Hop til indhold
holstebronx

Favorit stilling ved fransk til kvinden ?

Recommended Posts

Jeg har fået en Ad Hoc opgave af Holstebro kommune, hvor jeg skal indsamle lidt statistik :D :D :D

 

 

Drenge, hvad er jeres favorit stilling / position når det gælder fransk til pigen ?

 

Piger, hvad er den mest ønskede stilling fra mændende ? ...( eller er det samme spørgsmål 2 gange ?! )

 

Når jeg spørger om vi kan komme forbi det franske til hende, så svarer hun ja, med positiv stemme.

Når jeg så spørger om jeg kan ligge nederst. og hun skal sidde på knæ over mig, ( hvis det da er den rette stillings beskrivelse :D )

Så siger hun ja, men med en snert af overraskelse i stemmen ( i følge min egen fortolkning af hendes svar ), hvilket overrasker mig.

 

Det var vist både problemstilling og svar på én gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en Ad Hoc opgave af Holstebro kommune, hvor jeg skal indsamle lidt statistik :D :D :D

 

 

Drenge, hvad er jeres favorit stilling / position når det gælder fransk til pigen ?

 

Piger, hvad er den mest ønskede stilling fra mændende ? ...( eller er det samme spørgsmål 2 gange ?! )

 

Når jeg spørger om vi kan komme forbi det franske til hende, så svarer hun ja, med positiv stemme.

Når jeg så spørger om jeg kan ligge nederst. og hun skal sidde på knæ over mig, ( hvis det da er den rette stillings beskrivelse :D )

Så siger hun ja, men med en snert af overraskelse i stemmen ( i følge min egen fortolkning af hendes svar ), hvilket overrasker mig.

 

Det var vist både problemstilling og svar på én gang.

Hey Holstebronx.

 

Det da et, dejlig konsulent job, du her, har fået.  :-P  :-P  Havde da håbet, min kommune havde, været lige så innovativ  :-P  :-P Kommer der en ledig stilling siger du til  :oops:

 

Jamen har det ligesom dig Holstebronx. Den stilling er mega fræk.  :oops: Den du skriver om. Jeg er nu så nem, at gøre tilfreds.  :-P  :-P  :-P  

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hey Holstebronx.

 

Det da et, dejlig konsulent job, du her, har fået.  :-P  :-P  Havde da håbet, min kommune havde, været lige så innovativ  :-P  :-P Kommer der en ledig stilling siger du til  :oops:

 

Jamen har det ligesom dig Holstebronx. Den stilling er mega fræk.  :oops: Den du skriver om. Jeg er nu så nem, at gøre tilfreds.  :-P  :-P  :-P  

 

KK

 

Modtageren ligger på ryggen. Den anden på maven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Holstebronx.

 

Det da et, dejlig konsulent job, du her, har fået.  :-P  :-P  Havde da håbet, min kommune havde, været lige så innovativ  :-P  :-P Kommer der en ledig stilling siger du til  :oops:

 

Jamen har det ligesom dig Holstebronx. Den stilling er mega fræk.  :oops: Den du skriver om. Jeg er nu så nem, at gøre tilfreds.  :-P  :-P  :-P  

 

KK

 

 

Jeg har hørt af afdelingen har vokseværk :P

skal nok ligge et godt ord ind for dig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt af afdelingen har vokseværk  :P

skal nok ligge et godt ord ind for dig !

 

Havde jeg sådan en opgave, var der andet, der fik vokseværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har to favoritter:

1) hun ligger på ryggen i sengen og Far ligger på knæ på gulvet og har et fast greb om begge hendes ben så det er Far her der bestemmer farten og hvornår festen slutter :)

2) hun sidder over skrævs på min mund og "tværer" f..... Rundt i hele mit ansigt så længe hun vil :)

To yderpunkter, men ikke det sto mindre favorittet begge to ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holstebronx Du da i den grad en wingman værdig.  :-P  :-P Men skal man altid komme i det stiveste puds   :-P  :-P

 

 

Der er ikke de store krav til påklædning, bare ingen træningsbukser med adidas striber :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine favoritter

Pigen øverst, men toppen er begge ligger på siden. Fordelene er vi begge er frie til at bevæge os, og jeg kan nå en masse spændende steder på hendes lille spændende krop, og vise versa. Og så kan man også rulle lidt rundt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilstå jeg er ret konventionel. Som regel ligger hun på ryggen, og jeg stikker den ene arm under et lår, og går videre derfra. Andre stillinger er også dejlige, sideliggende hvor man slikker på tværs, den famøse 69´er. Men som regel er det den gamle favorit der vinder :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Nu kommer vi piger med vores. Jeg holder med bly. Enten søstjernen eller også på alle fire med røven i vejert...... ummmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man nok bruge den til også. :D

 

'>

 

Nååå, er det den. Så bruger jeg den også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hvad er det? Sport i 2eren?

Søstjernen er når pige smider sig ned på ryggen med ben og arme ud til hver sin side.

Der er to scenarier der Gør sig gældende.

1. Hun ligger bare og forsvinder ind i nydelse og ænser ikke andet.

2. Hun ligger bare helt stille og vil have kunden kravler på og gør sig færdig.

I den her forbindelse er det scenario 1 der er i spil. Hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig på knæ ude på gulvet og skønne Ashley på hænder og knæ på sengekanten.

 

MUMS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foretrækker helt klart pigen øverst.. eller som LongJohn skriver, 'tvære fisse rundt i ansigtet'-udgaven.

 

Mit problem med pigen på ryggen er at det generer nakken fordi jeg kommer til at bøje hovedet bagover for at komme ordentligt til.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Mig på knæ ude på gulvet og skønne Ashley på hænder og knæ på sengekanten.

MUMS

Onslow. Udskift skønheden med flommet bleg dansk kvinde med strækmærker. Også har du en af mine favoritter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må prøve den der. Er det normalt at pigerne godt kan lide den stilling, eller er det en lille 'særhed' du har Sisse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok.......skal det være rigtig godt er det Søstjernen, sorte kys, finger i 2'eren, sutte klitten og måske et afbalaceret forsøg på fisting......alt sammen med samme følsomhed som når man stiller ventiler på en gammel Nimbus;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...