Hop til indhold

Piger der bruger 180.dk til anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste til min store rædsel at en del piger bruger 180.dk til at dele "oplevelser" med manden bag nummeret. Dvs at de kan finde på at skrive inde på 180.dk at manden enten snyder, er voldelig, god gæst, e.lign.

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgå. Tænk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han så vælger at slå nummeret op og ser der står noget der antyder brug af gp. Vedkomne kunne være en forretningsforbindelse, børnenes skolelærer osv.

Hvad tænker I om det?

Skrevet

Altså hvis manden har været voldelig har jeg svært ved at have ondt af ham. Men nej man bør ikke bruge 180.dk til at advare andre.

Tænker det er gjort i afmagt af mange. Jeg får seriøst snart brug for angermanegement terapi for at holde alle de useriøse idioter ud der spilder ens tid og ødelægger ens indtjeningsmuligheder. Men stadig, nej det er ikke ok.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Er det ikke bare at få en “burner phone” eller et ekstra e-sim til ting, der ikke skal kunne kobles op på dig?

Skrevet
Sweex2 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg læste til min store rædsel at en del piger bruger 180.dk til at dele "oplevelser" med manden bag nummeret. Dvs at de kan finde på at skrive inde på 180.dk at manden enten snyder, er voldelig, god gæst, e.lign.

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgå. Tænk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han så vælger at slå nummeret op og ser der står noget der antyder brug af gp. Vedkomned kunne være en forretningsforbindelse, børnenes skolelærer osv.

Hvad tænker I om det?

Jeg kan godt forstå, at kvinderne kan have et behov for at fortælle hinanden om både gode og dårlige kunder.

De har jo i dag meget få muligheder for at gøre noget sådant, og 180.dk er måske nok det bedste, der er tilgængeligt.

Jeg kan godt se, at det kan være problematisk for nogen, hvis de står nævnt som sexkunde et sådant sted. Dette taler jo blot endnu mere for, at man har en bollefon til formålet og ikke benytter sit private nummer til dette.

Skrevet

Det var godt nok en vemmelig tendens. En knep-o-fon med taletidskort, det lyder som en god ide. 😄
Så er der heller ikke nogen chance for at blivve afsløret, hvis andre kigge i din normale telefon

Skrevet
Sweex2 skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo fucked up... Det er en offentlig side som alle kan tilgå. Tænk hvis man ringer til en, som ikke kender dig og han så vælger at slå nummeret op og ser der står noget der antyder brug af gp. Vedkomne kunne være en forretningsforbindelse, børnenes skolelærer osv.

Hvad tænker I om det?

Jeg har skam ikke ondt af en person der enten, er voldig, ubehøvlet, brænder folk af osv osv... Jeg kan sagtens se din pointe i af det ikke er ok at gøre, men samtidig er det sku heller ikke ok at få spildt sin tid, blive mødt af en voldig idiot osv. Så jeg syntes faktisk at det er en nem og hurtig måde at advarer andre GPer, tror aldrig jeg har set at der er nogen der ligger en god andmeldese over 180 tværtimod. Kan man være en idiot over for en GP, kan vi være en idiot over for ham simpelt. Jeg træder måske flere over tæerne ved dette, men jeg er sikker på der er lige så mange som er enige

Skrevet

Skyldes det vold eller trusler, synes jeg egentlig det er ok, men er det hævn over en berettiget dårlig anmeldelse her på EG, er det temmelig usmageligt og slet ikke i orden, så kan den pågældende GP forsvare sig her.

Redigeret af Julius

Skrevet
  • Author
Sofie Luxe skrev, for 9 minutter siden:

tror aldrig jeg har set at der er nogen der ligger en god andmeldese over 180 tværtimod

Ok, det er jeg glad for. Jeg ved jeg aldrig ville komme til at have en dårlig anmeldelse alligevel, men jeg kunne da frygte at en skriver noget velmenende, men afslørende. Jeg fandt ud af man kan blive slettet fra 180.dk, så nu er det problem løst.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 1 minut siden:

Skyldes det vold eller trusler, synes jeg egentlig det er ok, men er det hævn over en berettiget dårlig anmeldelse her på EG, er det temmelig usmageligt og slet ikke i orden, så kan den pågældende GP forsvare sig her.

Det er jo lige det. Der er mange måder at misbruge den side på. Det er der også her på siden, men forskellen er at den ikke er offentlig.

Skrevet
Sweex2 skrev, for 41 minutter siden:

Hvad tænker I om det?

Tænker du i modsætning til denne her side som også er tilgængelig for alle hvor flere mænd dele hvad de syntes om pigerne? Hvad er det man siger, moral er godt dobbelt moral dobbelt så godt ;)

Skrevet
  • Author
akata21 skrev, for 1 minut siden:

Tænker du i modsætning til denne her side som også er tilgængelig for alle hvor flere mænd dele hvad de syntes om pigerne? Hvad er det man siger, moral er godt dobbelt moral dobbelt så godt ;)

Tænk dig lige om inden du beskylder folk for at være dobbelt moralske. Den her side er vi anonyme. På 180.dk er vi det stik modsatte. Så det er absolut ikke det samme...

Skrevet
Sofie Luxe skrev, for 18 minutter siden:

der ligger en god andmeldese over 180 tværtimod

Det har jeg faktisk set flere gange… og endda ved mit eget nr er der positiv tilbagemelding.

Jeg synes det er så fint med den side og jeg er ikke i tvivl om, at den har reddet mig fra ubehagelige typer. Jeg kan godt se forskel på om der er en advarsel uden kommentar eller om der er 5, 10 ja op til 36 advarsler om vold, overgreb, aggressiv opførsel eller trusler for at udnytte pigen, når jeg beslutter at tage dem til efterretning.

Hvis ens venner ikke må se at man yder vold mod kvinder, så er et vild råd herfra…. At man lader være!

Skrevet
Sweex2 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg fandt ud af man kan blive slettet fra 180.dk, så nu er det problem løst.

Men dit nummer kan jo stadig blive udstillet på mange måder: GP’en bliver hacket, hendes WhatsApp konto bliver hacket, et website som GP’erne bruger til info om kunder bliver kompromitteret. Der er kun en måde at sikre sig mod dette.

Skrevet

Det er en farlig vej at gå. Den vigtigste grundsten i den her branche er diskretion – og det går begge veje. Hvis man begynder at bruge offentlige sider som 180.dk til at 'out'e' kunder, ophæver man reelt den usynlige kontrakt, der beskytter én selv.

Man finder måske en kortvarig hævn over et 'møgsvin', men man åbner samtidig døren for, at kunden (eller andre) begynder at dele oplysninger den anden vej. Er man villig til at risikere, at ens rigtige navn, hobby-erhverv eller ubeskattede indkomst pludselig bliver det næste, der dukker op i en Google-søgning? Man skal ikke kaste med sten, når man selv lever af at være i skyggen.

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

en kortvarig hævn

Det har intet med hævn at gøre men advarsel. Nogen grupperinger af piger deler internt med hinanden, men umuligt altid at have kontakt med alle. Og det er fuldstændig ligegyldigt hvordan vi gør det, så synes nogen mænd det er forkert, uetisk etc. fordi vi kun har “privatoplysninger” og ikke et link/brugernavn.

Men ligesom I ikke vil spilde penge og tid på en dårlig oplevelse. Så vil vi heller ikke miste penge på at blive brændt af, eller risikere en meget ubehagelig oplevelse fysisk eller psykisk. Så hvis det kan begrænses og dem som opfører sig extremt dårligt kan forhindres i at få aftaler med andre piger, så må vi bruge de muligheder vi har.

Jeg er et par gange blevet kontaktet af en som var ved at lave et hjemmeside han tilbød vi piger kunne bruge. Men personligt vil jeg hellere bruge et officielt website som sidde og kode numre ind på en hjemmeside, der kun relaterer til dette erhverv og man ikke ved hvad personen ellers vil bruge de numre til.

Skrevet

Hej, er desværre kommet på 180 listen, "for at være en tyv der kom for at stjæle"!!!!

Har så aldrig stjålet eller prøvet på at snyde nogen af de kvinder jeg har besøgt og overholder mine aftaler.

er gået igen en sjælen gang imellem, men opfør mig ordentlig.

Så ved ikke hvordan man slipper af med af med det igen, men sku øv øv

Skrevet
detgodeliv skrev, for 32 minutter siden:

Som du kan læse om andre steder herinde, kan du bede om at få fjernet info på siden. Håber det lykkedes.

Skrevet
detgodeliv skrev, for 2 timer siden:

Nyt telefonnummer!

Skrevet

Lidt skuffet over 0 anmeldelser på mit nummer på 180.dk 😢

Syntes da godt at der var en der kunne skrive at jeg er et episk knald! 🤣🤣🤣

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Lidt skuffet

Kram til dig, 0 på 180 er godt.

Kan konstatere mænd også bruger det, eftersom der er på mit og det nummer kun bruges til job. Så uanset hvor mange gange emnet vendes herinde er den måde at bruge 180 på vist kommet for at blive.

Skrevet

jeg forstår ikke helt dem der gør det.

har de reelt mødt op hos GP'en og opført sig sådan? snydt, slået, opført sig agressivt???

eller er det fordi de er useriøse og ikke møder op...? i så fald hvorfor skrive falske ting?

hvis GP'en har oprigtig haft en dårlig oplevelse så er det vel ok at bruge et eller andet sted til advarsel, så det ikke går ud over andre piger. GP livet kan være sårbart.

Redigeret af HamDenStore123
stavefejl plus tilføjelser

Skrevet

Det er jo ikke meget anderledes end at der er anmeldelser af os piger herinde på EG.

Jeg bruger 180 for min egen sikkerheds skyld. Hvis der står han er voldelig, så skal jeg da ikke invitere ham hjem, og risikere et overfald og voldtægt fordi psykopaten har hæklefejl i kysen.

Dem der får dårlige anmeldelser på 180 er som regel altid fordi, de har en træls adfærd.

Skrevet
HamDenStore123 skrev, for 10 timer siden:

har de reelt mødt op hos GP'en og opført sig sådan?

Afviser ikke det kan være falske anmeldelser, ligesom herinde. Men ja nogen opfører sig sådan. Så kan man tænke jamen så mange. Og nej sikkert ikke så mange forskellige, højst sandsynligt kan hver af dem være ejer af flere numre. De kan jo nemlig bare købe et nyt taletidskort. Men ikke desto mindre har vi ikke andre muligheder, end at forsøge at begrænse dem.

Til sammenligning når en pige skifter navn/profil/annonce bliver hun nogengange genkendt og hurtigt står der herinde “denne pige ny annonce - pas på”. Vi har ikke billeder på telefonennumrene, vi er ikke flere hundrede piger der ser samme sms og en/flere genkender ordlyden. Så for hver gang de dårlige mænd skifter nummer så er der mindst ét offer før det kommer på 180 så derfor vil der blive anmeldt mange numre med samme ordlyd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.