Hop til indhold

Du betalte for min krop… men du glemte, jeg også har et hjerte.

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde aldrig troet det kunne ske for mig.

Jeg er glædepige. Det er mit arbejde. Jeg kender reglerne, afstandene, grænserne. Det er “bare” en relation… indtil det ikke er det længere.

For hvad gør man, når en kunde pludselig ikke bare er en kunde?

Når man begynder at glæde sig til ham mere end til arbejdet.
Når samtalerne bliver længere.
Når blikkene betyder noget.
Når man… forelsker sig.

Ja, jeg sagde det.

Forelsket i en kunde.

Og det værste?
Han var ikke fri.

Så der stod jeg. Midt i noget, der aldrig burde være blevet til følelser. Noget, der ikke må eksistere. Et forhold uden navn, uden fremtid og uden plads i virkeligheden.

Vi taler ikke nok om det her.

At vi også er mennesker.
At vi også kan føle.
At grænser nogle gange flyder også selvom man tror man har styr på dem.

Er der andre der har oplevet det her?
At noget der skulle være “professionelt”, blev personligt?
At følelserne tog over… og gjorde det hele meget mere kompliceret?

Men ærligt… det gør ondt.

Del gerne jeres tanker. Ingen fordømmelse ! bare ærlighed.

Skrevet

En svær en , har oplevet det et par gange gennem 40 år som sexkøber , har taget en kold tyrker , der med stoppet besøg.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 34 minutter siden:

Jeg kender den følelse, og har selv haft en stor del af den sårbarhed. Men vi må acceptere at det ikke kan lade sig gøre på den måde at forelske os i clients.

Redigeret af Mook

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 39 minutter siden:

For hvad gør man, når en kunde pludselig ikke bare er en kunde?

Tak for en velformuleret trådstart.

Hvad endte du med at gøre? Eller det er du måske ikke afklaret om endnu?

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 57 minutter siden:

Forelsket i en kunde.

Jeg har oplevet det den anden vej rundt som kunde, det giver nogle tanker der skal bearbejdes og en hel del gelé i knæene 🦵😉 Det er jo en risiko man løber og må være bevist om, når man melder sig ind i gamet.

Skrevet

Syntes rent faktisk at det er fedt det sker for dig . Det viser bare at man jo er et menneske i kød og blod med alle de følelser det indebærer .

Det gør ondt ja . Men omfavn det .at du ikke er blevet kold og kyniske

Redigeret af kadd

Skrevet

Jeg har et par gange oplevet, at kemien og stemningen blev meget intens, hvilket endte med, at vi til sidst overskred alle grænser.

Jeg kan kun sige, at det var en rigtig dårlig idé, og det endte med, at det hele kørte af sporet. Så ja — been there, done that.

Jeg har lært, at jeg ikke skal blande mit privatliv og mit “Jennifer-liv” sammen. Og har man først glemt spilleregler, kan man ikke komme tilbage

Skrevet
Mook skrev, for 1 time siden:

Jeg kender den følelse, og har selv haft en stor del af den sårbarhed. Men vi må acceptere at det ikke kan lade sig gøre på den måde at forelske os i clients.

Det kan lade sig gøre og har gjort det mange gange, nogle gange uden succes andre gange med succes.

Det viser bare at du er et menneske med følelser og det er kun en god ting.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 timer siden:

Ikke helt til forelskelse, nej.

Venneplan, hvor vi lavet andet en sex for penge og det blev noget rod.

Jeg lader det ikke ske mere, nogen synes også jeg er for kold og kynisk. I forhold til hvordan der bookes ingen “flirt” før eller mellem besøg. Tiden booket er tiden man får etc. I forhold til servicen giver jeg mig hen i GFE, men når døren lukkes når tiden er gået, er det det. Grænserne skal være der, ingen får særbehandling, extra service, rabat. For det bliver hurtigt en glidebane hvor de får lov at betyde mere, eller selv føler sig mere specielle. Og det vil jeg ikke rode mig ud i.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Var Kunde hos en smuk kvinde, "vi" forelskede os, jeg forlod ALT, blev skilt, flyttede sammen med hende, fik betalt hendes gæld, sørgede for hendes børn, gav hende alt, elskede hende betingelsesløst, sørgede for ALT.

gjorde alt - blev gift et meget eksotisk sted, rejste de smukkeste steder hen, hun fik hus, hun fik bil, hun fik alt hun pegede på og mere til, hun fik mange penge og alt min kærlighed - MEN hendes gamle kunder holdt hun kontakt til via sociale medier, hendes børn var vant til at blive betalt, og hjulpet, for mor har jo masser af penge, pengekassen bliver mindre, nu hvor det er blevet lidt sværere formuen skrumper - og de små - meget små uoverensstemmelser kommer fordi man bruger mange penge på pjat, tager kviklån og deler ud - og man synes nu bør det begrænses. SÅ ER MAN I BAD STANDING

så vil man skilles og have masser at penge med derfra, man skal jo kunne klare sig - har sikkert gjort brug af en gammel "backup" som skriver sødt, så græsset er grønnere på den anden side

så dum naiv og forelsket er/var man, men skulle have set den dysfunktionelle familie man involverede sig i og forstået hvad der foregik.

Vil sige elsker hende stadig, kommer til at savne hende, ved ikke hvorfor, ulogisk, troede på hendes søde ord - og er selv blevet viklet ind i rodet, og må komme ud af det - det skal jeg nok - mens hun kan slukke for skuespillet og lade som intet var hændt. har hun nogensinde elsket MIG eller er det man kunne bidrage med, har mine bange anelser.

Sådan kan det gå når man som kunde forelsker sig. SÅ PAS PÅ DERUDE PIGER OG DRENGE, MÆND OG KVINDER - God Sommer

Skrevet

Jeg synes, det er vigtigt at sige, at du ikke har gjort noget forkert!

Man kan forelske sig i sin lærer eller i sin chef. I sin nabo, som er gift. Man kan selv være gift og forelske sig i en anden.

Som GP kommer du tæt på dine besøgende (kunder, gæster - hvad man nu siger). Det er intimt samvær, og for mænd er det ofte også et sted, hvor man kan åbne sig om ting, man ikke kan snakke om andre steder. Være både fysisk sammen og fortrolige om meget private følelser (det med fortroligheden gælder ikke for kvinden, en GP må beskytte sin identitet).

Så selvfølgelig vil der kunne opstå følelser, også forelskelse. Det er naturligt, og det er ikke forkert.

Men det kan være meget uheldigt, og det vil være smart at forsøge at undgå det - ved at holde en vis distance til personlige følelser.

Problemet er jo, at det ikke var det, der var planen. Man er sammen i den aftalte tid, som manden betaler for. Så går man ud ad døren og lever sit eget liv. Det er aftalen.

Det bør begge parter respektere, og derfor vil det som regel være en umulig forelskelse. Det er ærgerligt og hårdt.

Der kan være undtagelser. Vi er alle mennesker. Men for manden vil det nok mere handle om lyst og begær - han kender jo ikke kvinden bag nær så godt.

Derfor er det farligt for dig som kvinde. Hvis du åbner dig og han får lov at komme tæt på - at vide "for meget" ... og du så skuffer ham.

Det er ikke forkerte følelser, men... pas på dig selv!

Skrevet

Jeeeeep jeg kender det (som kunde og jeg ser hende stadig idag når hun er i Danmark). Jeg tror ihvertfald at jeg blev en lille smule forelsket i hende, jeg er 26 btw og hun er omkring samme alder som mig. Men når vi var/er sammen så føles det bare så meget anderledes end det jeg havde/har prøvet med andre. Den måde akten er, den måde vi kigger på hinanden på, snakkende efter akten osv. alt føltes/føles bare så godt og ikke som “købesex”, som noget af det jeg har oplevet med andre. Om det bare er fordi hun er god til sit arbejde, tjo det kan jo godt være, men så lægger hun virkelig også alt i det og det er jeg kun taknemlig for, for det er virkeligt rart at være sammen med hende. Hun rejste “heldigvis” hjem i et par måneder på et tidspunkt, så der kunne jeg naturligvis ikke se hende og det var nok også for det bedste. Jeg gik viderligt og tænkte på hende hver dag i en periode, men over de par måneder hun ikke var i Danmark forsvandt de følelser lidt. Jeg har stadig et meget godt øje til hende, men slet ikke på samme måde som den periode der. Jeg synes da kun det er rart at både GPer og kunder kan få følelser for hinanden, det viser jo bare at vi ikke alle er kolde i røven!

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 6 timer siden:

Vi taler ikke nok om det her.

Jeg synes faktisk at det af og til bliver nævnt, men at der desværre både er kvinder og mænd herinde, der insisterer på at det ikke findes og latterliggør os der fortæller at vi oplever det...

DarkSkinEnergy skrev, for 6 timer siden:

At følelserne tog over… og gjorde det hele meget mere kompliceret?

I den grad! Jeg har oplevet både forelskelse og kærlighed til mine relationer og har mærket deres følelser komme til udtryk både som indforstået kærlighed, længsel og endda jalousi...

Og flere af de kvinder jeg har lært at kende i branchen har fortalt om forelskelse i mænd de har mødt på arbejde og er endt i forhold med.

Det kan du også høre eksempler på i podcasten Red Light.

DarkSkinEnergy skrev, for 7 timer siden:

Stakkels dig, det forstår jeg SÅ godt 😢

For mig har det været en kæmpe gave at kunne skille tingene ad, så jeg kan lade mig forelske og drømme, men uden at fortvivle når drømmene ikke kan gå i opfyldelse. Nyde at elske og være forelsket uanset om det er gengældt eller kan blive til "mere".

Alle de bedste tanker til dig 💗

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

Jeg kender en del eksempler på at kundeforhold er blevet kæresteforhold, så selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Om det er hensigtsmæssigt eller om man er nødt til at beskytte sine følelser for at være i branchen er en anden sag.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 7 timer siden:

Jeg havde aldrig troet det kunne ske for mig

Det siger alle, indtil det sker 😉

Uanset om det er forelskelse, utroskab, skilsmisse eller lottogevinster...

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Grænserne skal være der, ingen får særbehandling, extra service, rabat. For det bliver hurtigt en glidebane hvor de får lov at betyde mere, eller selv føler sig mere specielle. Og det vil jeg ikke rode mig ud i.

Håber du finder ham en dag... 😊

Og det er ikke for at være spydig, men for mig er det en sandhed at principper bare er SÅ meget nemmere at holde på indtil de bliver sat på prøve.

Og der er få ting der kan lære os noget om os selv, som at få sat principperne lidt på prøve.

Sådan har det i hvert fald været for mig 🥰

Skrevet

Som kunde foretrækker jeg samvær med en pige hvor jeg bliver en smule forelsket. Det giver bare noget på et andet plan - og især når pigen får det til at føles gensidigt (og der kan Thaierne bare noget)🫠 Sådanne relationer har jeg heldigvis haft over nogle længere perioder - så får livet så meget mere værdi 😍
Jeg har prøvet hvor det kun er "kold" sex - det tager bare noget af lysten og energien i akten. Det duer bare ikke for mig.

Problemet er så de gange hvor det pludseligt bliver dybere og gensidigt. Så kommer det alligevel for tæt på. Der har jeg så måtte finde en anden pige i stedet - kan/vil ikke være kæreste med en glædespige.
Så også her er livet en balancekunst 🙃

Skrevet

Man kan desværre ikke citere overskriften...

Men er du sikker på at han glemte det? Har du fortalt ham hvordan du har det?

Hvis ikke, så er det meget muligt at han blot respekterer den grænse som der ret naturligt er i branchen eller slet ikke anser det for muligt eller sandsynligt at du kunne have følelser for ham.

Hvis ikke, så ligger bolden lidt hos dig!

Og hvis du har fortalt det og er blevet afvist, så er det jo desværre spillereglerne i kærlighed at vi altid risikerer at vores følelser ikke er gengældt eller at der bliver taget valg der ikke er som vi kunne ønske...

Men det betyder ikke nødvendigvis at han er ligeglad.

Vejen til heling er kortere når man tager ansvar:

Jeg solgte min krop, men glemte jeg havde et hjerte!

Du blev klogere og kan tage ansvar for hvordan du vil håndtere det. Dit liv, din lykke og din fremtid er i dine egne hænder. Husk det og glæd dig over det.

Så kan du integrere ham i dit hjerte og din historie og lære at være taknemmelig for at have fået lov til at møde ham og derved blive klogere på dig selv.

Beklager, hvis det lyder som om jeg negligerer din smerte, jeg ved at det er en hård omgang. Jeg har selv været igennem den et par gange og var heldig at have mennesker i mit liv, som kunne hjælpe mig med at bearbejde det og give mig konstruktive perspektiver.

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Håber du finder ham en dag...

Det håber jeg ikke. Når selv venskab til en kunde blev så kompliceret (mere en gang) så skal jeg ikke nyde noget. Og tro mig principperne har været sat på prøve, men jeg lukker ned før det går for vidt.

Og dermed ikke sagt TS har gjort noget forkert, intet galt i at føle noget. Svarede blot på om jeg havde oplevet det og nej. Nu ønsker jeg helt generelt ikke at finde nogen kunde eller andre steder. Så kommer folk “for tæt på” så trækker jeg mig.

Skrevet

Det er altid vanskeligt at forelske sig i en, hvor forholdet måske er dødsdømt fra starten.

Vi er sikkert mange, der har forelsket sig i en kollega, en lærer (eller elev) eller en vens kæreste, hvor vi vælger fornuftens stemme og siger, at den vej skal vi ikke. Det er svært og vanskeligt, for følelserne er der jo.

Vi er jo alle mennesker med følelser. Det har glædespiger også, og sexkunderne har det også.

Men er følelserne stærke nok, så skal man måske kaste sig ud i det alligevel. Også selvom det er en sexkunde. Eller kollegaen, læreren eller vennens kæreste. Det kan selvfølgelig gå galt, men sådan er livet jo.

Jeg erkende blankt at jeg er et sted i mit liv, hvor jeg i øjeblikket intet ønske har om at indgå i et fast forhold til en kvinde. Holder mig helt væk fra datingmarkedet for det er jo netop det faste forhold der er målet der. Så er det dejligt uforpligtende med glædespiger. Men selv her har jeg jo "frygten" for at forelske mig i en glædespige, og selvom ,jeg har mødt nogle dejlige kvinder denne vej og har nydt samværet, er det helt bevidst, at jeg finder en ny glædespige næste gang. Så er der ikke nogen fare for forelskelse.

Skrevet
Refresh skrev, for 12 timer siden:

Jeg kender en del eksempler på at kundeforhold er blevet kæresteforhold, så selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Om det er hensigtsmæssigt eller om man er nødt til at beskytte sine følelser for at være i branchen er en anden sag.

Jo da det kunne lade sig gøre, men det endte med at såre hinandens følelser før og efter en love story er began/begin - altså hvis du forstår hvad jeg mener :)

Skrevet
Max Power skrev, for 17 timer siden:

Det kan lade sig gøre og har gjort det mange gange, nogle gange uden succes andre gange med succes.

Det viser bare at du er et menneske med følelser og det er kun en god ting.

Man må se forskellen på tingene.

Følelser og samvittighed er to forskellige ting.

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

Man må se forskellen på tingene.

Følelser og samvittighed er to forskellige ting.

Du har helt ret, men “the heart wants what the heart wants”

Man kan ikke styre hvem man bliver glad for, det viser bare at vi er mennesker med følelser.

Skrevet

Uhh, jeg har prøvet det 🤭

For et par år siden mødte jeg en gudesmuk Brailianer i Kbh. Vi havde fantastisk kemi og blev enig om en date mere med brunch i byen og efterfølgende 😍

Vi havde en pragtfuld date, men da vi kørte tilbage mod hendes opholdssted flippede hun fuldstændig hysterisk ud i bilen 🙄

Ved stadig ikke lige hvad der trickede hende, men satte hende af hjemme og fik en undskyldning et par dage senere 🙄

Nu ser jeg en dansk vidunderlig kvinde, som jeg først besøgte for 16-17 år siden, og vi har opbygget et fantastisk venskabs-/småkæresteforhold 🥰

Vi ses privat, taler i timevis flere gange om ugen, og det er bare skønt. 😍 100 % fortroelige ved hinanden. Ja, jeg er ramt 😍

Jeg er sgu' forelsket og ved at hun også er glad for mig 🥰

Men, tør jeg gå hele vejen? Der ligger en lille kamp i min store hjerne 🤗 Den lille hjerne er klar 😄

Skrevet
Stille skrev, den 22.4.2026 at 16:26:

har hun nogensinde elsket MIG eller er det man kunne bidrage med, har mine bange anelser.

Der ender mange forhold desværre uanset hvordan de er startet...

Håber at der er plads til at huske alt det dejlige der fulgte med og at blive klogere på hvor man en anden gang skal være bedre til at sætte grænser.

Håber du kommer godt igennem det 😢🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.