Hop til indhold

Ansigtet som indsats: Hvorfor gemmer de danske sexarbejdere sig?

Featured Replies

Skrevet
McLovin skrev, for 20 minutter siden:. Og ja jeg er da blevet bedt om at fremsende billede og anden form for personlig info, så de pågældende kvinder ved at jeg er den som udgiver mig for at være. 

Åh ja, men der er sandelig også forskel på at sende billeder og oplysninger til person som du forventer diskretion fra og så lægge sit billede på offentlige tilgængelige site såsom AL og hvad de ellers hedder 

• Svar 52
  • Visninger 5.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Hvordan kan du påstå det når du ikke selv er prostitueret? jeg skammer mig på ingen måder over hvad jeg laver. Men jeg er nødt til at tænke på min sikkerhed, mit barns velbefindende mm.  Det er

• køb dansk
    køb dansk

Du viser vist heller ikke dit ansigt på din EG-profil? Hvis vi selv som mænd stod ved vores køb af sex, så ville det være et godt sted at begynde! Tænker,  det vil gøre det lettere for kvind

• Pink Peach
    Pink Peach

Udenlandske kvinder der viser ansigter bor her nok ikke.    danske kvinder viser ikke deres ansigter fordi det er decideret farligt at gøre det. Jeg blev forsøgt gruppevoldtaget som helt ung da

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 11 minutter siden:

Jeg synes hele denne debat er noget spøjs da det at arbejde i denne branche kræver diskretion og evne til at bevæge sig under radaren. Det er i min verden en grundlæggende præmis som ikke kan løses.

Så det er en 'grundlæggende præmis, som ikke kan løses'. Når vi accepterer, at det 'bare er sådan', så accepterer vi vel også, at danske kvinder i faget skal leve med et konstant pres og frygt for afsløring?

Egentlig udsprang hele nysgerrigheden bagved indlægget ved at min algoritme på Instagram og TikTok er ret fucked, fordi eg de sidste par måneder har været interesseret i at hører kvinder fortælle om deres liv som sexarbejder. Her er det ikke Onlyfans modeller som forsøger at promovere deres arbejde. Men kvinder i England og Tyskland som står frem og fortæller om hverdagen, kunderne, kæmper for rettigheder etc.

Så heraf var jeg nysgerrig på om det er en kulturel ting her i landet, når kvinderne ikke vil stå frem, men kvinder i andre lande som vi normalt sammenligner os med, tør stå frem.

Skrevet
Rygkam skrev, for 22 timer siden:

Det er ganske enkelt fordi de selv skammer sig over der erhverv.  Og fred med det, det er deres sag

Men  det har jo  noget at gøre med at det er føles kikset at betale for sex. At man ikke evner at få sig en partner og derfor skammer sig.

Jeg tror ikke, at du har ret i meget af ovenstående.

Jeg har mødt flere glædespiger, hvor jeg bestemt ikke på nogen måde får indtryk af, at de skammer sig over deres erhverv. Måske snarere tværtimod.

Og hvorfor skulle det føles kikset at betale for sex? Jeg skammer mig på ingen måde over at købe sex, og som udgangspunkt ville jeg heller ikke have noget imod at fortælle om det vidt og bredt. Jeg køber sex, fordi det nu engang er det, der passer bedst ind i min livssituation lige nu. Om nogle år kan det være, at der bliver tid og lyst til et fast partner, men indtil da har jeg ingen skam ved at købe sex.

Det store problem, sikkert både for glædespige og mig som sexkøber, er, at samfundet generelt ser ned på prostitution. Både på dem, der sælger sex, og dem, der køber sex.

Jeg ville ønske, at det var helt legalt i vores samfund at fortælle, at jeg lejlighedsvis køber mig til en time seksuel hygge med en kvinde. Det er det desværre ikke. 

Og jeg ville også ønske, at det var et fuldt ud acceptabelt erhverv at være sexarbejder. At det ikke var noget, som glædespigerne er nødt til at holde skjult for deres omgangskreds. Jeg ville ønske, at de også havde samme rettigheder som andre på arbejdsmarkedet, såsom sygedagpenge, barsel og lignende.

Men det er ikke sådan samfundet er.

Skrevet

Du har åbenbart ingen anelse om hvad det betyder at være dansk sexarbejder i dagens Danmark. Hvorfor i himlens navn skulle jeg og andre gper udstille os når hr og fru Danmark har og altid vil have et forkvaklet syn på os. Hvorfor skulle mine nærmeste blandes ind i mit sex arbejde?

Har du overvejet konsekvenserne ved det?

Ved du hvor mange syge mænd der render rundt derude som vil elske at gøre livet surt for os?

Men du kunne jo selv starte med at lave en annonce på f.eks. Annoncelight hvor du ligger på alle 4 med røven i vejret hvor du søger en frisindet frisk partner .               Med ansigt på naturligvis. Det er vel ikke for meget forlangt nu da du er så frisindet og naiv vel. 

Skrevet

@McLovin jeg har kendskab til tre Danske GPere der har haft problemer med stalkere ( Der er muligvis flere som jeg ikke ved noget om). 

En ret stor del jeg har snakket med har oplevet grænseoverskridende opførsel og eller indiskrete mænd der ikke forstår begrebet diskretion. 

Glem din fjollede teori om at det handler om skam. 

Det handler om kvindernes egne og deres i nogen tilfælde families tryghed og sikkerhed. 

Det burde ikke være så svært at forstå 

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 7 timer siden:

Glem din fjollede teori om at det handler om skam

Tror du er hoppet lidt for hurtigt ind i debatten. Jeg bragte ikke skam op. 

@Frodige Ida 

Tak fordi du sætter ord på det, selvom det tydeligvis vækker stærke følelser. Det var aldrig min intention at udstille nogen eller virke naiv – tværtimod.

Jeg kan sagtens se, at jeg ramte en øm nerve, men dine argumenter bekræfter faktisk præcis min undren: At det danske samfund (hr. og fru Danmark) har et så 'forkvaklet syn' på jeres erhverv, at I føler jer tvunget til at leve i skjul for at beskytte jeres privatliv og jeres familier.

Når du spørger, om jeg har overvejet konsekvenserne, så er svaret ja – og det er netop de konsekvenser, jeg synes er skræmmende. Det burde vel ikke være sådan, at man risikerer stalkere eller social udstødelse, blot fordi man passer sit arbejde?.

Min pointe var ikke, at du skal vise ansigt, men derimod en kritik af, at vi har et samfund, hvor du føler, du ikke kan. Jeg anerkender fuldt ud, at prisen for åbenhed er alt for høj i dag, som både du og Dillermand Junior beskriver med eksempler på stalkere og grænseoverskridende adfærd.

Jeg beklager, hvis det føltes som et angreb. Det var ment som en undren over den manglende rummelighed i Danmark, som tvinger jer til at tage de forholdsregler, du beskriver.

Når I nu beskriver de her risici med stalkere, grænseoverskridende adfærd og en 'folkedomstol', der står klar til at dømme jer – hvad er det så ved erhvervet, der gør, at det stadig er det værd for jer?

Skrevet

Hvis man læser herinde igennem årene så er der talrige eksempler på udenlandske pigers annoncer hvor samme tekst bruges af flere piger med ensformige formuleringer, hvor billeder skiftes ud og navne på samme annoncelink, hvor pigerne ikke selv virker bevidste om hvilke ydelser og priser der står i “deres annoncer” hvilket tyder på at de ikke selv står for eller administrerer deres annoncering men at det står bagmænd eller mama san for. 

Og med det in mente kunne man vende spørgsmålet på hovedet og spørge hvor mange af de udenlandske kvinder bestemmer overhovedet over deres annoncering ? og Hvis de selv havde fuld kontrol ville de så ønske ansigts billeder i annoncerne ?

Min Teori er at flere af dem der har ville nok selv fravælge det hvis de havde et valg ligesom at de nok ville fravælge nærmest at tilbyde alle ydelser eller at være til rådighed døgnet rundt hvilket intet menneske holder til. 

Skrevet
McLovin skrev, den 15.2.2026 at 22:11:

Når man bevæger sig ind på de platforme, hvor sexarbejde formidles i Danmark, tegner der sig et tydeligt mønster. De etnisk danske kvinder slører ofte deres ansigt, dækker tatoveringer og fjerner personlige kendetegn. Modsat ser man ofte, at udenlandske kvinder optræder med fuldt ansigt og en helt anden åbenhed.

Kan se i kommentarene, at der logisk er delte meninger. 
Personligt er jeg ikke “anonym” pga skam, hverken egen ellers andres. Men pga mistro. Hvis byen vidste hvad jeg lavede, ville mange koner overvåge adressen for at tjekke om deres mand besøgte mig. Jeres diskretion ville være i fare. 
Og da jeg i de unge naive år havde ansigt på ødelagde det forholdet til min far. Havde usle bekendte som opdagede det og i stedet for at konfrontere mig med det. Valgte de mund til mund sladder indtil beskeden nåede familien. Mine børn og nærmeste venner ved hvad jeg laver. Gider ikke gå og lyve og opdigte undskyldninger for hvad jeg skal i de tidsrum jeg har besøg. Hvorfor venner ikke bare kan dumpe ind uanmeldt osv. Min far kunne som sagt ikke håndtere tanken. Jeg prøvede også at stoppe i branchen, men savnede det for meget. Så valget blev hvad der gjorde mig mest glad. Vi havde minimal kontakt men det blev aldrig det samme. Jeg forstår ham godt nu. Mit ene barn er blevet sexuelt aktiv og selv om det ikke er for penge, er det i en kategori af sex, jeg ikke ligefrem ønskede. Jeg nægter dog at blive min far, så prøver at være rummelig. Nysgerrig hvordan tingene hænger sammen. Så han føler han kan være åben om det og række ud hvis der opstår ubehagelige situationer. Men det er svært.

Der er forskel på skam, accept og andre ord. 
Og ja nogen udlændinge har vel ægte billeder. Men det går heller ikke en dag uden opslag om fake fotos. Så hvor stor en procent del har ægte ansigts billeder uanset etnicitet. Jeg tror meget få. 

Billede eller ej. Det er et gamble hvad i møder i døren. 

Skrevet

Ansigt og øjenkontakt er også helt afgørende for mig. Men jeg har fortrinsvis besøgt danske piger, og så må man jo tage chancen.

Det er gået godt! De har hver gang været super søde, virkelig dejlige. Jeg er bestemt ikke blevet skuffet!

Nå ja, og så er der hende, hvis ansigt jeg stadig ikke har set - men hun ser helt sikkert også godt ud ;)

Og jeg anser ellers mig selv for at være lidt kræsen ...

Skrevet

Læs hvad debatemnet går ud på. Dit indlæg har ikke relevans i forhold til, hvad trådstarter ønsker at debattere..... 

LystTilSM skrev, for 8 timer siden:

t besøge en GP eller domina uden at have set billeder af kroppen kommer ikke til at ske for mig, at ansi

Skrevet

Dit indlæg har ikke relevans til debatemnet.  Alt for mange advarsler og endnu en karantæne til dig.

salla123 skrev, for 8 timer siden:

Vil gerne se krop gerne ansigt evt sløret.

men syntes os en del slet ikke har billede   spørger man får man ofte noget  men nogle vil os af af en først  det virker useriøst.

Skrevet

Generelt som mennesker så deler vi jo ikke rigtig vores sexliv og billeder af kropsåbninger og attribuer med andre. Hvis naboen spørger om du kommer til kaffe i morgen, svarer du jo heller ikke “nej det har jeg aftalt med konen hun skal ha min fede pik ned i halsen til sæden sprøjter ud af hende. Du deler gerne ferie billeder og billeder af børnene med resten af familien, men næppe billeder af da Lars fra dykkerklubben kneppede dig i røven da du sku udleve dit bi-eventyr. Derfor (udover de andre åbenlyse og nævnte årsager) deler GP’er heller ikke ansigtsbilleder, da vores sexliv heller ikke rager andre. Vi mennesker vil gerne have det mest intime af os er vores eget og ikke noget der udstilles. Og det er nok meget fint. Jeg er heller ikke interesseret i at høre om tante odas eller min nabos sexliv. 

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Lars fra dykkerklubben kneppede dig i røven da du sku udleve dit bi-eventyr

Det lyder til at din skjulte fotomappe på telefonen er lidt mere spændende end min. Men tak for den grafiske fortælling ;)

Der er vel også forskel på ens eget private sexliv og ens sexarbejde. Omvendt er mænd jo meget beskyttende i vores kæreste/kone relation. I hvert fald i min vennegruppe. Hvor kommentarer som "hende Tinder matchet fik min fede pik ned i halsen i lørdags" i vores 20'ere. Nu hvor der er kommet børn ind i billedet, er det faktisk det eneste som beviser at de har / har haft et sexliv. Ikke fordi jeg lige har et behov for at hører om de lige gav lillemor 2 min i torsdags for at rulle om på ryggen og falde i søvn.

Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Vi mennesker vil gerne have det mest intime af os er vores eget og ikke noget der udstilles

Såååå.... Det er ikke et personangreb. Jeg er ikke sur på dig fordi du er sur på mig over mine "dumme" nysgerrige spørgsmål. Men siger du ikke indirekte at du faktisk ikke bryder dig om at mændene skriver om deres oplevelser hos dig? 

Skrevet
McLovin skrev, for 49 minutter siden:

Der er vel også forskel på ens eget private sexliv

Det er da ingen forskel? Hvor dælen skulle den forskel være? Og her taler vi stadig om at det ikke vedkommer andre. 
uanset om det er arbejde eller privat, så kommer det ikke Fru Hansen nede i Netto ved. Det omhandler jo mig og sex. 
Jeg er et privat menneske og jeg har ikke pikante billeder andre steder på nettet, end i min annonce. 

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 16 minutter siden:

Det er da ingen forskel?

Jeg forstiller mig der er en differentiering på privatliv og forretning. Gennem årene har jeg mødt danske glædespiger, der derhjemme er mødre og hustruer, eller som privat danner par med en kvinde – stik modsat det image, de sælger i deres annoncer.

Når en kvinde tilbyder dominans, rollespil eller analsex, er det ofte en professionel ydelse, der er 'skruet op' til kundens behov. Det er en forretning i sidste ende.

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

differentiering på privatliv og forretning

Som jeg skrev, så er det ikke sexlivet vi taler om, men om det kommer andre ved. At stå frem med ansigt.

Du skriver om sexuelle præferencer nu og det har intet med at stå frem at gøre.

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår simpelthen ikke din måde at tolke ting på. Du fordrejer ethvert ord. Du bruger sjældne eksempler til at argumentere udfra som om det var normalt. 

NEJ det er da ikke forskel på ens private sexliv og ens sexliv via prostitution når det kommer til at man har lyst til naboer, familie mm ved hvilke seksuelle ydelser man udfører, og hvordan ens fisse ser ud. 

nej jeg siger ikke indirekte at folk ikke må skrive om deres seksuelle oplevelser med mig så længe jeg er anonym. Det er jo det der er hele essensen! 

Nej vi har ikke en hemmelig klub hvor vi taler om dig, så interessant er du heller ikke, og det er vild og parnoid tolkning udfra at JEG skrev min mening i jeg-form. 

at nogle ganske få GP’er har bedt dig sende billede, ved du udemærket godt ikke er normalen. Meget få beder om det og meget få er villig til at sende.  

jeg melder ud af den her debat. Hvis du bare tolker hvad  andre skriver som du har lyst til for at flytte fokus og forvrænge folks ord, så føre det jo ingen vegne. Det virker ærligt talt som om du keder dig og vil diskuterer bare for at diskuterer. 

Skrevet
Pink Peach skrev, den 18.2.2026 at 13:35:

Jeg forstår simpelthen ikke din måde at tolke ting på. Du fordrejer ethvert ord. Du bruger sjældne eksempler til at argumentere udfra som om det var normalt. 

NEJ det er da ikke forskel på ens private sexliv og ens sexliv via prostitution når det kommer til at man har lyst til naboer, familie mm ved hvilke seksuelle ydelser man udfører, og hvordan ens fisse ser ud. 

nej jeg siger ikke indirekte at folk ikke må skrive om deres seksuelle oplevelser med mig så længe jeg er anonym. Det er jo det der er hele essensen! 

Nej vi har ikke en hemmelig klub hvor vi taler om dig, så interessant er du heller ikke, og det er vild og parnoid tolkning udfra at JEG skrev min mening i jeg-form. 

at nogle ganske få GP’er har bedt dig sende billede, ved du udemærket godt ikke er normalen. Meget få beder om det og meget få er villig til at sende.  

jeg melder ud af den her debat. Hvis du bare tolker hvad  andre skriver som du har lyst til for at flytte fokus og forvrænge folks ord, så føre det jo ingen vegne. Det virker ærligt talt som om du keder dig og vil diskuterer bare for at diskuterer. 

Du formulerer dig sagligt og godt. Her til sidst ramte du igen plet. Jeg forstår godt at i gp.er ikke vil vise ansigt og at i går lidt stille med dørene. Det er jeg sikker på de fleste af jeres kunder også gør, et fåtal af os reklamer med vi besøger jer 

Skrevet
Pink Peach skrev, den 16.2.2026 at 18:47:

Tror du kunder sender personlige oplysninger til danske GP’er? 
du har virkelige mange ideer om hvordan tingene er uden at ane noget om det. Ligesom da du hårdnakket påstod at det går dårligt for GP’er. Det er sjældent jeg siger sådan til folk, men måske du skulle stoppe med at udtale dig om ting du ikke har forstand på! For synes ærligt talt du pisset lidt på GP’er med dine indlæg. 

Enig

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, den 18.2.2026 at 13:35:

Det virker mere som om, det er dig, der har svært ved at skelne mellem en generel samfundsdebat og dit eget privatliv. Jeg diskuterer en kultur, hvor danske kvinder føler sig tvunget til at gemme sig – du diskuterer, om jeg er 'interessant' eller 'paranoid'.

Hvis du ikke kan se forskellen på en professionel ydelse og et privat sexliv uden at blive personlig, så er det nok meget klogt, at du melder dig ud. Tak for de visuelle eksempler undervejs, men gem din vrede til dem, der rent faktisk fordømmer dig, i stedet for os, der prøver at forstå, hvorfor I skal leve med maske på.

Skrevet
Pink Peach skrev, den 16.2.2026 at 11:58:

Hvordan kan du påstå det når du ikke selv er prostitueret?

jeg skammer mig på ingen måder over hvad jeg laver. Men jeg er nødt til at tænke på min sikkerhed, mit barns velbefindende mm. 
Det er ikke mig der skammer mig, men samfundet der gerne vil udskamme mig. Og mænd der vil være en trussel. 

Fordi jeg kender og har kendt tidligere prostitueret og deres børn. Og det er ikke noget de damer reklamerer det - kun et par stk brædder frem. 

Jeg har gået i skole med børn af en (husker ikke flere)  prostitueret og ved hvilke traumer de har fået.  Jeg kender f.eks. en - han er 66-67 nu - hvis mor var prostitueret i slutningen af 50´erne og han har stadig problemer pga det.  Kan også huske mine skolekammerater hvor moderen var prostitueret og absolut ikke skammede sig og hvordan både datteren og sønnen havde det.  Også den ældste søn - en kunstner - var påvirket.

Nej, det er ikke gratis og eller velanset at være prostitueret. Sådan er det bare og man kan ikke styre andres meninger uanset hvor meget man har lyst til at diskuttere emnet.. 

Redigeret af Rygkam

Skrevet
fræk6 skrev, den 16.2.2026 at 02:17:

Nu kommer jeg i andre lande i Europa, når jeg besøger gp der kan vi godt side 2,3,4 mænd i venterummet og drikke kaffe, alle taler med hinanden, når pigen så er ledig, kommer hun ind og præsenterer sig, fortæller om hendes service, nogle går, og dem der vil blive, bliver til det er deres tur - og snakken fortsætter.

meget afslappet, og ingen stress 

Ja det er faktisk ret hyggeligt. Nogen steder er der ligefrem en bar og flere piger

Skrevet
Randersmand skrev, for 1 time siden:

Ja det er faktisk ret hyggeligt. Nogen steder er der ligefrem en bar og flere piger

Ja sådan var det faktisk i gamle dage da jeg startede. 

Skrevet
Randersmand skrev, for 8 timer siden:

Præcis, intet stress fra kunder eller pigen, og snakken de steder er bestemt også hyggelig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.