Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
TVR 2 skrev, for 1 time siden:

Det usmagelige er kun delvist dækket her..... det andet er at nogle af disse 18-årige piger ligner 15-årige og det er satme usmageligt at der er et marked for det......

Jeg blev selv lidt chokeret over hvor unge pigerne ser ud denne gang.. Men han opdagede nok med Kris at det unge og uskyldige sælger her i Danmark😶..

Hvis du vidste hvoooor mange gange jeg er blevet bedt om at lege en 15 årig så ville du korse dig🫣..

• Svar 230
  • Visninger 14.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Jeg blev selv lidt chokeret over hvor unge pigerne ser ud denne gang.. Men han opdagede nok med Kris at det unge og uskyldige sælger her i Danmark😶..

Hvis du vidste hvoooor mange gange jeg er blevet bedt om at lege en 15 årig så ville du korse dig🫣..

"unge og uskyldig"?.... altså nogle ligner jo børn, og jeg håber der er nogle myndigheder der kigger med og noterer sig hvem der besøger.....

Skrevet
  • Author
TVR 2 skrev, for 2 timer siden:

"unge og uskyldig"?.... altså nogle ligner jo børn, og jeg håber der er nogle myndigheder der kigger med og noterer sig hvem der besøger.....

At der er bagmænd der udnytter unge kvinder er jo en ting - noget andet er at der er så stor efterspørgsel på det. Tænk at de mest sete profiler på Nympho, er de her teenagepiger. Deres situation er jo ikke meget anderledes, end hos de piger i samme aldersgruppe, som endte på Epstein Island.

Skrevet
Cornell skrev, for 10 minutter siden:

At der er bagmænd der udnytter unge kvinder er jo en ting - noget andet er at der er så stor efterspørgsel på det. Tænk at de mest sete profiler på Nympho, er de her teenagepiger. Deres situation er jo ikke meget anderledes, end hos de piger i samme aldersgruppe, som endte på Epstein Island.

Jeg tror også mange “klick” er fordi man er chokeret😶.. Det trøster jeg mig lidt ved at det måske er en del af dem🫣..

Skrevet

Jeg bruger ikke Nympho, men var lige inde og kigge, og fandt ret hurtigt ud, at man skal have profil.

Nå, men nok om den del. Er der noget som der har konto der, der har gjort sitet opmærksom på det meget unge piger ?

Skrevet
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Jeg bruger ikke Nympho, men var lige inde og kigge, og fandt ret hurtigt ud, at man skal have profil.

Nå, men nok om den del. Er der noget som der har konto der, der har gjort sitet opmærksom på det meget unge piger ?

Det havde jeg ærligt ikke overvejet.. De står som “real” så der er en fysisk person (gå jeg udfra) der har set deres billeder og unge alder😶..

Skrevet

De mænd som benytter sig af disse unge kvinder ulykke, sætter deres lyster og penge over andre mennesker rettigheder, frihed, fysiske og mentale sundhed, samt støtter kriminelle organisationer som driver menneskehandel og tvang, de er alle fuldstændig skruppelløse, respektløs og fuldstændig ligeglade med andres ulykke og hvordan de mishandles.

Hvordan mon de samme mænd ville se på det hvis det var deres egen 18 årige datter?

Redigeret af sn57

Skrevet

når nu de danske GP spiller moralens vogter skulle de måske lige tænke lidt over hvornår de selv startede 🙄

jeg har nu ikke lagt mærke til nogen særlig skifte her i jydeland måske det er en djævlinge ting

Skrevet
Pink Peach skrev, for 13 timer siden:

han har jo selv erkendt han er pimp, så hvorfor har du et problem med at han bliver draget til ansvar? Er det alle kriminelle du mener bare skal have frit lejde, eller kun dem hvor det gavner dine egne interesser?

Har jeg udtrykt bekymring for ham? NEJ. Men for de unge kvinder det nu kan få alvorlige følger for. Så stop med at tale udenom

Skrevet

@gøffe du ignorerer nogle vigtige ting i din sammenligning

For de unge østeuropæiske kvinder gælder at deres vej til prostitution går via menneskehandel, tvang og i et land som de ikke kender og ved hvor de kan søge hjælp. Og de tør slet ikke søge hjælp ved politiet for det politi de kender hjemme fra er korrupt og i lommen på den organiserede kriminalitet

Skrevet
Cornell skrev, for 2 timer siden:

De er jo myndige, så der er en pænt stor forskel...

Skrevet
LittleGreen skrev, for 32 minutter siden:

Ser ud til at deres profiler er forsvundet fra nympho.

Og det kan man jo så tænke lidt over......

Skrevet
dendanskemand91 skrev, 1 time siden:

De er jo myndige, så der er en pænt stor forskel...

Tak - det var nyttig viden! Så hvis bare de er myndige er alt tilladt. Du er skarp.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 46 minutter siden:

Tak - det var nyttig viden! Så hvis bare de er myndige er alt tilladt. Du er skarp.

Eller også ikke rigtig klog 🤔

Skrevet

Ved ikke helt hvad jeg syntes om alt det her. Ja vi skal få ram på de bagmænd, men nu går det også udover de to pigers indtægt.

Vi skal hjælpe dem, men vi skal ikke spænde ben for dem på samme tid.

Der er Ingen grund til at gøre det sværere for dem end hvad det allerede er.

Nu er deres annoncer nede, og de er sikkert blevet kontaktet af medierne og myndighederne. Stakkels piger.

Redigeret af Medaltrespekt

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Hvis DU VED der foregår noget kriminelt, så meld det til politiet? i stedet for at lege politisk korrekt om 2 unge kvinder du INTET aner om.

Skrevet
lingo skrev, 1 time siden:

Eller også ikke rigtig klog 🤔

Kender du de unge kvinder? eller er du bare redet med på de 2 midaldrende prostitueredes agenda mod nogle unge kvinder?

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 3 timer siden:

Ved ikke helt hvad jeg syntes om alt det her. Ja vi skal få ram på de bagmænd, men nu går det også udover de to pigers indtægt.

Vi skal hjælpe dem, men vi skal ikke spænde ben for dem på samme tid.

Der er Ingen grund til at gøre det sværere for dem end hvad det allerede er.

Nu er deres annoncer nede, og de er sikkert blevet kontaktet af medierne og myndighederne. Stakkels piger.

Jeg synes det vildt at du gå udfra at de to unge piger er helt okay med at der sidder en mand og styrer deres telefoner og tager en del af deres penge.. Måske synes de faktisk det er super ufedt..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Jeg synes det vildt at du gå udfra at de to unge piger er helt okay med at der sidder en mand og styrer deres telefoner og tager en del af deres penge.. Måske synes de faktisk det er super ufedt..

Jeg synes det er vildt at det er så vigtigt for dig at ytre dig om andre ludere…

Og måske synes de unge piger faktisk at det er super fedt…?

Men nej Jennifer og andre kloge morale vogtere ved jo bedst 🤣👎💩

Skrevet

Jeg synes det er vildt at folk bare antager at der er tale om tvang og "menneskehandel" og kriminelle bander udelukkende fordi at en pige er meget ung og fra et andet land. Og også at de er ulovligt unge.

Så uvidende er de unge altså ikke nu om dage.

Jeg vil som udgangspunkt i stedet antage at der er tale om piger der er helt klar over at de skal sælge sex - men også at de måske kan tjene flere penge end de nogensinde før har set i deres liv.

Men der er jo en del af dem som ikke fik lært nok fremmedsprog til at de selv kan lave annoncer og kommunikere med kunder. Det er heller ikke let at vide hvordan man skaffer en lejlighed i København at arbejde fra når det er ulovligt at udleje til dette formål.

Så rent økonomisk har de behov for en "agent/booker/fixer" som de kan indgå en frivillig aftale med om en deling af fortjenesten så de ikke skal klare logistiker selv.

I følge den danske straffelov er en sådan agent defineret til at være en "alfons".

Hvilket så ikke får "problemet" til at gå væk men får prisen pigerne må betale til at stige

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Og måske synes de unge piger faktisk at det er super fedt…?

Vi kender jo dine lyster til de purunge små piger, så det er forståeligt, at du er frustreret over, at de nu er væk. Nu må du nøjes med at besøge gamke kvinder i start-tyverne, og det giver dig nok ikke helt den samme “Lolita-oplevelse”.

Ja, det må være fedt for en 18 årig (eller måske er de yngre?) at få mulighed for sådan en loppetjans.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 29 minutter siden:

Vi kender jo dine lyster til de purunge små piger, så det er forståeligt, at du er frustreret over, at de nu er væk. Nu må du nøjes med at besøge gamke kvinder i start-tyverne, og det giver dig nok ikke helt den samme “Lolita-oplevelse”.

Ja, det må være fedt for en 18 årig (eller måske er de yngre?) at få mulighed for sådan en loppetjans.

Så er det vel heller ikke fedt for en 25-årig? Er det kun den aldersgruppe du tænder på der kan gøre det frivilligt?

Skrevet
gøffe skrev, for 10 timer siden:

når nu de danske GP spiller moralens vogter skulle de måske lige tænke lidt over hvornår de selv startede 🙄

jeg har nu ikke lagt mærke til nogen særlig skifte her i jydeland måske det er en djævlinge ting

Jeg var personligt 25 år og mor til tre da jeg startede.. Helt og aldeles voksen og bevidst omkring mine valg i livet☺️.. Samtidig startede jeg et sikkert sted hvor der var folk der var interesseret i at passe på mig hvilket gav mig en dejlig tryghed.. Jeg startede ikke op og tænkte som det første “jeg vil ud og knalde mænd der ikke kan samme sprog som jeg og derfor ikke forstår når jeg siger jeg ikke bryder mig om det de gør ved mig”😅.. Jeg har dog arbejdet med flere udenlandske kvinder blandt andet på sexyclub og i saunaklubben der gjorde det helt af deres egen vilje og de havde jo som det naturligste kontaktet et af de etablerede danske steder hvilket nok også ville være mit valg hvis jeg skulle arbejde i et fremmed land.. De steder der ligger frit tilgængeligt på nettet.. Det kræver ikke andet end en hurtig Google translate.. Men de danske steder oversvømmer underligt nok ikke i henvendelser fra unge 18-19 årige udenlandske piger der gerne vil arbejde🤷🏼‍♀️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.