Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 8 timer siden:

Skolepige uniformer noget af det mest solgt i diverse sex butikker osv. Og selvfølgelig har alle lov til at lege og fantaster.

Jeg har ikke noget imod, at man leger streng lærer og uartig skolepige, eller andre rollespil, for at have det lidt sjovt.

Dukker har jeg ingen mening om, jeg forstår det bare ikke.

Men hvis man igen og igen opsøger og har sex med piger, der ser ud som og opfører sig som usikre mindreårige for at gennnemkneppe deres små fisser. Så er det ikke fantasi. Så er det en fysisk oplevelse af at gøre det med en mindreårig (det kan jo også være, hun lyver sig ældre - hvor frækt at forestille sig).

Så er det en tilbøjelighed...

• Svar 230
  • Visninger 14.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

Postede billeder

Skrevet

Det bliver nok svært at svare på om sexdukker incl sexdukker af børn betyder at en del mænd klarer sig med dem og derfor ikke praktiserer Deres lyst eller tilbøjelighed med en mindreårig eller legmed sexdukker kan føre til at en person går videre til en mindreårig. Jeg tænker begge dele sker.

Vi kan ikke forbyde tilbøjeligheder, fantasier, drømme uanset om det er ulovligt (og umoralsk) at udleve dem i virkeligheden. Og forsøg på at gøre det, kan meget let betyde besynderlig lovgivning som er helt umulig at administrere. Så det er bedre at lade være.

Tanker er toldfri og vi har sansynligvis alle tanker, fantasier og drømme som vi ikke kan eller vil udleve, men som vi må erkende at vi har. Jeg tænker grænsen går ved at man ikke gør noget, der skader et andet menneske. Så man må godt drømme om at hygge sig med naboens mindreårige datter, men man skal jo naturligvis have barrierer der gør at man nøjes med at drømme om det.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 3 timer siden:

Blot et par tanker:

• Det kommer næsten til at lyde, som om det startede med dukken for så derefter at blive til overgrebsmateriale. Det kan vel ligeså godt være den anden vej rundt. Og så gjorde dukken vel bare politiet en tjeneste?

• Har vi ikke efterhånden etableret, at skydespil ikke øger risikoen for at folk bliver mere tilbøjelige til at udøve vold med skydevåben? Bevares, der er ingen seksuel lyst til at skubbe på, men kan det udelukkes, at børne-sexdukkerne faktisk har en positiv effekt ved at give potentielle overgrebsmænd et alternativ?

• Jeg synes, det grænser til tankepoliti. Hvornår er en dukke en sexdukke? Og hvornår er det en børne-sexdukke. For et menneske betyder hverken højde, vægt, udseende eller påklædning noget. Det er udelukkende personens alder. Såeh.. er det også dukkens alder? Eller skal dukken "ligne" et barn? Hvem afgør, hvornår en dukke ligner et barn? Er det bare dommers eller jurys opgave? Her på dette forum er der talrige eksempler på, at folk kan være rimelig uenige om, hvor gammel en person ser ud.. det kan kun blive værre, hvis de skal vurdere en dukke. Både dens alder og hvorvidt den er virkeligstro nok til at være forbudt? Måske endda en dårligt hjemmelavet dukke?

Hvis nogen har konkret viden om forskning eller ekspertudtalelser kunne det være interessant.

Jeg kunne umiddelbart også godt opfatte børnesexdukker som et harmløst alternativ til et begå overgreb på et barn. Men jeg har slet ikke viden nok om menneskelig adfærd til at kunne sige, om børnesexdukker vil forebygge overgreb eller skubbe folk videre fra sexdukken til et overgreb.

Der er jo ingen tvivl om, at hvis man kan købe en børnesexdukke i den nærmeste sexshop, så normaliserer man lidt det at have sex med et barn. Det kunne måske for nogen give en opfattelse af, at sex med et barn så også vil være okay. Men folk med indgående forstand på menneskelig adfærd, vil måske kunne udtale sig mere præcist om, hvordan folk vil reagere. Der er måske også lavet forskning på disse områder, som du også efterlyser.

Hvem skal så vurdere om en sexdukke er en børnesexdukke eller blot en sexdukke. Det vil jo være op til retten at tage den vurdering. Det er jo sådan vores retssystem virker. Men det er givetvis svært. Men om en dukke blot er en dukke eller en sexdukke, vil nok til dels afhænge af de huller, der er i dukken.

Men som du også siger, så kan det være svært at afgøre folks alder. Folk kan både virke ældre og yngre end de er. Som jeg skrev tidligere i tråden har jeg i mange år været aktiv i idrætsforeninger og set mange unge piger vokse op. Jeg husker engang, hvor der var en par unge piger på 14 år. De havde begge en pæn stor barm, og de var begge helt sikkert også bevidst om det og klædte sig efter min mening alt for udfordrende deres alder taget i betragtning. Ingen ville have gættet de kun var 14 år. Og da jeg selv var i starten af 20erne havde jeg en kammerat i hvis omgangskreds der også var en flok unge kvinder. En af dem lignende en pige på 16, selvom hun var 22 år eller så. Hun skulle hele tiden vise ID for at købe alkohol. Så det kan være meget svært at vurdere.

Skrevet
køb dansk skrev, for 3 timer siden:

Men hvis man igen og igen opsøger og har sex med piger, der ser ud som og opfører sig som usikre mindreårige for at gennnemkneppe deres små fisser. Så er det ikke fantasi. Så er det en fysisk oplevelse af at gøre det med en mindreårig (det kan jo også være, hun lyver sig ældre - hvor frækt at forestille sig).

Så er det en tilbøjelighed...

Hvad havde du så tænkt at man skulle gøre ved ?

Skrevet
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Hvad havde du så tænkt at man skulle gøre ved ?

Jeg havde tænkt mig, at de selv kunne mærke, at det var over grænsen for, hvad der er sundt for dem.

Skrevet
køb dansk skrev, for 9 minutter siden:

Jeg havde tænkt mig, at de selv kunne mærke, at det var over grænsen for, hvad der er sundt for dem.

Ok, det ser vi nok lidt forskelligt på.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.