Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 4: Hvad fanden er pointen ???

Recommended Posts

"All the good ones are taken" som hustruen siger - hvorefter hun desværre ALTID tilføjer "der er intet håb, så jeg kan jo lige så godt bliver hos dig.."

Suk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

"All the good ones are taken" som hustruen siger - hvorefter hun desværre ALTID tilføjer "der er intet håb, så jeg kan jo lige så godt bliver hos dig.."

Suk...

 

 

hahahaha - det tror jeg desværre din kone har ret i.... 

 

du er dog heldig - hun bliver hos dig..... jeg kiggede en ekstra gang på min ex og så var jeg ude af døren :)  jeg er hellere single og uden håb end double hvor mit liv føles håbløst *gg*

 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændede og ærlig historie, tusind tak for det Jasmin.

Men jo mere jeg læser, jo mere jeg bliver nysgerrig for at høre hans side af sagen. Har du slet ikke konfronteret ham med det?  Eller overvejet at gøre det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændede og ærlig historie, tusind tak for det Jasmin.

Men jo mere jeg læser, jo mere jeg bliver nysgerrig for at høre hans side af sagen. Har du slet ikke konfronteret ham med det?  Eller overvejet at gøre det?

 

overvejet det.... jo - mange mange gange om dagen lige efter for jeg var så skuffet og jeg var så frustreret.... 

 

men jeg ved også at man inviterer ikke ulykke inden for... slet ikke i form af noget der er mentalt "forkert skruet sammen"  

 

 

når jeg tænker på det nu - så sker det ind i mellem at jeg får lyst til det - bare skrive til ham "hvem er xx og xx???" som så skulle være kone og datter, men nu er det så meget på afstand og jeg har haft tid til at reflektere så meget at det ikke længere fylder "for meget" så at sige

 

han har skrevet nogle gange siden... og jeg har svaret pænt og opretholdt illusionen men undladt at svare så han fik anledning til at gøre andet og mere... og hans sidste udlæg virkede frustreret over min manglende interesse

 

 

men heldigvis - manden har jo interesse til anden side og ved instinktivt bedre end at sætte det hele overstyr... gudskelov at konsekvenstænkningen ikke mangler hos ham (den er der faktisk til overmål) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

han har skrevet nogle gange siden... og jeg har svaret pænt og opretholdt illusionen men undladt at svare så han fik anledning til at gøre andet og mere... og hans sidste udlæg virkede frustreret over min manglende interesse

 

 

men heldigvis - manden har jo interesse til anden side og ved instinktivt bedre end at sætte det hele overstyr... gudskelov at konsekvenstænkningen ikke mangler hos ham (den er der faktisk til overmål) 

 

 

Det er klogt spillet Jasmin :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Mon ikke Jasmin blot blev luret af en kynisk men klog fyr, der så igennem hendes narcissisme? ;) Samme bruges til at igangsætte en større respons blandt mænnerne her :smile:.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...