Hop til indhold

Til jer der søger en Trans / Ladyboy ?

Featured Replies

Skrevet

Mit spørgsmål går ud på , ser ofte nogen her inde siger de søger en stor pik f.eks så de vil vide hvor de kan finde en trans.

Mit spørgsmål er reelt .. hvorfor ikke bare sige du er til mænd så ? .. er det en måde for jer der søger det at stadig ikke springe ud som f.eks bisexuel fordi i mener er der bryster tilknyttede er det ikke sex med en mand ? ..

Undre mig bare. 

• Svar 55
  • Visninger 5.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• shemales are awesome
    shemales are awesome

Jeg ser de dejlige shemale/ladyboy som en kvinde med lidt extra. 

• Tjah, jeg tror ikke jeg forstår, hvorfor det er vigtigt, hvad man kalder sig. Who cares? I mine øjne, har man sex med en person, man tænder på, og så er resten ligegyldigt. Mange trans-kvinder

• Det kunne vel være fordi, at der er lidt mere end en pik, der adskiller en mand fra en kvinde? Jeg tænker, at mange tænder på en kvindekrop, men kan lide at få pik ..

Postede billeder

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

.. hvorfor ikke bare sige du er til mænd så ? .. er det en måde for jer der søger det at stadig ikke springe ud som f.eks bisexuel fordi i mener er der bryster tilknyttede er det ikke sex med en mand ? ..

Det kunne vel være fordi, at der er lidt mere end en pik, der adskiller en mand fra en kvinde?
Jeg tænker, at mange tænder på en kvindekrop, men kan lide at få pik ..

Redigeret af snakie

Skrevet

Ikke svært at forstå. 
En shemale er som regel meget feminin, og med tøj på kan du oftest ikke se at det er en med pik. 
Jeg er ikke til mænd som er MÆND, men jeg synes det er vildt frækt med en super feminin shemale med gode kvindelige former, dejlige bryster, lækker røv og så med en god pik. 
Man kan jo sige man får lidt af det hele. 
Gør meget sjældent brug af den slags besøg, men kan være et friskt, frækt og dejligt krydderi når det ikke skal være en dejlig 100% kvinde. 

Skrevet
  • Author
snakie skrev, 1 time siden:

Det kunne vel være fordi, at der er lidt mere end en pik, der adskiller en mand fra en kvinde?
Jeg tænker, at mange tænder på en kvindekrop, men kan lide at få pik ..

Se det er her jeg ikke forstår hvorfor det så ikke er fordi man er biseksuel ? 

Skrevet

Tjah, jeg tror ikke jeg forstår, hvorfor det er vigtigt, hvad man kalder sig. Who cares?
I mine øjne, har man sex med en person, man tænder på, og så er resten ligegyldigt.

Mange trans-kvinder fremstår så kvindelige, at det først er når man trækker trusserne ned, at man opdager, at de er født som mand.
Jeg kender eksempler på nogle stykker, hvor du ikke engang opdager det, når du trækker trusserne ned, og som flere herinde besøger som enhver anden kvinde uden at vide det.
At sexe med en pre-op trans synes jeg egentlig mere svarer til at blive knaldet af en kvinde med en strapon.
Vender vi den rundt og tænker os sex med en trans-mand - en mand med fuldskæg og hår på sit flade bryst, men som i underbukserne har en fisse.
Det ville jeg tænke mere som bisex, selvom han er født som kvinde :)

Redigeret af snakie

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 22 minutter siden:

Se det er her jeg ikke forstår hvorfor det så ikke er fordi man er biseksuel ? 

Jamen så kald du det bare det og acceptér, at andre ser det på en anden måde.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Jamen så kald du det bare det og acceptér, at andre ser det på en anden måde.

Jamen det er spørgsmål om er det teknisk set det samme som at være biseksuel så ? 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 44 minutter siden:

Jamen det er spørgsmål om er det teknisk set det samme som at være biseksuel så ? 

Ja, det er det så for dig.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 8 timer siden:

Mit spørgsmål er reelt .. hvorfor ikke bare sige du er til mænd så ? ..

I understand what you mean, but aesthetically, visually, it wouldn't be exactly the same as feeling physical attraction to men, since some transsexuals are very feminine and could be seen as women. :)I myself have a friend who became a beautiful transvestite.:)

Regarding being bisexual – I know men who are comfortable with their sexuality and have sex with women and transvestites, and they know they are and have no problem declaring themselves bisexual. :)

A heterosexual (someone with no bisexual tendencies) will not feel attracted, will not get an erection after seeing that the beautiful transvestite has a penis, and will also not be interested in looking for ads with transvestites with “big dicks”…:)

Without wanting to label anything, it's not necessary, but a person who feels attracted to both masculine and feminine (even if the transvestite is very feminine), this is behavior of someone who is attracted to both genders, that is, bisexual.

Although I myself have no attraction to women or any particular aspect of the female body, I find bisexuality to be natural and something that can happen at some point in some people's lives. 

Have a good day :)

Rafaela 

Skrevet
  • Author
Rafaela skrev, for 50 minutter siden:

I understand what you mean, but aesthetically, visually, it wouldn't be exactly the same as feeling physical attraction to men, since some transsexuals are very feminine and could be seen as women. :)I myself have a friend who became a beautiful transvestite.:)

R

Without wanting to label anything, it's not necessary, but a person who feels attracted to both masculine and feminine (even if the transvestite is very feminine), this is behavior of someone who is attracted to both genders, that is, bisexual.

Have a good day :)

Rafaela 

This is actually my point , i see this is as bisexual thing , but people wont see them self as Bisexual .. nice to hear other with explain what they think and not just say ... Its nothing to do bisexual but it is in my eyes which is fine. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Ja, det er det så for dig.

Nej !! det er korrekt hvad han skriver ,  sorry but so it is !!!!!

Skrevet
  • Author
tronheim skrev, for 25 minutter siden:

Nej !! det er korrekt hvad han skriver ,  sorry but so it is !!!!!

Altså han har ret, eller jeg har ret i det faktisk er fordi man egentlig er bisexuel uden måske at ville indrømme det. ?

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 32 minutter siden:

Altså han har ret, eller jeg har ret i det faktisk er fordi man egentlig er bisexuel uden måske at ville indrømme det. ?

Jeg mener du har ret

Skrevet

ikke hvad jeg mener,  men lad os se ,hvad andre mener , vi er jo saa forskellige !!!!

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 22 timer siden:

Mit spørgsmål er reelt .. hvorfor ikke bare sige du er til mænd så ? .. 

Det kan man vel også sige om dem som søger analsex eller oralsex. Ud fra tesen om at et røvhul er et røvhul og en mund er en mund, så de vel også biseksuelle eller hvad du end vil kalde det.

Jeg har ingen samværserfaring med LB'er, men dem som jeg har talt med i Patts har alle haft et ønske om at få klippet deres vedhæng af. Ingen af dem har set sig selv som en mand. I Thailand bruger man udtrykket Det Tredje Køn, og det har jeg det fint med. De er vel et sted midt i mellem mand og kvinde, ikke en mand og ikke en kvinde.

Underligt, ja. Dog ændre det ikke mit liv, jeg skal stadig betale skat og støvsuge hytten... og solen står også op.

Skrevet

Jeg beklager min manglende blufærdighed; jeg var ikke klar over, at man skulle aflevere en redegørelse for sin seksualitet ved indgangen.

Men jeg glæder mig da til at se den standard blive håndhævet over hele linjen – både hos de unge kvinder med faderkomplekser og hos de sølvgrå herrer, der konsekvent leder efter kvinder i deres børnebørns aldersgruppe.

Skrevet

Se jeg er selektivt biseksuel smf.

Hvad betyder det så ?

Jeg elsker kvinder, at sexe med dem og alt det der. Men samtidig er jeg vild med en stor flot hård pik, se den, slikke den og blive kneppet af den.

Om den sidder på en mand eller en trans er for så vidt lige meget. Og dog en skøn trans/ladyboy er der nu noget specielt frækt over.

Transer/ladyboys gør noget ekstra ud af sig selv, nogle af dem har et enormt sexdrive og er totalt liderlige og lækre.

Og som swinger er det jo ikke altid at der hos andre par er forståelse for at man er biseksuel.

Så her er det at jeg er selektiv biseksuel. I visse sammenhænge skilter jeg med det, er bevidst om det og leger legene,

Og i andre sammenhænge skjuler jeg det fordi det bare er no go hos nogen. Og man skal da ikke gå glip af en fræk oplevelse bare fordi man vil braldre ud med at man er biseksuel.

På samme måde, jeg har gennem et langt liv haft maange meeget frække oplevelser. For mange år siden gik det op for mig at det ikke er smart ved nye bekendtskaber hvor man indledningsvist fortæller om hinandens frække oplevelser at udbasunere sine mange frække, nogen gange perverse, oplevelser. De bliver simpelthen enten forargede eller skræmte eller bare paralyseret og så får man ikke leget frækt med det nye bekendtskab.

@Massage-testeren du kan undre dig nok så meget over hvorfor de mænd der tænder på en fræk trans ikke medgiver at de er biseksuelle. Men det da ligegyldigt hvad de er eller hvad de føler sig som. Ligesom det er ligegyldigt hvad de 200 forskellige betegnelser der efterhånden er indenfor LGBT verdenen står for og betyder, den enkelte er og bliver jo den de selv føler sig som.

Så hvorfor skal du absolut tvinge de mænd der tænder på transer/ladyboys til at skulle føle sig som biseksuelle.

Fordi jeg er vild med chokolade er jeg så chokoman ?

Og hvis jeg tænder på at se min kvindelige partner blive kneppet af fremmede mænd er jeg så hanrej ? Det er ikke ydmygende for mig at overvære, men det tænder mig voldsomt. Og min partner overdynger mig heller ikke med nedgørende bemærkninger, men takker for at jeg er vild med at hun knepper andre mænd.  

Skrevet
snakie skrev, den 20.2.2026 at 10:08:

Jeg kender eksempler på nogle stykker, hvor du ikke engang opdager det, når du trækker trusserne ned

Jeg er ikke helt med her. Er de blevet opereret siden det ikke opdages eller er det kun analsex, hvor jeg stadig ikke kan forestille mig at pikken ikke bliver “opdaget”?

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er ikke helt med her. Er de blevet opereret siden det ikke opdages eller er det kun analsex, hvor jeg stadig ikke kan forestille mig at pikken ikke bliver “opdaget”?

Også min tanke .. hvis det ikke bliver opdaget de har en pik må det jo være fordi de har fået fjernet den. Og så er det noget helt andet end det jeg snakker om, jeg snakker om mænd der tænder transer som har en pik og vil kneppes af en mand med bryster 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 14 timer siden:

Ja opereret :) 

Og et enkelt tilfælde af en, som tilbyder blowjobs, og som har lyst ekstra i trussen :D

Skrevet

Jeg forstår ikke behovet for at sætte label på folks seksualitet. Så længe man tænder på sex med consenting adults - så er alt andet ligegyldigt. 

Skrevet
Lange skrev, for 8 timer siden:

Jeg forstår ikke behovet for at sætte label på folks seksualitet. Så længe man tænder på sex med consenting adults - så er alt andet ligegyldigt. 

It's not about labeling sexuality. What exists is genuine curiosity and questions about the subject…:)

For example, if someone asks: "What is the name given to someone who feels attraction and pleasure from both genders?" - The answer is bisexuality... just do a little research on the subject…:)

It's the same as answering that someone is heterosexual when they only feel attraction to the opposite sex. A person aware of their "sexual orientation" answers naturally and doesn't feel pressured by any label…:)

A man will rarely openly answer - I am bisexual. He may say it anonymously, but he will hardly say it in his private life (and he doesn't need to if he doesn't want to), for fear of prejudice for admitting that he also has sex with transsexuals or even with men without feminine features. And even in a date just to kiss, “suck a dick”, be sucked...- all of that is sex, it's part of sex.

The “norm” in society, even if many don't understand or realize it…is the majority's “acceptance” of heterosexuality, which is why many experience their bisexuality in secret, and even in informal conversations about: “What is your sexual orientation?” They will answer that they are heterosexual…Ok…heterosexual? But what about the sexual experiences they have had or maintain with transgender people…? Well…some will answer that there isn't a name for that…because it would be a “label”…to call it bisexuality and they will say that it is/was just consensual sexual pleasure between adults…

A person may choose not to use the word bisexual in their life, but the definition for it exists.

Have a good night…:)

Rafaela 

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 20.2.2026 at 14:16:

Spørgsmålet er, at om der er et navn for mænd, som har sex med både kvinder og ladyboys/trans?

Er man biseksuel har man sex med kvinder, og man har sex med mænd.

Så er det jo spørgsmålet, om vi kan kalde en ladyboy/trans for en mænd?! Det tror jeg ikke, at de selv vil kalde sig på nogen måde.

Jeg har aldrig følt mig tiltrukket af mænd. I mine mere end 50 år har jeg aldrig haft nogen som helst lyst til at skulle have sex med en mand. Det er i stor kontrast til kvinder, som jeg føler mig meget tiltrukket af. Et par bryster og en fisse er det jeg er tiltrukket af. Jeg har heller aldrig prøvet analsex, for det er jeg på ingen måde tiltrukket af. Kan jeg få pikken op i en fisse, så er jeg tilfreds.

Så jeg er givetvis udpræget heteroseksuel.

Men når det er sagt, så kan jeg bestemt også godt se (og også i en udstrækning føle) det pirrende og interessante ved sådan en ladyboy/trans. Som andre skriver er de ofte meget feminine, og der er noget... ja, jeg ved faktisk slet ikke, hvad jeg skal kalde det, men måske noget pirrende ved sådan en feminin krop med et par fyldige siliconebryster ... og så en pik mellem benene.

Jeg har aldrig været sammen med en ladyboy/trans, og jeg tror heller aldrig, jeg kommer det. Så længe der er kvinder, vil jeg nok altid vælge en kvinde i stedet for en ladyboy/trans. Men jeg kan godt forstå, at andre mænd kan føle en tiltrækning af en ladyboy/trans uden at de på nogen måde definerer sig selv som biseksuel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.