Hop til indhold

Hvorfor er danske mænd så glade for “skal vi gå en tur?” på første date?

Featured Replies

Skrevet

Okay, jeg har gået og tænkt lidt over noget og nu bliver jeg simpelthen nødt til at høre mændenes side af det 😂

Hvorfor er det SÅ tit danske fyre/mænd der foreslår: “Skal vi ikke bare gå en tur?” når man skal mødes første gang? 🤔

Og inden nogen kommer efter mig haha nej jeg siger selvfølgelig ikke at ALLE danske mænd er sådan. Det er bare noget jeg selv har lagt mærke til ret mange gange.

Når jeg har datet eller mødt mænd med udenlandsk baggrund har jeg faktisk nærmest aldrig oplevet at første forslag var en gåtur. Der har det mere været: “Skal vi tage en kaffe?”, “lad os spise noget”, “jeg kender et hyggeligt sted” osv.

Men med danske mænd… somehow ender vi altid tilbage ved den gåtur 😂

Så jeg er ægte nysgerrig: Hvorfor?

Er det fordi det er mere afslappet og mindre akavet? Er det fordi man ikke vil gøre for meget ud af et første møde? Er det økonomien? Eller er det bare sådan en dansk dating-ting hvor man gerne vil holde det meget casual og low effort i starten?

For mig personligt betyder første indtryk faktisk ret meget. Jeg forventer ikke en dyr restaurant eller noget fancy overhovedet. For mig handler det mere om at jeg kan mærke at manden faktisk har gjort sig lidt umage og har lyst til at gøre mødet hyggeligt. Det behøver seriøst ikke koste særlig meget men bare det der med at have tænkt lidt over“hvad kunne være hyggeligt at lave sammen?” betyder noget for mig. En gåtur kan bare hurtigt føles lidt for casual og sådan… “vi ser lige hvad det er” 😂

Hvis en mand kun foreslår at vi skal gå rundt uden egentlig at have planlagt noget så får jeg hurtigt sådan lidt friend vibes 😭😂 Og så kan jeg mærke at min romantiske interesse falder. Ikke fordi en gåtur i sig selv er dårlig, men som første date føles det bare meget venskabeligt for mig. Så mænd educate me please 😂 Er der faktisk en tanke bag den klassiske danske “skal vi gå en tur?”

Og hvis I skulle invitere en kvinde, I oprigtigt var interesserede i ud første gang: Hvad ville I så foreslå? En gåtur, café, drinks, restaurant eller noget helt femte? 

Skrevet

Du mener at danske mænd bare siger, skal vi gå en tur intet andet ?

nå jeg har været på date drukket kaffe, spist mad. Ja så kan jeg godt foreslå skal vi slentre en tur.

Men ikke isoleret set, men til slut på en date

Skrevet

Jeg kan helt klart godt følge dig i, at intensiteten og muligheden for flirt er større, når man sidder og har fokus på hinanden, frem for når man går side om side. Måske er en del mænd lidt ukomfortable med at sidde og se en ny date i øjnene i længere tid? Måske føles det for nogen mere attraktivt med en uformel gåtur, når man går i stedet for at sidde og tale sammen, hvilket du jo også selv er inde på.

Jeg håber i hvert fald ikke, at det er for at spare en kop kaffe.

Skrevet

Jeg har været på et par gåture. Og jeg har også oplevet, at det er den anden part, som gerne vil det.

Dog ofte sluttet af med, at man finder en café og får en kop der bagefter.

Hvorfor så gåturen? Det er jo et godt spørgsmål, og om der er nogen god grund til det, ved jeg ikke.

Personligt synes jeg nok, at en gåtur i en park eller skov giver noget mere ro og privatliv end en café eller restaurant fyldt med alle mulige andre mennesker. Måske er det også nemmere at snakke om løst og fast, når man ikke skal sidde og kigge hinanden i øjnene. Jeg synes egentlig, at disse gåture har været rigtig fine til en første date. Og jeg har også oplevet (danske) kvinder foreslå det.

Men det kommer nok også an på tidspunktet. Er det en søndag eftermiddag her sidst i september, så vil en dejlig tur i efterårsskoven være et rigtig godt valg, synes jeg. Er det derimod ene tirsdag aften midt januar, så er en restaurant eller café nok et bedre valg.

Skrevet

Uha det er sku et godt spørgsmål...

Jeg deler lige mine tanker op ...

En gåtur er afslappende og ikke så stressede og du kan se og mærke en anden energi på dig og kvinden i de samtaler i har ..

2 : vi kunne håbe på en frisk kvinde med dogging interesse i naturen og andet 🤪(det er bare min humor som stikker lidt af her ) altså en joke... 😆 og lidt indre sandhed også ..dog ikke noget at bringe op på en første gå date...med mindre det er @Pink Peach undskyld Pink 🤪😂

3 : Blev faktisk kærester med en på en "date" eller som hun sagde en gåtur i det fri .... hun blev overrasket(positiv)over jeg nævnte at ænderne som vi så : dannede par for livet...så var hun solgt ...det holdte i mange år det forhold-så ikke helt spildt 😊

4: personligt syntes jeg at gå på date med restaurant eller cafe og eller opsat ude blandt mennesker- kan være for perfekt og du ofte ikke viser dit sande jeg, fordi du vil imponere og så er det for mig ikke dig selv i almindelighed i den hverdag som jeg er tryg i ....

Der syntes jeg en hjemme date eller tur ude med hjemmelavede mad(picnic,topas,sushi ect) i naturen eller stranden er mig bedst....

Personligt forventer jeg intet på en første date for jeg definere det som en jobsamtale..hvor du mærker om der er kemi til næste date ...

Skrevet

Da jeg var yngre (19-21 år), så oplevede jeg at mine veninder faktisk godt kunne lide gåturen. Ihvertfald dem der var jomfruer. Her nu hvor jeg er 24, så foretrækker jeg egentlig at mødes ved en restaurant eller lignende.

Det er bare meget low effort at gå en tur, og danske mænd er ikke meget kreative.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 18 minutter siden:

Så jeg er ægte nysgerrig: Hvorfor?

"Walk and talk" er slet ikke dumt - og bedre end at hænge ud over en kop kaffe. Det er fysisk og naturligt.

Jeg havde en første date, hvor vi gik omkring 10 km i hård frostsne. Så sluttede vi godt nok med varm kakao, og aftalte at mødes privat dagen efter.

Mødet dagen efter varede ca. 24 timer og var masser af "sex på 2. date" - den opskrift kan jeg godt anbefale - vi var kærester i 10 år!

Men gåturen var en god del af det!

Hvis "udenlandske mænd" ikke gider gå en tur, så er det ikke sikkert, de gider dig 🤔

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Du spørger, hvorfor mænd foreslår en gåtur, og om det handler om lav indsats. Lad mig give dig det helt ærlige svar fra den anden side af bordet.

For det første handler det om erfaring og alderssvarende dating. Når man som jeg, er nået en alder, hvor man dater folk med børn og travle hverdage, leder hverken mænd eller kvinder efter et hurtigt engangsknald. Det var helt anderledes i de yngre år. Der var en invitation hjem til hende eller hun inviterede sig selv hjem til mig, at der med garanti nok skulle ske et eller andet i den lumre retning. Nu oplever jeg at begge parter har travle jobs og hun har unger som skal puttes.

Samtidig har mænd af den "gamle skole", der gerne vil svinge kortet, brændt fingrene nok gange.

Når et par runder drinks og lidt mad i København hurtigt koster det samme som en tur hos en prostitueret, begynder man at tænke over sin investering. Mange mænd har prøvet at tage en kvinde ud på en fin bar, betale hele gildet og bagefter stå tilbage med følelsen af blot at have været aftenens underholdning.

En gåtur er mandens filter. Det er ikke, fordi vi ikke vil gøre os umage – det gør vi gerne, når der er reel kemi og gensidig interesse. Men gåturen er den eneste ramme, hvor vi kan mødes på lige fod, uden at manden påtager sig hele den økonomiske og arrangørmæssige risiko for et møde med en fremmed.

Når du afskriver en gåtur som "friend vibes", risikerer du at sortere de mænd fra, som bare er modne nok til at passe på deres ressourcer, indtil de ved, om du reelt er interesseret i ham – eller bare i en hyggelig aften på hans regning.

Skrevet

Jeg tænker at en gåtur med en dejlig dame er en fin måde at få en uformel snak og relevante emner.

Jeg har ikke noget imod at spendere en frokost eller lidt mad, men gåturen er skøn uanset om der er før eller efter kaffe eller mad. Jeg havde ikke lavet aftalen, hvis ikke jeg var indstillet på at investere tid og penge og jeg forventer faktisk kun at damen møder op med åbent sind og ønske om at lære mig at kende.

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 49 minutter siden:

Du spørger, hvorfor mænd foreslår en gåtur, og om det handler om lav indsats. Lad mig give dig det helt ærlige svar fra den anden side af bordet.

For det første handler det om erfaring og alderssvarende dating. Når man som jeg, er nået en alder, hvor man dater folk med børn og travle hverdage, leder hverken mænd eller kvinder efter et hurtigt engangsknald. Det var helt anderledes i de yngre år. Der var en invitation hjem til hende eller hun inviterede sig selv hjem til mig, at der med garanti nok skulle ske et eller andet i den lumre retning. Nu oplever jeg at begge parter har travle jobs og hun har unger som skal puttes.

Samtidig har mænd af den "gamle skole", der gerne vil svinge kortet, brændt fingrene nok gange.

Når et par runder drinks og lidt mad i København hurtigt koster det samme som en tur hos en prostitueret, begynder man at tænke over sin investering. Mange mænd har prøvet at tage en kvinde ud på en fin bar, betale hele gildet og bagefter stå tilbage med følelsen af blot at have været aftenens underholdning.

En gåtur er mandens filter. Det er ikke, fordi vi ikke vil gøre os umage – det gør vi gerne, når der er reel kemi og gensidig interesse. Men gåturen er den eneste ramme, hvor vi kan mødes på lige fod, uden at manden påtager sig hele den økonomiske og arrangørmæssige risiko for et møde med en fremmed.

Når du afskriver en gåtur som "friend vibes", risikerer du at sortere de mænd fra, som bare er modne nok til at passe på deres ressourcer, indtil de ved, om du reelt er interesseret i ham – eller bare i en hyggelig aften på hans regning.

Jeg kan godt forstå din forklaring men jeg er faktisk ikke helt enig 😅For mig ER “skal vi gå en tur?” bare lidt low effort som første date. Sorry haha. Ikke fordi en mand skal bruge en masse penge på mig for det har jeg heller aldrig skrevet. En kaffe på en café koster jo ikke ligefrem en formue 😂

Det jeg ikke helt forstår er den der tanke med at manden først skal finde ud af om kvinden er “reelt interesseret”, før han gider gøre lidt mere ud af det. Hun skal jo også finde ud af, om hun er interesseret i DIG? 😂 Det går begge veje.

Og hvis du inviterer en kvinde ud må der vel allerede være some kind of interest? Ellers hvorfor invitere hende overhovedet?

Jeg synes også det bliver lidt voldsomt at gøre en café eller en drink til sådan et økonomisk gamble hvor man risikerer at blive “brugt”. Altså sir… det er en kaffe ikke en investering i aktier 😂😭

Selvfølgelig findes der kvinder der bare vil have gratis mad og drinks, men det betyder jo ikke, at alle kvinder skal mødes med “du får en gåtur, indtil du har bevist, du faktisk kan lide mig”. Den energi ville personligt få mig til at miste interessen endnu hurtigere.

Så ja måske er vi bare forskellige dér 😂 For mig viser en lille smule effort på første date at en mand faktisk har lyst til at date mig. En gåtur kan være hyggelig senere men som første møde? I’m sorry, jeg får stadig friend vibes 

Skrevet

@DarkSkinEnergy Du rammer i virkeligheden ned i en sjov modsigelse omkring moderne dating og kønsroller, og det bliver næsten helt absurd, når samtalen udfolder sig herinde. Det minder mig lidt om et opslag, jeg så på Nympho i går, hvor en fyr søgte "no sex workers please, looking for typical 'real' female who is not in the sex worker scene" Man skal altså huske at kende sit publikum og sin kontekst. At efterlyse klassisk kurmageri og løfte pegefingre ad mænds datingvaner på et forum, der primært handler om betalingssex, er om ikke andet en smule specielt.

Når det er sagt, så udstiller dit svar præcis den dobbeltmoral, mange mænd oplever i dag. Du skriver, at daten "går begge veje", og at en kaffe ikke er en aktieinvestering. Men i praksis fastholder du stadig den traditionelle kønsrolle: Manden skal være den, der tager initiativet, skaber rammen og åbner tegnebogen, for at du overhovedet gider overveje ham som andet end en "ven".

Hvis mødet reelt gik begge veje, hvorfor er det så udelukkende hans opgave at bevise "effort" ved at betale, mens din indsats blot er at troppe op og evaluere ham?

Mænd foreslår ikke en gåtur, fordi de ikke har råd til en espresso. En gåtur er mandens måde at skabe et neutralt rum på, hvor man mødes som to ligeagtede mennesker uden det stumme forventningspres, der opstår, så snart der svinges et dankort. Når du afskriver en gåtur som "low effort", handler det måske i virkeligheden om, at du forventer, at manden skal lægge en økonomisk markør for at få lov til at vise sig frem.

Det gør mig dog oprigtigt nysgerrig på din egen intention med indlægget og din opdeling af dating:

Når man professionelt befinder sig i en verden, hvor mænd betaler for ens tid, selskab og opmærksomhed, hvornår er noget så privat dating, og hvornår bliver det en forlængelse af arbejdet?

Man skulle tro, at privat dating var det frirum, hvor du netop ønskede at lægge transaktionerne væk og møde en mand helt på lige fod – uden at han skal "købe" sig til din interesse med cafe-regninger eller drinks. Men når du alligevel kræver den form for økonomisk initiativ for overhovedet at mærke romantisk interesse, kommer du så ikke til at trække den professionelle transaktionslogik med over i dit private kærlighedsliv?

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan godt forstå din forklaring men jeg er faktisk ikke helt enig 😅For mig ER “skal vi gå en tur?” bare lidt low effort som første date. Sorry haha. Ikke fordi en mand skal bruge en masse penge på mig for det har jeg heller aldrig skrevet. En kaffe på en café koster jo ikke ligefrem en formue 😂

Det jeg ikke helt forstår er den der tanke med at manden først skal finde ud af om kvinden er “reelt interesseret”, før han gider gøre lidt mere ud af det. Hun skal jo også finde ud af, om hun er interesseret i DIG? 😂 Det går begge veje.

Og hvis du inviterer en kvinde ud må der vel allerede være some kind of interest? Ellers hvorfor invitere hende overhovedet?

Jeg synes også det bliver lidt voldsomt at gøre en café eller en drink til sådan et økonomisk gamble hvor man risikerer at blive “brugt”. Altså sir… det er en kaffe ikke en investering i aktier 😂😭

Selvfølgelig findes der kvinder der bare vil have gratis mad og drinks, men det betyder jo ikke, at alle kvinder skal mødes med “du får en gåtur, indtil du har bevist, du faktisk kan lide mig”. Den energi ville personligt få mig til at miste interessen endnu hurtigere.

Så ja måske er vi bare forskellige dér 😂 For mig viser en lille smule effort på første date at en mand faktisk har lyst til at date mig. En gåtur kan være hyggelig senere men som første møde? I’m sorry, jeg får stadig friend vibes 

Hvorfor er der mere "effort" i at invitere hende på en kop kaffe på en eller anden café?

I forhold til at finde en smuk skov at gå en tur i?

Har det betydning for dig, at han er nødt til at betale 85 kr. for et kop kaffe og en småkage - i stedet for de måske 0 kr. en tur i skoven koster?

Jeg har drukket nogle kopper kaffe, sodavand og øl, og det har skam været hyggeligt nok, det er slet ikke det. Men jeg har også gået nogle ture, og skal jeg være helt ærlig, så synes jeg, at en times tur i en smuk efterårsskov, hvor vi også har mulighed for at tale sammen om løst og fast, på mange måder er langt hyggeligere og bedre til at lære hinanden at kende.

Men hver sin smag.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 2 timer siden:

For mig handler det mere om at jeg kan mærke at manden faktisk har gjort sig lidt umage og har lyst til at gøre mødet hyggeligt.

... og at du ikke selv skal gøre en skid, bare sætte dig ned og lade dig beværte.

Tror, du skal se indad og tænke over, hvad du selv står for!

Skrevet

At gå en tur er en god måde at 'bryde isen'.
Jeg har aldrig selv datet, men har mange gange gået sammen med forskellige kvinder i andre sammenhæng.
Og så er der kommet rigtig gode snakke i gang.
Fordelen er også, at hvis man lige løber tør for samtalestof, kan man godt gå ved siden af hinanden i tavshed uden det virker akavet.
Så kan man altid tage en kop kaffe (gerne med en god kage, når man er mig) eller en middag bagefter.

Skrevet

Okay guys, så når I har været ude på jeres gåtur er det så også kvinden der bagefter skal skrive til jer at hun ønsker en date mere, eller? 😄

Skrevet
køb dansk skrev, for 20 minutter siden:

... og at du ikke selv skal gøre en skid, bare sætte dig ned og lade dig beværte.

Tror, du skal se indad og tænke over, hvad du selv står for!

Du får den energi du giver 😊 Low effort = low effort

Skrevet

Hvis jeg er interesseret i pigen så vil jeg prøve at vinde hende over, det er det eneste der betyder noget. Hvis jeg skal betale kaffe så er det ikke en kæmpe udgift i forhold til andre udgifter (f.eks. til tøj).

sneræven skrev, for 15 minutter siden:

Fordelen er også, at hvis man lige løber tør for samtalestof, kan man godt gå ved siden af hinanden i tavshed uden det virker akavet.

Det er jeg enig i men jeg ville se det som at jeg havde fejlet hvis vi løb tør for samtalestof. Man behøver ikke snakke hele tiden, og en lille pause kan være ok, men det er mit ansvar som mand at det ikke bliver akavet eller kedeligt. Ikke fordi jeg er mand men fordi jeg vil have hende.

Det behøver ikke nødvendigvis være bedre fordi det er dyrt. Men jeg synes en café er mere struktureret end en gåtur. Første gang kan det være ok at kunne falde tilbage på ”hvad skal du have”, ”kyllingen ser spændende ud” eller lignende, om ikke andet for hendes skyld. Det gør det nemt at komme i gang med at fortælle om ens meninger, hvad man kan lide, lignende ting man har prøvet, osv. Og så udvikler det sig forhåbentligvis. Det tager også lidt tid at spise. Det er passende tid til at se hinanden an. Så skrider man ikke allerede efter to minutter.

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 34 minutter siden:

@DarkSkinEnergy Du rammer i virkeligheden ned i en sjov modsigelse omkring moderne dating og kønsroller, og det bliver næsten helt absurd, når samtalen udfolder sig herinde. Det minder mig lidt om et opslag, jeg så på Nympho i går, hvor en fyr søgte "no sex workers please, looking for typical 'real' female who is not in the sex worker scene" Man skal altså huske at kende sit publikum og sin kontekst. At efterlyse klassisk kurmageri og løfte pegefingre ad mænds datingvaner på et forum, der primært handler om betalingssex, er om ikke andet en smule specielt.

Når det er sagt, så udstiller dit svar præcis den dobbeltmoral, mange mænd oplever i dag. Du skriver, at daten "går begge veje", og at en kaffe ikke er en aktieinvestering. Men i praksis fastholder du stadig den traditionelle kønsrolle: Manden skal være den, der tager initiativet, skaber rammen og åbner tegnebogen, for at du overhovedet gider overveje ham som andet end en "ven".

Hvis mødet reelt gik begge veje, hvorfor er det så udelukkende hans opgave at bevise "effort" ved at betale, mens din indsats blot er at troppe op og evaluere ham?

Mænd foreslår ikke en gåtur, fordi de ikke har råd til en espresso. En gåtur er mandens måde at skabe et neutralt rum på, hvor man mødes som to ligeagtede mennesker uden det stumme forventningspres, der opstår, så snart der svinges et dankort. Når du afskriver en gåtur som "low effort", handler det måske i virkeligheden om, at du forventer, at manden skal lægge en økonomisk markør for at få lov til at vise sig frem.

Det gør mig dog oprigtigt nysgerrig på din egen intention med indlægget og din opdeling af dating:

Når man professionelt befinder sig i en verden, hvor mænd betaler for ens tid, selskab og opmærksomhed, hvornår er noget så privat dating, og hvornår bliver det en forlængelse af arbejdet?

Man skulle tro, at privat dating var det frirum, hvor du netop ønskede at lægge transaktionerne væk og møde en mand helt på lige fod – uden at han skal "købe" sig til din interesse med cafe-regninger eller drinks. Men når du alligevel kræver den form for økonomisk initiativ for overhovedet at mærke romantisk interesse, kommer du så ikke til at trække den professionelle transaktionslogik med over i dit private kærlighedsliv?

Jeg har jo aldrig sagt at en mand skal “købe” min interesse eller hive dankortet frem før jeg gider ham. Like come on 😂 Jeg snakker om drikkelse på en café ikke en weekend i Paris.

For mig handler det bare om effort og vibe. Hvis en fyr skriver “jeg kender et hyggeligt sted, skal vi tage en kaffe?”, så giver det mig bare mere date-vibes end “skal vi gå en tur?” 😭 Det ene føles som om, han faktisk har tænkt lidt over vores møde det andet føles for mig meget sådan… vi går lige en runde og ser hvad der sker .

Og det der med at min “indsats bare er at troppe op og evaluere ham”… ej stop 😂 Selvfølgelig sidder jeg ikke bare med armene over kors og giver manden karakterer hahaha. Jeg skal da også vise interesse være nysgerrig, holde samtalen kørende, være nærværende og give noget af mig selv. Det er jo dét, jeg mener med, at det går begge veje.

Men ja, jeg kan godt lide, når en mand tager initiativ. Det står jeg altså gerne ved 😂🤷🏽‍♀️ Jeg synes det er attraktivt, når en fyr siger “jeg har tænkt vi kunne tage derhen” fremfor bare “skal vi gå?”. Call me old school på lige dét punkt, I guess 😭

Og den sidste del omkring mit professionelle liv synes jeg ærligt er lidt ved siden af 😅 Jeg kan sagtens skelne mellem arbejde og hvem jeg dater privat. Bare fordi penge findes i én del af mit liv, betyder det jo ikke, at jeg sidder på en privat date og tænker “hmm hvor meget har han brugt på mig indtil videre?”

Så nej, han behøver ikke “købe sig til” min interesse. Men måden en mand inviterer mig ud på, kan godt påvirke min interesse. Det er to helt forskellige ting.

Du får date-vibes af en gåtur jeg får friend vibes 😂🤷🏽‍♀️ And that’s okay. Den der gåtur som første date? It’s still giving low effort to me !

Skrevet
Candy Cane skrev, for 22 minutter siden:

Okay guys, så når I har været ude på jeres gåtur er det så også kvinden der bagefter skal skrive til jer at hun ønsker en date mere, eller? 😄

Candy Cane skrev, for 24 minutter siden:

Nej slet ikke i mit tilfælde... så skriver jeg at næste date er en løbetur på 3 date cykeltur og 4 date biltur...5 date sejl tur og 6 flyvetur(der er vi forhåbentlig på High Mile Club turen ) 🤪

Redigeret af FrankeDuSkylderGlædespiger

Skrevet

@Candy Cane Hvis præmissen for en god date er, at mandens indsats skal måles direkte i, hvor meget han betaler for at være i dit selskab, så må de mænd, der trofast er med til at betale din månedsløn igennem din hobby beskæftigelse, jo ligge utroligt varmt i svinget i din romantiske bog. De viser da om nogen maksimal "effort", hvis vi gør alt op i materielle goder og beløb.

@DarkSkinEnergy Når jeg læser jeres indlæg igennem, kan jeg næsten ikke lade være med at tænke: Er det her i virkeligheden bare et genialt, omvendt salgstrick fra jeres side?

For hvis målet var at skræmme mænd væk fra det private datingmarked og direkte over til Candys erhvervskolleger, kunne I jo ikke have installeret fælden bedre.

I afskriver gåturen som "low effort" og insisterer på, at en mand skal betale for rammerne for overhovedet at vise "vibe og initiativ". Men I glemmer bare den omvendte kalkule fra mændenes side. I aner ganske enkelt ikke, hvor mange mænd, mig selv inklusiv, der har siddet på en gudsjammerlig kedelig date på en bar, smidt 1.000-2.00/ kroner efter drinks og "god stemning", og på vej hjem har tænkt: "Gud, hvor var det et spild af penge. Jeg skulle have fyret det beløb af hos en sexarbejder i stedet – så var jeg da i det mindste garanteret god betjening, smil og valuta for pengene."

Så tillykke med salgsfremstødet. Ved at gøre almindelig dating til en transaktionspræget eksamen hvor dankortet skal frem fra minut ét, gør I jo i virkeligheden betalingssex til et langt mere gennemskueligt og overskueligt alternativ for mænd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.