Hop til indhold

Piger der bruger 180.dk til anmeldelser

Featured Replies

Skrevet
SweettieDK skrev, den 22.4.2026 at 23:48:

Kram til dig, 0 på 180 er godt.

Kan konstatere mænd også bruger det, eftersom der er på mit og det nummer kun bruges til job. Så uanset hvor mange gange emnet vendes herinde er den måde at bruge 180 på vist kommet for at blive.

Ja og sådan et det.

Jeg synes klart der er den forskel at EG og dit professionelle nr. er lavet til formålet og anonymt.

På 180 kan det være et nummer der kan spores til et menneske og en anmeldelse (falsk eller begrundet) kan derfor afsløre at man køber sex til mennesker man har en helt urelateret relation til.

Selvfølgelig kan man argumentere for at hvis man gerne vil værne om sine hemmeligheder, så må man bruge et taletidskort.

Jeg synes lister til formålet på EG eller Nympho giver mere mening, men kan godt se at det er problematisk, hvis de kræver abonnement.

Skrevet
peter1042 skrev, den 22.4.2026 at 19:59:

Som du kan læse om andre steder herinde, kan du bede om at få fjernet info på siden. Håber det lykkedes.

det lykkes, skrev til 180 at de skulle politi anmelde mig, når jeg nu var hængt ud som tyv.

så slettet inden for et døgn.

Skrevet
akata21 skrev, den 21.4.2026 at 21:16:

Tænker du i modsætning til denne her side som også er tilgængelig for alle hvor flere mænd dele hvad de syntes om pigerne? Hvad er det man siger, moral er godt dobbelt moral dobbelt så godt ;)

Kæmpe forskel på en side der handler om købesex, hvor folk er anonyme og hvor vi ved (eller man hurtigt lærer) at der er mennesker i begge lejre der ikke har meget til overs for den anden side.

Og så på en generel side, som er noget af det første der dukker på når man søger på et telefonnummer og ofte kan nummeret spores direkte til en person.

Det er altså ikke et spørgsmål om dobbeltmoral, det er to vidt forskellige ting.

Skrevet
detgodeliv skrev, for 2 minutter siden:

det lykkes, skrev til 180 at de skulle politi anmelde mig, når jeg nu var hængt ud som tyv.

så slettet inden for et døgn.

Ren interesse, hvad skal man bruge af dokumentation for at blive fjernet fra 180.dk?

Eller kan man bare skrive ind og så fjerner de uden nogen som helst garanti for at nummeret tilhører en?

Skrevet
Refresh skrev, for 14 minutter siden:

Ren interesse, hvad skal man bruge af dokumentation for at blive fjernet fra 180.dk?

Eller kan man bare skrive ind og så fjerner de uden nogen som helst garanti for at nummeret tilhører en?

bad dem bare om at politianmelde mig for tyveri, ellers ville jeg anmelde dem for at udstille mig som tyv. Hvad jeg jeg overhovedet aldrig kunne finde på at være!!

Havde det været en anmeldes for at være dårlig i sengen, så ja😉

Skrevet
SweettieDK skrev, for 43 minutter siden:

Man kunne også bare opføre sig ordentligt

Jo, jo, men du anerkender vel at der i denne verden også forgår falske anmeldelser og forskellige opfattelser af situationer.

Det kræver da ikke meget fantasi at en pige vil hævne sig på en mand der er gået, fordi han ikke syntes det han blev mødt af svarede overens med det annoncerede.

I et forum som her, vil han i det mindste kunne tage til genmæle, på samme måde som piger gør på dårlige anmeldelser.

Skrevet

@SweettieDK kender du til de "hemmelige" lister som GP'er deler for at advare om dårlige kunder?

Ved du om det forekommer at der er en GP der får slettet en gæst fra listen, ved at sige god for vedkommende?

Jeg tænker lidt som mænd forsvarer piger her på siden, hvis de har haft gode oplevelser med hende?

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

kender du til de "hemmelige" lister som GP'er deler for at advare om dårlige kunder?

Kun i det omfang at jeg har set nogen blive inviteret til at sende nummer i pb så de kunne komme med og nej tænker ikke de sletter nogen igen. Er jo ikke en fysisk liste. Som jeg har forstået det så giver man internt hinanden besked. Er jo bare at kode de piger ind som er med og sende besked til alle på en gang. At ham her gjorde x, y, z… så pigerne kan blokere det nummer eller hvordan de nu hver især holder styr på de advarsler de får.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 10 timer siden:

Er jo tydeligt i denne debat I kan få det slettet, meget mere effektivt end genmæle.

Det ved jeg ikke om jeg er enig i. Jeg har flere gange oplevet at en saglig debat i en dårlig anmeldelse dels har trukket andre til at forsvare hende og dels har givet mig lyst til et besøg, da det siger meget at hun er i stand til at håndtere situationen på en ordentlig måde.

Ved du om 180 anmeldelserne egentlig virker? Har du selv undgået dårlige kunder?

Jeg tænker at når man bare kan få det slettet og ellers nemt kan skifte nummer, så er man jo nærmest idiot, hvis man skriver fra et nummer der er advaret om.

Bevares jeg ved godt at der findes idioter, men jeg tænker da trods alt at det er et mindretal...

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 13 minutter siden:

Ved du om 180 anmeldelserne egentlig virker? Har du selv undgået dårlige kunder?

Jeg tjekker kun på 180 når jeg selv får en dårlig mavefornemmelse. Og nogen gange står der så en dårlig bemærkning. Og så laver jeg logisk nok ikke en aftale. Så ja nogen gange fortsætter de fra samme nummer. Tænker ikke de er “idioter” fordi de bruger samme nummer, ikke alle læser med på EG, ikke alle tænker selv over 180 eksisterer. Og ja i min optik undgår jeg på den måde dårlige kunder, fordi jeg får bekræftet min mistanke og er mere sikker i min sag når jeg siger nej

Hvis der ikke står noget, må jeg tage min egen beslutning. Og nogengange er der en hvor jeg bliver glædeligt overrasket over han dukkede op, andre gange når de udebliver må man så bare konstatere jeg havde ret.

Jeg registrerer dem som udebliver, heldigvis ret få og dem som har grænseoverskridende adfærd.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Tænker ikke de er “idioter” fordi de bruger samme nummer, ikke alle læser med på EG, ikke alle tænker selv over 180 eksisterer.

Hmmm... Det kan godt være at mit billede af de typer der ikke kan opføre sig ordentligt er forkert.

Jeg tænker primært på dem som præditoriale og at deres adfærd er ret bevidst. Gad vide om mange af dem slet ikke forstår er de gør noget forkert? Tænker bare at de da må møde kvinder der skærer det ret tydeligt ud i pap for dem, men der er selvfølgelig nogen der er svære at nå ind til.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Hvis der ikke står noget, må jeg tage min egen beslutning. Og nogengange er der en hvor jeg bliver glædeligt overrasket over han dukkede op, andre gange når de udebliver må man så bare konstatere jeg havde ret.

Udeblivelse er naturligvis frustrerede og irriterende, men da heldigvis ikke utrygt eller grænseoverskridende.

Den øvrige diskussion har primært været om direkte dårlig opførsel i mødet, hvor jeg tror de fleste har meget lidt til overs for kunden, men udeblivelse kan der mange grunde til begge veje.

Og selvfølgelig er det eneste rigtige at melde pænt afbud, men selv det kan være svært, hvis der er skam blandet ind i det.

Jeg er kæmpe fortaler for depositum ved reservation, så man ikke helt har spildt sin tid ved udeblivelse, men det er selvfølgelig svært, når der er så meget fusk på begge sider i branchen.

Bordellerne burde tilbyde pigerne at ordne depositums, men det vil sikkert ikke være lovligt!

Et par af de piger jeg kender har lavet en ret god ordning, hvor kunder der udebliver kun kan få en ny aftale imod depositum, det tror jeg er et ret godt kompromis.

Redigeret af Refresh

Skrevet
HamDenStore123 skrev, den 23.4.2026 at 22:48:

hvis GP'en har oprigtig haft en dårlig oplevelse så er det vel ok at bruge et eller andet sted til advarsel, så det ikke går ud over andre piger. GP livet kan være sårbart

Jeg tror alle er enige om at det er fint og nødvendigt med et sted hvor GP'erne kan advare hinanden, men jeg tror mange ville ønske at det foregik i lukkede foraer, da telefonnumre ikke er anonyme.

Hvis jeg ringer til en frisør og de lige googler nummeret fordi de ikke genkender det, så ville altså blive ret trist, hvis der var en GP der skrev at jeg var en skidt fyr fordi jeg gik uden at betale.

Jeg tror pigerne herinde ville forstå det bedre, hvis de pludselig oplevede noget på 180 på deres private nummer, som kunne afsløre at de er GP'er.

Samme argument ville være at de jo selv er ude om at have givet en dårlig service og selv har været så dumme at give en kunde deres private nummer.

Men det sker jo altså at vi "dummer" os og stoler på mennesker der viser sig ikke at være tilliden voksner eller hvor følelser kommer i klemme og bliver til desperation.

Netop derfor burde kontrakten og kulturen i branchen være at vi går langt for at værne om anonymiteten.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 timer siden:

Den øvrige diskussion har primært været om direkte dårlig opførsel i mødet

Ja kan da godt være det kun er mig der har nævnt det både nu og tidligere i tråden.

Refresh skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror pigerne herinde ville forstå det bedre

Jeg forstår det godt det udemærket, ser bare ikke så mange andre løsninger, lavede på et tidspunkt selv en tråd, at jeg ikke længere bakkede op om brugen af 180, efter en mentalt ustabil pige havde misbrugt det. Men pt har vi ikke andre løsninger og tænker de fleste piger godt ved man skal tænke selv uanset hvad der står på 180.

Og jeg tænker også både kunder og sælgere nemmere tolker de små hints, fordi vi ved hvad der foregår. Det kunne ligeså vel være en hævngerrig kæreste, prank fra en kammerat, scam etc.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.