mange mennesker eksperimenterer med hvem de kan være i forskellige situationer; også et træk der er blevet boostet af internettet. Herinde f.eks kan man jo være hvem man vil. Og måske er det også mange der prøver at være nogen anden end den man er i hverdagen, når man besøger en GP. Man betaler dyre penge for at opleve noget, der ens hverdagspersona måske ikke kan/vil/duer til at være med til.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

 tro mig, mænd vil gøre og sige enormt meget hvis der bare er et nanogram chance for at få et gratis slag fisse. 

Det kommer vel an på forholdet mellem hvor mange penge man kan klatte ud på denne hobby, og hvor meget tid der er til rådighed i ens liv. Jeg gider ikke de der games, fordi jeg ikke har tid til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Farlig tror jeg ikke - det er han ikke... men ja - der var klassiske psykopatiske træk i hans alter ego...   

 

et fuldstændig gennemrationaliseret fravær af anger der tilmed var forklaret

og en gennemført ufleksibel tilgang til omgivelserne rationaliseret som pragmatisme og en logisk udvikling af hans liv og oplevelser igenne livet

 

hans facebook har en snert af sociopatens behov for overkompensation.

 

den er præget af familie - mest den nære... men "overdrevet" på en måde... som om det skal bekræftes at han indgår i et forhold på "den rigtige" måde... som om han ikke selv tror på det. 

 

Ingen tvivl om at hans udkårne vil se det som en dedikeret far - men noget er... off...  nogle af hans billeder er uendeligt æstetisk smukke og har gjort det at være sammen til et glansbillede over evig forelskelse snarere end.... "jeg elsker min kæreste"/"jeg elsker mit barn"

 

et alm sociopatisk træk - overkompensation 

 

Jeg ville ikke turde indlade mig med en der instinktivt kan læse fremmede og bruge dem på den måde han kunne...  men han er ikke hverken sociopat eller psykopat..... så han er ikke farlig i ekstrovert henseende 

 

Skræmmende læsning... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eksklusiv Escort Fyn

Tak for din fortælling kære Jasmin.

 

Jeg forstår godt, at du lige skal samle dig selv lidt op ovenpå sådan en følelsesmæssig ruchetur. Og ja, du fik jo vendt din verden lidt på hovedet et øjeblik og det i sig selv har sikkert en gave eller to med sig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 
Jeg tror også mange mennesker eksperimenterer med hvem de kan være i forskellige situationer; også et træk der er blevet boostet af internettet. Herinde f.eks kan man jo være hvem man vil. Og måske er det også mange der prøver at være nogen anden end den man er i hverdagen
 
B

 

 

Vil du sige du er en anden personlighed herinde end du er i virkeligheden ?

Der er folk herinde som har flere profiler så de kan lege bad guy good guy...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Som køber og især ny på området oplevede jeg miljøet som lidt koldt og pigerne lød aldrig ærlige når jeg har spurgt indtil alder og selve akten med stønne og komplimenter kan også føles lidt kunstige. Jeg siger ikke at hun er uærlig men der mangler lidt intimitet og tillid.

Samtidig føler jeg mig som kunde usikker på hvordan hun oplever mig og hvor hendes grænser ligger. F.eks. når hun spørger om mit navn skal jeg så være ærlig. Og 2 af pigerne har også spurgt indtil om jeg er single. Hertil svarede jeg ja selvom det er løgn. Jeg havde dårlig samvittighed over det men ønskede ikke at ødelægge stemningen hvis hun syntes jeg var et utro fjols selvom hun ikke kender min baggrund...

 

 

 

Det er interessant, hvad du skriver. Nogle gange læser man her i dette forum at folk skriver udtryk som: "ude i den virkelige verden". GP-verdenen virker som et slags parallelt univers som man kan gå ind og ud af. Er man inde, prøver man at begå sig efter de regler der er der. Man er intim på en anden måde end man er udenfor. Fysisk intimitet er mere eller mindre end del af aftalen, mens den psykiske intimitet tit er mere begrænset, og der er en vis tradition for løgn og bedrag på bestemte områder som du nævner.

 

Så sker der nogle gange det at de to verdener mødes. Hvad gør man, hvis man møder pigen i supermarkedet?  Man siger selvfølgelig ikke "Hej Linda !", for det navn har hun kun når hun er i klinikken. Man kan selvfølgelig bare sige "Hej", men nogle piger foretrækker at man helt lader være, selvom det kan virke underligt.

 

Bliver der stillet personlige spørgsmål i slutningen af seancen, opfatter jeg det som om pigen ønsker menneskelig kontakt, og så foretrækker jeg at være ærlig og jeg forventer også at hun er ærlig. Jeg er aldrig blevet spurgt om jeg var single. Hvis jeg blev spurgt om det, ville jeg svare ærligt, for jeg tror ikke hverken det ene eller det andet svar ville komme bag på hende. Noget andet er at man selvfølgelig har lov til at lyve, hvis der bliver stillet et spørgsmål der går tættere på end man er parat til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også mange mennesker eksperimenterer med hvem de kan være i forskellige situationer; også et træk der er blevet boostet af internettet. Herinde f.eks kan man jo være hvem man vil. Og måske er det også mange der prøver at være nogen anden end den man er i hverdagen, når man besøger en GP. Man betaler dyre penge for at opleve noget, der ens hverdagspersona måske ikke kan/vil/duer til at være med til.

 

og det er fint - det skal de have lov til... de må være lige dem de er/kan/vil være... uanset hvilken rolle de gerne vil spille under besøget - men hvis de spiller en rolle og får pigen til at spille med.... så skal døren lukkes bag dem og rollen blive hvor den er når skuespillet er færdigt. 

 

 

at spille en rolle kan være et outlet, en fantasi, en ide.... noget der giver et boost eller bekræftelse - hvad ved jeg... men den rolle jeg har i det scenarie er tidsbestemt og mit mentale velvære afhænger at at den rolle er afgrænset til 30/60 eller som igår 150 minutter fordi jeg blev og pludselig også ønskede at være vidne til hans fortælling  

 

 

men det skulle ikke have været mere end det..... og det der gjorde mig ondt var fordi han fik mig til at investere i en rolle som jeg troede var virkelig da han pludselig mixede tiden med mig og hverdagen udenfor..  - at blive inviteret af en man virkelig virkelig gerne vil inviteres af har en stor impact...  og det var misbrug af min tillid til hans ærlighed da han gav mig anledning til at finde ud af at det hele var manipulation

 

 

når man som gæst spiller en rolle med en GP skal man lukke døren bag sig og gå når man har gennemført sidste akt... skuespillet er ovre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for dig Jasmin, at du blev "snydt" sådan...

 

Men 2 timers pillowtalk, med de emner som han var inde på ??

Han har helt sikkert øvet sig, igen og igen...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin,

 

er dine iagttagelser ikke endnu et eksempel på, at fjolsbog er for narcissistiske halv- og helpsykopater?

 

Føler alligevel med dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, historien viser vel blot, at du er et menneske lige som alle os andre.

Og vi mennesker har altså følelser, som sommetider løber af med os.

Kapow... så bliver vi ramt, i øjeblikket, og svæver afsted på den lyserøde sky.

Men heldigvis har vi også den fantastiske evne til lige at stoppe op og ræsonnere - hvad var det egentligt, der skete der?

Det gjorde du heldigvis, inden du kom for langt 'ud på skyen' - ud, hvor det kunne have gjort endnu mere ondt, at komme videre fra.

Håber du kan bruge historien positivt..

Lige nu føler du dig bare bedraget og snydt, men i mine øje har 'fjolset' et meget større problem, end du har!!

Masser af varme kram herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...