Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor tror du bare på en bruger, der starter rygter om at alle unge kvinder fra baltikum, er ludfattige narkomaner? det er da utroligt fordømmende.

Han skriver jo netop at han ikke ved hvad situationen er men at uanset hvad så de teenagere der er fragtet til er fremmed land for at sælge sex med bagmænd der udnytter dem og det alene burde gøre man tænkte sig om en ekstra gang..

Hver gang der er en mand der skriver til Lola eller Anora så det en mand de sidder og skriver med og laver aftalen med en fremmed mand.. Der tjener flere penge jo flere gæster han kan skubbe på de unge piger.. Der måske har haft 7-10 seksuelle partnere i deres privatliv.. Det jo hovedrystende.. For mig i hvertfald.. Men fortsat da hvis du tør med at bestille dit sex ved en mand men få sexen af en kvinde..

Redigeret af JenniferRomantica

• Svar 230
  • Visninger 14.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Han skriver jo netop at han ikke ved hvad situationen er men at uanset hvad så de teenagere der er fragtet til er fremmed land for at sælge sex med bagmænd der udnytter dem og det alene burde gøre man tænkte sig om en ekstra gang..

Hver gang der er en mand der skriver til Lola eller Anora så det en mand de sidder og skriver med og laver aftalen med en fremmed mand.. Der tjener flere penge jo flere gæster han kan skubbe på de unge piger.. Der måske har haft 7-10 seksuelle partnere i deres privatliv.. Det jo hovedrystende.. For mig i hvertfald.. Men fortsat da hvis du tør med at bestille dit sex ved en mand men få sexen af en kvinde..

Har du beviser for dine påstande om dine konkurrenter?

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 2 minutter siden:

Har du beviser for dine påstande om dine konkurrenter?

Hvad for nogle af påstandene.? At det er en mand der sidder og sælger dem.? Ja det har han skam helt selv indrømmet og deltaget i en tråd omkring herinde🤷🏼‍♀️.. Det virker dumt at indrømme hvis det ikke er tilfældet tænker jeg her..

Jeg må lige påpege at piger på 18-19 år ikke er mine “konkurrenter” jeg appelerer slet ikke til deres kundesegment og det ønsker jeg som det sidste i verden at gøre.. For de ting de tilbyder ønsker jeg ikke at tilbyde.. Og jeg er ikke hverken 18 eller 22 længere thank the heavens for det sådan ærligt🤣.. Vi kan da kalde dem mine kollegaer tænker jeg.. Det føler jeg det meget bedre med..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hvad for nogle af påstandene.? At det er en mand der sidder og sælger dem.? Ja det har han skam helt selv indrømmet og deltaget i en tråd omkring herinde🤷🏼‍♀️.. Det virker dumt at indrømme hvis det ikke er tilfældet tænker jeg her..

Jeg må lige påpege at piger på 18-19 år ikke er mine “konkurrenter” jeg appelerer slet ikke til deres kundesegment og det ønsker jeg som det sidste i verden at gøre.. For de ting de tilbyder ønsker jeg ikke at tilbyde.. Og jeg er ikke hverken 18 eller 22 længere thank the heavens for det sådan ærligt🤣.. Vi kan da kalde dem mine kollegaer tænker jeg.. Det føler jeg det meget bedre med..

Men de har kunder om 10 år. Det har du nok svært ved. Så du har jo en interesse i at genere yngre piger.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 5 minutter siden:

Men de har kunder om 10 år. Det har du nok svært ved. Så du har jo en interesse i at genere yngre piger.

Så du tænker ikke mine faste gæster bliver ældre også🤣🤭.? Sammen med mig.? Come on dude.. Var det dit svar på min kommentar.. Det efterhånden virkelig ikke værd at debatterer med dig for du svarer på hvad der føles som ikke engang en brøkdel af mine kommentarer😮💨😂..

Lige nu har jeg så mange gæster at jeg ikke behøver at arbejde mere end 5-7 dage i måneden.. Jeg tror det er ca en 4 del af hvad de unge piger arbejder..

Fortsætter de stakkels piger i 10 år så de jo døden nær af pik.. Død ved Pik.. Det må være en særlig form for fetish😂..

Ha’ en dejlig dag makker❤️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Fortsætter de stakkels piger i 10 år så de jo døden nær af pik.. Død ved Pik.. Det må være en særlig form for fetish😂..

Død ved fisse, gad jeg altså godt at prøve... Men jeg må ikke for min super stride kone! 😢

Livet er hårdt...

Skrevet
dendanskemand91 skrev, 1 time siden:

Jesus, hvor er det dumt skrevet! 😟

Det ville være klædeligt at holde sig til diskussionen om hvorvidt der er beviser eller overhængende risiko for at de omtalte piger er i branchen på acceptable vilkår i stedet for den slags perfide bemærkninger!

Skrevet

Det handler ikke om at genere unge kvinder (forhåbentlig er de myndige) eller piger (sandheden er nogle gange at de ikke er myndige når de er handlet) men tværtimod at passe på dem!

At du mener hun bare er en sur gammel dame der vil ødelægge det for unge kvinde vidner jo kun om at du er ligeglad med om de er handlet og vil bruge en hver undskyldning for at forsvarer at knalde dem.

Vi er flere “ældre” kvinder der har meget at lave trods vores alder, for der er heldigvis noget til enhver smag. Og for de fleste er der andre ting der er langt vigtige end en ung alder.

Du kan jo søge på mit navn og se på anmeldelserne om det er nødvendigt at være 18-22 år i branchen for at være populær, eller om man også kan være det i midt 30’erne

(Beklager til andre jeg lyder selvfed - det er i en god sags tjeneste 😬)

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 minut siden:

Det handler ikke om at genere unge kvinder (forhåbentlig er de myndige) eller piger (sandheden er nogle gange at de ikke er myndige når de er handlet) men tværtimod at passe på dem!

At du mener hun bare er en sur gammel dame der vil ødelægge det for unge kvinde vidner jo kun om at du er ligeglad med om de er handlet og vil bruge en hver undskyldning for at forsvarer at knalde dem.

Vi er flere “ældre” kvinder der har meget at lave trods vores alder, for der er heldigvis noget til enhver smag. Og for de fleste er der andre ting der er langt vigtige end en ung alder.

Du kan jo søge på mit navn og se på anmeldelserne om det er nødvendigt at være 18-22 år i branchen for at være populær, eller om man også kan være det i midt 30’erne

Det sku ha været til

dendanskemand91 skrev, for 1 time siden:

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 4 timer siden:

det er jo ikke alle der tænder på midaldrenge tykke kvinder. Men fint for dem der gør. Hvordan kan man være sikker på du ikke har psykiske problemer?

Ved du selv hvad du skriver?

Jeg kan godt i farten lave nogle stavefejl, men det du skriver giver ingen mening,

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Der tager du skam helt fejl😅.. De har intet problem med at står ved det - de fleste af dem - især når det kommer til købesex..

I mellem tiden siger jeg nej tak til 3-5 aftaler hver vagt fordi de er under 28 som bliver liiiiidt for tæt på min ældstes 21 år😝😂🤷🏼‍♀️.. Go figure🤣..

Ja okay

Ja kender det godt med de kan blive for tæt på ens familie, for mit vedkommende mellem mit barn og ældste barnebarn, det er nej tak for mit vedkommende.

Tak 🙂

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror egentlig også at Karina på 19 år i Valby er en af hans piger.. Så det da tre piger han styre telefonen for og tjener penge på..

Tænker du ikke at de 4 piger på 18-19 år , der pt er i top på Ugens mest besøgte profiler, alle er under samme bagmænd?

Skrevet
Cornell skrev, for 2 minutter siden:

Tænker du ikke at de 4 piger på 18-19 år , der pt er i top på Ugens mest besøgte profiler, alle er under samme bagmænd?

Den ene var jeg lidt i tvivl om fordi hendes tekst er anderledes men det måske fordi der var en anden tekstforfatter første gang hun var af sted🤷🏼‍♀️.. Har uanset sendt linket til den fjerde pige også sammen med de andre med min teori om ændret tekstforfatter igår😶.. Så må jeg se hvor mange noshows og aflysninger det giver for sidst gik det lidt amok🤣.. Så om noget havde det nok været bedre for min forretning at tie min mund🤭..

Skrevet

@JenniferRomantica Har du nogen sinde tænkt på hvad det kan føre til, når du blander dig så meget i bagmændenes forretning? Altså når du sender links til nyhedsmedier og sådan noget.

Måske er det blot spøgelsestanker fra min side, men vi ved jo, at sådanne bagmænd næppe er de frommeste folk. Og når man først fucker med deres forretning, kan det vel få følger især når du er så offentlig, som du er.

Jeg ved ikke, om der virkelig er noget at frygte på dine vegne, men man kunne da godt blive en smule bekymret.

Det er ikke ment som kritik, blot en undren. Jeg synes, det er vældig sejt, at du tør stå så offentligt imod dem.

Skrevet
Coco Darling skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt i farten lave nogle stavefejl, men det du skriver giver ingen men

Coco Darling skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt i farten lave nogle stavefejl, men det du skriver giver ingen mening,

Jeg tror godt du ved jeg mente midaldrende.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

(Beklager til andre jeg lyder selvfed - det er i en god sags tjeneste 😬)

Har ingen interesse i at være sammen med meget unge kvinder. Men er imod den fordømmelse og at kontakte medier om noget i mener er forfærdeligt. Hvis i har ret i jeres påstande så er det nok smartere at kontakte politiet i stedet for Ekstra Bladet.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 15 minutter siden:

Har ingen interesse i at være sammen med meget unge kvinder. Men er imod den fordømmelse og at kontakte medier om noget i mener er forfærdeligt. Hvis i har ret i jeres påstande så er det nok smartere at kontakte politiet i stedet for Ekstra Bladet.

Jeg tror faktisk ofte at medierne reagerer hurtigere end politiet.. Og der er skam også sendt en besked til politiet☺️.. De blev kontaktet allerførst.. Intet svar.. Medierne svarede ganske hurtigt og har virket interesseret i at finde ud mere..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror faktisk ofte at medierne reagerer hurtigere end politiet.. Og der er skam også sendt en besked til politiet☺️.. De blev kontaktet allerførst.. Intet svar.. Medierne svarede ganske hurtigt og har virket interesseret i at finde ud mere..

Okay. Stakkels de unge kvinder det kommer til at gå ud over nu.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 15 minutter siden:

Okay. Stakkels de unge kvinder det kommer til at gå ud over nu.

Hvad er det da du er bange for at medierne og politiet skal gøre ved de stakkels piger.? Du tror ikke deres interesse ligger i manden der sidder og styrer deres telefoner eller🤣.?

Jeg vil lige her påpege at min besked til medierne var henad “der sidder den her mand og styrer en masse unge pigers telefoner og det kunne da egentlig være spændende at finde ud af hvad han tjener på det”☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er det da du er bange for at medierne og politiet skal gøre ved de stakkels piger.? Du tror ikke deres interesse ligger i manden der sidder og styrer deres telefoner eller🤣.?

Jeg vil lige her påpege at min besked til medierne var henad “der sidder den her mand og styrer en masse unge pigers telefoner og det kunne da egentlig være spændende at finde ud af hvad han tjener på det”☺️..

tænker ikke politiet eller medierne gør de unge kvinder noget. Men denne mand som du påstår er bag dem, det burde du nok have tænkt på inden du kontaktede medierne

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 35 minutter siden:

tænker ikke politiet eller medierne gør de unge kvinder noget. Men denne mand som du påstår er bag dem, det burde du nok have tænkt på inden du kontaktede medierne

Hvorfor skulle det dog give ham grund til at skade sin “varer”.? Du søger langt og bredt det fornemmer jeg godt.. Men du kommer liiidt for langt..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor skulle det dog give ham grund til at skade sin “varer”.? Du søger langt og bredt det fornemmer jeg godt.. Men du kommer liiidt for langt..

Hvis du mener der er en grund til at kontakte medier og politiet, må det være fordi du mener der er noget galt med ham. Men hvis du har god samvittighed så er det jo dit valg.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 56 minutter siden:

Hvis du mener der er en grund til at kontakte medier og politiet, må det være fordi du mener der er noget galt med ham. Men hvis du har god samvittighed så er det jo dit valg.

han har jo selv erkendt han er pimp, så hvorfor har du et problem med at han bliver draget til ansvar? Er det alle kriminelle du mener bare skal have frit lejde, eller kun dem hvor det gavner dine egne interesser?

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Det usmagelige er kun delvist dækket her..... det andet er at nogle af disse 18-årige piger ligner 15-årige og det er satme usmageligt at der er et marked for det......

Redigeret af TVR 2

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.