Hop til indhold

Piger der bruger 180.dk til anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Jeg lÊste til min store rÊdsel at en del piger bruger 180.dk til at dele "oplevelser" med manden bag nummeret. Dvs at de kan finde pÄ at skrive inde pÄ 180.dk at manden enten snyder, er voldelig, god gÊst, e.lign.

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgÄ. TÊnk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han sÄ vÊlger at slÄ nummeret op og ser der stÄr noget der antyder brug af gp. Vedkomne kunne vÊre en forretningsforbindelse, bÞrnenes skolelÊrer osv.

Hvad tĂŠnker I om det?

Skrevet

AltsÄ hvis manden har vÊret voldelig har jeg svÊrt ved at have ondt af ham. Men nej man bÞr ikke bruge 180.dk til at advare andre.

TÊnker det er gjort i afmagt af mange. Jeg fÄr seriÞst snart brug for angermanegement terapi for at holde alle de useriÞse idioter ud der spilder ens tid og ÞdelÊgger ens indtjeningsmuligheder. Men stadig, nej det er ikke ok.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Er det ikke bare at fĂ„ en “burner phone” eller et ekstra e-sim til ting, der ikke skal kunne kobles op pĂ„ dig?

Skrevet
Sweex2 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg lÊste til min store rÊdsel at en del piger bruger 180.dk til at dele "oplevelser" med manden bag nummeret. Dvs at de kan finde pÄ at skrive inde pÄ 180.dk at manden enten snyder, er voldelig, god gÊst, e.lign.

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgÄ. TÊnk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han sÄ vÊlger at slÄ nummeret op og ser der stÄr noget der antyder brug af gp. Vedkomned kunne vÊre en forretningsforbindelse, bÞrnenes skolelÊrer osv.

Hvad tĂŠnker I om det?

Jeg kan godt forstÄ, at kvinderne kan have et behov for at fortÊlle hinanden om bÄde gode og dÄrlige kunder.

De har jo i dag meget fÄ muligheder for at gÞre noget sÄdant, og 180.dk er mÄske nok det bedste, der er tilgÊngeligt.

Jeg kan godt se, at det kan vÊre problematisk for nogen, hvis de stÄr nÊvnt som sexkunde et sÄdant sted. Dette taler jo blot endnu mere for, at man har en bollefon til formÄlet og ikke benytter sit private nummer til dette.

Skrevet

Det var godt nok en vemmelig tendens. En knep-o-fon med taletidskort, det lyder som en god ide. 😄
SĂ„ er der heller ikke nogen chance for at blivve afslĂžret, hvis andre kigge i din normale telefon

Skrevet
Sweex2 skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgÄ. TÊnk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han sÄ vÊlger at slÄ nummeret op og ser der stÄr noget der antyder brug af gp. Vedkomne kunne vÊre en forretningsforbindelse, bÞrnenes skolelÊrer osv.

Hvad tĂŠnker I om det?

Jeg har skam ikke ondt af en person der enten, er voldig, ubehÞvlet, brÊnder folk af osv osv... Jeg kan sagtens se din pointe i af det ikke er ok at gÞre, men samtidig er det sku heller ikke ok at fÄ spildt sin tid, blive mÞdt af en voldig idiot osv. SÄ jeg syntes faktisk at det er en nem og hurtig mÄde at advarer andre GPer, tror aldrig jeg har set at der er nogen der ligger en god andmeldese over 180 tvÊrtimod. Kan man vÊre en idiot over for en GP, kan vi vÊre en idiot over for ham simpelt. Jeg trÊder mÄske flere over tÊerne ved dette, men jeg er sikker pÄ der er lige sÄ mange som er enige

Skrevet

Skyldes det vold eller trusler, synes jeg egentlig det er ok, men er det hÊvn over en berettiget dÄrlig anmeldelse her pÄ EG, er det temmelig usmageligt og slet ikke i orden, sÄ kan den pÄgÊldende GP forsvare sig her.

Redigeret af Julius

Skrevet
  • Author
Sofie Luxe skrev, for 9 minutter siden:

tror aldrig jeg har set at der er nogen der ligger en god andmeldese over 180 tvĂŠrtimod

Ok, det er jeg glad for. Jeg ved jeg aldrig ville komme til at have en dÄrlig anmeldelse alligevel, men jeg kunne da frygte at en skriver noget velmenende, men afslÞrende. Jeg fandt ud af man kan blive slettet fra 180.dk, sÄ nu er det problem lÞst.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 1 minut siden:

Skyldes det vold eller trusler, synes jeg egentlig det er ok, men er det hÊvn over en berettiget dÄrlig anmeldelse her pÄ EG, er det temmelig usmageligt og slet ikke i orden, sÄ kan den pÄgÊldende GP forsvare sig her.

Det er jo lige det. Der er mange mÄder at misbruge den side pÄ. Det er der ogsÄ her pÄ siden, men forskellen er at den ikke er offentlig.

Skrevet
Sweex2 skrev, for 41 minutter siden:

Hvad tĂŠnker I om det?

TÊnker du i modsÊtning til denne her side som ogsÄ er tilgÊngelig for alle hvor flere mÊnd dele hvad de syntes om pigerne? Hvad er det man siger, moral er godt dobbelt moral dobbelt sÄ godt ;)

Skrevet
  • Author
akata21 skrev, for 1 minut siden:

TÊnker du i modsÊtning til denne her side som ogsÄ er tilgÊngelig for alle hvor flere mÊnd dele hvad de syntes om pigerne? Hvad er det man siger, moral er godt dobbelt moral dobbelt sÄ godt ;)

TĂŠnk dig lige om inden du beskylder folk for at vĂŠre dobbelt moralske. Den her side er vi anonyme. PĂ„ 180.dk er vi det stik modsatte. SĂ„ det er absolut ikke det samme...

Skrevet
Sofie Luxe skrev, for 18 minutter siden:

der ligger en god andmeldese over 180 tvĂŠrtimod

Det har jeg faktisk set flere gange
 og endda ved mit eget nr er der positiv tilbagemelding.

Jeg synes det er sÄ fint med den side og jeg er ikke i tvivl om, at den har reddet mig fra ubehagelige typer. Jeg kan godt se forskel pÄ om der er en advarsel uden kommentar eller om der er 5, 10 ja op til 36 advarsler om vold, overgreb, aggressiv opfÞrsel eller trusler for at udnytte pigen, nÄr jeg beslutter at tage dem til efterretning.

Hvis ens venner ikke mÄ se at man yder vold mod kvinder, sÄ er et vild rÄd herfra
. At man lader vÊre!

Skrevet
Sweex2 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg fandt ud af man kan blive slettet fra 180.dk, sÄ nu er det problem lÞst.

Men dit nummer kan jo stadig blive udstillet pĂ„ mange mĂ„der: GP’en bliver hacket, hendes WhatsApp konto bliver hacket, et website som GP’erne bruger til info om kunder bliver kompromitteret. Der er kun en mĂ„de at sikre sig mod dette.

Skrevet

Det er en farlig vej at gĂ„. Den vigtigste grundsten i den her branche er diskretion – og det gĂ„r begge veje. Hvis man begynder at bruge offentlige sider som 180.dk til at 'out'e' kunder, ophĂŠver man reelt den usynlige kontrakt, der beskytter Ă©n selv.

Man finder mÄske en kortvarig hÊvn over et 'mÞgsvin', men man Äbner samtidig dÞren for, at kunden (eller andre) begynder at dele oplysninger den anden vej. Er man villig til at risikere, at ens rigtige navn, hobby-erhverv eller ubeskattede indkomst pludselig bliver det nÊste, der dukker op i en Google-sÞgning? Man skal ikke kaste med sten, nÄr man selv lever af at vÊre i skyggen.

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

en kortvarig hĂŠvn

Det har intet med hĂŠvn at gĂžre men advarsel. Nogen grupperinger af piger deler internt med hinanden, men umuligt altid at have kontakt med alle. Og det er fuldstĂŠndig ligegyldigt hvordan vi gĂžr det, sĂ„ synes nogen mĂŠnd det er forkert, uetisk etc. fordi vi kun har “privatoplysninger” og ikke et link/brugernavn.

Men ligesom I ikke vil spilde penge og tid pÄ en dÄrlig oplevelse. SÄ vil vi heller ikke miste penge pÄ at blive brÊndt af, eller risikere en meget ubehagelig oplevelse fysisk eller psykisk. SÄ hvis det kan begrÊnses og dem som opfÞrer sig extremt dÄrligt kan forhindres i at fÄ aftaler med andre piger, sÄ mÄ vi bruge de muligheder vi har.

Jeg er et par gange blevet kontaktet af en som var ved at lave et hjemmeside han tilbÞd vi piger kunne bruge. Men personligt vil jeg hellere bruge et officielt website som sidde og kode numre ind pÄ en hjemmeside, der kun relaterer til dette erhverv og man ikke ved hvad personen ellers vil bruge de numre til.

Skrevet

Hej, er desvÊrre kommet pÄ 180 listen, "for at vÊre en tyv der kom for at stjÊle"!!!!

Har sÄ aldrig stjÄlet eller prÞvet pÄ at snyde nogen af de kvinder jeg har besÞgt og overholder mine aftaler.

er gÄet igen en sjÊlen gang imellem, men opfÞr mig ordentlig.

SĂ„ ved ikke hvordan man slipper af med af med det igen, men sku Ăžv Ăžv

Skrevet
detgodeliv skrev, for 32 minutter siden:

Som du kan lÊse om andre steder herinde, kan du bede om at fÄ fjernet info pÄ siden. HÄber det lykkedes.

Skrevet
detgodeliv skrev, for 2 timer siden:

Nyt telefonnummer!

Skrevet

Lidt skuffet over 0 anmeldelser pĂ„ mit nummer pĂ„ 180.dk 😱

Syntes da godt at der var en der kunne skrive at jeg er et episk knald! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Lidt skuffet

Kram til dig, 0 pÄ 180 er godt.

Kan konstatere mÊnd ogsÄ bruger det, eftersom der er pÄ mit og det nummer kun bruges til job. SÄ uanset hvor mange gange emnet vendes herinde er den mÄde at bruge 180 pÄ vist kommet for at blive.

Skrevet

jeg forstÄr ikke helt dem der gÞr det.

har de reelt mÞdt op hos GP'en og opfÞrt sig sÄdan? snydt, slÄet, opfÞrt sig agressivt???

eller er det fordi de er useriÞse og ikke mÞder op...? i sÄ fald hvorfor skrive falske ting?

hvis GP'en har oprigtig haft en dÄrlig oplevelse sÄ er det vel ok at bruge et eller andet sted til advarsel, sÄ det ikke gÄr ud over andre piger. GP livet kan vÊre sÄrbart.

Redigeret af HamDenStore123
stavefejl plus tilfĂžjelser

Skrevet

Det er jo ikke meget anderledes end at der er anmeldelser af os piger herinde pÄ EG.

Jeg bruger 180 for min egen sikkerheds skyld. Hvis der stÄr han er voldelig, sÄ skal jeg da ikke invitere ham hjem, og risikere et overfald og voldtÊgt fordi psykopaten har hÊklefejl i kysen.

Dem der fÄr dÄrlige anmeldelser pÄ 180 er som regel altid fordi, de har en trÊls adfÊrd.

Skrevet
HamDenStore123 skrev, for 10 timer siden:

har de reelt mÞdt op hos GP'en og opfÞrt sig sÄdan?

Afviser ikke det kan vÊre falske anmeldelser, ligesom herinde. Men ja nogen opfÞrer sig sÄdan. SÄ kan man tÊnke jamen sÄ mange. Og nej sikkert ikke sÄ mange forskellige, hÞjst sandsynligt kan hver af dem vÊre ejer af flere numre. De kan jo nemlig bare kÞbe et nyt taletidskort. Men ikke desto mindre har vi ikke andre muligheder, end at forsÞge at begrÊnse dem.

Til sammenligning nĂ„r en pige skifter navn/profil/annonce bliver hun nogengange genkendt og hurtigt stĂ„r der herinde “denne pige ny annonce - pas pĂ„â€. Vi har ikke billeder pĂ„ telefonennumrene, vi er ikke flere hundrede piger der ser samme sms og en/flere genkender ordlyden. SĂ„ for hver gang de dĂ„rlige mĂŠnd skifter nummer sĂ„ er der mindst Ă©t offer fĂžr det kommer pĂ„ 180 sĂ„ derfor vil der blive anmeldt mange numre med samme ordlyd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.