Hop til indhold
Alexjoer

Priser

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Jeg er enig med @xazia i, at det ikke længere virker plausibelt at fravælge de danske piger med henvisning til priserne.

Hmm…. Jeg besøger gerne de dejlige danske piger og betaler så hvad det koster men jeg oplever nu ofte en pæn prisforskel fx på 30 minutter.

det jeg ønsker koster fx 1400 kr hos en sød dansk dame og det samme kan jeg let få for 1000 kr hos en udenlandsk dame. Det er i hvert fald procentvis en pæn forskel…. Og kigger man meget på priser kan man få 2 besøg a 30 min for 1400 kr hos visse udenlandske piger.

Personligt synes jeg ikke prisen skal afgøre det, men ret skal være ret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 6 minutter siden:

det samme kan jeg let få for 1000 kr hos en udenlandsk dame

Nu beskriver du ikke, hvad du efterspørger, og du holder så vidt jeg husker til på Fyn. Det betyder åbenbart noget for prisen, for i Storkøbenhavn er det ikke mange steder, du får meget udover et almindelig knald for 1000 kr for 30 minutter. Måske er det inklusiv økofransk og kys, hvis du er heldig, men som skrevet tager mange sig også betalt for det.

Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Og kigger man meget på priser kan man få 2 besøg a 30 min for 1400 kr hos visse udenlandske piger.

Ja, der er nogle grupper piger, hvor det er muligt. Det er dog ikke hos særlig mange, og de piger får sjældent særlig gode anmeldelser.

Slowman skrev, for 13 minutter siden:

Personligt synes jeg ikke prisen skal afgøre det, men ret skal være ret

Jeg er enig med dig i, at der trods alt i bred forstand stadig betales mere hos de danske piger end hos de udenlandske. Jeg synes bare at fornemme, at vi er inde i en periode, hvor forskellen bliver mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Ja, der er nogle grupper piger, hvor det er muligt. Det er dog ikke hos særlig mange, og de piger får sjældent særlig gode anmeldelser.

Herinde er der måske også er forbehold i forhold til at anmelde besøg hos de billigeste damer. Måske en bekymring for at blive betragtet som en der “bruger” piger der styres af alfonser osv. 

jeg sammenligner priser på Fyn - altså danske piger på fyn og udenlandske piger på Fyn. Jeg kan meget let linke til i hvert fald 3-4 thaipiger men gode anmeldelser, hvor jeg for 1400 kr eller mindre får FP incl bj uden i 60 minutter. Jeg har besøgt disse piger selv flere gange og runder altid op til 1500 + kr fordi jeg er godt tilfreds og det er standard prisen. 

men men, de danske piger er jo dejlige og skønne at sexe og snakke med

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Herinde er der måske også er forbehold i forhold til at anmelde besøg hos de billigeste damer. Måske en bekymring for at blive betragtet som en der “bruger” piger der styres af alfonser osv. 

Det kunne du godt have ret i. Men der er også en del EG-medlemmer som overhovedet ikke tynges af den slags bekymringer.

Slowman skrev, 1 time siden:

Jeg kan meget let linke til i hvert fald 3-4 thaipiger men gode anmeldelser, hvor jeg for 1400 kr eller mindre får FP incl bj uden i 60 minutter.

Jo, men så taler vi også lidt forbi hinanden. Jeg skelner imellem thai og andre udenlandske piger, for jeg synes at deres tilbud og prisstrukturer er forskellige. Og på det seneste i stigende grad også prisniveauet, hvor thaipigerne har sat priserne op på massage, men ikke på sex. Hvilket en god del af de udenlandske ikke-thailandske piger har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...