Hop til indhold

Stramhed

Featured Replies

Skrevet

Har lige læst en anmeldelse, hvor kvindens manglende stramhed bliver anført som et problem. Se evt. dette link:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211636-mint-i-balleruproskilde/

Jeg har set lignende mange gange før, desværre.

Mandens følelse af manglende stramhed ved penetration kan såvel skyldes egen for lille penis, som kvindens for store mis. Penis og mis passer bare ikke godt til hinanden.

Så jeg synes det ville være mere fair, at skrive, at vore størrelser ikke passer godt sammen. Det gælder også den anden vej, når mænd beklager sig over kvinder, der har svært ved, at modtage en ordentlig kleppert.

Det er, hverken købers eller udbyders skyld, at der ikke er det forventede match. Det er bare ærgerligt når det sker. Det må man leve med, og i øvrigt få det bedst mulige ud af mødet.

Skrevet
Probator skrev, for 1 time siden:

Mandens følelse af manglende stramhed ved penetration kan såvel skyldes egen for lille penis, som kvindens for store mis. Penis og mis passer bare ikke godt til hinanden.

Det er ikke helt rigtigt.

Uanset om kvinder har en stor eller lille mis har ikke noget betydning for mændenes penis styrrelse :) så længe man kan lide hinanden. Så i det hele taget handler det bare om en god kemi, når det gælder om sexlysten :)

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 27 minutter siden:

Så i det hele taget handler det bare om en god kemi, når det gælder om sexlysten :)

Helt enig. Det er med at få det bedst mulige ud af mødet. Dér er kemien selvfølgelig afgørende.

Skrevet
Mook skrev, for 4 timer siden:

Uanset om kvinder har en stor eller lille mis har ikke noget betydning for mændenes penis størrelse

Åh jo, jeg skal holde mig fra Thai, har flere gange oplevet at det gav problemer :) Nogle af de små Thai piger er for stramme.

Skrevet

Er lidt græsk/katolsk på det emne. Vi kvinder kan ikke vide hvad mænd mærker. Tror med stor fed streg under tror, godt en kvinde kan være blevet for slap i underlivet eller altid har været mere åben. 
For stram burde i min optik handle om opvarmning, længden kan være et problem. Men tykkelsen der er kroppen altså ret flexibel. 
Hvis manden ikke rigtigt mærker noget er der stillinger der klemmer mere sammen om pikken og kvinden kan bidrage med lidt knibeøvelser under akten. 
Så stillinger, kommunikation, kemi og go tid. Tiden er nok den faktor købesex i nogen tilfælde har imod sig. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

migselv: mange tai siger man er stor, det lugter lidt af et forsøg på at please mere end de egentlig rigtig mærker noget ud over det sædvanlige jeg har ikke mærket noget specielt snævert ved dem der har nævnt det, derimod har jeg oplevet rigtig snæver mis et par gange ikke ved en GP, det er en helt anden oplevelse så jeg tror man skal tage de udtalelser lidt med et smil specielt når man tænker på det der kan presses igennem sprækken :P

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke helt rigtigt.

Uanset om kvinder har en stor eller lille mis har ikke noget betydning for mændenes penis styrrelse :) så længe man kan lide hinanden. Så i det hele taget handler det bare om en god kemi, når det gælder om sexlysten :)

Størrelsen betyder altså noget, jeg er ret lille, og der er rigtig meget forskel på at kneppe en thai med en stram fisse, og så lægge den sidelæns ind hos en kvinde med en stor fisse hvor man slet ikke kan mærke forskel på, om man bare kører mellem hendes lår, eller den er smuttet indenfor.

Nogle gange betyder det måske også noget om kvinden har fået børn eller ikke, men det med at man bare kan vælge andre stillinger hvor fissen strammer mere om pikken holder ikke, det er netop disse stillinger hvor man kan komme "mindst langt ind", og det betyder jo også en hel del, når man har en lille pik.

Skrevet

Knibeøvelser….

Kvindens muskulatur i dén specifikke region kan trænes op til de mest fantastiske ting.

Eksempel: en populær asiatisk kvinde som var i Vejle i lang tid og derefter flyttede til Nr. Aaby, hende besøgte jeg mange gange nogle gange var det almindeligt og andre gange når hun spændte de rigtige muskler så var hun meget stram, min pointe er at har hun styr på sine muskler så kan det føles meget forskelligt.

Redigeret af Max Power

Skrevet
migselvXXX skrev, for 5 timer siden:

Nogle af de små Thai piger er for stramme.

Der er nogen muskler i underlivet, hvor vi alle små thaikvinder, som har små mis kan sagtens styre vores mis om, den kan blive en stram eller en slap mis, når alt kommer efter omstændighederne ;) vi øver jo knibe øvelser til hverdagen 

Redigeret af Mook

Skrevet
Fisken16 skrev, for 1 time siden:

fissen strammer mere om pikken holder ikke, det er netop disse stillinger hvor man kan komme "mindst langt ind", og det betyder jo også en hel del, når man har en lille pik.

Nu kunne jeg være fræk og sige hvis den er lille skal den vel heller ikke ret langt ind. Men spøg til side. Selv mænd med store pikke, har med mig på ryggen krøllet mig sammen så mine knæ er ved siden af mine ører og kommet fint i bund. Ingen ben der sidder i vejen. Men hvis en kvinde samtidig virkelig spænder op og ikke lukker jer ind. Så kommer I ikke ret langt. 

Mook skrev, for 10 minutter siden:

Der er nogen muskler i underlivet, hvor vi alle små thaikvinder, som har små mis kan sagtens styre vores mis om, den kan blive en stram eller en slap mis, når alt kommer efter omstændighederne ;) 

Yep det kan de fleste uanset etnicitet. 

Skrevet
Fisken16 skrev, for 2 timer siden:

og det betyder jo også en hel del, når man har en lille pik.

Altså jeg kan ikke se problemet med at man har en lille eller en stor pik, medmindre at der kommer en eller anden grund med undskyldninger for at man ikke lykkelig for sexliv. En lille pik kan hurtig blive til en stor, når den er liderlig. Og en stor pik kan også blive til en lille pik pludselig, når den er skuffet over en lille mis : ø  — og det gælder for begge parter. Og min konklusion er, “ når der er lysten “

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 10 timer siden:

En lille pik kan hurtig blive til en stor, når den er liderlig.

Så du har aldrig været sammen med en hvor den selv i erigeret tilstand var lille? Der er nogen hvor den er stor i slap tilstand og bare bliver stiv, nogen hvor den er lille i slap og bliver standard / stor når den bliver stiv. Men der er reelt enkelte imellem hvor den bare er extremt lille og aldrig bliver større. Det er da træls for dem og en udfordring at få go sex, men jeg har mødt Max 5 af den i alle mine år som GP. Alle i kategorien lille til standard størrelse tænker jeg dog kan have problemer med nydelsen hvis de møder en kvinde med stor mis. Så jo match på størrelse og størrelse generelt har i min optik betydning. Men så er der altid hj/bj. 

Skrevet
Mook skrev, for 15 timer siden:

Altså jeg kan ikke se problemet med at man har en lille eller en stor pik, medmindre at der kommer en eller anden grund med undskyldninger for at man ikke lykkelig for sexliv. En lille pik kan hurtig blive til en stor, når den er liderlig. Og en stor pik kan også blive til en lille pik pludselig, når den er skuffet over en lille mis : ø  — og det gælder for begge parter. Og min konklusion er, “ når der er lysten “

Muligvis kan nogle små pikke blive til store pikke når de bliver liderlig, men det ligger helt fast at min pik, som er meget lille når den er slap, aldrig bliver over 12 cm. lang og 12 cm i omkreds, uanset hvor liderlig jeg bliver. 

Så det er altså ikke kun et spørgsmål om hvor liderlig man er, som gør pikken stor.

Skrevet

probatorJeg har læst anmeldelsen du henviser til, og andre hvor der skrives om at de ikke er stramme eller friktionsløse.

Der er forskel på skeder, synes det er sjælden, måske aldrig,  jeg har følt jeg ikke har haft nydelse, og kunne komme til udløsning.

En skede der er stram hele vejen til livmoderen, giver en lækker følelse,  hvis den ikke er så stram oppe i,  efter f.eks. fødsel er min oplevelse at jeg stimulerer pikhovedet lige i skede åbningen, det giver en dejlig følelse for begge er min erfaring. 

Eller at kvinden strammer, kniber skede musklerne, giver også ekstra stimolering.

Vi er alle forskellige udformet pikkens størrelse, og kvindernes skede.

Det vigtigste er at vi respektere hinandens forskelligheder, en der ikke mærker så meget hos en  kvinde han besøger, hun giver måske en fantastisk oplevelse for en anden. 

Det er hvad jeg læser i anmeldelserne.

Skrevet
  • Author

Mit ærinde med opslaget var bare at få mere respekt på banen overfor kvinderne.

Jeg opfatter de mænd, der skriver om for slappe skeder, som nogle der selv har for små tissemænd og for lidt selvværdsfølelse.

Indrøm det dog bare, at du var for lille til, at få netop den slags nydelse, som du havde planlagt at få. Af flere svar fremgår det jo, at det er gørelsen, ej størrelsen, det handler om.

Så mere respekt, please.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 6.3.2026 at 08:26:

Så du har aldrig været sammen med en hvor den selv i erigeret tilstand var lille? Der er nogen hvor den er stor i slap tilstand og bare bliver stiv, nogen hvor den er lille i slap og bliver standard / stor når den bliver stiv. Men der er reelt enkelte imellem hvor den bare er extremt lille og aldrig bliver større. Det er da træls for dem og en udfordring at få go sex, men jeg har mødt Max 5 af den i alle mine år som GP. Alle i kategorien lille til standard størrelse tænker jeg dog kan have problemer med nydelsen hvis de møder en kvinde med stor mis. Så jo match på størrelse og størrelse generelt har i min optik betydning. Men så er der altid hj/bj. 

Ja, der er forskel på pikke. Kødpikke og blodpikke lærte jeg engang, at de blev kaldt.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 6.3.2026 at 08:26:

Så du har aldrig været sammen med en hvor den selv i erigeret tilstand var lille

Nej, eller måske.

Men jeg mener hverken om at jeg har en AI eller robot mis, men den kan ordnes alle penis størrelser, og når en voksen mands penis er kortere end 9cm, betragtes som en lille eller for lille? Men da jeg oplevede det dengang troede jeg ikke på mine øjne, og da den var blevet så  liderlige vidste jeg ikke hvor den størrelse kom fra, det var min opfattelse af ;)

Redigeret af Mook

Skrevet

Vagina er et af de prostitueredes vigtigste værktøj, så man kunne forvente, at hun laver knibeøvelser, så hun kan stramme om penis uanset størrelsen. Situationen omkring stramhed kan måske skyldes mege n skedesekret - altså hvor "våd" hun er i skeden.

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har oplevet lidt forskelligt.

Var sammen med en der var til fisting, det var let at få hånden op i hende og da jeg havde den oppe føltes det utrolig rummeligt. Jeg tænkte at det da nærmest umuligt kunne være en fest at kneppe hende, men det var fuldstændig som det plejer dejligt og masser af friktion (jeg er ualmindeligt almindeligt udrustet).

Tre gange har jeg mødt kvinder, som har føltes markant strammere, når jeg fik et par fingre op i dem og jeg har glædet mig til at mærke det med pikken.

Den ene gang føltes det fuldstændig som ved alle andre.

Den anden gang var det nærmest for hårdt og senet at støde op imod hendes underliv (kan ikke huske om vi prøvede andre stillinger der fungerede bedre).

Men den tredje gang, tak skal du have for en fest. Det er helt vildt at trænge op i hende og man ved bare at det her holder jeg ikke længe til.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.