Clasic Love 36 Skrevet 24. Januar Hvor ofte er i på genbesøg hos samme gp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 69 Skrevet 24. Januar Det er ikke sket så tit. Jeg kan kun komme i tanke om 2 jeg har genbesøgt ud af cirka 25. Ikke at de resterende 23 har været dårlige, men det er en dyr hobby og vil langt hen ad vejen besøge nye piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 24. Januar For mit vedkommende er det nok genbesøg 2/3 eller 3/4 af gangene. Jeg har efterhånden fundet mig en lille håndfuld søde kvinder, som jeg synes er helt vidunderlige og oplever at levere varen hver gang. Besøger nye piger, når de faste ikke er på arbejde inden for rimelig køreafstand eller når lysten til at prøve noget nyt byder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 24. Januar I gennem årene ca 40 år on and off , er der vel ca 10 piger jeg har genbesøgt , dem jeg havde bedst kemi med op til 20 gange. Antal piger der er besøgt ca 300-400 . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 24. Januar Hvis du spurgte mig før jeg fyldte 35, så vil jeg sige aldrig. Der handlede det bare om at smage hele slikbutikken. Efter jeg er kommet tættere på de 40, så har jeg 3 forskellige som jeg har set 5-7 gange hver, de seneste par år. Den ene har været ret intenst fra starten af sidste forår og mere eller mindre med 1-2 måneders mellemrum. Den seksuelle kemi spiller bare og det er overhovedet ikke kompleks, men handler kun om sex fra jeg træder ind af døren. De resterende to har som sagt været klatvis hen over de seneste 2-3 år. Der sniger sig stadig en "ny" ind fra tid til anden, men det er ofte mere miss then hit. Så holder mig mere eller mindre til de 3, hvor jeg ved at vi klikker når vi ses. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 24. Januar McLovin skrev, for 2 minutter siden: Hvis du spurgte mig før jeg fyldte 35, så vil jeg sige aldrig. Der handlede det bare om at smage hele slikbutikken. Efter jeg er kommet tættere på de 40, så har jeg 3 forskellige som jeg har set 5-7 gange hver, de seneste par år. Den ene har været ret intenst fra starten af sidste forår og mere eller mindre med 1-2 måneders mellemrum. Den seksuelle kemi spiller bare og det er overhovedet ikke kompleks, men handler kun om sex fra jeg træder ind af døren. De resterende to har som sagt været klatvis hen over de seneste 2-3 år. Der sniger sig stadig en "ny" ind fra tid til anden, men det er ofte mere miss then hit. Så holder mig mere eller mindre til de 3, hvor jeg ved at vi klikker når vi ses. Jeg har det meget på samme måde. Da jeg startede med at besøger GP'er galdt det også om at prøve så mange forskellige som muligt, når nu alt var nyt og spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 24. Januar Langt de fleste har jeg kun besøgt 1 gang. Det er kun en håndfuld, som jeg har genbesøgt. Det kan dog ikke siges, at det har været fast. Nu er jeg ved at spore mig ind på 3-4, som jeg hovedsageligt vil holde mig til. Jeg vil nok foretage 2 besøg om måneden. Det vil gå på skift imellem dem. En af pigerne er ny for mig, så hun har fået ekstra besøg i starten Besøg hos nye piger vil nok snige sig ind, når jeg bliver fristet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 24. Januar Mange genbesøgt og så lige et nyt besøg indimellem og hvis jeg er i en anden del af mit område i landet, så er det da dejligt med lidt nyt. Jeg har altid været glad for genbesøg og selvfølgelig spiller kemi ind her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 24. Januar Har nok genbesøgt 8-9 stk, syntes også det er spændende at møde nye piger, men man får et bedre og tættere forhold til pigen, jo flere gange i mødes, nogle af dem, har jeg 7-8 gange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2075 Skrevet 24. Januar For mig har besøgende ændret sig. I starten var det maks 2 besøg. Var en sucker efter at finde en god oplevelse og var sammen med mange. Dette resulterede i mange fusere. Nu holder jeg mig til en fast kerne hvor jeg ved jeg nyder deres selskab, selvfølgelig med afstikkere. De har nok alle tjent til udbetalingen på en lille lejlighed. 8000 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 24. Januar Jeg foretrækker gp'er, jeg kender i forvejen, det giver mig en følelse af tryghed på forhånd at vide, hvad jeg får. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 24. Januar Jeg har aldrig genbesøgt den samme kvinde to gange. Det har måske til dels noget at gøre med at jeg generelt kun har besøgt glædespiger sjældent. Det har typisk kun været muligt 1-2 gange årligt, så der er langt mellem besøgene. Det har også betydet, at den kvinde jeg besøgte sidste år, nok ikke længere er at finde i Danmark. Samtidig sker det, når jeg er væk hjemmefra, og her ender jeg mange forskellige steder i landet. Mon ikke jeg har været sammen med kvinder i byer som Aalborg, Randers, Struer, Holstebro, Århus, Odense og København og også i Tyskland og Englad, hvilket også gør det lidt svært at ramme den samme kvinde to gange. Og jeg har trods alt kun besøgt 15-20 kvinder på denne måde. Når det er sagt, så har der været et par stykker, som jeg nok godt kunne finde på at besøge igen, hvis de skulle dukke op i det lokaleområde jeg er i næste gang jeg vil finde en glædespige. De har givet mig en supergod sexoplevelse. Den kunne man godt tænke dig igen. Omvendt synes jeg også det er vildt spændende at møde en nye kvinde og klæde hende af og se og mærke hendes lækre krop. Så mit udgangspunkt er helt klart, at næste gang skal være en ny kvinde. Undtagelsen kunne være disse nok to kvinder, som har givet en ekstra lækker oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet 24. Januar I “gamle dage”, hvor der var glædespiger til, genbesøgte jeg legendariske Evalovers, rigtig mange gange. Sågar i andre byer, hvis det overhovedet var muligt. Det er synd for dem der ikke nåede at opleve hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 24. Januar tja generelt ikke har prøvet og genbesøge en 3 gange det blev kun ringere gang for gang og genbesøg er udelukket, så hun skal godt nok være noget særligt for at det overvejes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 52 Skrevet 24. Januar Genbesøger gerne hvis oplevelsen har været god. Har nok en 7-8 stykker jeg pt kunne finde på at besøge igen tror den jeg har besøgt flest er 5 gange efterhånden. jeg har nok besøgt 50 forskellige i de sidste 2 år hvor måske 10 har fået genbesøg, der har også været en del fusere imellem også af nogensinde er velanmeldt herinde, det handler meget om kemi men er blevet lidt kræsen på det sidste synes jeg har smidt for mange penge efter dårlige oplevelser de sidste 4 måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 233 Skrevet 24. Januar Hjorten skrev, for 51 minutter siden: Genbesøger gerne hvis oplevelsen har været god. Har nok en 7-8 stykker jeg pt kunne finde på at besøge igen tror den jeg har besøgt flest er 5 gange efterhånden. jeg har nok besøgt 50 forskellige i de sidste 2 år hvor måske 10 har fået genbesøg, der har også været en del fusere imellem også af nogensinde er velanmeldt herinde, det handler meget om kemi men er blevet lidt kræsen på det sidste synes jeg har smidt for mange penge efter dårlige oplevelser de sidste 4 måneder Den med at smide penge efter dårlige oplevelser kender jeg alt for godt, synes det er gradvist blevet værre den sidste tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 99 Skrevet 24. Januar Hej har også gået til lidt forskellige , også thai trans i Aaborg , men de sidste 3 år har jeg fået til den samme i ,modne Mille , 4-5 gange har også aflyst et par gange hos hende . det var bare lige det. bor i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 52 Skrevet 24. Januar Sommer79 skrev, for 2 timer siden: Den med at smide penge efter dårlige oplevelser kender jeg alt for godt, synes det er gradvist blevet værre den sidste tid Ja syntes godt nok der er kommet mange tvivlsomme annoncer i Aalborg og omegn de seneste par måneder så derfor har jeg valgt genbesøg til de gode oplevelser og brugt pengene der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 24. Januar jeg foretrækker også genbesøg da jeg syntes at sexen kun bliver bedrer når man kender hinanden, har mange besøg ved den samme danske pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 26. Januar Jeg gør det ikke så ofte, og kan godt lide at møde nye kvinder. Men i den seneste tid, har jeg virkelig mødt top-klasse kvinder og har også tænkt tilbage på nogle oplevelser som jeg gerne vil prøve igen. Så det kan være jeg skal genbesøge nogle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 28. Januar Det har egentlig ikke været et fast udgangspunkt, men i flere år er jeg oftest endt med at ville opleve en ny pige fremfor at genbesøge. Men ligesom @Bigstok og @McLovin beskriver det, så er genbesøg begyndt at fylde mere i tankerne. Jeg gik faktisk og tænkte på, om 2026 skulle blive året, hvor jeg kun gav mig selv lov til at genbesøge og ikke opsøge nye besøg. Men da den første, jeg kontaktede, ikke havde tid, endte jeg tilbage i det gamle mønster og valgte i stedet en for mig nyt sted. (Så meget for den viljestyrke…) Henover årene er det nok et par håndfulde, jeg har besøgt mere end en enkelt gang. Det kunne sagtens have været flere, men så har det alligevel til sidst fristet mere at opsøge et nyt eventyr i stedet for at gå tilbage til en af dem, jeg ellers havde et lækkert besøg hos. En faktor, som kan få mig tilbage til en GP er, hvis hun er god til at tungekysse og virker til at ville det lige så meget som mig. Det er langt fra altid tilfældet, og det kan jo sagtens blive et godt besøg alligevel, men kyssene og følelsen af nærvær er det, som får mig tilbage til GPen igen. Det lyder lidt bagvendt, men i denne købesexverden er god sex med en attraktiv pige noget, man rimelig ofte kan få, hvorimod sensuelle kys og nærvær ikke er en selvfølge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 28. Januar Jeg genbesøger ikke så sjældent endda. Jeg føler det bliver bedre og bedre ved genbesøg. Det er som om, vi opbygger et afslappet venskab med bedre og bedre gensidig forståelse. Alligevel besøger jeg også kvinder jeg ikke har mødt tidligere. Kan ikke lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet 28. Januar Hvis hun “slår benene væk under mig ved første besøg” så genbesøger jeg næsten 100%, for så har jeg en god ide om hvordan næste besøg kommer til at afspille sig. Dog har jeg oplevet nogle gange at ved gentagne besøg at få fornemmelsen af at hun en form for “manuskript” som hun arbejder ud fra, så er det på tide for mig at ryste posen og se mig om efter en ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg