Hop til indhold

Melinda - Herning - Lidt øv..

Featured Replies

Skrevet

Efter at læse overvejende mange positive anmeldelser var forventningerne og forhåbningerne om et møde med Melinda høje. Gik desværre derfra med en lidt øv oplevelse forleden.

Aftalte tid et par timer før til 60 min. 5-10 min inden bliver mødet skudt 1 time længere ud. Da jeg allerede er kørt et stykke for mødet beslutter jeg at “vente”. Der bliver fundet en tid lidt før, men der kunne max tilbydes 30 min.

Pigen jeg mødte virkede ikke ret soigneret (havde bestilt kys) og det hele virkede bare som om der var travlt og man lige skulle klemmes ind.

Dertil var der også sat nogle ekstras i udsigt som ikke kunne lade sig gøre, hvilket alt i alt for mig gør mødet til en 4/10.

Det er hende på billederne, hun er en sød pige med en dejlig krop, uden tvivl, men jeg kunne ikke finde på at komme igen.

Og ja, note to self vil være, at hvis oprindelig aftale begynder at skride, så er det nok bedre bare at køre hjem igen og prøve en anden dag )

https://annoncelight.dk/showad/352519

Skrevet

Jeg havde en tilsvarende oplevelse med hende, hvor det hele virkede som om hun egentlig ikke rigtig gad. Derfor blev de 45 minutter jeg havde booket også kun til 25.

Hun har fået mange rosende ord her på eroguide, men jeg kan altså kun tilslutte mig din konklusion. Jeg kunne heller ikke finde på at besøge hende igen.

Skrevet

Jeg har også engang mødt hende. Blev modtaget af en uoplagt pige, der træt sjoskede rundt i tøfler og badekåbe. Hun var lige vågnet midt på formiddagen. Aftale var lavet dagen før. Skulle være gået igen, men pga de gode anmeldelser kunne det vel ikke være så dårligt. Det kunne det..

Redigeret af fila

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.