Hop til indhold

Bestilt og Leveret tid??

Featured Replies

Skrevet

I en anden tråd, skriver TS at han havde bestilt 45 min. men kom efter 3, og så var det forbi.

Det er jo ikke i orden i mit hoved, når man bestiller og betaler for en vare, skal man også have den. Er man "kommet" efter 3 min. er der lang tid til snak og nus, man skal jo ikke bare smides ud.

Eller hvad tænker I??

Hvad med pigerne herinde, hvad er Jeres normale procedurer med hensyn til tiden??

Redigeret af Randers_Borger

Skrevet
Randers_Borger skrev, for 14 minutter siden:

I en anden tråd, skriver TS at han havde bestilt 45 min. men kom efter 3, og så var det forbi.

Haha, nej TS lagde et billede op fra et opslag på FB som tydeligvis er en joke 😉

Men derfor kan vi jo godt tage emnet op alligevel.. Jeg enig i at der skal være sammenhæng mellem det man betaler for, og den ydelse/tid man får.
Det er dog min opfattelse, at det er noget udbredt, at tiden slutter efter udløsning, specielt i den billige ende af markedet hvis ikke andet er aftalt.

Nogle kunder har det fint med det, andre vil hellere blive tiden ud og snakke-hygge-nusse. For mit eget vedkommende kommer det meget an på situationen og stemningen og kemien mellem os.

Skrevet

Jeg har oplevet nogle gange hvor en gæst er kommet hurtigt og egentlig bare gerne ville have et hurtigt bad og videre i planerne der plejer jeg bare at give pengene tilbage ned til den tætteste ydelse på den tid han faktisk har brugt🤷🏼‍♀️..

Men udover de gange det sker så tilbyder jeg normalt bare at nusse i resten af tiden hvis man ønsker det eller nogle gange massage.. Evt en omgang mere hvis man kan det og tiden ikke er knap😋..

Jeg er dog ikke nogen helgen heller og har da helt sikkert en gang eller 10 igennem de sidste 11 år hastet en gæst ud af døren selvom der måske stadig var tid på uret🫣.. Nogle af dem har måske været irriterende og for andre har jeg måske haft en dårlig dag🤷🏼‍♀️..

Prøvede en gang hvor jeg var på vagt og så ringede min advokat lige 10 min (noget med min ene søn) før en gæst skulle ankomme og den gæst fik muligvis ikke hvad han havde betalt for eller hvad jeg selv vil kalde for god og nærværende service😶.. Vi er alle mennesker og shit happens som man siger.. Og som vi alle ved er det klart nemmest at være bagklog.. Jeg skulle nok have aflyst men det er bare ikke skide nemt at skuffe folk der holder på parkeringspladsen eller folk bare generelt😅🤣..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.