Hop til indhold

Ansigtet som indsats: Hvorfor gemmer de danske sexarbejdere sig?

Featured Replies

Skrevet

Argh @McLovin du skrev at Vive havde lavet nogle undersøgelser og i dem var de færreste i branchen efter et år.. Det første år ja der er vi sku alle debuterende.. Nogle af os er det de første 3 år💁‍♀️🤣.. Ikke alle lærer lige hurtigt skal man huske🤪😂..

Hvorfor og hvordan skulle du dog også kunne opdage en rebranding.? Opdagede du da Emma skiftede navn til Nanna eller da hun skiftede tilbage igen og faktisk for 8 år siden hed hun Bella.. Før det noget helt tredje.. Du aner sikkert ikke engang hvem jeg snakker om men jeg kan fortælle dig at EmmaNannaEmmaBella ikke er den første i branchen eller den sidste der skifter navn..

• Svar 77
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Hvordan kan du påstå det når du ikke selv er prostitueret? jeg skammer mig på ingen måder over hvad jeg laver. Men jeg er nødt til at tænke på min sikkerhed, mit barns velbefindende mm.  Det er

• køb dansk
    køb dansk

Du viser vist heller ikke dit ansigt på din EG-profil? Hvis vi selv som mænd stod ved vores køb af sex, så ville det være et godt sted at begynde! Tænker,  det vil gøre det lettere for kvind

• Pink Peach
    Pink Peach

Udenlandske kvinder der viser ansigter bor her nok ikke.    danske kvinder viser ikke deres ansigter fordi det er decideret farligt at gøre det. Jeg blev forsøgt gruppevoldtaget som helt ung da

Skrevet

EmmaNannaEmmaBella har forresten holdt en pause i branchen på 6 år fra sidst hun arbejdede.. Hun ville nok være en af dem Vive ville vurderer var stoppet.. Men hov så popper hun op igen💁‍♀️..

Skrevet

Dette svar bliver uden citater, men mit syn på det, jeg ser som hoved punkter.

Er det nemmere at stå frem hvis man ved ens familie kan håndtere den viden, for nogen ja, min situation er beskrevet i svar inden tråden lå død i 3 mdr. min familie kunne ikke j håndtere det. Og var en dum fejl fra min side de opdaget det. Skift fra det profil baserede SD til det for alle synlige AL.

Jeg har ikke ansigt på fordi trods jeg måtte vælge mellem mine forældre (hvor forholdet aldrig var godt og nu endnu mere ødelagt) og mit arbejde. Så var de meget hårde i tonen om jeg da i det mindste kunne undlade ansigt så deres omgangs kreds ikke så det og det ikke var flovt for DEM!! (At i hvert fald ikke flere så det, de fik jo budskabet af omveje)

Min yngste var 7 da jeg startede og begge børn har altid vidst der kom “mænd” i huset, så de ikke blev bange hvis de hørte hoveddøren efter de var lagt i seng. De har så selv med alderen opfattet hvad det indebar. Og jeg har svaret ærligt, uden slibrige detaljer på hvad der foregik.

Om børn skal vide man har sex eller ej, for mig har den åbenhed været vigtigt. Mine forældres tabu om det, havde konsekvenser allerede i mine meget unge dage.

Min åbenhed har medført mine børn tør være åbne om deres sexualitet. Så de tør komme til mig uanset hvad de måtte blive udsat for. Eller bare har brug for viden om.

Den eneste frygt jeg har haft i deres opvækst var jeg havde normaliseret prostitution så meget at de selv kastede sig ud i det uden at gennemtænke om det var det rigtige for dem. Men sådan er det ikke gået. Det eneste mit ene barn har udtalt negativt, “hvordan skal jeg nogensinde stole på en partner når jeg ved fra dit arbejde hvor mange som er utro”, men den viden om utroskab har de så bare fået ind via kolde facts inden det blev via sårede følelser.

Fordi mine forældre reagerede som de gjorde, og jeg ikke ønsker mine børn bliver fravalgt af nogen pga mit arbejde, hedder det sig ud af til blot at jeg er massør. Ingen private gæster kommer i kælderen. Så ingen ser der ikke står en massagebænk. (Havde overvejet at købe en, for at underbygge vores udlægning af sandheden.

Og tilslutter mig, det rager ikke min nabo eller landsby eller nogen andre hvordan mit sexliv et skruet sammen. Om jeg knalder en eller mange, om jeg knalder for penge, eller er en billig tøs der gør det gratis. Det påvirker ikke dem. Det rager ikke dem.

Redigeret af SweettieDK

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.