Hop til indhold

🐝 Biologi 1:1 💐

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 6 minutter siden:

Og nyelig test er ingen garanti, med mindre man har vÊret i cÞlibat i en mÄned fÞr pga. inkubationstid, sÄ uanset hvad er det en ret stor risiko at lÞbe, nÄr man har rigtig mange partnere.

Ubeskyttet sex er aldrig uden risici 😊

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

pÄ! De strÊkker ud i kondomet fÞr de placerer det pÄ glans

Jeg kan ikke se det for mig, metoden du beskriver. StrĂŠkker det hvordan?

Putter det pÄ pikhovedet og sÄ hiver ud af i kondomet? Ligesom man tager strÞmpebukser pÄ, imens man kÞrer op ad benet?

Skrevet
Refresh skrev, for 11 timer siden:

Ja, det er bare svĂŠrt at lĂŠre alene ved at lĂŠse sig til det

Ja det skal selvfÞlgelig ud og prÞves i praksis. Og sÄ Þve sig i de andre ting du nÊvner samtidig.

Nu nÊvnte du selv skam tidligere og hvis det er skamfuldt. Er der nok nogen som bedre vil Þve uden nogen ved det. Og sÄ med tiden fÄ succes. Jeg tÊnker jo primÊrt pÄ dem som bliver skuffede over de ikke havde succes, de er jo ude og have sex med os piger uanset, sÄ kunne der jo ikke skade at sÞge nyttigt viden, nogen virker til at have sprunget bÄde biologi og sexual undervisnings timen over.

Skrevet
Anja-Lilje skrev, den 16.5.2026 at 19:12:

Sidst jeg var pĂ„ arbejde havde jeg syv gĂŠster, hvoraf jeg fik en orgasme med tre af demđŸ«  Nogle gange bruger jeg en vibrator, hvis tiden er knap😇

Jeg kender nogle piger, der aldrig fÄr orgasmer med deres gÊster, men ofte er det stadig god sex. Mange kvinder har heller ikke orgasmen som mÄl pÄ samme mÄde som mange mÊnd har med udlÞsningen.

NĂ„r jeg fĂ„r orgasmer med en kunde, sĂ„ er det mange gange produktet af at jeg er i min krop nĂ„r vi er sammen. Synes det er svĂŠrt at vĂŠre i kroppen, hvis en mand fx. har bestilt 15 min til quickie. Der fĂ„r jeg aldrig orgasmer - det er bare ikke tid nok. Men skal ikke kunne udelukke at andre kvinder kan komme af at blive slikket i 3 minutter. Det er bare ikke realistisk for migđŸ„°

Hvor er det dejligt med jeres ĂŠrlighed piger -)

Ren nysgerrighed Anja. Nu skriver du at du ikke kommer af at vĂŠre sammen med en gĂŠst i 15 minutter, hvilket giver god mening. Hvor lĂŠnge hvad de tre drenge bestil der gav dig orgasmer -)

Skrevet
Tivolimanden skrev, for 4 timer siden:

Hvor er det dejligt med jeres ĂŠrlighed piger -)

Ren nysgerrighed Anja. Nu skriver du at du ikke kommer af at vĂŠre sammen med en gĂŠst i 15 minutter, hvilket giver god mening. Hvor lĂŠnge hvad de tre drenge bestil der gav dig orgasmer -)

Jeg mindes de var fordelt over 2x30 minutter og en pÄ 45 min. Vil ogsÄ lige sige at det ikke er statistisk retvisende for alle vagter, men jeg fÄr ofte orgasme med mindst en gÊst. Nogle gange kan jeg bare ikke komme, og sÄ fortÊller jeg det Êrligt sÄ vi kan bruge tiden pÄ noget andet.

NÄr jeg ikke kommer er det ikke ensbetydende med dÄrlig sex, det er bare noget andet og oplevelsen kan stadig vÊre mega frÊk og lÊkker for os begge.

Redigeret af Anja-Lilje

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.