Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
Wafanden skrev, for 13 minutter siden:

Hendes opførsel herinde er krampagtig og hun virker fuldstændig blottet for enhver erkendelse af at nye, yngre og mere attraktive piger er vores foretrukne.

Hendes smædekampagne er smålig.

Det er da lige før man savner en moderator.

J

Der findes massere af 22-28 årige meget smukke piger på de forskillige sites, hvorfor har hun så ikke prøvet af ødelægge deres forretning, de er vel også hendes konkurrenter?

• Svar 230
  • Visninger 14.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

Postede billeder

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 2 minutter siden:

Eller også syntes vi det er dårlig stil at en ældre kvinde skal svine unge til fordi de tager hendes kunder

🙂 Med mit kendskab til Jennifer så er det ikke kunder hun mangler, tværtimod, men hun, modsat kvinderne i bagmændenes vold, så bestemmer hun selv hvor mange kunder hun vil have og til hvilken pris

Skrevet

Hvis man hopper tilbage og læser trådens første opslag, så er det jo en tråd hvor man netop kommenterer på det forkerte i de unge piger. Og ret beset er det jo ulovligt det der foregår, rufferi er strafbart.

Men buttet gammel dame, eller hvad nogen er blevet kaldt. Det vil jeg godt anfægte.

Gammel: det er vel øjnene der ser hvis du er 20 så er det vel mere , hvis man må bruge det udtryk, milf. Hvis man er 50 så er det vel en ung dame.

Buttet: så må dem der besøger hende have kage og fyldt chokolade med istedet for blomster. Hvis man bruger det.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jeg var personligt 25 år og mor til tre da jeg startede.. Helt og aldeles voksen og bevidst omkring mine valg i livet☺️.. Samtidig startede jeg et sikkert sted hvor der var folk der var interesseret i at passe på mig hvilket gav mig en dejlig tryghed.. Jeg startede ikke op og tænkte som det første “jeg vil ud og knalde mænd der ikke kan samme sprog som jeg og derfor ikke forstår når jeg siger jeg ikke bryder mig om det de gør ved mig”😅.. Jeg har dog arbejdet med flere udenlandske kvinder blandt andet på sexyclub og i saunaklubben der gjorde det helt af deres egen vilje og de havde jo som det naturligste kontaktet et af de etablerede danske steder hvilket nok også ville være mit valg hvis jeg skulle arbejde i et fremmed land.. De steder der ligger frit tilgængeligt på nettet.. Det kræver ikke andet end en hurtig Google translate.. Men de danske steder oversvømmer underligt nok ikke i henvendelser fra unge 18-19 årige udenlandske piger der gerne vil arbejde🤷🏼‍♀️..

Jeg har netop læst denne tråd, og der er godt nok en del indlæg, som det ikke er værd at bruge længere tid på. Men trods alt en interessant diskussion.

Absolut hatten af for at nogen vil gøre noget, hvis der er nogen unge kvinder, der er tvunget ud i noget, som de ikke har lyst til. Måske er det tråden og måske er det modspillet, der gives af nogen her i tråden, der lidt får det til at virke som nærmest et religiøst korstog mod disse kvinder og deres bagmænd. Men al ære til dem, der gerne vil hjælpe dem.

Men jeg bed navnlig mærke i ovenstående skriv fra @JenniferRomantica. Hun skriver, at hun startede et sted, hvor der var folk, der var interesseret i at passe på hende, hvilket gav hende en dejlig tryghed. Det kan jeg da så absolut godt forstå.

Hvis vi antager, at kvinderne faktisk er gået frivilligt ind i dette og ikke er tvunget til det. Så er disse forfærdelige bagmænd måske netop de mænd, som giver disse udenlandske kvinder, den tryghed, som de også ønsker. Det kan godt være, at du og jeg kan være enige om, at det er urimeligt, hvis bagmændene måske tager 50% af pengene og efterlader kvinden, der faktisk har måtte lægge krop til en eller anden mand, med blot de sidste 50% af pengene. Kvinderne ser måske disse bagmænd som en form for sikkerhed.

Ligesom der er danske kvinder, der frivillig vælger at være prostituerede, så er der også rigtig mange udenlandske kvinder, som ganske frivilligt vælger at rejse til Danmark og sælge sex til danske mænd. Jeg har været sammen med et par stykker, som ærligt har fortalt, at det er gode og nemme penge at tage til Danmark og knalde danske mænd. For mange år siden læste jeg en artikel om vist afrikanske kvinder, som solgte sex i København. Her havde man fundet ud af, at disse "stakkels" kvinder faktisk slet ikke på nogen måde var taget til Danmark med forventning om godt og velbetalt almindeligt arbejde og så ufrivilligt var blevet tvunget til at sælge sex. Nej, de var faktisk udmærket klar over, at de tog til Danmark for at sælge sex, og det anså de som helt i orden, fordi de i Danmark i en periode kunne tjene rigtig godt ved det.

Men er man en ung kvinde, som vælger at tage til et fremmed land for at sælge sex, så vil de næppe hoppe på google som det første for at finde en dansk klinik, som de kan arbejde fra. Nej, der er nok snarere nogle personer (vi kan kalde dem bagmænd eller bagkvinder) hjemme i deres hjemland, der på en eller anden måde guider dem videre til nogle bagmænd eller kvinder fra deres eget land, som huserer i Danmark og hjælper disse kvinder, som kommer til et totalt ukendt land.

Jeg må indrømme, at jeg er en af de mænd, som foretrækker unge kvinder, når det kommer til købesex. Jeg må så også indrømme, at jeg nok har en meget bred definition af, hvad "ung" er. Er de under 35 år, så er de unge. Ja, måske endda under 40 år. Det får en gammel mand som mig til at føle mig ung at ligge og kneppe sådan en ung kvinde. Når jeg sidder og kigger på kvinder på annonceligt, nympho eller lignende, så kigger jeg aldersmæssigt meget bredt.

Men det skal så også være kvinder og ikke børn. Jeg har også altid haft det lidt svært ved ordet "glædespiger", fordi piger i min verden ligesom drenge er børn. Når de er voksne er de kvinder. Man kan jo så diskutere, hvornår man går fra at være barn til at blive voksen. Jeg har i rigtig mange år været aktiv i idrætsforeninger og set rigtig mange små piger vokse op og blive kvinder. Der sker noget, når de når 16 eller 17 års alderen, så begynder de at ændre sig, så langt de fleste 18-årige efter min mening er kvinder og ikke længere børn. Drengene skal måske lige have at par år ekstra. Så i min verden har jeg altid anset lovgivningens 18 år som en rigtig god alder, hvor man pludselig får lov til meget mere.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har set de unge kvinder, der er omdrejningspunktet for denne tråd. Så jeg skal ikke udtale mig om lige præcis dem.

Men som den gamle gris, jeg er, som foretrækker unge kvinder, må jeg nok erkende, at hvis hun ligner en ung kvinde på 18 år eller 19 år, så ville jeg nok ikke have de helt store kvaler ved at lave en aftale med hende, men hendes alder vil ikke være det vigtigste for mig. Det er selvfølgelig vigtigt, at hun ser dejlig og lækker ud, men hendes ydelser er langt vigtigere. Tilbyder hun det, jeg efterspørger? Gør hun ikke det, så vil jeg hellere vælge en på 35 år.

Men ligner de derimod en pige på 15 år eller lignende, så synes jeg det er decideret klamt. Som @JenniferRomantica også skrev et sted, så er hun mange gange blevet bedt om at lege en 15 årig pige. Ligner hun en pige på 15 år, så er det for mig ligegyldigt om hun er 15, 18 eller 22 år, for så har hun ingen interesse.

Jeg har lige tænkt lidt tilbage på det seneste års tid, hvor jeg nok har været lidt mere aktiv end i alle mine tidligere år med købesex. Jeg vil tro, at gennemsnitsalderen på de kvinder, jeg har købt sex hos i det sidste års tid, har ligger på den anden side af de 25. Den ældste har nok været 32, og ja, den yngste var blot 19 år. Så ja, jeg er sgu en gammel gris.

Men denne 19 årige kvinde, som jeg fik besøg af på mit hotelværelse i København, var en ung flot kvinde. Jeg blev mødt af en for mig selvstændig og stærk kvinde, der var fuldt bevidst om, hvad hun lavede. Hun lignende på ingen måde en 15 årig pige, men derimod en ung kvinde på 19 år eller deromkring Så jeg havde ikke den mindste dårlige samvittighed efter at have spiddet denne unge kvindekrop med min stive pik, for det var en ung kvinde, som på alle måder virkede til at være afklaret med det.

Det skal så siges, at hun måske netop var en af disse baltiske piger. Hun var i hvert fald anført til at være fra et af de baltiske lande, selvom jeg nu mistænker, at hun måske var russisk. Da jeg efterfølgende skrev en anmeldelse af hende og nævnte, at kommunikationen med hende havde været god, var der straks nogen, der påstod, at jeg kun havde siddet og skrevet med en bagmand. Måske, jeg kan jo ikke afvise, at det i hvert fald i starten var en bagmand. Men jeg skrev med hende hele vejen hen til hotellet og også med forklaring om elevator og hotelværelse. Og sidste besked fra hende var "nu er jeg på etagen" og få sekunder senere bankede en ung kvinde på min dør med en mobiltelefon i hånden. Så jeg har bestemt ikke lutter skrevet med bagmænd.

Men tilbage til bagmændene.

Jeg er ikke sikker på, at disse kvinder ser bagmændene som det mest forfærdelige i verden, som vi danskere måske nemt kan komme til at se dem som. De er måske tværtimod en form for sikkerhedsnet for disse kvinder i et fremmed land. Så kan det godt være, at vi danskere synes, det er ganske forkasteligt, at kvinderne ikke får alle pengene selv. Men jeg går ud fra, at selv danske kvinder på klinik også betaler et eller andet til klinikken, så de heller ikke her får alle pengene (men så forhåbentlig i hvert fald en større andel af dem). Og efter at have kneppet denne unge 19 årige kvinde vil jeg da ønske, at hun selv fik alle de 2000 kr. eller hvad jeg nu betalte og ikke måske skulle aflevere halvdelen til bagmanden. For i min verden havde hun bestemt fortjent alle pengene. Men det er måske den aftale, som hun har indgået med dette "sikkerhedsnet" og er indforstået med det.

Skrevet

Men @ensomfyr jeg følte en tryghed fordi jeg vidste min tele feks ALDRIG kunne finde på at sende mine gæster videre til mine kollegaer fordi hun mente det var hendes plads at bestemme hvem der skulle have hvilke gæster.. Og sikkerheden bestod i at der var en fysisk telefondame på stedet.. Det er simpelthen umuligt for Mr. Manager at være fysisk til stede ved alle de piger han har i landet.. Så jeg ved ikke hvilken form for sikkerhed du tænker pigerne skulle få ud af ham🤷🏼‍♀️..

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 8 timer siden:

Der findes massere af 22-28 årige meget smukke piger på de forskillige sites, hvorfor har hun så ikke prøvet af ødelægge deres forretning, de er vel også hendes konkurrenter?

Ja og endda ældre end de 28 som er utroligt smukke og faste søde og selvbevidste

Skrevet

Hold da op… der er da godt nok nogen der er ude for pædagogisk rækkevidde i denne tråd. Crazy at have sådanne holdninger og så stå ved dem.

Skrevet
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Hvis den slag foresætter ender det jo med, at den gamle moderatorlinje genoptages med karantæne,

Så skriv i en ordentlig tone

Godt brølt, Herr Mikrofon

Skrevet

Jeg er helt uforstående over for de mænd der besøger disse piger. At man fir det første er ligeglad med at de med stor sandsynlighed er her på dårlige baggrund og med en bagmand i baggrunden, på den ufede måde. Og for det andet kigge på disse 18 årige, der ligner de er 16, og tænker “hun er ung nok til at være min datter eller mit barnebarn” og så føler sig opstemt. Det får hele min hud til at kravle med afsky.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 11 timer siden:

Men det er måske den aftale, som hun har indgået med dette "sikkerhedsnet" og er indforstået med det.

Men du er med på, at det er ulovligt, ikke? Eller er det en detalje?

Og hvorfor er det mon ulovligt?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Thank God one of my regular customers shared with me this thread and of course I can't pass by and not be heard, if someone is discussing me in such a toxic and unreasonably hateful comparison.

I am Anora, just figured out how to create EG and I read all the nasty things written about me and my older sister.

I want to start by saying that neither I nor my cousin Ira are victims of pimps or the people you have invented here; as adult EU citizens, we came to Denmark to do work we enjoy—work we had previously performed in other countries where it is legal.

I am very sorry that the similar style of the profile descriptions created a false impression that someone else had influenced our ads, but we created them ourselves, just as we did the photos we published there. Ira had previously worked in Denmark, so—to avoid rewriting the descriptions from scratch—we took her advertising style, adapted it to our own services, and published it. Personally, I wasn't aware that this violated any community rules. Or does it? Perhaps the "more experienced women"—as they put it here—know better.

I want to let you know that I handle my clients' messages personally. My English is excellent, but my time is limited because I’m busy working and messaging—basically, I don't have time for voice or video calls. However, if you are genuinely concerned about my well-being, feel free to message me referencing this thread, and I can hop on a video call via my work WhatsApp (if you aren't just some guy looking to show me his dick and jerk off on camera).

As for what women here have written regarding the list of services—comparing them to age or the inability to provide such things—that is absolute nonsense! I am a young, energetic woman; I enjoy sex—including oral sex—and I see nothing wrong with including these services in what I offer.

As for my age, let’s be honest: I’m not 18—I’m older. I listed that age simply to attract more attention from guests, nothing more. To Jennifer and the other girls who are so concerned about my well-being: no problem—give me a video call, and I’ll show you the date of birth in my passport.

As for the male clients who claim they don't like young, beautiful women—well, I feel very sorry for you. But I want to point out that the client named Cornell, who started this discussion, personally wanted to see my friend. It’s a pity he wasn’t photographed when he was ringing the intercom, but I think that is exactly how one should deal with such hypocrites—and their photos should be shared on this forum, too. Take note of that.

Thank you for your attention to this matter, Anora.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 17 minutter siden:

og hvor fint at smag er forskellig

Din “smag” er, at du har det fint med alfonseri - dvs. udnyttelse af kvinder.

Denne tråd handler ikke om, hvem der foretrækker hvilke kvinder.

Du har det fint med at understøtte (ret sandsynligt) ulovlig aktivitet, der udnytter kvinder.

Er anstændigt menneske ville gå uden om disse piger/kvinder, hvis der er den mindste tvivl, om der er bagmænd involveret.

Skrevet

@ToxicWaste Jeg må konstatere at du må have en brist et sted…du aner tydeligvis ikke hvad du fabler løs om, men det er giftigt som ind i helvede at høre på og jeg har svært ved at tage dig og de andre tågehorn seriøst 👎

Skrevet
Anna0608 skrev, for 5 minutter siden:

Good to hear from you sweetheart 👍

Have a nice Sunday and see you soon 🤗

Skrevet
dhnmdst skrev, for 9 minutter siden:

Jeg må konstatere at du må have en brist et sted

Du skrev selv i tråden om Milana:

“Jeg har en brist for kvinder som ser unge ud”

Hvem er det, der har en brist? 😂

Skrevet

(undskyld, men jeg er for længst faldet fra i tråden)

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 minutter siden:

Du skrev selv i tråden om Milana:

“Jeg har en brist for kvinder som ser unge ud”

Hvem er det, der har en brist? 😂

Men hvorfor er det en brist i dit hoved…jeg blander mig jo heller ikke i om du kan li’ at blive pisset I munden eller hvad ved jeg….

Det er ikke ulovligt at være tiltrukket af ungdommens ynde…eller hvad?

Og drop jeres gætterier om tvang og andet fis…find dog noget andet at lave

Skrevet

@Anna0608 I would truly love to do a video call.. Should I just call you on the number in your ad.? I’m very interested in knowing more about especially how you find apartments as it can be difficult to find in Copenhagen.. Perhaps we can share advice☺️..

Skrevet
dhnmdst skrev, for 45 minutter siden:

Men hvorfor er det en brist i dit hoved

Nu er det jo dig selv, der siger det, så det er vel i dit hoved, at bristen lever og stammer fra!

Og det lyder bare til, at du måske selv synes, at du har et problem, når du siger det i et åbent forum. Det er jo nok ikke pædofili, men det kunne måske være en af disse:

• Neoteni / neotenifili kan bruges om seksuel tiltrækning til voksne med meget ungdommelige eller barnlige fysiske træk.

• Ephebofili bruges om seksuel tiltrækning til ældre teenagere, typisk ca. 15–19 år.

Det er jo kun for at hjælpe dig med at forstå din brist, når du nu synes, at du har en brist.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Men @ensomfyr jeg følte en tryghed fordi jeg vidste min tele feks ALDRIG kunne finde på at sende mine gæster videre til mine kollegaer fordi hun mente det var hendes plads at bestemme hvem der skulle have hvilke gæster.. Og sikkerheden bestod i at der var en fysisk telefondame på stedet.. Det er simpelthen umuligt for Mr. Manager at være fysisk til stede ved alle de piger han har i landet.. Så jeg ved ikke hvilken form for sikkerhed du tænker pigerne skulle få ud af ham🤷🏼‍♀️..

Som en kvinde, der kommer til et fremmed land, hvor hun ikke kender nogen, kan det jo i allerhøjeste grad give tryghed at blive modtaget af en landsmand, give tryghed at nogen hjælper med at finde et sted at bo og drive sin forretning fra, give tryghed at nogen hjælper med at annoncere og måske også hjælper med at modtage opkald og besvare henvendelse. Og måske en tryghed (ja, måske nok falsk) for at han også passer på hende, hvis hun møder nogle mænd, der ikke behandler hende godt.

De vilkår, som hun kommer til at arbejde under, accepterer hun måske fuldt ud.

Jeg siger ikke, at disse forhold er i orden! Jeg siger blot, at kvinderne måske ikke helt ser disse bagmænd som lige så forfærdelige, som vi synes de er. For jeg synes heller ikke på nogen måde, at det er i orden, og jeg vil bestemt også synes, at kvinderne skal have alle pengene og ikke kun en andel af dem.

Skrevet
  • Author
Anna0608 skrev, for 2 timer siden:

. It’s a pity he wasn’t photographed when he was ringing the intercom, but I think that is exactly how one should deal with such hypocrites—and their photos should be shared on this forum, too. Take note of that.

Oh boy! Hvis der nogensinde var tvivl om at der var en pimp bag, så er dem tvivl nu væk. Og altid godt at vide at “dine” gæster kan få lov at blive fotograferet og få deres billede lagt op herinde. Helt typisk realtion for en 19-årig ung kvinde uden bagmand i et fremmed land.

Redigeret af Cornell

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 9 timer siden:

Men du er med på, at det er ulovligt, ikke? Eller er det en detalje?

Og hvorfor er det mon ulovligt?

Selvfølgelig er jeg det.

Og det er også derfor, at jeg tager hatten af for dem, som faktisk vælger at gøre noget for at hjælpe dem.

Jeg siger blot, at det er ikke sikkert, at kvinderne har samme opfattelse af den aftale, som de arbejder under, som vi har.

Skrevet
Plaskeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg er helt uforstående over for de mænd der besøger disse piger. At man fir det første er ligeglad med at de med stor sandsynlighed er her på dårlige baggrund og med en bagmand i baggrunden, på den ufede måde. Og for det andet kigge på disse 18 årige, der ligner de er 16, og tænker “hun er ung nok til at være min datter eller mit barnebarn” og så føler sig opstemt. Det får hele min hud til at kravle med afsky.

Du aner ikke hvilke præmiser de er her på. Det gør du heller ikke med en 30-årig fra et andet eu-land eller en 40-årig dansker. Har du tænkt at der måske er folk der er yngre end dig der køber prostituerede, som ikke er i en alder hvor det kunne være deres barnebarn(som det nok næppe er)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.