Hop til indhold

Bestilt og Leveret tid??

Featured Replies

Skrevet

I en anden tråd, skriver TS at han havde bestilt 45 min. men kom efter 3, og så var det forbi.

Det er jo ikke i orden i mit hoved, når man bestiller og betaler for en vare, skal man også have den. Er man "kommet" efter 3 min. er der lang tid til snak og nus, man skal jo ikke bare smides ud.

Eller hvad tænker I??

Hvad med pigerne herinde, hvad er Jeres normale procedurer med hensyn til tiden??

Redigeret af Randers_Borger

Skrevet
Randers_Borger skrev, for 14 minutter siden:

I en anden tråd, skriver TS at han havde bestilt 45 min. men kom efter 3, og så var det forbi.

Haha, nej TS lagde et billede op fra et opslag på FB som tydeligvis er en joke 😉

Men derfor kan vi jo godt tage emnet op alligevel.. Jeg enig i at der skal være sammenhæng mellem det man betaler for, og den ydelse/tid man får.
Det er dog min opfattelse, at det er noget udbredt, at tiden slutter efter udløsning, specielt i den billige ende af markedet hvis ikke andet er aftalt.

Nogle kunder har det fint med det, andre vil hellere blive tiden ud og snakke-hygge-nusse. For mit eget vedkommende kommer det meget an på situationen og stemningen og kemien mellem os.

Skrevet

Jeg har oplevet nogle gange hvor en gæst er kommet hurtigt og egentlig bare gerne ville have et hurtigt bad og videre i planerne der plejer jeg bare at give pengene tilbage ned til den tætteste ydelse på den tid han faktisk har brugt🤷🏼‍♀️..

Men udover de gange det sker så tilbyder jeg normalt bare at nusse i resten af tiden hvis man ønsker det eller nogle gange massage.. Evt en omgang mere hvis man kan det og tiden ikke er knap😋..

Jeg er dog ikke nogen helgen heller og har da helt sikkert en gang eller 10 igennem de sidste 11 år hastet en gæst ud af døren selvom der måske stadig var tid på uret🫣.. Nogle af dem har måske været irriterende og for andre har jeg måske haft en dårlig dag🤷🏼‍♀️..

Prøvede en gang hvor jeg var på vagt og så ringede min advokat lige 10 min (noget med min ene søn) før en gæst skulle ankomme og den gæst fik muligvis ikke hvad han havde betalt for eller hvad jeg selv vil kalde for god og nærværende service😶.. Vi er alle mennesker og shit happens som man siger.. Og som vi alle ved er det klart nemmest at være bagklog.. Jeg skulle nok have aflyst men det er bare ikke skide nemt at skuffe folk der holder på parkeringspladsen eller folk bare generelt😅🤣..

Skrevet

Hvis en gæst kommer hurtigt (og det sker faktisk jævnligt), så oplever jeg ofte, at efter lidt nussen og pillow talk, er han klar til en omgang mere. Det er ikke sikkert at rejsningen holder længe eller han kommer, men sex og intimitet er jo så meget mere end penetrering. Han bliver ihvertfald aldrig sendt ud af døren før tid medmindre han selv ønsker det

Skrevet

Det er ikke fordi, jeg nødvendigvis altid vil være Rasmus modsat, for jeg forstår godt frustrationen i momentet. Men de gange, jeg har oplevet, at det blev afsluttet hurtigt, og der ikke var lyst til hverken nus, pillowtalk eller andet fantasifuldt, har det i bunden bare handlet om manglende kemi. Selvom jeg dog sagtens kan genkende følelsen af, at pengene umiddelbart føles dårligt givet ud.

Når det kradser ekstra meget i den her branche, er det nok, fordi sex og intimitet rammer vores sårbarhed og ego på en helt anden måde end andre steder. Hvis den aftalte tid bliver skåret brutalt ned, og man føler sig hurtigt ekspederet ud, forsvinder den illusion af nærvær, man har betalt for. Det kan lynhurtigt trigge en følelse af personlig afvisning, og så rammer den kommercielle virkelighed bare ekstremt råt oven i hovedet, før hjernen overhovedet har nået at lande efter forløsningen.

Omvendt prøver jeg at betragte det som en ren serviceydelse, jeg køber – lidt ligesom at gå til frisøren eller tatovøren. Jeg betaler den samme pris, uanset om jeg bliver klippet på 20 eller 30 minutter, eller om jeg bliver tusset i 7 eller 8 timer. Der handler det om det leverede resultat og ikke om minutterne på uret, og der kunne jeg aldrig finde på at øffe over tiden, ja, faktisk skænker jeg det ikke en tanke. Hvis kemien er der, tænker jeg simpelthen ikke over minutterne.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 13 timer siden:

Det er dog min opfattelse, at det er noget udbredt, at tiden slutter efter udløsning, specielt i den billige ende af markedet hvis ikke andet er aftalt.

Mange anmeldelser indikerer, at du har ret i det, jeg har markeret med fed.

At tiden generelt er “opbrugt” efter udløsning er dog ikke min opfattelse. Ofte tilbyder pigen lidt massage, eller også tager hun imod det, hvis jeg tilbyder hende det. Navnligt ved besøg hos thaipiger eller hos latinaerne.

Har man købt en time og er kommet forholdsvis tidligt, er der i mange tilfælde mulighed for en runde mere.

Men selvfølgelig er der også i sexbranchen aktører, der giver dårlig service, herunder ikke er indstillet på at være sammen i hele den aftalte tid.

McLovin skrev, for 10 timer siden:

sex og intimitet rammer vores sårbarhed og ego på en helt anden måde end andre steder. Hvis den aftalte tid bliver skåret brutalt ned, og man føler sig hurtigt ekspederet ud, forsvinder den illusion af nærvær, man har betalt for. Det kan lynhurtigt trigge en følelse af personlig afvisning, og så rammer den kommercielle virkelighed bare ekstremt råt oven i hovedet, før hjernen overhovedet har nået at lande efter forløsningen.

Fint formuleret. Helt enig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.