Hop til indhold

Foretrækker GP’er reelt at manden kun tænker på hans egen nydelse?

Featured Replies

Skrevet

Med tanke på at GP’er fx modtager 2, 3, 4,… forskellige klienter hver dag, og at de jo ikke har valgt klienterne selv, samt at det er et arbejde, hvad foretrækker flertallet af dem så: at de bliver forsøgt tilfredsstillet af manden? Eller at han bare tænker på sig selv og hans egen nydelse? (Så går det måske også hurtigere :))

Det kan selvfølgelig også være mandens behov feks. at give oral til GP’en, men er det noget GP’en nyder, eller er hun reelt hellere fri for det?

Det får man måske ikke GP’en til at indrømme, da det nok indgår i en del klienters behov netop at udføre dette, og hvis GP’en indrømmer, at hun hellere var fri for det, devaluerer hun måske noget af den service, hun leverer?

• Svar 56
  • Visninger 8.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• VictoriaDavinci
    VictoriaDavinci

Jo mere man nyder hinandens selskab og tid sammen, jo bedre bliver det også for begge parter 

• AmmaRose
    AmmaRose

Nu har jeg ikke mange kunder på en dag meget bevidst.  Men når jeg besøger en person, vil jeg selv nyde alt ved det. Jeg nyder at blive brugt, hvilket vist også er en fetish for mig, lige så

• Jeg er meget uenig med stort set det hele du skriver @McLovin   Jeg er GP'er fordi jeg nyder det og jeg gør det for min fornøjelses skyld - ikke for pengenes. En del af min nydelse er netop det a

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Med tanke på at GP’er fx modtager 2, 3, 4,… forskellige klienter hver dag, og at de jo ikke har valgt klienterne selv, samt at det er et arbejde, hvad foretrækker flertallet af dem så: at de bliver forsøgt tilfredsstillet af manden? Eller at han bare tænker på sig selv og hans egen nydelse? (Så går det måske også hurtigere :))

Det kan selvfølgelig også være mandens behov feks. at give oral til GP’en, men er det noget GP’en nyder, eller er hun reelt hellere fri for det?

Det får man måske ikke GP’en til at indrømme, da det nok indgår i en del klienters behov netop at udføre dette, og hvis GP’en indrømmer, at hun hellere var fri for det, devaluerer hun måske noget af den service, hun leverer?

Hos mig nyder jeg først og så nyder du bagefter :D haha. Ej jeg foretrækker da til enhver tid at få nydelse også og hvis man ikke gør , så bør man nok overveje at finde på noget andet at lave. 

Skrevet

Glem romantiseringen. Sexarbejde er business, punktum. Der er ingen andre brancher, hvor man analyserer på, om den ansatte 'hyggede sig' i dit selskab. Sandheden er kynisk: Du kan få lige præcis den menu, du betaler for – uanset om det er oral eller med påspændingsdildo – så længe transaktionen stemmer. Hun er på arbejde for at tjene penge, ikke for at finde en partner. Betal for varen, få din udløsning, og lad være med at gøre det til mere, end det er.

Skrevet

Jeg har hørt at det er meget afhængigt af kunden :)  Hvis vi prøver at vende den om, giver det jo meget god mening: kommer der en sød smuk pige ind af døren er man straks mere “på” end hvis der kommer en ældre træt og overvægtig dame ind og forlanger fransk og ikke lugter så godt. 

Jeg har som kunde oplevet begge dele og foretrækker som de fleste nok en vis gensidighed i akten (ikke nødvendigvis altid, men oftest)

Skrevet

Jeg har oplevet begge dele. Tror ikke der sådan er et ensidigt svar.

For kort tid siden var jeg hos en jeg bestilte 45 minutter med. Jeg var nede og give oral i 30 minutter, hvorefter hun slog sig løs og gav mig en virkelig vanvittig akt efterfølgende. Jeg var ikke i tvivl om at hun nød det orale. 

Ligeledes har jeg uden tvivl haft nogle som ikke er fan af at modtage oral, og at der bliver fokuseret på deres nydelse. 

Dog tænker jeg at dem der gerne vil deres arbejde, at kemien helt sikkert er bedst når begge parter vil give nydelse.

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

Der er ingen andre brancher, hvor man analyserer på, om den ansatte 'hyggede sig' i dit selskab.

Joda ... 
Man kalder det bare 'trivsel' blandt de ansatte i stedet for 'hygge' --
Jeg kom en gang til at bruge ordet 'hyggeligt' i forbindelse med eet eller andet ved mit job ...
Det faldt ikke i helt go' jord ... 

Skrevet

Nu har jeg ikke mange kunder på en dag meget bevidst. 

Men når jeg besøger en person, vil jeg selv nyde alt ved det.

Jeg nyder at blive brugt, hvilket vist også er en fetish for mig, lige så meget som jeg nyder at vende en person om på ryggen og “udnytte” ham eller lade personen slikke mig til højdepunkt. Det afhænger meget af dynamikken og personen, jeg er sammen med.

Men det kan også være pivfrækt bare at blive brugt, så længe man ellers bliver behandlet respektfuldt.

Hilser AmmaRose/ Cowgirl.90

Skrevet

Jeg tænker at de fleste GP’er nyder at blive nusset om, slikker og masseret. Dels er det jo formentlig behageligt/dejligt og er der rigtig godt kan det måske føre til orgasme og dels går der jo tid med det og det passer vel de fleste damer godt. Den tid der går godtB)

Selvfølgelig vil de også gerne give gæsten en god oplevelse og de fleste gæster får nok den bedste oplevelse, hvis de dels oplever at damen nyder det, virker liderlig og får orgasme og hvis de selv bliver rigtig liderlige og får orgasme.

Hvor meget og hvor lidt der er professionel opstemthed får vi nok aldrig svar på. Jeg gør mit bedste og håber det er godt nok, men fokus er på hvad jeg kan lide. Masserer jeg en dame er det mest fordi jeg kan lide og nyde det og det samme gælder andre ting jeg gør. 

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

Glem romantiseringen. Sexarbejde er business, punktum. 

Jeg er meget uenig med stort set det hele du skriver @McLovin :D 

Jeg er GP'er fordi jeg nyder det og jeg gør det for min fornøjelses skyld - ikke for pengenes. En del af min nydelse er netop det at være GP'er - altså at blive bestilt til at stå til rådighed for en mand og for at tilfredsstille ham. Hvis det var business for mig, så ville jeg gøre det langt oftere og have langt flere kunder.

@ToxicWaste: Jeg sætter pris på, at en mand gør sig umage - både at han er ren og velduftende, men også at han ser mig som en kvinde og at han tænker på min nydelse. Der er ikke noget mere frækt, end at vi kan tilfredsstille og nyde hinanden. Og jo, nogle gange tænker manden mere på sin egen nydelse og bruger mig som han ønsker - og det kan altså også være super frækt... ;)

Så svar på dit spørgsmål: nej (men nogle gange ja) :wub:

Skrevet

@Taboo Det er da dejligt for dig, at du kan gøre din hobby til dit arbejde. Men det ændrer ikke på transaktionen. En kok kan også elske at lave mad, men han står der stadig for lønnens skyld, og gæsten betaler stadig for varen – ikke for kokkens madglæde. Hvis nydelse var det primære, og pengene var ligegyldige, så gjorde du det jo gratis. Det her er stadig en servicebranche, uanset hvor meget flødeskum du pisker ovenpå.

Skrevet
McLovin skrev, for 38 minutter siden:

gæsten betaler stadig for varen – ikke for kokkens madglæde

Mon ikke maden smager bedre hvis kokken er glad for at lave den?

Skrevet

@Version2 Måske. Men du får stadig ikke maden gratis, bare fordi kokken hyggede sig med at lave den.

Det er sødt, at du har brug for at tro på, at lysten driver værket, for at du kan sove godt om natten. Du betaler for adgang til hendes selskab, ikke for hendes sjæl. At kræve 'ægte glæde' oveni handlen er jo reelt set bare at bede om gratis følelsesmæssigt overarbejde. Hvis du vil have ægte lyst, så find en kæreste – hvis du vil have en sikker ydelse, så hold dig til transaktionen og drop de romantiske forestillinger.

Jeg er helt med på at flertallet af de danske glædespiger er mere priviligeret end visse udenlandske kvinder, hvor de selv kan sortere og vælge hvem og hvor mange kunder de kan håndtere fysisk og mentalt pr vagt. Men sådan er det jo desværre ikke for alle. 

Skrevet
McLovin skrev, for 37 minutter siden:

Det er sødt, at du har brug for at tro på, at lysten driver værket

Du har tilsyneladende behov for at være nedladende og IKKE at tro på, hvad pigerne skriver?

Redigeret af køb dansk

Skrevet

@køb dansk Hvorfor er det nedladende at påpege, at sexarbejde er et arbejde? Det er vel snarere nedladende over for de professionelle at tro, at de ikke kan finde ud af at levere en vare uden at være forelskede i opgaven. Jeg forholder mig til virkeligheden: Penge køber adgang, ikke følelser. Hvis det provokerer dig, er det måske fordi sandheden ødelægger den illusion, du har brug for at købe ind i?

Skrevet

Nu er det jo svært for at vide hvad der sker inde i hovedet på andre og derfor også svært eller umuligt for os der besøger GP er vide hvad de foretrækker så måske skal vi tro på deres udsagn her i stedet for at være så bedre vidende.

Men jeg har haft fornøjelsen af at besøge Taboo og det er tydeligt hun nyder og tænder på at tilfredsstille mænd, men også at hun tænder på at man tilfredse stiller hende. At GPer ikke selv vælger deres gæster for det er tydeligt at der hos Taboo er en længere screenings process med udveksling af et stort antal sms'er, og ved fra hende at ikke alle bliver godkendt 

At der er penge med i det tror jeg er en del af Taboos tilfredsstilles, det at hun bliver betalt for at tilfredsstille en mand tænder hende, og det er ikke beløbets størrelse for hendes pris er i den lave ende når ydelse og markeds pris sammenholdes

Skrevet

Jeg må så nok sige, at jeg har svært ved at se et modsætningsforhold i at kunne lide at være gp og samtidig modtage betaling for de oplevelser og ydelser de levere.

Jeg kan sådant set også godt lide mit erhverv som selvstændig konsulent.  I al beskedenhed er jeg faktisk også ret god til.  Og, nej selvfølgelig skal jeg da have betaling for det.

Vil man have succes som GP,  så er der næppe den store forskel

Skrevet

Kan pigen mon li' det,
hvordan skal jeg vi'e det?
Hvad skal man mon tro,
når man kun er en mand,
og hvis pigen er go',
og man gør, hvad man kan?
Der er forskel på pi'r,
og man får, som man gi'r.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
AmmaRose skrev, for 6 timer siden:

så længe man ellers bliver behandlet respektfuldt.

det skal stå på min gravsten. 

"Han brugte kvinder....respektfuldt"

Redigeret af underdog40

Skrevet
underdog40 skrev, for 1 time siden:

det skal stå på min gravsten. 

"Han brugte kvinder....respektfuldt"

Jeg forstår præcis hvad @AmmaRose mener.

Skrevet

Min erfaring er, at GP'er har min nydelse i fokus. At de sætter er ære i, at jeg er glad og tilfreds. Nogle virker ikke glade for at de skal tilfredsstilles, mens andre har det ok med det, men det virker ikke helt ægte. For nylig genbesøgte jeg dog en GP, der først gav mig en skøn og pirrende massage. Da vi skulle til at have sex var hun så liderlig, at hun besluttede sig for at ride mig til hun fik orgasme. Jeg ville egentlig videre til en ny stilling, men den måde hun rykkede og drejede sig for at ramme helt rigtigt ... mums, hvor var det godt:wub:  Det var helt sikkert ikke skuespil.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 15 timer siden:

men er det noget GP’en nyder, eller er hun reelt hellere fri for det?

Som du kan se af svarene, så vil det være forkert at svare entydigt på det spørgsmål. Du antyder det selv i starten, at antallet af besøg nok spiller en rolle for, om GPen nyder kærtegn, sådan som @Miley_for_pleasure, @VictoriaDavinci, @AmmaRose og @Tabooalle giver udtryk for.

Omvendt har @McLovin også en pointe i, at for andre GPer handler det i altovervejende grad om, at gæsten skal tilfredsstilles, og at kærtegn til pigen derfor enten opfattes som ligegyldigt eller som noget, som helst er fri for. I nogle tilfælde fordi hun hellere vil gøre manden hurtigt færdig og så skibe ham afsted. I andre tilfælde fordi det ikke er fedt for hende at blive slikket, hvis hun alligevel ikke er eller bliver tændt.

Og i andre tilfælde igen fordi hun ikke ønsker at gå for meget med i legen, fordi der også skal være energi til dagens efterfølgende besøg.

Unrusted skrev, for 56 minutter siden:

Min erfaring er, at GP'er har min nydelse i fokus. At de sætter er ære i, at jeg er glad og tilfreds. Nogle virker ikke glade for at de skal tilfredsstilles, mens andre har det ok med det, men det virker ikke helt ægte.

Fuldstændig enig. Både i det første og i det sidste.

Skrevet

Jeg bemærkede lige formuleringen "forsøgt tilfredsstillet"

ToxicWaste skrev, for 17 timer siden:

at de bliver forsøgt tilfredsstillet af manden? Eller at han bare tænker på sig selv

og "skal tilfredsstilles"

Unrusted skrev, for 2 timer siden:

Nogle virker ikke glade for at de skal tilfredsstilles

Kan godt tilslutte mig, det er uheldigt at ville tilfredsstille pigen. Hvis det bliver et slags krav om, at hun skal få orgasme.

Jeg har selv en oplevelse med en pige, som efter at have fået orgasme fortalte, at det var hun helst fri for, fordi hun blev for følsom og ikke kunne holde til det flere gange på en vagt. At hun nød sex er helt sikkert, men helst ikke for meget...

Som mand er det dejligt, når pigen hygger sig under besøget. Men at ville tilfredsstille hende kan være en belastning. Det er meget op til pigen selv.  

Skrevet

Hmmmm…… en eftertanke

Når man er sammen med en kvinde uden betaling er involveret må man gå udfra at at begge parter har lyst og at det er grunden til at man har sex. Så er det vel naturligt at begge gør en indsats for at begge får nydelse ud af det og orgasme.

Hvis man køber sex kan man jo nok gå udfra at køberen har lyst, men ikke nødvendigvis sælgeren. Sælgeren har måske et helt andet motiv og lysten - eller måske endda ulyst spiller en mindre rolle. Som køber er det jo svært at vide hvad der motiverer sælger, men jeg går altid udfra at det primære er pengene. Det forhindrer mig ikke i at gøre mit bedste og selvfølgelig behandler damen med respekt, men det betyder at jeg kan prioritere min nydelse og oplevelse, uden at få “dårlig samvittighed”. Og jeg nyder at presset på mig er meget mindre. Jeg gør hvad jeg nyder.

Jeg er 68 år og jeg tænker ikke umiddelbart at jeg tænder de fleste kvinder selvom jeg er ren, pæn, velsoigneret, normalvægtig og både rar og venlig. Så jeg tænker pigerne bare gerne vil være sød ved mig. Jeg oplever da i hvert fald at alle gerne ser jeg kommer igen.

Redigeret af Slowman

Skrevet

Det er min klare efaring, at GP'ere der ikke er glade for sex, sjældent er i stand til at levere en rigtig god ydelse. 

Personligt synes jeg ikke, at det er rart at være sammen med en kvinde, der er meget kunstig i sine støn (det er mere sådan jeg kommer, skynd dig nu selv at komme), rykker hårdt i banditten etc. etc. Der er masser af anmeldelser, der gengiver nogle af disse ikke så gode oplevelser. Så ja, der er nogen, der ikke engang kan fingere overbevisende at de synes, det er sjovt med en masse sex med lidt tilfældige kunder.

Sex bliver bedst, hvis der er gensidig nydelse - fornøjelse - kald det hvad I vil. Alle kvinder kan elske én mand - kun de bedste GP'ere kan elske (næsten) alle mænd.

Gensidig hygge er så ikke det samme som en vild orgasme til GP'en. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.