Hop til indhold

🐝 Biologi 1:1 💐

Featured Replies

Skrevet

Her kommer endnu et “lille” “uddannelsesmĂŠssigt” opslag, fordi den almindelige nysgerrighed omkring jeres glĂŠdespigers biologi nogle gange virker en smule begrĂŠnset i dette univers đŸ«ŁđŸ˜‚

MÄske ved mange mÊnd faktisk ikke, at skeden er et levende Þkosystem med en naturlig sur pH-vÊrdi, som hjÊlper kroppen med at beskytte sig mod bakterier og infektioner?

SÊd er basisk, og hyppig ubeskyttet sex kan derfor pÄvirke balancen og Þge risikoen for irritation, BV (bakteriel vaginose), svamp og andre gener hos nogle kvinder.

SĂ„ nĂ„r kvinder, ogsĂ„ jeres GP’er siger nej til ubeskyttet sex, handler det ikke nĂždvendigvis om “manglende intimitet”. Ofte handler det ganske enkelt om sundhed, komfort og respekt for egen krop.

Derfor kan det ogsÄ fÞles grÊnseoverskridende og direkte nedvÊrdigende, nÄr et nej bliver mÞdt med pres, forhandling eller kommentarer som:

“Det er mere intimt”

“Det er ogsĂ„ bedre for dig”(?!)

“Kan vi ikke bare
”

“Jeg er lige blevet testet”

Vi er altsĂ„ ikke plastik kopper, der bare kan skylles rene under vandhanen, you know đŸ«ŁđŸ€Ł

SĂ„h, hold lige op med det, tak đŸŒ·

Anja.

Redigeret af Anja40Horsens

Skrevet
  • Author
Voya skrev, for 25 minutter siden:

Godt skrevet! Men man behĂžver ikke en grund eller en forklaring for at sige nej. Et nej er altid godt nok i sig selv.

Jeg er helt enige i at vores alles nej’er er valide fra start ❀ det ĂŠndre dog ikke pĂ„ at forhandlingen stadig forsĂžges đŸ«ŁđŸ€Ł

Skrevet
Anja40Horsens skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er helt enige i at vores alles nej’er er valide fra start ❀ det ĂŠndre dog ikke pĂ„ at forhandlingen stadig forsĂžges đŸ«ŁđŸ€Ł

SĂ„ regner de jo heller ikke jeres nej for validt!

Skrevet
  • Author
ensomfyr skrev, Lige nu:

SĂ„ regner de jo heller ikke jeres nej for validt!

Nej 😅 men jeg regner alles nej’er for validt, som jeg skrev, ogsĂ„ mine gĂŠsters. đŸŒ·

Skrevet

Det indlÊg har jeg ventet pÄ lÊnge. ikke sÄ meget om PH vÊrdier osv, men et oplÊg fra en Êrlig pige.

Det under mig lige (og hÄber du kan/vil svare), at mange anmeldelser herinde kÞrer pÄ formlen: Jeg lagde armene rundt om hende og kyssede hende og sÄ kom hun i en kÊmpe orgasme". "Jeg slikkede hende og hun kom i 3 kÊmpe orgasmer".... Osv. Hvor ofte sker det egentligt, at en glÊdespige fÄr en Êgte orgasme??

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 52 minutter siden:

Det indlÊg har jeg ventet pÄ lÊnge. ikke sÄ meget om PH vÊrdier osv, men et oplÊg fra en Êrlig pige.

Det under mig lige (og hÄber du kan/vil svare), at mange anmeldelser herinde kÞrer pÄ formlen: Jeg lagde armene rundt om hende og kyssede hende og sÄ kom hun i en kÊmpe orgasme". "Jeg slikkede hende og hun kom i 3 kÊmpe orgasmer".... Osv. Hvor ofte sker det egentligt, at en glÊdespige fÄr en Êgte orgasme??

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, for lige prĂŠcis det her emne er ekstremt forskelligt fra kvinde til kvinde.

Men
 Jeg kender simpelthen ikke nogen kvinder, der fĂ„r en kĂŠmpe orgasme af bare at fĂ„ lagt en arm omkring sig og et kys, heller ikke en lille en. Mm. du har taget opvasken fĂžrst, mĂ„ske. 😂😅

Vi er jo “glĂŠdes-piger”. Og i er gĂŠster hos os, i tilkĂžbet en ydelse og vores fornemmeste opgave er, at gĂŠsten fĂžler sig godt tilpas og fĂ„r opfyldt den nydelse, der er aftalt og betalt for.

Og det krÊver altsÄ mere end bare seksuelle ydelser. Det krÊver nÊrvÊr, opmÊrksomhed og et servicegen, der ligger langt ud over, hvad nogen skole nogensinde kan lÊre fra sig.

NĂ„r fokus konstant er pĂ„, at gĂŠsten skal have det godt og blive tilfredsstillet, sĂ„ efterlader det helt naturligt GP’en lidt mere i “hovedet end i kroppen”. Og som kvinde skal man altsĂ„ vĂŠre i kroppen for at kunne give helt slip og fĂ„ orgasme.

Dermed ikke sagt, at det ikke kan ske/ og sker. Hvis kemien er rigtig, og kroppene bare bevÊger sig i synk, sÄ bliver det selvfÞlgelig langt lettere at nÄ derhen, hvor man bare slipper kontrollen.

Men jeg kan forsikre dig om, og nu taler jeg primĂŠrt for mig selv, at hvis jeg har fĂ„et tre kĂŠmpe orgasmer inden for den tid, jeg tilbyder, sĂ„ kan jeg absolut ingenting bagefter udover bare at ligge og svĂŠve rundt ude i universet đŸ˜˜đŸ€Ł

SĂ„ hvis det sker, hĂ„ber jeg enten, at det var gĂŠstens kink at sende mig helt derud
 eller at han selv er fĂŠrdig inden. For i dĂ©t tilfĂŠlde mĂ„ han altsĂ„ selv finde dĂžren ud 😂

Anja đŸŒ·

Redigeret af Anja40Horsens

Skrevet
  • Author

Og dertil vil jeg altsĂ„ gerne tilfĂžje, at sex sagtens kan vĂŠre virkelig dejligt, ogsĂ„ uden en orgasme 😊

Det skulle jo gerne vĂŠre selve rejsen, man kommer for, og ikke kun slutresultatet.

SĂ„ hvis det lyder som om, eller ser ud til, at din glĂŠdespige nyder jeres tid sammen, sĂ„ er det nok fordi, hun faktisk gĂžr 😘

Skrevet

Tak for indlégget 😃

Jeg mÄ indrÞmme, at jeg slet ikke forstÄr de glÊdespiger, der tÞr/vil udsÊtte sig selv for de enorme ricisi, der er ved ubeskyttet sex. Dem gÄr jeg i en stor bue udenom.

Der er masser af muligheder for fĂŠlles glĂŠde og nydelse ved samvĂŠr, selvom der bruges beskyttelse.

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 10 minutter siden:

Tak for indlégget 😃

Jeg mÄ indrÞmme, at jeg slet ikke forstÄr de glÊdespiger, der tÞr/vil udsÊtte sig selv for de enorme ricisi, der er ved ubeskyttet sex. Dem gÄr jeg i en stor bue udenom.

Der er masser af muligheder for fĂŠlles glĂŠde og nydelse ved samvĂŠr, selvom der bruges beskyttelse.

Man kan anskue sagen pĂ„ mange mĂ„der, sĂ„ den bĂ„de er sikker for de to, der er i “akten” sammen, men ogsĂ„ for de efterfĂžlgende gĂŠsters sikkerhed.

Det krĂŠver dog bĂ„de test, et nyligt lĂŠgetjek og dokumentation fra begge parter. Og dĂ©r forsvinder mĂ„ske lidt af det frĂŠkke ved det hele 😘

Skrevet

Anja40Horsens skrev, for 38 minutter siden:

Det krĂŠver dog bĂ„de test, et nyligt lĂŠgetjek og dokumentation fra begge parter. Og dĂ©r forsvinder mĂ„ske lidt af det frĂŠkke ved det hele 😘

Og det sker nok yderst sjÊldent. Jeg har ofte set formuleringer som : "Jeg er sygdomsfri og det forventer jeg ogsÄ du er", "uden kondom krÊver du er sygdomsfri" og lignende. Og det er jo ikke rigtig en 'kontrakt', der kan bruges til noget.

Men okay. Det er selvfĂžlgelig folks eget valg. Der er noget for os alle.

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 6 minutter siden:

Og det sker nok yderst sjÊldent. Jeg har ofte set formuleringer som : "Jeg er sygdomsfri og det forventer jeg ogsÄ du er", "uden kondom krÊver du er sygdomsfri" og lignende. Og det er jo ikke rigtig en 'kontrakt', der kan bruges til noget.

Men okay. Det er selvfĂžlgelig folks eget valg. Der er noget for os alle.

Nej, prĂŠcis 😊 det lĂŠgelige dokument bliver nĂžd til at vĂŠre friskt og at blive vist đŸ‘đŸœ

Skrevet
anmelder skrev, for 7 timer siden:

Sidst jeg var pĂ„ arbejde havde jeg syv gĂŠster, hvoraf jeg fik en orgasme med tre af demđŸ«  Nogle gange bruger jeg en vibrator, hvis tiden er knap😇

Jeg kender nogle piger, der aldrig fÄr orgasmer med deres gÊster, men ofte er det stadig god sex. Mange kvinder har heller ikke orgasmen som mÄl pÄ samme mÄde som mange mÊnd har med udlÞsningen.

NĂ„r jeg fĂ„r orgasmer med en kunde, sĂ„ er det mange gange produktet af at jeg er i min krop nĂ„r vi er sammen. Synes det er svĂŠrt at vĂŠre i kroppen, hvis en mand fx. har bestilt 15 min til quickie. Der fĂ„r jeg aldrig orgasmer - det er bare ikke tid nok. Men skal ikke kunne udelukke at andre kvinder kan komme af at blive slikket i 3 minutter. Det er bare ikke realistisk for migđŸ„°

anmelder skrev, for 7 timer siden:

Skrevet

Tak til dig Anja for en skÞn og Êrlig trÄd. Det er befriende at du lige lÞfter dynen og viser tingene fra din side. @Taboo kom ogsÄ med et skÞnt oplÊg om det at fÄ en god oplevelse, nÄr der er er penge for sex.

Skrevet
  • Author

@Mr_T Jeg fornemmer lidt, at jeg ubevidst har taget kappen pĂ„ med missionen om at gĂžre det “usexede” sexet. đŸ€Ł

At vÊre velbelÊrt som gÊst over for sin glÊdespige skaber jo en form for tryghed, og mÄske ogsÄ en forstÄelse for, at hun fÞrst og fremmest er et menneske med et arbejde/hobby, en rolle, mÄske endda en passion. Hvis hun fÞler sig mÞdt med respekt frem for blot forbrug, bliver hun sandsynligvis ogsÄ lÊngere i faget, er mere nÊrvÊrende og mere investeret i oplevelsen.

I sidste ende er det vel en slags win-win. đŸŠžâ€â™€ïž

Skrevet
Anja40Horsens skrev, den 16.5.2026 at 12:55:

NĂ„r fokus konstant er pĂ„, at gĂŠsten skal have det godt og blive tilfredsstillet, sĂ„ efterlader det helt naturligt GP’en lidt mere i “hovedet end i kroppen”. Og som kvinde skal man altsĂ„ vĂŠre i kroppen for at kunne give helt slip og fĂ„ orgasme.

Der mÄ jeg sÄ delvist uenig.

For jeg er enig i bÄde krop og sind skal vÊre med, men netop derfor nytter det heller ikke konstant at fokusere pÄ gÊstens behov.

Men nu annoncerer jeg sÄ ogsÄ med gensidig fornÞjelse. Der skal vÊre to til tango. Det bliver bedre jo mere naturligt det foregÄr og ikke ved at tÊnke hvilket trick kan jeg hive ud af Êrmet for at gÞre det godt for ham.

Min erfaring er hvis man netop tillader sig at vÊre i egen krop, sÄ skal egen lyst, langt de fleste gange, nok fÞre til at det bliver godt for gÊsten. Om man ikke andet mÄ det afsluttes med Hj/Bj hvis alt andet fejler. SÄ fik de da i det mindste den udlÞsning de kom efter.

Jeg fÄr ikke orgasme med alle. Men gider heller ikke fake. Har jeg med nogen fÄet orgasme pÄ 5 min., ja. Hvis de har en go teknik og forstÄelse for kvinde kroppen. SÄ sker det helt af sig selv.

Der er aldrig nogen som har lavet en negativ anmeldelse baseret pĂ„, hun fik ikke orgasme, for den del kan de lyve sig fra. Til gengĂŠld masser af anmeldelser med “det var for mekanisk”. Og det til trods for at, nogen ikke skjule skuffelsen nĂ„r der ikke lykkes for dem at give orgasme.

Men det er jo ligesÄ meget op til dem at vÊlge om de sÄ vil Þve sig eller besÞge en som er villig til at fake.

MÞder ogsÄ dem som slet ikke prÞver, som kun tÊnker pÄ sig selv og vil serviceres. De er gÄet forkert, skal nok lege med og ikke sende dem hjem med uforrettet sag, men de skal ikke forvente at fÄ ja til genbesÞg

Og ja der er situationer hvor jeg ogsÄ lige skal finde fodfÊste, balance og prÞve at vende tilbage til virkeligheden mens de tager tÞj pÄ. OgsÄ der for der skal vÊre go pause mellem gÊster, og jeg planlÊgger en go kombination af sexkunder, hudsult kunder og bj. SÄ kan min krop og fÞlge med nÄr de helt perfekte oplevelser har fundet sted.

anmelder skrev, den 16.5.2026 at 11:45:

Hvor ofte sker det egentligt, at en glÊdespige fÄr en Êgte orgasme??

Utroligt forskelligt, bÄde afhÊngigt af mandens evner, vilje til at forkÊle pigen, og om hun nyder jobbet, overhovedet tillader berÞring etc. Men overdrivelse fremmer forstÄelsen og har heller aldrig hÞrt om at et kram fÞrer til orgasme.

Hver gang jeg ser diskussionen om hvor vidt vi faker, hvor ofte etc. SÄ er min primÊre tanke, hvis skriveren tvivler sÄ meget pÄ egne evner, at det er umuligt at tro pÄ hun/vi Êgte nyder det. Hvorfor sÄ ikke gÞre en aktiv indsats for at blive bedre til sex. SÄ behÞver pigen ikke fake.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 12 timer siden:

Hver gang jeg ser diskussionen om hvor vidt vi faker, hvor ofte etc. SÄ er min primÊre tanke, hvis skriveren tvivler sÄ meget pÄ egne evner, at det er umuligt at tro pÄ hun/vi Êgte nyder det. Hvorfor sÄ ikke gÞre en aktiv indsats for at blive bedre til sex. SÄ behÞver pigen ikke fake.

Jeg har tidligere agiteret for at kvinder i branchen som har lyst til det burde have "oplÊring" pÄ menuen...

AltsÄ synliggÞre at man kan bede om Êrlig feedback, sÄ man har en mulighed for at blive bedre.

Jeg ved at de fleste kvinder oplever gÊster der selv beder om det, men jeg tror at mange flere ville bede om det, hvis det var mere tydeligt om kvinden var indstillet pÄ det og at det var mere normaliseret, sÄ der var mindre skam.

Skrevet
Refresh skrev, for 9 minutter siden:

AltsÄ synliggÞre at man kan bede om Êrlig feedback, sÄ man har en mulighed for at blive bedre.

Ja husker godt du har nĂŠvnt det fĂžr. Men ikke rigtigt nogen der har grebet ideen.

Men der er andre mĂ„der, bĂžger man kan lĂŠse, pĂ„ et tidspunkt var der kurser. Har haft besĂžg af et par stykker som havde taget kursus i at give sprĂžjte orgasme. Og de havde virkelig fanget teknikken. 😀

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

TrÄden er endt i to vidt forskellige retninger, men for at vende tilbage til det oprindelige indlÊg, sÄ tror jeg desvÊrre at der bliver talt for dÞve Þrer...

Mange mÊnd har det rigtig svÊrt med at beholde begejstringen nÄr der skal bruges gummi, hvilket forstÄeligt nok er meget frustrerende og ikke efterlader det store overskud til at tÊnke i PH vÊrdier.

Samtidig er gummi og glidecreme pÄ ingen mÄde problemfrit ift. sundheden i kvindens underliv og det undrer mig ofte at der fra kvindernes side ikke virker til at vÊre den store bekymring om hvilke kondomer eller cremer de bruger.

Og sÄ er der faktisk noget som kvinderne i branchen kunne lÊre, som mÄske ville gÞre problemerne med pres for uden gummi mindre, men sidst jeg nÊvnte det blev jeg sablet ned!

Langt de fleste af de kvinder jeg har mÞdt i branchen giver kondom pÄ pÄ en mÄde sÄ det er super ubehageligt at have pÄ! De strÊkker ud i kondomet fÞr de placerer det pÄ glans, hvilket medfÞrer et alt for stort pres pÄ glans, som fjerner fÞlsomhed og nogle gange er decideret smertefuldt at knalde med. Jeg tror det handler om at man kan bruge den metode, hvis kunden ikke er helt stiv, men jeg er ikke sikker. Jeg tager af samme Ärsag altid selv kondom pÄ, men har oplevet kvinder der tog det som kritik, hev det ud af hÊnderne pÄ mig og monterede det helt forkert... Jeg havde ondt i pikken flere dage efter!

SĂ„ kĂŠre kvinder, i kan OGSÅ selv gĂžre en indsats for at jeres gĂŠsters oplevelser med kondomer bliver bedre, sĂ„ vi kan fĂ„ minimeret presset for ubeskyttet sex.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Ja husker godt du har nĂŠvnt det fĂžr. Men ikke rigtigt nogen der har grebet ideen.

Men der er andre mĂ„der, bĂžger man kan lĂŠse, pĂ„ et tidspunkt var der kurser. Har haft besĂžg af et par stykker som havde raget kursus i at give sprĂžjte orgasme. Og de havde virkelig fanget teknikken. 😀

Ja, det er bare svÊrt at lÊre alene ved at lÊse sig til det og sprÞjteorgasmer er sÄdan lidt en undtagelse, hvor det er noget meget hÄndgribeligt teknisk.

At lÊre at lytte til et andet menneskes vejrtrÊkning og tolke lyde og bevÊgelser er noget man bedst lÊrer i kontakten med et andet menneske. Samtidig er det ogsÄ super klogt at Þve sig i at udtrykke sin lyst og sin guidance pÄ en mÄde sÄ den ikke lyder som kritik. Det kunne mange mennesker ogsÄ i parforhold have stor vÊrdi ud af at lÊre.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 17 minutter siden:

TrÄden er endt i to vidt forskellige retninger, men for at vende tilbage til det oprindelige indlÊg, sÄ tror jeg desvÊrre at der bliver talt for dÞve Þrer...

Mange mÊnd har det rigtig svÊrt med at beholde begejstringen nÄr der skal bruges gummi, hvilket forstÄeligt nok er meget frustrerende og ikke efterlader det store overskud til at tÊnke i PH vÊrdier.

Samtidig er gummi og glidecreme pÄ ingen mÄde problemfrit ift. sundheden i kvindens underliv og det undrer mig ofte at der fra kvindernes side ikke virker til at vÊre den store bekymring om hvilke kondomer eller cremer de bruger.

Og sÄ er der faktisk noget som kvinderne i branchen kunne lÊre, som mÄske ville gÞre problemerne med pres for uden gummi mindre, men sidst jeg nÊvnte det blev jeg sablet ned!

Langt de fleste af de kvinder jeg har mÞdt i branchen giver kondom pÄ pÄ en mÄde sÄ det er super ubehageligt at have pÄ! De strÊkker ud i kondomet fÞr de placerer det pÄ glans, hvilket medfÞrer et alt for stort pres pÄ glans, som fjerner fÞlsomhed og nogle gange er decideret smertefuldt at knalde med. Jeg tror det handler om at man kan bruge den metode, hvis kunden ikke er helt stiv, men jeg er ikke sikker. Jeg tager af samme Ärsag altid selv kondom pÄ, men har oplevet kvinder der tog det som kritik, hev det ud af hÊnderne pÄ mig og monterede det helt forkert... Jeg havde ondt i pikken flere dage efter!

SĂ„ kĂŠre kvinder, i kan OGSÅ selv gĂžre en indsats for at jeres gĂŠsters oplevelser med kondomer bliver bedre, sĂ„ vi kan fĂ„ minimeret presset for ubeskyttet sex.

Ja, bedre teknik, bedre pasform og mere viden ville sandsynligvis gÞre kondomsex markant bedre for mange. Men det mÄ aldrig blive et argument for at presse kvinder til ubeskyttet sex. Komfortproblemer kan lÞses. Det kan bakterielle infektioner, antibiotikakure og kronisk irritation ikke altid lige sÄ nemt.

Kort sagt: Et dÄrligt kondom er et praktisk problem. Pres for sex uden kondom er et respektproblem.

Skrevet

Men jeg kan forsikre dig om, og nu taler jeg primĂŠrt for mig selv, at hvis jeg har fĂ„et tre kĂŠmpe orgasmer inden for den tid, jeg tilbyder, sĂ„ kan jeg absolut ingenting bagefter udover bare at ligge og svĂŠve rundt ude i universet đŸ˜˜đŸ€Ł

SĂ„ hvis det sker, hĂ„ber jeg enten, at det var gĂŠstens kink at sende mig helt derud
 eller at han selv er fĂŠrdig inden. For i dĂ©t tilfĂŠlde mĂ„ han altsĂ„ selv finde dĂžren ud 😂

En af mine magiske relationer faldt i sÞvn da vi var fÊrdige og vÄgnede helt desorieteret og skrÊmt da telen bankede pÄ dÞren...

Hun fortalte mig senere at hun havde vĂŠret nĂždt til at afvise de nĂŠste tre kunder fordi hun var "mĂŠt" og vi aftalte at jeg fremover altid ville bestille den sidste tid pĂ„ vagten, for ikke at ĂždelĂŠgge hendes forretning đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Jeg har mÞdt ganske fÄ kvinder, hvor det har vÊret muligt at give dem flere klitorisorgasmer i trÊk og det virker pÄ mig som om deres orgasmer er knap sÄ dybe som andre kvinders.

En af dem jeg ser har fÄet 6 stk. pÄ en 30 min. aftale hvor vi ogsÄ nÄede at knalde, men i to af vores mÞder har hun fÄet markant dybere orgasmer, hvor det var tydeligt at en var rigeligt, sÄ jeg tror det afhÊnger meget af den enkelte kvinde, kemien, trygheden, teknik og opmÊrksomhed.

SprÞjte- og skedeorgasmer virker pÄ samme mÄde lidt mindre intense eller dybe og jeg har mÞdt masser af kvinder der kan fÄ utallige af begge uden at de nÞdvendigvis ryger i subspace af den grund.

I Ăžvrigt 100% enig i at det findes SÅ meget andet nydelse end lige orgasme og jeg bliver sĂ„ trist nĂ„r orgasmeklĂžften bliver gjort til bevis for at kvinder oplever mindre nydelse i sex end mĂŠnd. Det er langt mere kompliceret end som sĂ„.

Skrevet

Men
 Jeg kender simpelthen ikke nogen kvinder, der fĂ„r en kĂŠmpe orgasme af bare at fĂ„ lagt en arm omkring sig og et kys, heller ikke en lille en. Mm. du har taget opvasken fĂžrst, mĂ„ske. 😂😅

Jeg kan sĂ„ afslĂžre at min kones kĂŠreste kan give hende sprĂžjreorgasme blot ved at kysse hende! đŸ˜±

Lidt avs at jeg ikke kan gþre ham kunsten efter, men vildt at opleve hvad deres kemi kan 😍

Skrevet
Anja40Horsens skrev, den 16.5.2026 at 15:49:

Og nylig test er ingen garanti, med mindre man har vÊret i cÞlibat i en mÄned fÞr pga. inkubationstid, sÄ uanset hvad er det en ret stor risiko at lÞbe, nÄr man har rigtig mange partnere.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Anja40Horsens skrev, for 13 minutter siden:

Kort sagt: Et dÄrligt kondom er et praktisk problem. Pres for sex uden kondom er et respektproblem.

100% enig, men derfor skader det ikke at forstÄ problematikken bedre og sÞge de lÞsninger man kan.

Og manglende lydhÞrhed for forkert brug af kondom er faktisk ogsÄ et respekt problem...

Men jeg tror vi er meget enige đŸ«¶

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

En af mine magiske relationer faldt i sÞvn da vi var fÊrdige og vÄgnede helt desorieteret og skrÊmt da telen bankede pÄ dÞren...

Hun fortalte mig senere at hun havde vĂŠret nĂždt til at afvise de nĂŠste tre kunder fordi hun var "mĂŠt" og vi aftalte at jeg fremover altid ville bestille den sidste tid pĂ„ vagten, for ikke at ĂždelĂŠgge hendes forretning đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Jeg har mÞdt ganske fÄ kvinder, hvor det har vÊret muligt at give dem flere klitorisorgasmer i trÊk og det virker pÄ mig som om deres orgasmer er knap sÄ dybe som andre kvinders.

En af dem jeg ser har fÄet 6 stk. pÄ en 30 min. aftale hvor vi ogsÄ nÄede at knalde, men i to af vores mÞder har hun fÄet markant dybere orgasmer, hvor det var tydeligt at en var rigeligt, sÄ jeg tror det afhÊnger meget af den enkelte kvinde, kemien, trygheden, teknik og opmÊrksomhed.

SprÞjte- og skedeorgasmer virker pÄ samme mÄde lidt mindre intense eller dybe og jeg har mÞdt masser af kvinder der kan fÄ utallige af begge uden at de nÞdvendigvis ryger i subspace af den grund.

I Ăžvrigt 100% enig i at det findes SÅ meget andet nydelse end lige orgasme og jeg bliver sĂ„ trist nĂ„r orgasmeklĂžften bliver gjort til bevis for at kvinder oplever mindre nydelse i sex end mĂŠnd. Det er langt mere kompliceret end som sĂ„.

Det lyder til, at du kan dit hĂ„ndvĂŠrk, hr. đŸ«ĄđŸ„ł

Jeg tror ogsĂ„, det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, prĂŠcis som jeg nĂŠvnte tidligere med orgasmerne 😅 De kan komme som smĂ„ bĂžlger, store bĂžlger eller som rene tsunamier 🌊

Personligt oplever jeg sprþjteorgasmer som ekstremt udmattende 😅 Til gengéld oplever jeg de dybeste orgasmer ved samtidig stimulering af vagina og klitoris, gerne med fingre og tunge i samspil.

Orgasmer ved ren penetrering er for mig den mildeste form. Dem kan jeg nĂŠrmest “spytte ud” og stadig stĂ„ oprejst bagefter 😄

Men igen, det er jo netop dĂ©t, der gĂžr det spĂŠndende. Kvinder er forskellige, og heldigvis for det ❀

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.