Den_glade_amatør 5517 Skrevet 20. Januar I grove træk kan man opdele anmeldelserne her på EG i to lejre. I den ene lejr (som jeg selv tilhører) skrives anmeldelsen på en måde, så det ikke fremgår, hvornår man præcis var på besøg. I den anden lejr skrives fx “I går aftes var jeg på besøg hos …”, hvilket i min optik giver mulighed for, at GPen (og hendes bagmand, hvis det er ham, som styrer mobilen for pigen og aftaler tider for hende) forholdsvis nemt kan sammenkoble hendes gæsts mobilnummer med det EG-medlem, som bagefter har lavet en anmeldelse. Er der nogen, som har dårlige oplevelser med, at GPen (eller hendes bagland) har taget kontakt til dig på mobilen efter en anmeldelse her på EG? Vi ser jo ind imellem, at en GP svarer her på EG, når der har været en anmeldelse. Når den er rosende, kommer der et tak fra GPen. Og nogen vælger også at oplyse GPen om, hvad man kalder sig her på EG. Når anmeldelsen er dårlig, kommer der af og til GPens version af, hvorfor det i virkeligheden var gæstens egen skyld, at det gik, som det gjorde. Et sådant genmæle kan hurtigt udvikle sig til mudderkast, selvom det nogen gange virker helt fair, at pigen nuancerer forløbet. Men det er IKKE den kommunikation, jeg tænker på, men derimod om GPen også har taget til genmæle på mobilen. Jeg mindes ikke at have læst om det, men jeg kan tage fejl. Har du oplevet problemer, hvis det er muligt for GPen (og hendes “hjælper”) at sammenkoble dit mobilnummer med dit EG-brugernavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 596 Skrevet 20. Januar I can be connected. Partially because I tend to met rather few girls and for longer meetings, so well, we talk. So most of those I have met knows exactly who I am here, and I also tend to write in a manner that makes it fairly clear that it's me. It's not really been any sort of problem. I guess because those I met handle their phones by themselves. Something I know they do. So far I have not had any real bad experiences from it. There's been a case or two with differences of opinion but not to the point of argument. I guess the closest to a bad experience is that I have been blocked by one girl due to said difference of opinion. If anything I'd say it's been a positive that I can be connected, as in that from out of the blue I have received a message from a different girl that she would love to met. So no issues from me. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 164 Skrevet 20. Januar (edited) Jeg har modtaget nogle sms'er 1-2 dage efter at have skrevet en dårlig anmeldelse her inde. Tænker det fordi GP'en nok godt selv ved at det besøg gik skævt, så er det nemt at regne ud hvem der har lavet anmeldelsen. Det har dog aldrig været at de har beklaget for forløbet, men mest bare brokket sig over den dårlige anmeldelse. Den ene gang der blev GP'en faktisk ved med at skrive i nogle dage, fordi hun ville have jeg skulle rette i min anmeldelse eller skrive en kommentar om at det ikke var hende den var galt med. Nu har jeg ikke nogen kæreste/kone whatever, men tænker da ikke nødvendigvis det er alle der ville sætte pris på en sms i utide fra en GP'er. Så derfor synes jeg egentligt det er lidt dårlig stil af dem. Redigeret 20. Januar af LK12345 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 94 Skrevet 20. Januar Jeg svæver lidt mellem de to lejre du nævner. Har selv haft tanken om at adskille sitet her fra mine besøg. Tror bare at det er sværer i praksis frem for teori. Derfor skriver jeg også mine anmeldelser så jeg selv kan stå fast ved dem. Jeg kommer kun med konstruktiv kritik, hvis såfremt kritik skal gives. F.eks. det giver ingen mening at skrive at gpens vægt var et turnoff, da jeg essentielt set selv gik ind ad døren. Hvis, derimod, at selve turen føles mekanisk vil jeg nok skrive noget ala "jeg kunne godt bruge mere indlevelse fra gpens side", og tage det med i min overall rating for besøget. Jeg tænker også at hvis jeg bliver kontaktet af en gp efter en middelmådig anmeldelse, kunne jeg godt finde på at ligge en update ind da den stadig har relevans for besøget og hvad man kan forvente. Jeg ville ikke lave om i original anmeldelsen. Folk skal have lov til at have både gode og dårlige dage. Jeg kan sagtens finde på at besøge en gp med en dårlig anmeldelse hvis der er andre der er gode. Der er så mange faktore der spiller ind at det er svært at udelukke småting samtidig med at bibevare det store billed ved et gp besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 20. Januar Jeg har erfaret så sent som i går at en kvinde sendte mig et par screenshots af mit brugernavn og rigtige navn, som hun havde indkodet på telefonen. Lang historie kort vil hun gerne mødes til en kop kaffe. Da jeg havde mødt hende for noget som minder som ti år siden, så var jeg en smule betænkelig ved det. Og da kaffe spottet var lukket til den aftalte tid, blev det ikke noget. Hun var ærlig og fortalte at hun havde haft planer om at konfrontere mig, da jeg tilbage i 2022 havde spildt hendes tid da jeg forsøgte at sætte en aftale op. Jeg har måske selv i bias ift at jeg har arbejdet i detail og service branchen det meste af mit voksen liv. Så jeg er vant til at kunderne kommer og går. Eller går til konkurrenten fordi priserne eller layoutet er billigere eller bedre. Jeg har dog aldrig lavet en aftale og blevet væk. Men ja, jeg kan godt tag kontakt og så dør den ud i løbet af nogen beskeder. Da hun er en udenlandske kvinde, kunne jeg i bagklogskabens klare lys, ha mistanke om at det nok ikke var hende alene som skulle konfrontere mig. Mest fordi jeg tænker at de fleste udenlandske kvinder får hjælp til deres ophold. Jeg synes klart der er kommet en skævvridning ift deling af personlig oplysninger. Jeg synes at hovedparten af mændene er fornuftige til at gå efter oplevelsen og ikke kvinden som person. Og at der ikke bliver delt personlige oplysninger i hverken i forums eller anmeldelser. Men kvinderne er nået til et punkt hvor der bliver delt private telefonnumre i lukkede grupper på nympho, samt at de ingen skrupler har med at kommentere på ens private nummer på 180. Synes det er blevet en glidebane. Samtidig er jeg ikke dertil endnu hvor jeg skal ha mig en sex-telefon, da jeg ikke lever i et forhold og dermed ikke har noget at skjule, ej eller tag kontakt med intentionen om at ødelægge noget for sexarbejderen bevidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 326 Skrevet 20. Januar Aldrig. Der er endda en del GP'ere (stort set kun danske) som kender mig under mit rigtige navn. Fx efter en betaling, der ikke er kontant. Det er måske ikke så fornuftigt, men indtil videre har diskretionen holdt pænt. Har været stamkunde hos de fleste. Jeg skriver nu også - synes jeg - rimeligt pænt. Det sker så naturligvis at man bliver kontaktet - 'kunne du tænke dig at vi mødes xxx' - det er jo bare hyggeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg