Hop til indhold

Til jer der søger en Trans / Ladyboy ?

Featured Replies

Skrevet
Rafaela skrev, 1 time siden:

Anton is attracted to transsexuals because he's fascinated by a large, beautiful penis. – ANSWER – more bisexual than that is impossible. 

Jeg er ikke enig. Din argumentation bygger på, at en pik = en mand, og sex med en person med pik = biseksuel. At være biseksuel er dermed noget, man er eller ikke er. Og derfor er alle biseksuelle lige biseksuelle.

I min optik er beskriver ordet biseksuel mere den situation, hvor en mand udover sex med kvinder også tilvælger sex med en anden maskulin mand. Altså mere en slags bøssesex, om man vil. Men hvad er det så, når en mand tilvælger sex med en ladyboy? Jeg har ikke noget bedre ord end biseksuel, men for mig er det ikke mentalt det samme, som når to maskuline mænd har sex med hinanden.

• Svar 55
  • Visninger 5.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• shemales are awesome
    shemales are awesome

Jeg ser de dejlige shemale/ladyboy som en kvinde med lidt extra. 

• Tjah, jeg tror ikke jeg forstår, hvorfor det er vigtigt, hvad man kalder sig. Who cares? I mine øjne, har man sex med en person, man tænder på, og så er resten ligegyldigt. Mange trans-kvinder

• Det kunne vel være fordi, at der er lidt mere end en pik, der adskiller en mand fra en kvinde? Jeg tænker, at mange tænder på en kvindekrop, men kan lide at få pik ..

Postede billeder

Skrevet

Jeg må endnu engang give mit besyv med i denne dabet.

Grundlæggende er den overflødig, dernæst er den udvikling i respons som @Massage-testeren giver mere og mere peger i retning af et nu tidligere medlem som gik under navnet The Lion.

@Massage-testerenbliver ved i sin skråsikre holden fast ved at sætte mærkater på mænd der tænder på transer.

Det er på tide at stoppe denne diskussion som et medlem for nogle indlæg foreslog.

Jeg er enig, det er ørkesløst at diskutere videre fordi der ikke kan gives en entydig definition på hvad sådan en mand skal kaldes. Det er ligegyldigt, jeg håber da ikke at jer der mener at manden der kan lide transeer er biseksuel vil gå op og ned ad gaden og råbe det højt til alt og alle.

Det er jo inderligt ligegyldigt for havd vil @Massage-testeren så bruge det til ? Ja inde i sit eget hoved at kalde de mænd det and so what.

Lad ham og andre der syntes at de er biseksuelle mene det, men lad være med at pådutte os andre den holdning.

Og så få lukket denne tråd den har trukket længe nok ud.

Og så lige en tilføjelse: Er en kvinde der har sex med en trans så lesbisk, biseksuel eller heteroseksuel ? :P

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er ikke enig. Din argumentation bygger på, at en pik = en mand, og sex med en person med pik = biseksuel. At være biseksuel er dermed noget, man er eller ikke er. Og derfor er alle biseksuelle lige biseksuelle.

I don't know where you're going with this - IF your question is about a man who is attracted to a transvestite because of her beautiful dick  - I consider him bisexual because the transvestite is a feminine figure and NOT a masculine one.
If he simply liked a man's penis without feminine attributes - then he is gay.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden:

Men hvad er det så, når en mand tilvælger sex med en ladyboy? Jeg har ikke noget bedre ord end biseksuel

That's not what you answered at the beginning of the thread - Go back and see the answer you gave to... @Massage-testeren

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, for 59 minutter siden:

Jeg må endnu engang give mit besyv med i denne dabet.

Grundlæggende er den overflødig, dernæst er den udvikling i respons som @Massage-testeren giver mere og mere peger i retning af et nu tidligere medlem som gik under navnet The Lion.

Nu ved jeg ikke hvad du insuinere ? At jeg er en anden person ? .. Jeg er nok en af de ældste medlemer her inde , siden 2013 og derfor ikke en eller anden ny profil.

Skrevet

.... og så stopper vi den her. Man skal ikke gå i rette med personer men med emner i en debat.

Gå efter bolden. Ikke manden.

• Stapler locked this tråd
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.