Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet

Yes, tillader mig at være moralens vogter, selvom det sikkert er det forkert forum at være det i. Men lige pt vælter det ind med baltiske piger på 18-20 år i størrelse 45 kilo. Og forummet koger over en begejstring og eufori over at få lov at udnytte disse unge kvinder. For ja, det er at UDNYTTE dem. Om de kommer fra kår, som vi end ikke tør tænke på og har været tvunget ind i gamet siden de var børn, eller om de har et misbrug der skal finanseres, eller om der er psykiske diagnoser bag, det ved jeg ikke, men… De er teenagere, de er taget til et andet land og lader sig bolle i hoved og røv 24/7 af gamle mænd, de har bagmænd, der sætter alt op for dem.

Til jer der bare synes det er helt vildt fedt at gå ombord i … Tænk nu for en gangs skyld med det rigtige hoved!

Skrevet

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩

upassende og dårlig humor kan forekomme...

Skrevet

Jeg har gjort mig samme tanker og var lige ved at skrive et indlæg, hvor jeg spørger, om jeg er den eneste, der har observeret en bølge af helt unge piger, der skyller ind i landet? Det er ganske vist ikke i mit segment, men jeg undrer mig.

Redigeret af Borende X

Skrevet
Cornell skrev, 1 time siden:

Yes, tillader mig at være moralens vogter, selvom det sikkert er det forkert forum at være det i. Men lige pt vælter det ind med baltiske piger på 18-20 år i størrelse 45 kilo. Og forummet koger over en begejstring og eufori over at få lov at udnytte disse unge kvinder. For ja, det er at UDNYTTE dem. Om de kommer fra kår, som vi end ikke tør tænke på og har været tvunget ind i gamet siden de var børn, eller om de har et misbrug der skal finanseres, eller om der er psykiske diagnoser bag, det ved jeg ikke, men… De er teenagere, de er taget til et andet land og lader sig bolle i hoved og røv 24/7 af gamle mænd, de har bagmænd, der sætter alt op for dem.

Til jer der bare synes det er helt vildt fedt at gå ombord i … Tænk nu for en gangs skyld med det rigtige hoved!

Hvilke lande og aldre syntes du er okay man besøger? De baltiske lande er altså ikke så ludfattige som du påstår.

Skrevet

De tilbyder alle det samme menukort som indeholder avancerede ting som facefuck og dominering. Ikke noget mange 18-20 årige kan håndtere.

Det virker som den samme metodik, som den gruppe der bad om ansigtsbilleder før et besøg for år tilbage. Endte de ikke hos politiet?

Skrevet

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Pink Peach mænd har to hoveder men kun blod til et og når det lille hoved tager over forsvinder al moral og anstændighed.

For mange år siden tog jeg, af flere grunde, den beslutning kun at besøge danske kvinder.

Nogle af grundene er at sandsynligheden for at kvinderne er tvunget til at sælge sin krop er mindre, jeg kan bedre læse signalerne hvis der er noget galt, jeg får en helhed oplevelse og og ikke kun en udløsning.

Skrevet

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på mine tanker har jeg såååå meget lyst til at der bliver lavet et program der kan give dem prææææcis den grimme smag i munden de fortjener hvor de ikke kan gemme sig bagved “jamen jeg vidste ikke bedre”🤷🏼‍♀️🙏💪..

Måske hvis vi er flere💁‍♀️..

Skrevet

Enig med trådstarter at vi skal tænke os om.

Der er kommet mange annoncer med unge piger/damer, men hvor mange af dem er real, støder på rigtig mange annoncer som bare skriger af at være falske, og så er der og mange der er begyndt med dobbelt annoncer.

Skrevet

Du har fat i en vigtig pointe omkring de etiske bekymringer, og det er helt afgørende, at vi ikke vender det blinde øje til udnyttelse. Men det er også vigtigt at huske, at udnyttelse og bagmænd ikke kun handler om udenlandske kvinder. Man skal ikke længere end til podcasts som Narkobetjenten (sæson 15, episode 11 & 12) eller Krop Til Salg (sæson 1, episode 1 & 2) for at høre konkrete eksempler på danske sexarbejdere, der har haft bagmænd, som har tjent tykt på dem. Det er et generelt problem i et ureguleret marked.

Samtidig er der en slående forskel på den gængse diskurs og den reelle adfærd på markedet. Mange taler varmt for, at man skal støtte de selvstændige sexarbejdere. Og gerne de lokale. Men kigger man på en platform som Nympho, viser tallene noget andet. Det er uden sammenligning de udenlandske kvinder, der har flest følgere og får flest anmeldelser på daglig basis.

I et ureguleret marked er det i sidste ende den konkrete efterspørgsel, der driver værket. Der er ganske enkelt en markant kløft mellem de holdninger, der prædikes, og den interesse, som brugernes faktiske handlinger afspejler.

Skrevet

Det er fuldstændig usmageligt, at vi har et folketing der ikke vil anderkende en gruppe mennesker som lige værdige, giver dem samme rettigheder og sikkerhed som vi andre har i vores samfund.

Ved at anderkende sex erhvervet, vil der også være bedre mulighed for at kontrollere og beskytte med overgreb som det at tvinge kvinder, og måske særligt unge kvinder, til prostitution er!

Men der er en berøringsangst samt en frygt for de stærke feministiske grupper som ikke forstår at det også er en kvindes ret at vælge at sælge sex, men blive beskyttet mod tvang

Redigeret af sn57

Skrevet
LystTilSM skrev, for 3 timer siden:

og når det lille hoved tager over forsvinder al moral og anstændighed.

Hvis det lille hoved når at tage over, så mangler der vist i forvejen noget moral og anstændighed.

Skrevet

Også derfor jeg holder mig fra de piger med den alder og baggrund

Vil altid ha det i baghovedet, at der er ugler i mosen, så det skal jeg ikke ha på min samvittighed

Skrevet

Nu er jeg så heldig at de helt unge piger ikke siger mig så meget, jo de er flotte at se på men jeg ville føle mig klam hvis jeg lå med en af disse piger på 18-20 år.

Jeg foretrækker damerne over 30, er selv +50.

Men kan godt forstå de er meget fristende hvis man tænder på lolita looked.

Uanset hvad de fleste synes og mener vil der være kunder som er ligeglade og kun tænker på at bolle en ung pige.

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

Nu er jeg så heldig at de helt unge piger ikke siger mig så meget, jo de er flotte at se på men jeg ville føle mig klam hvis jeg lå med en af disse piger på 18-20 år.

Helt enig

Skrevet

Syntes ikke de ser ud til at være over 18, fik et chok da jeg så dem, det virker bare så forkert på alle måder

Redigeret af niceguyhimself

Skrevet

Der bliver helt sikkert spillet på lolita looket. Men det er jo det (mange) mænd vil have. Sålænge de er over 18 år så tror jeg ikke man kan gøre så meget ved det og er sikker på deres telefoner er rødglødende.

Skrevet

Der er desværre kunder til dem, for ellers var de her ikke.

Tror der kunder går stille med deres besøg, for de ved godt det ikke er velses de er en gamle gris

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på mine tanker har jeg såååå meget lyst til at der bliver lavet et program der kan give dem prææææcis den grimme smag i munden de fortjener hvor de ikke kan gemme sig bagved “jamen jeg vidste ikke bedre”🤷🏼‍♀️🙏💪..

Måske hvis vi er flere💁‍♀️..

okay du virker en smule nervøs for konkurrence?

Skrevet
Coco Darling skrev, for 49 minutter siden:

Tror der kunder går stille med deres besøg, for de ved godt det ikke er velses de er en gamle gris

det er jo ikke alle der tænder på midaldrenge tykke kvinder. Men fint for dem der gør. Hvordan kan man være sikker på du ikke har psykiske problemer?

Skrevet
Coco Darling skrev, for 44 minutter siden:

Der tager du skam helt fejl😅.. De har intet problem med at står ved det - de fleste af dem - især når det kommer til købesex..

I mellem tiden siger jeg nej tak til 3-5 aftaler hver vagt fordi de er under 28 som bliver liiiiidt for tæt på min ældstes 21 år😝😂🤷🏼‍♀️.. Go figure🤣..

Skrevet
pacer skrev, for 4 timer siden:

Men kan godt forstå de er meget fristende hvis man tænder på lolita looked.

Uanset hvad de fleste synes og mener vil der være kunder som er ligeglade og kun tænker på at bolle en ung pige.

nu har man jo ikke et lolita-look bare fordi man er 18-20 år. Derudover er det jo ikke alle kunder der er over 50. En 21-årig tænder nok mere på en 19-årig kvinde end en buttet 40-årig

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 2 minutter siden:

okay du virker en smule nervøs for konkurrence?

Og du virker uvidende og troll-agtig🤭.. Var der nogen ide i din kommentar eller mening som sådan🤷🏼‍♀️.? Synes du virkelig selv det var det bedste du skriftligt kunne formår i en voksen debat.?

Prøv igen please.. Jeg tror på du kan formår bedre💪..

By the way.. Måske jeg bare er nervøs for at den branche jeg elsker at bevæge mig rundt i skal blive ulovliggjort fordi Danmark få et rygte om at være super nem at fragte unge piger til og sælge dem til sex..

Man er som regel et rigtig grimt menneske eller har oplevet nogle rigtig grimme ting fra andre mennesker for at have så kynisk en tankegang og tænke at alle andre har grimme intentioner som standart.. Det beklager jeg for dig..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Hvorfor tror du bare på en bruger, der starter rygter om at alle unge kvinder fra baltikum, er ludfattige narkomaner? det er da utroligt fordømmende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.